Wtorek, 19.03.2024 141

 

Pliki cookies 04:08
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane

Krzysztof Detyna

Burmistrz zmuszony do ogłoszenia liczbowych wyników konsultacji

Po sławetnej już wizycie w Urzędzie Miejskim w Jaworze, złożyłem do burmistrza „Wezwanie do usunięcia naruszenia prawa”. Nie będę pisał na temat pisma udostępnionego powyżej, ale skupię się na chronologicznym przedstawieniu wydarzeń.

Szczegółowe informacje ws. konsultacji społecznych © własne

W trakcie trwania konsultacji społecznych, udałem się z Robertem Gierczykiem do urzędników wyznaczonych przez burmistrza z prośbą poinformowania nas o dniu i godzinie otwarcia urny, oraz możliwości obserwacji tego wydarzenia. Dostaliśmy zapewnienie, że na pewno jedna z pań skontaktuje się z nami telefonicznie, na zostawione przez nas numery telefonów. Rozmowa toczyła się w przyjaznej atmosferze w obecności kilku świadków. Okazało się, że słowa były rzucone na wiatr.

Zabawa w ciuciubabkę

Po dwóch tygodniach oczekiwania postanowiliśmy zapytać owej urzędniczki, co stanęło na przeszkodzie, że nie dotrzymała wcześniej złożonej deklaracji. Reakcja na to pytanie była bardzo nerwowa, a atmosfera nie przypominała tej sprzed kilku tygodni. Odesłanie nas przez tę panią do przełożonego odebrałem jako sugestię, jakoby to „góra” zabroniła kontaktowania się z nami. To prawdopodobnie „góra” złożyła „na ołtarzu ofiarę z urzędniczki”, wciągając ją w „grę w ciuciubabkę”. Próba zbycia nas byłaby skuteczna, gdyby nie media, które postanowiły tę skandaliczną sytuację nagłośnić. Tak jak podczas składania wniosku w BOK o podjęcie uchwały w sprawie zmiany ulic oraz złożeniu podpisów mieszkańców Jawora, tak też ogłoszeniem wyników liczbowych, lokalni dziennikarze byli zainteresowani finałem całego przedsięwzięcia. Nikt nie wyreżyserowałby takiego przebiegu wydarzeń. Wszyscy wtedy byliśmy w szoku. Trafiliśmy po prostu na urzędniczą „ścianę”. Nikt z urzędników w tym dniu, nie chciał i nie zamierzał udostępnić szczegółowych danych, pomimo wyraźnego wniosku, skierowanego kilkukrotnie do pani wiceburmistrz. Widząc wymijające odpowiedzi najważniejszej persony obecnej w tym dniu w Urzędzie (burmistrza w tym ani w następnym dniu w Urzędzie nie było), postanowiłem złożyć ww. pismo i niejako wymusić udostępnienie wglądu do protokołu i przez to zapoznanie się z wynikami konsultacji.

Chronologia

Po kolei: 16.03.2017 próba uzyskania odpowiedzi na mój ustny wniosek w Urzędzie, 20.03.2017 składam „Wezwanie do usunięcia naruszenia prawa ”, 29.03.2017 burmistrz, wiedząc, że musi odpowiedzieć na moje pismo, postanawia je wyprzedzić i upublicznia wyniki na sesji Rady Miejskiej. 31.03.2017 wystosowuje się do mnie ww. pismo z wynikami, które otrzymuję listem poleconym dopiero 06.04.2017 roku.

Wnioski

Jaki skutek przynoszą zadawane burmistrzowi pytania, jako kierownikowi zakładu pracy - Urzędu Miejskiego? Ano taki, że wywierana presja zmusza go niejako do ujawnienia niewygodnych dla niego faktów. Wyniki są klarowne i jednoznaczne. Dlaczego więc burmistrz i jego „drużyna” nie honorują tych wyników? Czy kosztowne konsultacje będą przeprowadzane do momentu, gdy wyniki będą satysfakcjonujące dla koalicjantów z PO-SLD? Zapowiadano poprawę samorządowych standardów, a okazuje się, że dyscyplina klubowa dramatycznie spowalnia podejmowanie prostych uchwał i deprecjonuje głos wyborców, czyli suwerena.

 

Przypominam materiał, który jasno mówi co się wydarzyło w Urzędzie Miejskim:

