Wtorek, 19.03.2024 159

 

Pliki cookies 04:54
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home

(Film) Bander: nieobecni nie mają głosu

Podczas piątkowej sesji Rady Miejskiej rajcowie głosowali nad zmianą na stanowisku przewodniczącego Komisji Kultury i Sportu.

Zdjęcia dzięki uprzejmości Telewizji Jawor.

Komentarze (171)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

najlepsi samorządowcy 2016r.
najlepsi samorządowcy 2016r.1 marca 2017 o 10:24
http://www.portalsamorzadowy.pl/polityka-i-spoleczenstwo/adam-struzik-elzbieta-radwan-i-zbigniew-jurkowski-samorzadowcami-roku,90120.html
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komentator
Komentator27 lutego 2017 o 15:57
Arogancja jaworskiej władzy poraża. Rząd PiS to przy nich grzeczne dzieci.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak27 lutego 2017 o 08:51
opolak>; https://www.youtube.com/watch?v=0aqf1fLuaAo lepszy motyw z Jaworskiej piosenki
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bb
bb26 lutego 2017 o 12:41
Taka prawda Urbański pracował dużo i zrobił dużo dla Jawora a niestety dla obecnego burmistrza to liczą się tylko zdjęcia pod byle pretekstem. Szkoda ze jeszcze nie robi sobie zdjęć i nie przypisuje sobie ze to działaniem obecnego burmistrza Stoch, Żyła czy Kot sa w takiej dobrej formie !
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak widać
jak widaćbb26 lutego 2017 o 13:30
są tacy, co mają parcie na ciężką i rzetelną pracę dla osiągnięcia słusznych i szczytnych celów, a są też tacy, co mają wyłącznie parcie na szkło dla własnej promocji
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghetti25 lutego 2017 o 18:05
Urbański wróć - zrób pożądek . Kto zasiada w radzie miasta to się nóż w kieszeni otwiera . Na pierwszym miejscu do odstrzału oczywiście Bander - małolat który o niczym zielonego pojęcia nie ma . Oglądałem te obrady zapoznałem się ze składem rajców miejskich i na moje oko widzę tylko dwie a może trzy kompetentne osoby do zasiadania w radzie , są to Pan Wieczorek i Pan Kowalczyk reszta bez komentarza ...
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dobry kandydat
dobry kandydatspaghetti26 lutego 2017 o 10:28
ale p.Baranowski tak, co byłoby dla miasta korzystne-dużo za kadencji PIS Jawor zyskał (po wieloletnich odkładaniach ruszyła budowa S3 i dzięki temu szansa na rozwój jaworskiej strefy i gospodarczy miasta, pierwszy zagraniczny inwestor na strefie-Mercedes), teraz p.Baranowski wspiera Reanimację dążeniu do dokończenia remontu wszystkich odcinków DK3
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghettidobry kandydat26 lutego 2017 o 11:31
Przestańcie w końcu z tym Mercedesem ... Ciągle słyszę tylko Mercedes i Mercedes ... no i co z tego ? Zatrudnią duża liczbę osób z Jawora owszem ale te osoby będą niewolnikami za najniższą krajową zatrudnionymi przez podfirmę albo dwie...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
limit
limitspaghetti26 lutego 2017 o 10:23
Po wprowadzeniu limitu kadencji p.Urbański nie będzie mógł kandydować
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jeszcze nie raz się to zmieni
Jeszcze nie raz się to zmienilimit27 lutego 2017 o 08:39
Polska to wyjątkowy kraj, tutaj prawo jest zmienne-to, co przez jedną ekipę jest zabierane, przez drugą jest przywracane i odwrotnie, prawo i uprawnienia nie są constans
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wszystko się może zdarzyć...
