Pi膮tek, 26.04.2024 599

 

Pliki cookies 19:23
Serwis korzysta z plik贸w cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do cel贸w statystycznych, realizacji us艂ug i reklamowych. Korzystaj膮c z naszych stron bez zmiany ustawie艅 przegl膮darki b臋d膮 one zapisane w pami臋ci urz膮dzenia. Wi臋cej informacji na temat zarz膮dzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatno艣ci.
Reklama

Wybory 2014r.

Kilka dni temu Pa駍twowa Komisja Wyborcza og硂si砤 termin wybor體 do w砤dz samorz眃owych. 16 listopada 2014 r.

Jest to bardzo wa縩y komunikat. Wybory to temat ogólnie dyskutowany ale lekcewa縪ny. Rozmawiamy lecz gdy przychodzi moment wyborów, pój禼ia do urn siedzimy w domu twierdz眂, 縠 inni wybior za nas. Apeluj jako szary obywatel. Id i g硂suj. Ten wybór b阣zie twoim wyborem.

Wiele s硑szy si negatywnych g硂sów o aktualnie rz眃z眂ych w kraju i w naszym regionie. Nasta砤 jaka moda na d硊gowieczno舵. Je秎i chodzi o d硊gowieczno舵 zwi眤an z naszym 縴ciem to ja jako skromny obywatel RP jestem za. 痽jmy 100 i 120 lat. 痽jmy tak d硊go dla rado禼i w砤snej jak i dla naszych dzieci, wnuków, prawnuków i pra, pra, pra wnuków.
Mówi眂 o d硊gowieczno禼i (politycznej) mam tu na uwadze ujawniaj眂ych si kandydatów na prezydentów miast, burmistrzów, wójtów czy radnych. Tr眂i mi to samozwa馽zym zadufaniem si w sobie, megalomani, korupcj czy nepotyzmem. Czas i wielka pora na oczyszczenie krwi. Przywo硊j tu mój artyku na temat kadencyjno禼i. „Dwie kadencje i wystarczy”.
 
Kto powie a cz阺to takie pytanie czytam pomi阣zy wierszami „o co panu chodzi”. Otó na przyk砤d, Pan Rafa Dutkiewicz – prezydent miasta Wroc砤wia ko馽zy trzeci kadencj. Kilka dni temu og硂si, 縠 b阣zie kandydowa po raz czwarty. To czy zostanie wybrany to sprawa wroc砤wian. Przyk砤d wroc砤wski jest li tylko przyk砤dem, który jednak przek砤da si na nasze sprawy wyborcze. W naszym regionie tak縠 mamy takich herosów.
Nie chc tu wymienia imiennie kogokolwiek. Mog tylko okre秎i ich jako „Or硑 Pogórza Kaczawskiego” bior眂 jako wzór „Or砤 Karpat”. Co sta硂 si z „Or砮m Karpat” wszyscy wiemy. Doprowadzi kraj do ruiny a sam marnie sko馽zy.
Szanowni Pa駍two. Dzia砤nia kandydatów to troszk jak w pokerze. Jedni si ujawnili, inni blefuj a jeszcze inni czekaj. Zobaczymy. Czas poka縠 kiedy kto si ujawni. B阣zie to sygna jakie ma intencje.
Je秎i chodzi o gmin M阠inka osobi禼ie uwa縜m, 縠 musz nast眕i g酬bokie zmiany. Musimy wymieni naszego ukochanego i umi硂wanego „Wójt dong Una” i ca潮 Rad Gminy. Pisz眂 te s硂wa nikogo nie chc i nie obra縜m. Zasiedzia硂舵 niektórych osób i wzorowanie si na nich nast阷nych przynosi z砮 efekty dla mieszka馽ów.
Przyk砤dem niech b阣zie sposób wypowiadania si potencjalnych i faktycznych kandydatów do czwartej kadencji. Mówi najcz甓ciej sobie a muzom. Mieszka馽y przychodz眂y na lokalne imprezy chc si cieszy na przyk砤d zbiorami gospodarzy i bawi si ta馽z眂 a nie s硊cha przedstawianych nam wizji politycznych. Wizji, które nie maj na razie pokrycia ani w dokumentach ani w finansach.