Komentarze (117)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Wifon
Wifon25 sierpnia 2018 o 22:45
Czytając artykuł mam wrażenie że jest to granie wszystkim co się ma. Byle by przyciągnąć wyborców.Tonący brzytwy się chwyci. Zamiast zajmować się nazwami ulic byście zrobili coś pożytecznego dla miasta i obywateli. Jednym słowem żenada na poziomie maksymalnym.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wybrór
wybrór18 kwietnia 2017 o 12:32
Ponoć każdy dostaje takich polityków, na jakich zasłużył. Gdy zmieniają się nasze standardy etyczne i moralne, zmieniają się politycy, działania, prawodawstwo.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opozycj eb
opozycj eb18 kwietnia 2017 o 10:34
eb wami kreci jak karuzela jestescie wybrani przwz nas powiniscie byc za ludzmi naszego miasta
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
real
realopozycj eb18 kwietnia 2017 o 12:17
robi to, na co mu się pozwala, czuje się bezkarny
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uprawnienia
uprawnienia12 kwietnia 2017 o 20:32
http://samorzad.pap.pl/depesze/redakcyjne.prawo/173654/Sekretarz-nielegalnie--Przyznawanie-nagrod-pracownikom-tylko-w-oparciu-o-regulamin Ciekawe jak jest w Jaworze-czy zastępca burmistrza lub sekretarz podpisują coś podczas, gdy burmistrz oficjalnie nie ma usprawiedliwionych nieobecności w pracy (nie przebywa na urlopie, chorobowym albo w delegacji)? Jak prześledzi się w BIP urzędu zarządzenia burmistrza ( http://www.jawor.bip.net.pl/?c=557 ), to większość z nich podpisana jest przez zastępcę burmistrza. Czyżby burmistrz miał aż tyle usprawiedliwionych (udokumentowanych) nieobecności???
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trudno ocenić
trudno ocenićuprawnienia13 kwietnia 2017 o 11:43
Generalnie uprawnienie zastępcze działają tylko podczas UDOKUMENTOWANYCH nieobecności burmistrza (urlopu, choroby, delegacji, itp.). W pierwszym rzędzie zawsze odpowiedzialność ponosi osoba, która przekroczyła swoje uprawnienia (każdy powinien wiedzieć do czego i w jakich okolicznościach jest uprawniony i działać wyłącznie a podstawie i w granicach tego uprawnienia), ale kierownik jednostki i tak zawsze odpowiada za całokształt, za całość gospodarki finansowej jednostki. Ponadto burmistrz odpowiada za brak adekwatnego i skutecznego nadzoru w ramach obowiązującej go kontroli zarządczej nad działaniami podległych mu pracowników. Dużą wątpliwość prawną mogą budzić także dokumenty podpisane przez osobę, która nie miała do tego uprawnień (przekroczyła swoje uprawnienia) i w ślad za tym zrealizowane na ich podstawie dyspozycje finansowe. Trudno na podstawie tylko informacji z BIP zweryfikować, czy dokumenty te mają moc prawną (czy zostały podpisane przez uprawnioną do tego osobę). Do weryfikacji stanu prawnego i faktycznego niezbędne jest zawsze zbadanie pozostałych elementów (czy burmistrz w danym dniu ma udokumentowaną całodobową nieobecność w pracy, bo np. kilkugodzinna tylko np. delegacja nie zawsze uprawnia do realizacji w pełni zastępstwa, jeśli sytuacja nie jest nagląca).
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak mówi prawo
tak mówi prawo12 kwietnia 2017 o 08:26
Zgodnie z art. 304 § 1 Kodeksu postępowania karnego KAŻDY, dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, MA SPOŁECZNY OBOWIĄZEK zawiadomić o tym prokuratora lub Policję. Art. 191 § 3 k.p.k. zapewnia możliwość zastrzeżenia swoich danych, jeżeli zgłaszający obawia się, że w związku z zawiadomieniem o przestępstwie mogą go czekać nieprzyjemne bądź niebezpieczne konsekwencje. Zgodnie z art. 304 § 2 Kodeksu postępowania karnego INSTYTUCJE PAŃSTWOWE I SAMORZĄDOWE, które w związku ze swą działalnością dowiedziały się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, SĄ OBOWIĄZANE niezwłocznie zawiadomić o tym prokuratora lub Policję oraz przedsięwziąć niezbędne czynności do czasu przybycia organu powołanego do ścigania przestępstw lub do czasu wydania przez ten organ stosownego zarządzenia, aby nie dopuścić do zatarcia śladów i dowodów przestępstwa.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tyle z prawa
tyle z prawatak mówi prawo13 kwietnia 2017 o 08:33
zgodnie z kodeksem karnym, kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygo­towaniu albo usiłowaniu lub dokonaniu czynu zabronionego, nie zawia­damia niezwłocznie organu powołanego do ścigania przestępstw, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
muszą zbadac każdą informację
muszą zbadac każdą informacjętak mówi prawo12 kwietnia 2017 o 10:31
Zdecydowana większość przestępstw stypizowanych w Kodeksie Karnym to przestępstwa ścigane z urzędu. Ściganie z urzędu oznacza, że prokurator lub Policja MAJĄ OBOWIĄZEK wszcząć postępowanie gdy tylko dowiedzą się o możliwości popełnienia przestępstwa. Tylko skąd oni biorą wiedzę na temat popełnionych przestępstw? Odpowiedź jest prosta. Z KAŻDEGO MOŻLIWEGO ŹRÓDŁA. Prokuratura i Policja muszą zbadac wtedy, czy informacje są prawdziwe i czy uzasadniają wszczęcie postępowania karnego.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
źródło
źródłomuszą zbadac każdą informację12 kwietnia 2017 o 22:50
czyli z tego portalu też
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobra zmiana