wszystko się może zdarzyć...limit26 lutego 2017 o 22:19
W Polsce wszystko jest możliwe, nawet działanie prawa wstecz-zobacz chociażby jak często zmieniają się uprawnienia emerytalne. Muszę Cię zmartwić, jak przeglądnie się zmiany prawne, jakie w naszym kraju następują i do tego niespójne i zmienne linie orzecznicze, do prawdę powiedziawszy zasada ex tunc (nie działania prawa wstecz) nie ma zastosowanie wyłącznie do sprawa karnych. Sam TK ma z tym problem. https://nawokandzie.ms.gov.pl/numer-17/dobre-praktyki-17/niekonstytucyjnosc-przepisu-skutek-ex-nunc-skutek-ex-tunc.html
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghettilimit26 lutego 2017 o 10:29
Limit kadencyjności nie działa wstecz tak samo jak prawo ustawy nie działają do tyłu tak że p.Urbański ma otwartą drogę i czystą kartę kadencyjności ....pozdrawiam
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
positiv
positiv25 lutego 2017 o 17:56
Bander pamiętaj że kiedyś bedziesz rozliczany ze swoich czynów ...wiecznie na stołku nie będziesz siedzieć a zbyt długiej kariery nikt ci nie wróży bo się chłopie do niczego nie nadajesz .
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
melbourne
melbourne25 lutego 2017 o 14:41
Witam serdecznie Jawor ma swoją piosenkę znaną w całej Polsce a i może na całej kuli ziemskiej, gdziekolwiek są nasi rodacy. Przecież nawet małe dzieci znają tekst : Jawor, Jawor - jaworowi ludzie, co Wy tu robicie" , że na swoim Rynku hymnu nie czynicie. Oczywiście to żartem, ale każdy turysta odwiedzając piękny rynek, prosi, żeby z wieży o godz. 12:00 popłynęła melodia lub elektroniczny kurant z tej jaworskiej piosenki. Może od godziny 10 do 18-tej latem - dla turystów. Wiele miast nie ma podobnych kurantów. Realizacja tego "przedsięwzięcia" jest bardzo prosta i tania ale za to bardzo cenna. Dawno , dawno temu - byłem radnym i zgłaszałem ten wniosek - propozycję. Opowiadam o Naszym pięknym Jaworze znajomym, namawiam do odwiedzenia - zwłaszcza latem, kiedy mnóstwo zieleni, kwiatów, nawet na ścianach kamienic w rynku upiększa tą architektoniczną perełkę Dolnego Śląska. Dbajcie o Nasze miasto, nawet jak wyjedziecie to z utęsknieniem będziecie tutaj wracać tak ja jak to robię - przynajmniej co miesiąc. Życzę Wam sukcesów w walce o pozycję Jawora
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ja
Jamelbourne26 lutego 2017 o 17:55
" Jawor jawor jaworowi ludzie co Wy tu robicie ? Budujemy mosty dla pana STAROSTY ....." - W naszych realiach to nie przejdzie !
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;
;Ja27 lutego 2017 o 08:09
W całej Polsce i na świecie ta piosenka o jaworowych ludziach kojarzy się z Jaworem, a ten hymn, który wymyślono, to wg mnie jakaś porażka, totalna beznadzieja-smutny, wręcz przygnebiający, bez energii, niczym nie kojarzy z Jaworem
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakJa26 lutego 2017 o 20:03
Ogłosić konkurs na melodię kuranta - zapewne odezwą sie też jaworzanie zza granicy
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolakmelbourne26 lutego 2017 o 17:04
http://www.rduch.pl/oferta/kuranty Kuranty zegarowe produkcji firmy RDUCH w pełni oddają brzmienie prawdziwych instrumentów muzycznych. Dźwięk "wprogramowany" jest cyfrowo w nowoczesnych nośnikach. Zapewnia to wielokrotne odtwarzanie bez straty jakości. Kuranty zegarowe załączane są automatycznie o zaprogramowanej porze (dokładności "pilnuje" satelitarny GPS). Melodie można również załączać zdalnie za pomocą pilota, którego zasięg w zależności od warunków propagacj i fali kształtuje się od 100 m do 1 km. Zasięg słyszalności zależy natomiast od ilości głośników, mocy wzmacniacza, naturalnego ukształtowania terenu i wynosi od 1 km do 10 km. Za pomocą specjalistycznego oprogramowania dołączonego do zestawu użytkownik może samodzielnie wgrać do pamięci dowolny utwór, który później automatyczne będzie odtwarzany o zaprogramowanej porze. Dodatkowo do specjalnego wejścia audio można podłączyć urządzenie zewnętrzne na przykład odtwarzacz CD lub mikrofon bezprzewodowy do nadawania komunikatów słownych z wieży ratusza."