Ko馽z眂 apeluj do nas – mieszka馽ów gminy M阠inka by bior眂 udzia w wyborach listopadowych g硂sowali na ludzi trze紈o my秎眂ych, b阣眂ych zaanga縪wanymi w pracach na rzecz wsi, nie g硂sujmy za dwie skrzynki wódki kilka piw lub za obietnic pomocy czy po prostu na podstawionego „s硊pa”. Jakiego wójta i rad wybierzemy tak przez nast阷ne 4 lata b阣ziemy 縴. Uwa縜m, 縠 czas na zmiany.
 
 
Janusz Wasiluk
Che砿iec
 

Komentarze (32)


Prosz臋 zachowa膰 komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami wsp贸艂偶ycia spo艂ecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, 偶e Administratorem poni偶szych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 M臋cinka. Dane osobowe zosta艂y przekazane dobrowolnie i b臋d膮 przetwarzane wy艂膮cznie w celu przes艂ania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyra藕nej zgody dane osobowe nie b臋d膮 udost臋pniane innym odbiorcom danych. Osoba, kt贸rej dane dotycz膮 ma prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj si臋, aby korzysta膰 ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz si臋 wi臋cej

Rozczarowana!
Rozczarowana!17 listopada 2014 o 13:41
do JW.autor Dlaczego pan tak jest przeciwny Panu Przychodzeniowi? My zawsze mogli秏y na niego liczy! Co w骿t panu zawini? trawnika nie wykosi? czy jaka inna bzdura??? Pisze pan o d硊gach zaci眊ni阾ych przez w骿ta? a ja pytam pana czy jak pan niema pieni阣zy na pokrycie przeciekaj眂ego dachu w swoim domku to czy nie zaci眊nie pan kredytu aby ten dach prze硂縴??? oczekiwa pan od w骿ta Przychodzenia za wiele!! zobaczymy co teraz nowy w骿t zrobi MO疎 podoka馽za zacz阾e przez poprzednika plany i na tym jego rola si sko馽zy!! do kogo b阣 mog砤 w tedy mie pret阺je??? do pana ? i co mi po tym? dzi阫uj panu za to 縠 nie potrafi pan doceni co w骿t robi dla naszej gminy!! teraz pan doceni ale to ju za p蠹no ! dzi阫i panu i innym tego typu ludzi gmina przestanie si pr昕y tylko znajomo禼i b阣 si liczy硑!
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
xxx
xxx9 pa藕dziernika 2014 o 13:29
s硊chaj paniusiu OBSERWATOR-ka. Uwa縜sz si za tubylca . A ile ty zrobi砤 i da砤 z siebie??? Nie wa縩e kto z k眛 pochodzi.Tu mieszka, tu pracuje , tu p砤ci podatki.A przede wszystkim robi co dla tutejszej spo砮czno禼i. Mo縠 nawet wi阠ej ni niejeden pseudo tubylec. Jak mnie wkurza takie gadanie o nap硑wowych . A Twoi przodkowie to sk眃 tu nap硑n阬i ????
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
bee
bee9 pa藕dziernika 2014 o 18:07
a gdzie s listy kandydat體 do rady miasta, gmin i powiatu z innych ugrupowa jak od Bery?
2 Lubi臋 to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Do obserwatora
Do obserwatora5 wrze艣nia 2014 o 12:31
Do obserwatora.... Z Ciebie to jaka niez砤 wazelinka w骿towa musi by.....
1 Lubi臋 to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
OBSERWATOR-ka
OBSERWATOR-ka5 wrze艣nia 2014 o 12:58
OBSERWATOR- TO KOBIETA :) SZKODA MI PANA P. WASILUK. ZAWSZE ZAMIESZANIE ROBI OSOBY NAPWOWE!! I TAK JEST O WYSOKICH AMBICJACH!!!! POWODZENIA - LUDZIE WIDZA WASZ BRUDN POLITYK!!!
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
??
??5 wrze艣nia 2014 o 13:08
obserwator - my秎isz 縠 jak b阣ziesz pisa z CAPS LOCKIEM to wi阠ej os骲 przeczyta?
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
??
??5 wrze艣nia 2014 o 13:08