dobra zmianatak mówi prawo12 kwietnia 2017 o 09:15
po ostatniej reformie prokuratury ponoc działaja sprawniej, ponoc nie ma juz zamiatania spraw pod dywan, bo za takie dzialania moze byc "zmieciony" prokurator
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawnie
prawnie12 kwietnia 2017 o 08:19
Burmistrza odwołuje się gdy straci uprawnienia do sprawowania mandatu (m.in. gdy zostanie skazany na karę pozbawienia wolności prawomocnym wyrokiem sądu np. na wniosek prokuratora). Razem z nim z mocy prawa traci mandat także jego zastępca. http://www.eporady24.pl/kto_rzadzi_w_gminie_po_odwolaniu_burmistrza,pytania,8,216,7609.html
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dziękujemy Wam Patriotyczni Jaworzanie !!!
Dziękujemy Wam Patriotyczni Jaworzanie !!!11 kwietnia 2017 o 23:48
propozycja: na rotmistrza Pileckiego 646 głosów poparcia . propozycja: na Prymasa Wyszyńskiego 601 głosów poparcia . Reszta propozycji Razem ledwie 97. Wszystko w temacie . Niech żyje Polska . Niech żyją Niezłomni Bohaterowie . Prawda zwyciężyła. Dziękujemy Wam Patriotyczni Jaworzanie !!! Inicjatorzy akcji zmiany nazw ulic na Rtm. Pileckiego i Prymasa Wyszyńskeigo
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
powtórka
powtórka11 kwietnia 2017 o 21:33
Radni EB Razem znów wrzucają do skrzynek życzenia świąteczne. W moim bloku, klatce większośc mieszkańców ostatnio nie wzięła tych życzeń do domu, tylko wystawili je na zewnątrz skrzynek, aby sobie je zabrał z powrotem. W ten sposób mieszkańcy solidaryzowali ze zwolnionymi przez obecną ekipę jaworzanami (ich rodzinami, sąsiadami, znajomymi), na których miejsca pozatrudniano ludzi z PO, albo ze świdnickiej wspólnoty.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Przyrzecza
mieszkaniec Przyrzeczapowtórka12 kwietnia 2017 o 10:12
apeluję do radnego Ziółkowskiego, aby nie zaśmiecał mojej skrzynki swoimi ulotkami
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecmieszkaniec Przyrzecza12 kwietnia 2017 o 19:33
ja apeluję do Longiny Gaszyńskiej żeby też nie zaśmiecała mojej skrzynki wrzucając kopertę nie zaadresowaną do nikogo
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Solidarna ze zwolnionymi pracownikami
Solidarna ze zwolnionymi pracownikamipowtórka12 kwietnia 2017 o 07:59
Niestety,po połowie kadencji klub radnych Razem rozpoczął kampanie wyborczą. Proszę zobaczyć jak wygląda fb w ostatnim czasie, towarzystwo wzajemnie adoracji, każdą inwestycje poszczególni radni uważają,traktują jako swoje osobiste osiągniecie, za każdym razem dziękują szefowi.Tak naprawdę nie nie wykonywane sa żadne działania, ale odbiór ma byc wręcz odwrotny. Jaworzanie bądźcie czujni, nie dajcie się omamić jak poprzednio.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zamiłowanie
zamiłowaniepowtórka12 kwietnia 2017 o 07:39
Leszek lubi się "wykazywac" i zbierac faktury
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
upspowtórka12 kwietnia 2017 o 07:33
ciekawe kto zapłacił za druk tych życzeń? na kogo wystawiona jest faktura?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katolik
katolikpowtórka11 kwietnia 2017 o 23:19
no to jak SLD walczy o tzw. "świeckie państwo" min. dopuszczenie aborcji, usunięcie z Kodeksu karnego przestępstwa obrazy uczuć religijnych (np. oblanie farbą ołtarza nie zagrożone sankcjami), usunięcie lekcji religii ze szkół, kolejne opodatkowanie kościoła katolickiego http://www.sld.org.pl/public/ckfinder/userfiles/files/program(1).pdf a w Wielki Tydzień tuż przed Zmartwychwstaniem Pańskim składa z okazji tych najważniejszych dla Kościoła Katolickiego świąt życzenia. O co tu chodzi ?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Solidarni ze zwolnionymi z urzędnikami
Solidarni ze zwolnionymi z urzędnikamipowtórka11 kwietnia 2017 o 23:09
ciekawe jak mają odebrać takie życzenia pozbawieni pracy Jaworscy urzędnicy ? Ciekawe jak takie życzenia mają odebrać ci co teraz na święta korzystają z zasiłku z pośredniak ?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do kierownik
do kierownikSolidarni ze zwolnionymi z urzędnikami13 kwietnia 2017 o 07:12
prokuratura w trakcie postępowania raczej przesłuchuje wszystkich poszkodowanych i świadków, inaczej ustalenia nie były rzetelne
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kierownik
kierownikSolidarni ze zwolnionymi z urzędnikami12 kwietnia 2017 o 20:51
wszystkich urzędników można przesłuchac, pod odpowiedzialnością karną, nie mogą kłamac!!!!!!!!!!!!!! dosc rzadów strzegomian........
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prorok
prorokSolidarni ze zwolnionymi z urzędnikami12 kwietnia 2017 o 10:25
ciekawe jak skończą się te "świdnickie" rządy?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dosc
doscSolidarni ze zwolnionymi z urzędnikami12 kwietnia 2017 o 07:08
Mieszkancy i pracownicy zastanawiają się, kto teraz odwazy się to wszytko "posprzątac", choc trudne to byc nie powinno, bo "towarzystwo" nie jest górnolotnych lotów, skoro musi posługiwac się takimi metodami. Prokuratura albo CBA już dawno powinno zając się tymi wszystkimi te odejściami (zbadac rzeczywiste powody i stosowane metody-a jest co badac) i wszystkimi "naborami". Ludzie na mieście wiedzieli, kto będzie na danym stanowisku, zanim jeszcze zwolniono poprzedników i zanim ogłoszony był nabór. Podejrzewam, że poparcie jaworzan zyska każdy, kto się tego podejmie.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polityka kadrowa