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zopolak26 lutego 2017 o 19:09
gdzie jest konserwator zabytków
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kurakao
kurakaoopolak26 lutego 2017 o 17:28
obecny hejnał jest beznadziejny-kojarzy mi się z pogrzebem albo stypą, lepiej, żeby nie odbrzmiewał
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do Jaworzanina
Do Jaworzanina25 lutego 2017 o 12:31
widzisz tylko ławeczki i kawałki chodnika zrobione przez obecnego burmistrza a nie widzisz dużych inwestycji zrobionych przez poprzedniego burmistrza , to chyba nie jesteś z Jawora. To jest żenada, jak ci nie wstyd, od razu widać że zioniesz jadem , nie spinaj się tak bo czeka cię zawał . Radzę śpij dłużej a nie już o 6,58 piszesz głupoty, piszesz chyba to co ci każą ,radze pomyśl trochę sam ,a na pewno lepiej będzie ci się żyło .
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
s
sDo Jaworzanina1 marca 2017 o 08:24
żeby przed wyborami nadrobić 2-letni niemalże zastój inwestycyjny, to prawdopodobnie trzeba będzie mocni gminę zadłużyć, bo 2 budżety za 2015 i 2016 r. zostały wydane, tylko na coś innego
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i tak bywa
i tak bywaDo Jaworzanina27 lutego 2017 o 16:38
są na świecie ludzie, którzy nie widzą nic, poza czubkiem własnego nosa
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kwiatki i rabatki...
kwiatki i rabatki...Do Jaworzanina25 lutego 2017 o 16:21
u siebie jakoś widzi więcej...http://wspolnotasamorzadowa.org/kwiatki-i-rabatki-czyli-nepotyzm-na-polmetku/
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?!
?!kwiatki i rabatki...26 lutego 2017 o 08:18
To jaworski burmistrz pozatrudniał osoby z powiatu świdnickiego, w tym powiązane z tym stowarzyszeniem (politycznie-w różnej formie angażowały się w wybory z ramienia tego stowarzyszenia, rodzinnie), po czym po interwencjach radnego Detyny o zwiększeniu zatrudnienia pozwalniał jaworzan, a te osoby poprzez stowarzyszenie wytykają świdnickiemu włodarzowi, to co sami robią w Jaworze?!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Jaworzanina
do Jaworzanina25 lutego 2017 o 10:21
od razu widać że jest od burmistrza Bery.Nie widzisz że to teraz władze Jawora poza kawałeczkami chodniczków i ławeczkami nie robią prawie nic , bo to burmistrz Urbański wyremontował szkoły, przedszkola, Teatr, Biblioteke, Muzeum , dawną Parkową(ECMEN), park miejski , Jawornik, park Pokoju, płyte Rynku, ulice Legnicą, ul.Chrobrego ,ul.Stromiejską, hale sportową i boisko przy szkole Nr 5 , boisko "Orlik" u nas na Przyrzeczu, wierze widokową w Zamku, część dachu na Zamku , dziedziniec w Zamku , wieże Strzegomską i chodniki przy innych ulicach , remontowane też były dachy na budynkach i malowane budynki i pewnie wiele innych inwestycji . No i co Jaworzaninie jak się to ma do kawałeczków chodniczków i ławek zrobionych przez burmistrza Berę Zanim na zaś coś napiszesz to zrób zestawienie co który burmistrz zrobił i wtedy dopiero pisz takie bzdety
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PRAWDA
PRAWDAdo Jaworzanina25 lutego 2017 o 10:34