obserwator - my秎isz 縠 jak b阣ziesz pisa z CAPS LOCKIEM to wi阠ej os骲 przeczyta?
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JW.autor
JW.autor5 wrze艣nia 2014 o 15:13
Do OBSERWATORKA. W Che砿cu jestem ju od 1978 roku. Tak wi阠 znam zwyczaje i obrz阣y ludzi tu mieszkaj眂ych. To, 縠 mieszkam od 8 lat dla mnie nic nie znaczy. Wa縩y jest nawet jeden dzie. Gdyby zacz辨 ujawnia brudn polityk trzeba by zacz辨 od os骲, kt髍e piastuj urz阣y. Tam jest polityka i tam s brudy. Ja i inni chcemy tylko normalnie 縴 i by r體nymi z innymi. Jak na razie mamy w naszej gminie r體nych i r體niejszych. Przyk砤d體 na to jest wiele. Gdyby je wymieni to nie jedna osoba musia砤 by poda si do dymisji. Jednak wszyscy dobrze wiemy, 縠 w Polsce jest niewielu polityk體 sk硂nnych przyzna si do b酬d體 i zrezygnowa ze stanowiska.
3 Lubi臋 to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
DARIO
DARIO5 wrze艣nia 2014 o 15:24
Zwyk砮 dziamdzolenie, zero konkret體. 痚 "co trzeba zrobi" to mowi ka縟y o 1989. Bez sensowne te artykuly tego Pana
2 Lubi臋 to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Doro
Doro4 wrze艣nia 2014 o 08:14
S硑cha o kandydatach na szef體 z kilku gmin Jawor ,M阠inka ,co si dzieje w innych gminach .
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
do Doro
do Doro4 wrze艣nia 2014 o 09:02
痽je si nam dobrze, zmian nie potrzebujemy. Pozdrawiamy
2 Lubi臋 to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
OBSERWATOR
OBSERWATOR4 wrze艣nia 2014 o 16:55
JA ZAGSUJ TAK JAK NA POPRZEDNICH WYBORACH SAMORZOWYCH..... NA PRZYCHODZENIA - ZROBI BAAAARDZO DU疧 A ZAZDROI I CHCY WDZY JAK "PSY" NIE OBRA疉J ALE WIEMY KOGO MAMY NA MYI, OPLUWAJ I SZCZEKAJ ...... NIE POTRAFICIE GRA W CZYST POLITYK - TYLKO OSKAR疎NIA!!! ZAZDROICIE!!! ZOBACZCIE PLUSY- I B珻IE UCZCIWI W WYPOWIEDZIACH.. JAK NA RAZIE TO W TYCH WYBORACH TO NIE MA MOCNIEJSZEGO OD PRZYCHODZENIA
3 Lubi臋 to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JW.autor
JW.autor4 wrze艣nia 2014 o 18:09
NAJGORZEJ Z KLAKIERAMI, KT覴ZY WT覴UJ AKTUALNEJ WDY. JA OSOBIIE ZNAM KILKU ZAGORZACH I WIEM, 疎 PO ZMIANIE W覬TA MACKI ROZCHODZE SI WOK樱 NIEGO PRZESTAN FUNKCJONOWA. Zazdro秐i nie jeste秏y a i 勘dni w砤dzy te nie. Chodzi tylko o wyprowadzenie gminy z marazmu jaki mamy ostatnie cztery lata a szykujecie nast阷ne cztery. Chodzi o d硊gi w kwocie 6 milin體 z硂tych i nast阷ne 6 milion體, kt髍e nasz kochany w骿t chce zaci眊n辨. To tyle panie kolego. Przyznam, 縠 bacznie czytam wersety pisane przez "OBSERWATORA". Nie s to wersety komentuj眂e sytuacj czy tekst. To pe硁e goryczy i zawi禼i teksty. poza tym panie kolego- nikt nikogo nie opluwa i na nikogo nie szczeka. Wybory poka勘 jak wasz Pan jest mocny. JW.
4 Lubi臋 to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JW.autor
JW.autor3 wrze艣nia 2014 o 07:12