polityka kadrowaSolidarni ze zwolnionymi z urzędnikami12 kwietnia 2017 o 06:47
za tej kadencji z urzędu przez obecnie rządzącą ekipę odeszło dużo dobrych wieloletnich urzędników
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?powtórka11 kwietnia 2017 o 22:49
Ta pani co to szła w pierwszym szeregu czarnego marszu też składała świąteczne życzenia???
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
praktykująca?
praktykująca??12 kwietnia 2017 o 08:31
to tej pani udzielono sakramentów św.?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Daria
Daria11 kwietnia 2017 o 00:31
Detyna i inne osoby z opozycji starają się zwrócić uwagę na wiele dziwnych i niedopuszczalbych sytuacji jakie mają miejsce w naszym miescie. I chwała im za to. Pytanie dlaczego wiele niezrozumiałych decyzji zapada w Radzie Miejskiej bez jakichkolwiek wątpliwości, pytan, uwag z drugiej strony sceny
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fajnopolacy jacy tacy
fajnopolacy jacy tacy9 kwietnia 2017 o 23:09
politolog, masażysta cielesny, Pan od kosza, emerytowana pielęgniarka, była pracownica socjalna, urzędniczka powiatowa, emeryt, belfer, Pani od kultury i sztuki na wiosce, Pani od kursów wszelakich dla niewykwalifikowanych - codziennie walczą dla Was o lepsze jutro ! Codziennie uwalniają tak potrzebna energię i prąd w pocie czoła, trudzie i znoju ! Walczą o "europejskość mas i nowoczesność wszelaką". O codzienny uśmiech, nordic walking dla mas, pierniki i chleby, wegańskie jedzonko i o super fajnie wszystko. Walczą z ciemnogrodem na pochodach i na sali, na festynach i internecie by było "fajnopolsko". By było super, fajosko, europejsko, różowo, kolorowo, mencedesowo. Tylko warcholstwo wszelakie próbuje burzyć to wszystko. Domaga się jakiś praw . Nie wiedzieć po co ? Przecież jest uwalniana energia mas
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WwW
WwW9 kwietnia 2017 o 22:06
nadal twierdzę, że Pan radny rzuca artykułami i paragrafami w sprawach, które się są bardzo znaczące dla miast i ich mieszkańców. O Panu Kowalczyku słychać - z prowadzonych inicjatyw dla swojego regionu - w całym mieście (pozytywne ruchy dla integracji i lepszych warunków dla swoich wyborców). Zazdroszczę mieszkańcom z jego regionu. Z kolei Pan Detyna powinien zabrać się za rzeczy, które w ogólnym rozrachunku będą wpływały na poprawę i jakość życia jaworzan.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wg mnie
wg mnieWwW10 kwietnia 2017 o 05:37
moim zdaniem Pan Detyna więcej robi dla mieszkańców niż np. radny Ziółkowski, Ostapiuk,
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cruz
cruzwg mnie10 kwietnia 2017 o 21:21
*opozycja ma zadanie z kategorii mission impossible
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cruz
cruzwg mnie10 kwietnia 2017 o 21:19
Trzeba dodać, że Ostapiuk i Ziółkowski są wśród rządzących, więc mają nieograniczone możliwości. Opozycja zadanie na żywo kategorii mission impossible
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dff
dffWwW9 kwietnia 2017 o 22:48
Domaganie się jawności działania administracji, walka o jakość działania urzędu, dążenie do upublicznienia informacji na temat przeprowadzonych tzw. "naborów" w urzędzie w szczególności kto ? i skąd ? został zatrudniony. To rzeczy bardzo ważne dla Jaworzan ! Brawo Detyna
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bohdan
Bohdan9 kwietnia 2017 o 19:57
To Detyna jest autorem niektórych artykułów na tej stronie? Dziwna sprawa, najpierw cała masa artykułów o bohaterskiej szarży wraz z księdzem, a teraz coś takiego...
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Bohdan
do BohdanBohdan9 kwietnia 2017 o 21:32
przecież od dawna zamieszcza tu swoje felietony. zresztą każdy może to robić jak się zaloguje. Ale ty oczywiście wolisz hejtować anonimowo bo tak łatwiej. a jak nie odróżniasz tekstów informacyjnych od publicystyki to lepiej się nie chwal niewiedzą tylko doucz.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bohdanku
Bohdankudo Bohdan9 kwietnia 2017 o 21:37
Dobrze ci odpowiedział Bohdanku, a ty zamiast pokornie zamilczeć jeszcze się plujesz...
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bohdan
Bohdando Bohdan9 kwietnia 2017 o 21:34
Nie hejtuję tylko zadałem pytanie, a odzywki typu "chwal niewiedzą tylko doucz" zostaw dla swoich kolegów.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdziwiony ?
Zdziwiony ?Bohdan9 kwietnia 2017 o 20:24
A kto wysyła artykuły do e-legnickie ?
29 Lubię to: 29
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bohdan
BohdanZdziwiony ?9 kwietnia 2017 o 21:00
Nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Jak nie znasz odpowiedzi, to po prostu zamilcz. Pozdrawiam
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
efekt
efekt9 kwietnia 2017 o 19:36
wygląda na to, że radny jest skuteczniejszy, gdy zaczyna posługiwać się odpowiednimi środkami prawnymi
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawnie i konsekwentnie
prawnie i konsekwentnieefekt12 kwietnia 2017 o 07:10