Po prostu w Jaworze nastały rządy PO-SLD. To co się działo za rządów SLD i PO w całym kraju wszyscy pamiętają, teraz jeszcze wiele rzeczy wychodzi na jaw. To co się dzieje za rządów PO-SLD w Jaworze na tym portalu jest ujawniane, upubliczniane-to im się nie podoba. Z prawdą jak z oliwą-prędzej, czy później wyjdzie/wypłynie na jaw, to tylko kwestia czasu.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JAWORZANIN
JAWORZANIN25 lutego 2017 o 06:58
ŻYJEMY W JAKIMŚ CHORYM SPOŁECZEŃSTWIE. NIE DOGODZI SIĘ WSZYSTKIM. POPRZEDNIE WŁADZE NIC NIE ROBIŁY DOSŁOWNIE NIC. PRZYSZEDŁ CZŁOWIEK, PRZYSZLI ZA NIM LUDZIE KTÓRZY MAJĄ KONCEPCJE NA TO ABY TO MIASTO WYGLĄDAŁO LEPIEJ ABY SIĘ W NIM ŻYŁO LEPIEJ TO I TAK KRYTYKUJECIE. TO SIĘ TYCZY WSZYSTKIEGO. PRZECIEŻ BERA NIE ROBI CHODNIKÓW DLA SIEBIE, NIE ROBI REWITALIZACJI SKWERÓW DLA SIEBIE. TAK SAMO Z TA ZAMIATARKĄ ZAKUPIONĄ NIE OCENIAM CZY TO DOBRY ZAKUP CZY ZŁY. ALE ON TAKŻE NIE KUPIŁ SOBIE TEGO DLA SIEBIE. TYLKO DLA NAS. ZAMIATARKA JEŹDZI PRACUJE. A TAK SIĘ DOŻO NA TEN TEMAT DYWAGOWAŁO. LUDZIE OTWÓRZCIE OCZY PRZECIEŻ TO WSZYSTKO JEST ROBIONE DLA NAS. TO ŻE BURMISTRZ ZWALNIA, NIECH ZWALNIA SAM GDYBYM BYŁ NA MIEJSCU WŁODARZA MIASTA WYMIENIAŁBYM NIE KOMPETENTNYCH I NIE ŻYCZLIWYCH PRACOWNIKÓW. BO TYLKO DZIAŁANIE W ZESPOLE KTÓREMU MOŻNA ZAUFAĆ DAJĘ EFEKT WIĘKSZY LUB MNIEJSZY. ALE COŚ SIĘ ROBI. JAK DLA MNIE TO NA RAZIE JEST OK. TYLKO TRZEBA OCZY PRZETRZEĆ I ZOBACZYĆ PLUSY A NIE MINUSY. A CO DO PANA DETYNY , TO POWSTRZYMAM SIĘ OD KOMENTARZA PO PROSTU RĘCE OPADAJĄ.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
arogancja
arogancjaJAWORZANIN25 lutego 2017 o 09:27
"Mamo, chwalą nas... Wy mnie, a ja Was". Deprecjonując innych, nie podniesiesz swoich znikomych kompetencji, nie powiększysz swoich znikomych zasług, a już na pewno takimi tekstami nie zyskach ludzkiej przychylności-obnaża on całą Twoja naturę. Jaworzanie nie są żadnym chorym, tylko jak najbardziej zdrowym społeczeństwem, potrafiącym logicznie myśleć i oceniać. A skoro te oceny są negatywne, to znaczy, że negatywnie oceniają to co się dzieje.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żałosny wywód pseudoJAWORZANINA
żałosny wywód pseudoJAWORZANINAJAWORZANIN25 lutego 2017 o 09:02
taa, teraz-a jak jeszcze zatrudnił na kasie w ratuszu żonę radnego Pawlinowa, to już pewnie w ogóle będzie super
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do JAWORZANIN
do JAWORZANINJAWORZANIN25 lutego 2017 o 08:43
Twój wywód tylko potwierdza to, o czym piszą i mówią jaworzanie-otworzył się "spadachron" i wyszło na jaw co potrafisz i co sobą reprezentujesz. Jak już przetrzesz oczy, to przyglądnij się sobie dobrze.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie pijarowiec
nie pijarowiecJAWORZANIN25 lutego 2017 o 08:20
jaworzaninie, a może strzegomianinie albo świdniczaninie-pycha i buta kroczą przed upadkiem... widzisz to, co chcesz widzieć, jaworzanie to inteligentne społeczeństwo, nie obrażaj ich i ich inteligencji, potrafią realnie oceniać ludzi i ich działania, możliwości, etc.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bezczelność, arogancja do potęgi!