Do Zyg. i aga. Gmina M阠inka ma swoich dzielnych pisarzy, kt髍zy tworz pi阫n wizj "waszych fakt體". Pisz na stronach NGJ. Mnie to nie przeszkadza. Siedzicie w domach i troszk klikacie bo co tam s硑szeli禼ie. Najcz甓ciej "ekspoze" w骿ta. Proponuj przyjed糲ie do gminy na Sesj Rady Gminy. Tam s ciekawe wypowiedzi. Dla przyk砤du w骿t przez 11 lat swoich trzech kadencji nic nie zrobi dla Che砿ca. Teraz gdy mamy wybory nagle si obudzi i z砤pa wiatr w 縜gle. Wykona kilka prac. Ale wszystko to jest koniunkturalne. ietlica w Che砿cu pilnie potrzebuje wymiany okien, wykonania ocieplenia, nowej pod硂gi w 秗odku, nowych toalet itd. Pan w骿t to ignoruje. A pieni眃ze na to mamy poniewa s to pieni眃ze so砮ckie. Jako Prezes Zarz眃u LKS Che砿iec planowa砮m wykonanie ogrodzenia zewn阾rznego boiska . Przekaza砮m specyfikacj do wykonania tych element體. Wszystko zosta硂 wstrzymane przez gmin. Pieni眃ze na te prace pochodz z funduszu so砮ckiego i zosta硑 przyznane przez mieszka馽體 wsi na zebraniu wiejskim. Pan w骿t zaci眊n背 kredyt體 na 潮czn sum 9 mln z硂tych. Dzi mamy do sp砤ty jeszcze 6 mln. Procenty lec a banki nie czekaj. Dlaczego w zwi眤ku z tym mieszka馽y Che砿ca maj si spotyka w zimnej, ciemnej 秝ietlicy. Trzeba wi阠 krytykowa b酬dy a klakier體 trzeba ignorowa. Po to jest ten inne artyku硑. Nie pisz ich dla przyjemno禼i w砤snej. Pisz je dla zmian, kt髍e musz nast眕i. JW.
2 Lubi臋 to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JW.autor
JW.autor3 wrze艣nia 2014 o 07:12
Do Zyg. i aga. Gmina M阠inka ma swoich dzielnych pisarzy, kt髍zy tworz pi阫n wizj "waszych fakt體". Pisz na stronach NGJ. Mnie to nie przeszkadza. Siedzicie w domach i troszk klikacie bo co tam s硑szeli禼ie. Najcz甓ciej "ekspoze" w骿ta. Proponuj przyjed糲ie do gminy na Sesj Rady Gminy. Tam s ciekawe wypowiedzi. Dla przyk砤du w骿t przez 11 lat swoich trzech kadencji nic nie zrobi dla Che砿ca. Teraz gdy mamy wybory nagle si obudzi i z砤pa wiatr w 縜gle. Wykona kilka prac. Ale wszystko to jest koniunkturalne. ietlica w Che砿cu pilnie potrzebuje wymiany okien, wykonania ocieplenia, nowej pod硂gi w 秗odku, nowych toalet itd. Pan w骿t to ignoruje. A pieni眃ze na to mamy poniewa s to pieni眃ze so砮ckie. Jako Prezes Zarz眃u LKS Che砿iec planowa砮m wykonanie ogrodzenia zewn阾rznego boiska . Przekaza砮m specyfikacj do wykonania tych element體. Wszystko zosta硂 wstrzymane przez gmin. Pieni眃ze na te prace pochodz z funduszu so砮ckiego i zosta硑 przyznane przez mieszka馽體 wsi na zebraniu wiejskim. Pan w骿t zaci眊n背 kredyt體 na 潮czn sum 9 mln z硂tych. Dzi mamy do sp砤ty jeszcze 6 mln. Procenty lec a banki nie czekaj. Dlaczego w zwi眤ku z tym mieszka馽y Che砿ca maj si spotyka w zimnej, ciemnej 秝ietlicy. Trzeba wi阠 krytykowa b酬dy a klakier體 trzeba ignorowa. Po to jest ten inne artyku硑. Nie pisz ich dla przyjemno禼i w砤snej. Pisz je dla zmian, kt髍e musz nast眕i. JW.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Zyg-2
Zyg-23 wrze艣nia 2014 o 08:15
Wszyscy przed wyborami stosuj kilka metod walki o sto砶i.(dotyczy to 2010 roku ), s to dzia砤nia wykazuj眂e swoje osi眊ni阠ia w trakcie kadencji i tu k砤nia si przyk砤d Burmistrza P. Urba駍kiego, W骿ta Przychodzenia ,czy Pi阾y.Natomiast ch阾ni na ich miejsca stosowali mniej lub bardziej skuteczn metod stawiania nadziei ,przyrzecze lub k砤mstwa i to te jest skuteczne przyk砤dy te znamy na terenie naszego powiatu P. Hawrylewicz , Pieta. Liczy si nie jak si kopie , ale komu si dokopie .
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
do Zyg-2
do Zyg-23 wrze艣nia 2014 o 09:26
Zgadzam si z Tob w 100 %. By taki jeden w骿t w powiecie. Mistrz dezinformacji, manipulacji i ju go nie ma. Sam chyba si w tym pogubi:)
1 Lubi臋 to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Do radnego M.
Do radnego M.3 wrze艣nia 2014 o 18:23