i bardzo dobrze, bo mieszkańcy chcą miec skutecznych, a nie bezradnych radnych
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stąd też
stąd też9 kwietnia 2017 o 19:19
Zdecydowana większość przestępstw stypizowanych w Kodeksie Karnym to przestępstwa ścigane z urzędu. Ściganie z urzędu oznacza, że prokurator lub Policja mają obowiązek wszcząć postępowanie gdy tylko dowiedzą się o możliwości popełnienia przestępstwa. Tylko skąd oni biorą wiedzę na temat popełnionych przestępstw? Odpowiedź jest prosta. Z każdego możliwego źródła. Takim źródłem mogą być np.: MEDIA, które nagłaśniają różne nadużycia lub patologiczne sytuacje. Prokuratura i Policja badają wtedy, czy informacje w mediach są prawdziwe i czy uzasadniają wszczęcie postępowania karnego. Zgodnie z art. 304 § 1 Kodeksu postępowania karnego KAŻDY, dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, MA SPOŁECZNY OBOWIĄZEK zawiadomić o tym prokuratora lub Policję. Art. 191 § 3 k.p.k. zapewnia możliwość zastrzeżenia swoich danych, jeżeli zgłaszający obawia się, że w związku z zawiadomieniem o przestępstwie mogą go czekać nieprzyjemne bądź niebezpieczne konsekwencje.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dupa
dupa9 kwietnia 2017 o 16:46
dupa ....dupa dupa
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czesiek
czesiek8 kwietnia 2017 o 21:18
czytam i nie mogę tego zrozumieć. Detyna z V-ce Starostą i księdzem bohatersko próbują zdobyć szczegółowe informacje w/s konsultacji których nie chce udostępnić V-ce burmistrz ?Następnie te ściśle tajne informacje publikuje na pierwszej stronie Gazeta Jaworska! Mało tego .Średnio rozgarnięty czytelnik widzi ,że KTOŚ wpływał (i to skutecznie)na wyniki głosowania!!!No bo jak inaczej można wytłumaczyć fakt ,że 182 mieszkańców Berlinga głosowało na Pileckiego i 1 na Wyszyńskiego ? I odwrotnie 141 mieszkańców Rapackiego głosowało na Wyszyńskiego , a na Pileckiego 13.Dlatego sadzę ,że powinna się tym zająć prokuratura.I ustalić czy miało miejsce nakłanianie do głosowania na wskazanego kandydata. Jest to występek przeciwko wyborom zagrożony karą pozbawienia wolności (art 250kk)
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do czesiek
do czesiekczesiek9 kwietnia 2017 o 09:03
chyba Ci się cos pomyliło-to nie były żadne wybory, więc ten przepis nie ma tu zastosowania
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
popierający nazwy Pileckiego I Wyszyńskiego
popierający nazwy Pileckiego I Wyszyńskiegoczesiek8 kwietnia 2017 o 22:35
1. cytowany art.250 kk dotyczy wyborów do Sejmu, do Senatu, na Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, wyborów do Parlamentu Europejskiego, do samorządu terytorialnego lub referendum !! Normuje to art.248 kk 2. W wyniku zarządzenia burmistrza ogłoszono konsultacje społeczne. 3. Konsultacje to nie wybory ani referendum, chociaż mają charakter sondażowy. 4. Burmistrz w zarządzeniu nie określił celu konsultacji ani nie udostępnił elektronicznej poczty aby mieszkańcy mogli na nią wysyłać ankiety. 5. W 2015 rada miasta przyjęła uchwałę, która nakazuje w przypadku ogłoszenia konsultacji określenie adresu poczty elektronicznej i celu konsultacji .6. ankieta nie była kartą do głosowania. 7. na ankiecie można było nanieść każdą informację, kandydaturę, nazwę itd. naklejać naklejki, namalować obrazek,wydrukować nazwę. Istotna jest akceptacja obywatela Wyrażona podpisem !!!! Imię i nazwisko adres podpis Wszystko. A co gdy obywatel sam wydrukował nazwę na ankiecie np. Pileckiego i Wyszyńskiego i to podpisał ? Też podpada pod prokuraturę? W drugą stronę nie publikowanie czy nie podanie informacji przez burmistrza - wójta na żądanie obywatela w trybie informacji publicznej i jawności administracji nie jest naruszeniem ? Bezpodstawne pomawianie o tzw. nakłanianie czy rzekome wywieranie wpływ na sposób głosowania może być podstawą do złożenia pozwu o naruszenie godności osobistej. I z tego co słychać takowe zostanie złożone wobec tych , którzy publicznie już pomówili osoby chodzące z ankietami o rzekomym wywieraniu nacisku
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jarek
Jarek8 kwietnia 2017 o 20:08
Obserwuje od dłuższego czasu aktywnosć pana Detyny i jestem pełen podziwu dla niego oraz tego że jest nieugięty w swoich przekonaniach. Pytalbym o szczegóły tych zwolnień z Urzędu Miasta bo na mieście mówi się straszne rzeczy w tym temacie
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!Jarek9 kwietnia 2017 o 19:13
mieszkańcy wybrali do rady 21 radnych, tylko 1 aktywnie działa?
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!?!9 kwietnia 2017 o 19:33
Ja widzę trzech aktywnie działających radnych. Panowie: , Kowalczyk. , Detyna i Wieczorek !
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nieugięta postawa radnego
nieugięta postawa radnegoJarek9 kwietnia 2017 o 12:10
Myślę, że jeśli radny posiądzie informację o jakimś nieprawidłowym działaniu, to zgodnie z art. 304 § 1 k.p.k. zawiadomi o tym prokuratora lub Policję.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
podkreślić należy
podkreślić należynieugięta postawa radnego9 kwietnia 2017 o 19:46
dotyczy to każdego z 21 radnych
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co się stało?
co się stało?Jarek9 kwietnia 2017 o 10:10