bezczelność, arogancja do potęgi!JAWORZANIN25 lutego 2017 o 08:09
Nie obrażaj jaworzan! W Jaworze nie ma chorego społeczeństwa, chory jest ten, kto tak je odbiera i o nim mówi! To, że ludzie są inteligentni, widzą, oraz wyrażają swoje opinie, które Ci się nie podobają, bo odkrywają prawdę, nie uprawnia Cię do obrażania lokalnej wspólnoty. Skoro tak Ci się tu nie podoba, to wracaj do swojego powiatu świdnickiego-choć tamto lokalne społeczeństwo zdajsie w ostatnich wyborach już Wam podziękowało.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
coraz lepiej...
coraz lepiej...JAWORZANIN25 lutego 2017 o 08:03
reklamujesz siebie, oczerniając ludzi, których bezprawnie zwolniono, pokazujesz swoją niekompetencję (kompetentny człowiek potrafi współpracować z każdym i osiągać z nim sukcesy, a nie tylko ze swoimi znajomymi powiązanymi z nim politycznie i rodzinnie), uprzedzenie, wrogie nastawienie, arogancję, co do innych działań (zwolnień, naborów, niegospodarności, etc.) to już ocenią inne organy-czy jest tak różowo, jak to reklamujesz
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JAWORZANIN
JAWORZANIN25 lutego 2017 o 06:37
ALE MU DOJEBAŁ NIE OBECNI NIE MAJĄ GŁOSU. BRAWO BRAWO BRAWO I JESZCZE RAZ BRAWO MICHAŁ BANDER.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a już ci
a już ci22 lutego 2017 o 14:08
Dlaczego ci siedzący po lewo maja wiecznie wkurzone i zniecierpliwione miny. Jak nie maja do tego serca to można sobie zmienić miejsce pracy.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Spec
Speca już ci25 lutego 2017 o 06:33
Nie ważne lewo czy prawo. ..Bender teraz siedzi najwyżej bo się czuje jak by miał poduszkę pod d...ale upadek dzięki temu będzie bardziej dotkliwy. Haha
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aaa
aaaa już ci22 lutego 2017 o 20:04
a ja myślałem, ze chodzi o tych urzędników, których widać z tyłu-myślałem, że wyżej już głowy podnosić się nie da, ale jak widać się pomyliłem
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?a już ci22 lutego 2017 o 19:50
a kto siedzi po lewo-z której strony patrząc po lewo?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a już ci
a już ci?22 lutego 2017 o 22:07
A dosłownie patrząc na nagranie to po lewej ręce czyli pani blond i parę innych osób.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komentator
Komentator?22 lutego 2017 o 19:59
Lewusy siedzą po lewej czyli lewica sld
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cichy obserwator
cichy obserwator20 lutego 2017 o 21:00
Oj, nie tylko statutu brakowało i brakuje na BIP-ie.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koala
koala18 lutego 2017 o 16:07
Była metoda "na wnuczka", teraz "na policjanta" | Była metoda na wnuczka, teraz metody oszustów idą dalej i pojawia się m.in sposób "na policjanta". Rodzina otrzymuje telefon od rzekomego funkcjonariusza, który obiecuje wypuścić zatrzymanego z aresztu po natychmiastowej wpłacie kaucji. Prawdziwa policja ostrzega i alarmuje: nie dajmy się nabrać. Ale łatwowiernych ofiar jest coraz więcej.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Q
Q17 lutego 2017 o 17:27
PO i SLD wprowadziły nową jakość. Głosowanie - bo tak. Głosowanie - szybciej, póki ich nie ma, Głosujesz tak jak my, albo wylatujesz.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
reksio
reksioQ19 lutego 2017 o 20:41
mając przewagę w radzie i tak można wprowadzić lub zablokować wszystko, tak więc ten pośpiech w wyborach nowego przewodniczącego Komisji sportu był całkowicie niepotrzebny i naraził szefa tej komisji na utratę zaufania. Teraz radni opozycyjni muszą uważać bo gdy tylko wyjdą do toalety od razu...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
qq
qqQ17 lutego 2017 o 17:35