Radny M. Kiedy ten obiecany ,,Orlik" w Pomocnem????? Ps. pal licho ,,Orlik" m硂dzie縴 w Pomocnem wystarczy ,,Sokolik"...
1 Lubi臋 to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
PJ
PJ3 wrze艣nia 2014 o 18:36
Jak si ciesz, 縠 nie mieszkam w gminie M阠inka - wieczne malkontenctwo, manipulacje, propaganda sukcesu w lokalnej prasie itd. Czy w gm. M阠inka jest naprawd tak tragicznie, czy po prostu jest jedna/kilka os骲, kt髍e na WSZYSTKO narzekaj?
2 Lubi臋 to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Zyg.
Zyg.2 wrze艣nia 2014 o 17:32
My秎a砮m, 縠 ta strona to portal informacyjny, a wychodzi 縠 to kolejne medium, kt髍e spoufali硂 si z niekt髍ymi si砤mi politycznymi i postanowi硂 je wspiera, neguj眂 tym samym tych mniej wygodnych. Zatem po Gazecie Jaworskiej, Jaworskiej Szufladzie r體nie ten portal postanowi zosta tub propagandow, organem prasowym r罂nych ugrupowa maj眂ych ch阾k na wysokie sto砶i, kas i zaszczyty.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
AST
AST2 wrze艣nia 2014 o 18:28
To bardzo ciekawa teza: "Zatem po Gazecie Jaworskiej, Jaworskiej Szufladzie r體nie ten portal postanowi zosta tub propagandow, organem prasowym r罂nych ugrupowa". Jak mo縩a by tub propagandow r罂nych ugrupowa??? Ja rozumiem jakby portal wspiera jedn opcje czy by organem prasowym jednej z opcji, jak np "Czas Jawora" Porozumienia Prawicy. Ale skoro akurat portal informuje o wszystkich tak samo, czy tu chodzi o PO, PiS, SLD, Porozumienie Prawicy, czy dzia砤niach w砤dz gmin wiejskich, to trudno taki zarzut bra na powa縩ie... A to co pisze tu pan Wasiluk nie jest informacj tylko publicystyk wi阠 jak kto tego nie odr罂nia to problem le縴 chyba po jego stronie.
3 Lubi臋 to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JW.autor
JW.autor2 wrze艣nia 2014 o 19:35
Do ZYG. Zastanawiam si czy p骿dziesz kolego do wybor體. To tak縠 tw骿 wyb髍. Cz阺to s硑sz, 縠 "nikt w Polsce nie interesuje si wyborami". Taka opcja pasuje rz眃z眂ym na ka縟ym poziomie w砤dzy. Nie popieram 縜dnej opcji politycznej. Jestem tylko bacznym obserwatorem naszej makro sceny politycznej. Ten portal jest bardzo istotny bo rozwija nas umys硂wo. Mnie i ciebie tak縠. Dla przyk砤du potwierdza, 縠 umiemy pisa i czyta a czasami my秎e. Portal jest bezstronny bo mo縠my wypowiedzie si na r罂ne nurtuj眂e nas tematy. Do AST. Dzi阫uj za komentarz. Pozdrawiam wszystkich komentuj眂ych. JW.
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Zyg.
Zyg.2 wrze艣nia 2014 o 20:14
AST i JW - bajki to mo縠cie opowiada dzieciom, fakty s inne. Je秎i portal by砨y bezstronny, to publikowa砨y tak縠 teksty o tym co dobrego w gminie M阠inka si dzieje. Jako nie widz aby by硂 kopiuj/wklej z oficjalnej strony gminy. Czasem jakie zaproszenie na imprez gmin i tyle, za to teksty anty w骿towe przed wyborami coraz cz甓ciej. Do tego promocja E.Bery na ka縟ym kroku, nawet jak poleje si wod...
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
aga
aga2 wrze艣nia 2014 o 21:59
\Zgadzam si z Zyg- ,wielokrotnie , gdy co dobrego si na terenie gminy M阠inka dzia硂, powiatjaworski24h milcza lub pan JW krytykowa
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JW.autor
JW.autor1 wrze艣nia 2014 o 09:00
Dzi阫uj. Ale s godniejsi na ten etat. Cho propozycja jest ciekawa. JW.