czy osoby zwolnione czegoś się boją?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!
!!!co się stało?13 kwietnia 2017 o 08:12
ilość lajków mówi sama za siebie
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???co się stało?9 kwietnia 2017 o 17:25
czy zostały zastraszone?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
częste pytania z "miasta" i "sieci
częste pytania z "miasta" i "sieciJarek9 kwietnia 2017 o 09:46
Czy wobec osób zwolnionych były stosowane jakieś nieprawidłowe działania? Czy w miejsca zwolnionych osób zostały zatrudnione osoby powiązane rodzinnie, politycznie (z PO, SLD, KW EB Razem, Wspólnotą Samorządową Ziemi Świdnickiej), itp.?
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ludzie mają wiele pytań
ludzie mają wiele pytańczęste pytania z "miasta" i "sieci9 kwietnia 2017 o 10:00
Czy nabory, konkursy były spersonalizowane (ukierunkowywane tak, aby zatrudnienia otrzymywały z góry ustalone osoby)? Czy w mediach pojawiały się sygnały kto wygra, zanim nabory i konkursy zostały rozstrzygnięte?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jarku
JarkuJarek9 kwietnia 2017 o 09:33
Radny Detyna od początku interesował się polityką personalną prowadzoną przez obecną ekipę rządzącą miastem (dot. zwolnień i naborów), więc pewnie posiada jakieś informacje na ten temat, więc śmiało możesz się jego zapytać czego się dowiedział i co z tym zrobił albo zamierza zrobić.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie lans
nie lansJarku13 kwietnia 2017 o 08:06
Jeśli rzeczywiście rozmawiał z tymi osobami i posiada wiedzę na temat jakiś działań niezgodnych z prawem, to byłoby wręcz dziwne, gdyby nie podjął odpowiednich kroków prawnych, bo zgodnie z art. 304 § 1 K.p.k. ciąży na nim obowiązek powiadomienia odpowiednich służb.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawy
prawyJarku9 kwietnia 2017 o 18:51
Art. 191 § 3 k.p.k. zapewnia możliwość zastrzeżenia swoich danych, jeżeli zgłaszający obawia się, że w związku z zawiadomieniem o przestępstwie mogą go czekać nieprzyjemne bądź niebezpieczne konsekwencje.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radny to funkcjonariusz publiczny
radny to funkcjonariusz publicznyJarku9 kwietnia 2017 o 14:59
z pewnością nie robi tego dla lansu-by zrobić szum wokół swojej osoby (jak to robią inni), tylko po to, by dojść prawdy i podjąć odpowiednie kroki prawne
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ustawiane nabory i konkursy
ustawiane nabory i konkursyJarek9 kwietnia 2017 o 09:06
https://cba.gov.pl/pl/aktualnosci/3610,Zatrzymani-wojt-sekretarz-i-kontroler-NIK.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to prawda
to prawdaJarek8 kwietnia 2017 o 20:54
to jaworzanie, więc ludzie ich tu znają, rozmawiają z nimi, sygnały są bardzo niepokojące
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jghh
jghh8 kwietnia 2017 o 20:06
PO - SLD musi odejść . precz z manipulacjami
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ff
ff8 kwietnia 2017 o 19:10
https://oko.press/eksterytorialne-terytorium-elzbiety-witek-minister-ktora-odroznia-prezydenta-ambasady/ ciekawa analiza
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pikok
pikokff8 kwietnia 2017 o 19:16
PO znów atakuje panią Elę. Odczepcie się od niej.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
film
film8 kwietnia 2017 o 13:21
Takie zachowanie rzuca złe światło na innych urzędników. Teraz aż korci petenta żeby w trudnej sprawie wziąć dyktafon i nagrywać urzędników. Jaka arogancja!
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komentator
Komentator8 kwietnia 2017 o 12:23
Burmistrz na sesji zdenerwował się z powodu tych dokumentów. Bera w defensywie
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak mówi prawo
tak mówi prawo8 kwietnia 2017 o 12:09
Art. 304 Kodeksu postępowania karnego § 1. KAŻDY, dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, MA SPOŁECZNY OBOWIĄZEK zawiadomić o tym prokuratora lub Policję. § 2. INSTYTUCJE PAŃSTWOWE I SAMORZĄDOWE, które w związku ze swą działalnością dowiedziały się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu, SĄ OBOWIĄZANE niezwłocznie zawiadomić o tym prokuratora lub Policję oraz przedsięwziąć niezbędne czynności do czasu przybycia organu powołanego do ścigania przestępstw lub do czasu wydania przez ten organ stosownego zarządzenia, aby nie dopuścić do zatarcia śladów i dowodów przestępstwa.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...tak mówi prawo8 kwietnia 2017 o 14:40
w przyrodzie nic nie ginie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Widz
Widz8 kwietnia 2017 o 11:51
Widzieliście jak agresywnie zachowywał się Bera na ostatniej sesji i jak podnosił głos? Na dodatek konfabulował i wymyślał niestworzone rzeczy.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin 2
Jaworzanin 28 kwietnia 2017 o 11:51
Pani Burmistrz, co to znaczy ankiety sugerowane. Czy Pani ma dowody na to, że ktoś zmuszał kogoś do podpisania? Bo to, że ktoś wypełnił ankietę, to w cale nie znaczy, że coś sugerował lub namawiał. Liczy się podpis osoby, która wyraża swoje stanowisko. Trzeba było tez pochodzić i dowiedzieć się co ludzie myślą, a nie siedzieć za biurkiem.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ktoś wie?