Nawet jeśli to już lepsze to niż nocne głosowania, nocne podpisywanie ustaw i nocne nominacje na naczelne stanowiska państwowe. I kto tu wprowadza nową jakość?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Q
Qqq17 lutego 2017 o 19:08
Lepsze? Tak jak byś powiedział: Dobry człowiek, bo "tylko" zgwałcił, a mógł zabić. PO i SLD wprowadzają złe standardy.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Moim zdaniem
Moim zdaniem17 lutego 2017 o 16:52
Jawor to małe miasto a nie jakaś wielka zakorkowana metropolia. Nie przychodzi się na ostatnią chwilę i nie ładnie jest się spóźniać. Tym bardziej że jeden z radnych to chyba mieszka obok Rynku bo na Staszica, czyż nie? Koniec kropka. Następnym razem postarajcie się być punktualni!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
#
#17 lutego 2017 o 16:35
drogi Antku. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę , ale pisząc takie hasła narażasz się całemu PISowi z naszą posłanką na czele.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inaczej
inaczej#17 lutego 2017 o 18:56
posłanka nie zwalnia swoich mieszkańców, by zatrudnić ludzi z innego powiatu
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antek
antek17 lutego 2017 o 15:17
Nie dla wyrzucania z pracy ! Nie dla zatrudniania na publicznych posadach "swoich"
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nabory
naboryantek24 lutego 2017 o 22:39
właśnie rozstrzygnięto kolejny nabór-na kasjera w Ratuszu-było 5 kandydatów, w tym 3 z Jawora, wygrała żona radnego Pawlinowa http://www.jawor.bip.net.pl/?a=4883
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jwr0222
jwr0222nabory25 lutego 2017 o 03:09
A może dlatego wygrała bo była najlepsza, a nie dlatego że jest żoną radnego? Żartuje, oni są bezczelni...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninnabory25 lutego 2017 o 02:28
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU na wolne stanowisko urzędnicze: Kasjer w Wydziale Podatkowy i Windykacji Należności Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Iwona Pawlinow zamieszkała w Jaworze Uzasadnienie dokonanego wyboru: Po dokonaniu selekcji aplikacji zgodnie z Zarządzeniem Nr 185/09 Burmistrza Miasta Jawora z dnia 18 września 2009 r. w sprawie „Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Jaworze oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych” i po zastosowaniu techniki naboru opierającej się na rozmowie kwalifikacyjnej wybrano kandydatkę, która zdaniem Komisji Rekrutacyjnej posiada doświadczenie zawodowe oraz wiedzę gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych zadań. B U R M IS T R Z Emilian Bera
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antek
antek17 lutego 2017 o 15:16
brawo Panie Detyna ! Jak się chce uderzyć pieska, kij się zawsze znajdzie !!!! Widać, że już "ciśnienie towarzystwu siada ". Dalej róbcie robotę .Głoście prawdę, pokazujcie zło. ZŁO PRZEGRA
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
opolak
opolak17 lutego 2017 o 13:31
Słuchacze Radia Wrocław alarmują, Radio Wrocław natychmiast działa. Od rana pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy w Jaworze sprawdzają tereny fabryczne wzdłuż ul. Kuzienniczej. Chodzi o zgłoszenie, jakie otrzymaliśmy na telefon Reakcji 24. Łukasz Powierża, członek zarządu Kuźni "Jawor" przyznaje, że na terenie jego fabryki znajduje się około 300 ton eternitu. Jest to jednak materiał, którym od lat 60. obłożone są nieruchomości i w ostatnim czasie nikt takiego ocieplenia nie demontował. Firma dopiero przygotowuje się do usunięcia materiałów zawierających azbest. Interwencję podjęli jednak reprezentanci Ratusza. Ich zdaniem teren określany jako Kuźnia "Jawor", to miejsce w którym dziś działa kilkanaście różnych zakładów produkcyjnych i wszystkie będą dziś i w najbliższych dniach