1 Lubi臋 to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Krystian S.
Krystian S.1 wrze艣nia 2014 o 10:16
Cz阺to si Pan powtarza w swoich tekstach, "czas na zmiany"... tralalala.... i tak w k蟪ko. Por體nania do Kim Dzong Una, oczywi禼ie wcale nie s obra糽iwe....
1 Lubi臋 to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Jaworzanin
Jaworzanin1 wrze艣nia 2014 o 11:26
Czy wiecie co si wczoraj wydarzy硂 w okolicach Jawora w godzinach wieczornych? Stra Po縜rna je糳zi砤 w t i z powrotem. Chyba co powa縩ego si sta硂...
1 Lubi臋 to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JW.autor
JW.autor1 wrze艣nia 2014 o 11:28
Do Krystiana S. Te powt髍zenia maj swoje uzasadnienie. nasze spo砮cze駍two jest zbyt zabiegane w poszukiwaniu lepszego 縴cia, 縠 takich spraw si nie zauwa縜. Co do metafory "Kim......" to uwa縜m to za dobr metafor ale i dobry 縜rt. Gdy na Sesji Rady Gminy w骿t wraz z przewodnicz眂ym zablokowali mo縧iwo舵 zapytania o stan problemu z wod w Che砿cu potwierdzili, 縠 s to rz眃y dyktatorskie. A tym samym "Kima...". Pozdrawiam Pana. JW>
1 Lubi臋 to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Blick
Blick1 wrze艣nia 2014 o 11:48
Czy ka縟y, kto blokuje pana, jest dyktatorem? W dyktaturze musia砨y pan zamkn辨 usta. Kim nie pozwoli砨y na jak眐olwiek wypowied. A panu zablokowano wypowied tylko na sesji. Czy rzeczywi禼ie, nie mia pan innej mo縧iwo禼i do wypowiedzenia si? My秎, 縠 tym por體naniem i jego rozwini阠iem w autokomentarzu sam pan wprowadza dyktatur fa硈zu. Czy uwa縜 si pan za nieudolnego na秎adowc Kima? Pewnie nie, ale to nie zmienia oceny tego, co pan robi. Czy por體nanie pana do Kima jest dla pana obra糽iwe? Pozdrawiam.
2 Lubi臋 to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JW.autor
JW.autor1 wrze艣nia 2014 o 12:24
Do Blick. R罂nie mnie nazywano. Szkoda, 縠 wtedy pan nie zwr骳i na to uwagi. Jak pan zauwa縴 mam szans tu wypowiedzie to co my秎. Gdyby by砤 demokracja w prawdziwym wydaniu nikt by nie "ucisza" moich pyta na sesji. Nam potrzebny jest dialog a nie monolog. Dialog uczy (mnie tak縠) i sprawia przyjemno舵. Tak縠 pana pozdrawiam. JW.
1 Lubi臋 to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
Ka禟a
Ka禟a1 wrze艣nia 2014 o 15:59
Sta砤 秔iewka komentator體 nastawionych negatywnie do autora tekstu. Po pierwsze popieram Pana Wasiluka - nie poprzez sympati ale dlatego, 縠 pisze otwarcie co jest z砮 i 縠 trzeba to z硂 zmieni. A po drugie....Nie tylko Pan Wasiluk nie dosta g硂su - by硂 nas wi阠ej kt髍zy mieli co do powiedzenia ale nam nie pozwolono. To, 縠 jednym g硂su udzielono, a drugim nie, 秝iadczy tylko o tym, 縠 obecny w骿t boi si ka縟ego, kto mo縠 wiedzie wi阠ej ni powinien i przypadkowo zada bardzo niewygodne pytanie. Uwa縜m, 縠 w骿t powinien zawsze z miejsca odpowiada na zadawane mu pytania bo jak na w硂darza przysta硂, powinien orientowa si co w Gminie piszczy i nie mie nic do ukrycia przed szarymi obywatelami. Pozdrawiam K. Krawczyk
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij
JWr
JWr31 sierpnia 2014 o 23:25
Janusz Wasiluk, lokalny kononowicz na prezydenta!
0 Lubi臋 to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubi臋 to! Udost臋pnij

Publikowane komentarze s膮 prywatnymi opiniami u偶ytkownik贸w portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialno艣ci za tre艣膰 opinii.