ktoś wie?Jaworzanin 28 kwietnia 2017 o 12:23
A jak doszło do zrzeczenia się stanowisk przez osoby poprzednio zatrudnione na kierowniczych stanowiskach w urzędzie i jednostkach gminnych-czy to były ich swobodne decyzje, czy też wystąpiły jakieś nieprawidłowe działania?
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to kwestia cywilnej i społecznej odpowiedzialnoś
to kwestia cywilnej i społecznej odpowiedzialnośktoś wie?10 kwietnia 2017 o 18:37
wielu ludzi, którzy mu zaufało na to liczy
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kręgosłup moralny
kręgosłup moralnyktoś wie?10 kwietnia 2017 o 13:28
myślę, że radny Detyna ma na ten temat już dużą wiedzę i zrobi z nią to, co zrobić powinien, tj. to co nakazuje mu prawo i własne sumienie
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pamięć narodu
pamięć naroduktoś wie?8 kwietnia 2017 o 13:30
m.in. przez takie działanie poprzedniego burmistrza z SLD, jego następca rządził niepodzielnie przez 12 lat, bo ludzie bali się "powtórki"
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wymuszenia
wymuszeniaktoś wie?8 kwietnia 2017 o 13:05
za burmistrza Tomczaka wymuszano na pracownikach zrzekania się przywilejów (mianowań), sprawa trafiła do prokuratury,a burmistrz i była skarbniczka zostali ukarani
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realistaktoś wie?8 kwietnia 2017 o 12:59
a kto dobrowolnie zrzeka się przywilejów? no chyba, że kończy mu się kadencja, traci uprawnienia, idzie na coś lepszego, labo przechodzi na emeryturę
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co zaszło?
co zaszło?ktoś wie?8 kwietnia 2017 o 12:45
Radny Detyna od początku interesował się polityką personalną prowadzoną przez obecną ekipę rządzącą miastem-może posiada jakieś informacje?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
było to wymuszanie, czy nie?
było to wymuszanie, czy nie?Jaworzanin 28 kwietnia 2017 o 12:17
Pani Burmistrz, jeśli publicznie twierdzi, jest w posiadaniu takiej informacji, że naruszone zostało prawo, to powinna było to zgłosić do właściwych organów. Jeśli tego nie zrobiła, to znaczy że albo sama dopuściła się złamania prawa nie składając zawiadomienia, albo pomawia o działania niezgodne z prawem.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Arek Czerepach
Arek Czerepach8 kwietnia 2017 o 10:46
Ludzie kłamią, by osiągnąć określoną korzyść – materialną, psychologiczną, społeczną lub polityczną, aby osiągnąć zamierzony cel (np. przedstawiciel handlowy celowo posługuje się kłamstwem, wiedząc o usterce towaru, gdyż zależy mu na jego sprzedaży), aby podnieść swoją wartość w oczach innych z powodu zaniżonego poczucia własnej wartości. NIE IDŹCIE TĄ DROGĄ PANIE KRZYSZTOFIE!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kolega Janka
Kolega Janka8 kwietnia 2017 o 10:38
Tak jak pan potraktował urzędniczkę to zwykły brak kultury. Szacunek dla kobiety jest miarą męskości panie Krzysztofie. Wstyd!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
maciek
maciekKolega Janka8 kwietnia 2017 o 11:19
Po co manipulujesz i odwracasz kota ogonem. Każdy widział film i wie jak było. Kto komu nie okazał szacunku i kto komu nie chciał udzielić informacji do której był zobowiązany. Mam wrażenie że jesteś jednym z tych radnych-bezradnych...
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Potrzebne szkolenia
Potrzebne szkoleniamaciek8 kwietnia 2017 o 11:31
Masz rację, ja mam wrażenie że standardy europejskie w relacji urzędnik petent do Jaworskiego Urzędu Miasta jeszcze nie dotarły !
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
M
M7 kwietnia 2017 o 22:26
Rozumiem wszystko, prawda prawdą ale dlaczego radni nie walczą tak bardzo o bardziej przyziemne acz potzebniejsze aspekty dla mieszkańców miasta - remont krajowej 3, powstawanie nowych parkingów na osiedlach, placów zabaw, chodników, miejsc pracy... w tych aspektach ciężko się wykazać. Zmiana nazw ulic ważna- precz z komuną ale nie róbmy przy tym otoczki większej niż jest potrzebna. Zadawać pytania przed kamerą łatwo- REALNIE działać chyba trochę trudniej!!!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wniosek taki
Wniosek takiM8 kwietnia 2017 o 14:36
Półtora tysiąca zainteresowanych osób, to dość istotna liczba. Ci ludzie chcieli wiedzieć, jaki jest końcowy wynik. Dlaczego pani Rynkiewicz nie chciała ich ujawnić podczas wizyty w urzędzie osób widzianych na filmie? Sprawy by nie było.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do M
do MM7 kwietnia 2017 o 22:50
Chyba nie śledzisz np. pracy w radzie radnego Kowalczyka, który od początku kadencji interpeluje w sprawach remontu dk3, działań proinwestycyjnych gminy itd. Do tego bardzo dużo dobrego robi dla Osiedla Słowiańskiego. Wiele ważnych interpelacji składa też regularnie np. Jacek Wieczorek. Radny Detyna też robi dużo dobrego. Każda władza bez kontroli się degeneruje. Detyna jest więc swego rodzaju "hamulcem bezpieczeństwa" dla rządzących.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Proszę się zapoznać
Proszę się zapoznaćM7 kwietnia 2017 o 22:46
Jak nie jest, jak jest: http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/9330/ruszyl-przetarg-na-remont-dk3
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej Gwoździewicz7 kwietnia 2017 o 21:57
Media IV władza, skutecznie motywują do działania.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mieszkaniec
Mieszkaniec7 kwietnia 2017 o 21:30
Panie Krzysiu proszę się nie poddawać. W pełni Pana popieram bo zawsze dąży Pan do ujawnienia prawdy. I to nie tylko w tej sprawie.
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin7 kwietnia 2017 o 21:05
niektórzy powinni obejrzeć ten film, bo piszą bzdury. olewający stosunek urzędników jest nie do przyjęcia!!!
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polska niech żyje
Polska niech żyje7 kwietnia 2017 o 20:55
brawo Panie Baranowski , Brawo Panie Detyna, Panie Wieczorek PRAWDA ZWYCIĘŻYŁA
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pinokio vel wodzirej
pinokio vel wodzirej7 kwietnia 2017 o 20:52
kłamstwo ma krótkie nogi.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworznin
Jaworznin7 kwietnia 2017 o 20:44
Brawo Panie Krzysztofie Detyna wreszcie wiemy jak głosowali Jaworzanie. Gdyby nie Pan nikt by się nie dowiedział. Gratuluję
26 Lubię to: 26
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor7 kwietnia 2017 o 20:44
Pani Rynkiewicz odmawia podania wyników, bo “ nie było to przedmiotem konsultacji" to dlaczego tak szybko zmienili decyzję i nagle Bera je upublicznia? Nie trzeba być wybitnie inteligentnym,żeby to zrozumieć.
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptyk7 kwietnia 2017 o 20:41
Burmistrz do niczego nie był zmuszony, bo wyniki konsultacji - zgodnie z uchwałą RM o konsultacjach - ogłosił na sesji rady miasta, która odbyła się po zakończeniu tychże. Zrobił to więc we właściwym czasie i w odpowiednim miejscu. A z pana jest hucpiarz, panie Detyna, i tyle!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do sceptyka
Do sceptykasceptyk7 kwietnia 2017 o 21:01
Na sesji podałby to, co na BIP-ie, czyli nazwy bez ilości. Podał inną informację na BIP-ie i inną na sesji. Rozbieżność kolosalna. Myśl człowieku sceptyczny
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninsceptyk7 kwietnia 2017 o 20:58
Nie wprowadzaj ludzi w błąd! Paragraf 11 uchwały Rady Miejskiej: 1. Burmistrz miasta Jawora podaje do publicznej wiadomości wyniki konsultacji W TERMINIE 14 DNI od daty ich zakończenia. 2. Wyniki konsultacji zostają umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. 3. Burmistrz Miasta Jawora przedstawia RÓWNIEŻ wyniki konsultacji na najbliższej sesji Rady Miejskiej w Jaworze.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ferdek
Ferdek7 kwietnia 2017 o 20:01
Czytając ten artykuł tylko kwestią czasu jest kiedy w lokalnej tv będzie sezon 2 Świata według Kiepskich.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polak7 kwietnia 2017 o 19:51
Po komentarzach sądzę, że niektórzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
proste
proste7 kwietnia 2017 o 19:45
Kobieta czy mężczyzna - nikt nie może kłamać i robić w konia.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Joanna
Joanna7 kwietnia 2017 o 19:36
Szacunek panie Detyna to włócznia o dwóch końcach. Jak się nie szanuje innych to czego pan oczekujesz?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?7 kwietnia 2017 o 19:32
To ja nie rozumiem: skoro rozmowa toczyła się w przyjaznej atmosferze po co była akcja z kamerami? Nie dziwię się, że urzędniczka była zdenerwowana, nie każdy ma aspiracje na gwiazdę tv. Może jednak warto było podejś do niej bez blasku fleszy?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do ?
do ??7 kwietnia 2017 o 22:54
Radni byli z mediami i wtedy gdy składali wniosek i wtedy gdy składali podpisy i zaprosili media gdy szli dowiedzieć się o wynikach, żeby od razu ogłosić publicznie mieszkańcom. Akcja z kamerą wyszła dlatego, że tak a nie inaczej potraktowano ich w urzędzie...
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janek
Janek7 kwietnia 2017 o 19:22
Tak jak pan potraktował urzędniczkę to zwykły brak kultury. Szacunek dla kobiety jest miarą męskości panie Krzysztofie.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawe
ciekaweJanek8 kwietnia 2017 o 19:20
Wytłumaczyć proszę, co było nie tak?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Janek
do JanekJanek7 kwietnia 2017 o 22:55
Mamy równouprawnienie. Uważam, że to jak radny został potraktowany przez urzędników to skandal.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?Janek7 kwietnia 2017 o 19:36
Chodzi o panią wiceburmistrz Agnieszkę Rynkiewicz?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janek
Janek?7 kwietnia 2017 o 19:43
Też.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mors
Mors7 kwietnia 2017 o 19:17
Ale płytki chwyt...hahaha przeciez sam burmistrz na sesji podał wyniki głosowania. Widziałem materiał z sesji. Sie pan ośmiesza panie Dtyna..
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdzisław
Zdzisław7 kwietnia 2017 o 18:41
Tak trzymać, jakby nie Pan to robili by z nas ciemnotę
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Misiek
MisiekZdzisław7 kwietnia 2017 o 22:57
Tobie nic nie pomoze
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zzz
zzzMisiek7 kwietnia 2017 o 23:33
Tylko michałku obrażać potrafisz jak nie masz argumentów?
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.