kontrolowane. Do sprawy włączyli się pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska Urzędu Miasta i Gminy. Leszek Światkowski zastrzega jednak, że poszukiwania mogą zająć nawet kilka dni. - Pojęcie Kuźnia "Jawor" - cały ten kompleks stanowi w tej chwili kilkanaście podmiotów gospodarczych, różnych. Dzisiaj podjedziemy na teren dawnej kuźni. Temat będzie podjęty i załatwiony. Pracownicy jaworskiego Ratusza jednocześnie proszą o kontakt wszystkich, którzy mają informacji na temat zalegającego azbestu. Wystarczy zadzwonić do Sekretariatu Urzędu Miasta - nawet anonimowo. http://www.radiowroclaw.pl/articles/view/63602/Niezabezpieczone-skladowisko-na-terenie-Kuzni-Jawor-Sluzby-juz-szukaja-eternitu
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fachowiec od wszystkiego bez papierów
fachowiec od wszystkiego bez papierówopolak17 lutego 2017 o 21:10
światkowski to już chyba sam nie wie za co się złapać, aby się wykazać
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka
mieszkankaopolak17 lutego 2017 o 20:56
Niech burmistrz ze światkowskim zajmie się swoimi obiektami pokrytymi płytami azbestowymi tzw eternitem jest ich dużo! ul szpitalna w zakładzie transportu, komórki naprzeciw Policji, komórki na ul Roosevelta itd itp.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rotor
rotormieszkanka20 lutego 2017 o 21:00
dachy komórek w podwórzu od ul Barbary, a Rynkiem też.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masakra
masakra16 lutego 2017 o 22:35
najbardziej zabawne jest gdy poważni, wiekowi, do tej pory szanowani ludzie tańczą niczym "małpki w cyrku" na rozkaz...no właśnie, kogo...
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ada
Ada16 lutego 2017 o 20:57
Przepraszam za pomyłkę - doradca
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ada
Ada16 lutego 2017 o 20:55
Radna Kaczkowska I Bobowska powinny sie przesiaść na druga stronę, ponieważ z obawy pezed utrata pracy I tak głosuja, jak chce włodarz, starch nie jest dobrym doradcom
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaki cel?
jaki cel?Ada21 lutego 2017 o 08:50
Czy działanie radnego Detyny ogranicza się tylko do zadawania burmistrzowi niewygodnych pytań, czy też odpowiedzi na te pytania do czegoś są mu potrzebne (podejmowania jakiś działań)?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kwachu
kwachujaki cel?21 lutego 2017 o 09:06
A to tylko proste pytania trzeba zadawać? Jak się czujesz? Wyspałeś się? To jest polityka a nie przedszkole. "Wiem ale nie powiem." Jak ktoś nie ma nic do ukrycia, jest pewny siebie i tego co robi, to nie obawia się trudnych pytań.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!
!!!Ada21 lutego 2017 o 07:59
A czy ktoś z tymi radnymi rozmawiał na ten temat-dlaczego tak się zachowują? Czy ktoś rozmawiał ze zwolnionymi pracownikami-dlaczego rezygnują, albo jak i za co są zwalniani? Nie-to nie hejtujcie przeciwko nim, bo tylko pomagacie ich mobberom zaszkodzić im w relacjach międzyludzkich (zbudować wokół nich mur, negatywne nastawienie, itp.)-to jest główny cel mobbera. A jeśli ktoś rozmawiał i wie, że dzieje się coś złego, to jak im pomógł?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
psychoza strachu
psychoza strachu!!!22 lutego 2017 o 22:58
"Sędziowie nigdy nie będą iść na otwarty konflikt z politykami, ponieważ nie umieją tego robić. Są apolityczni. Ale powinni mówić to, co myślą na temat prawa, praworządności, konstytucji i kształtu wymiaru sprawiedliwości. Nie mogą się obawiać reakcji władzy. Problem w tym, że sędziowie nie przywykli do takich ataków, jakie dziś prowadzi na nich władza i nie nauczyli się chronić siebie. Boją się." http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/prof-malgorzata-gersdorf-nie-schowam-sie-ze-strachu-przed-pis-wywiad/tsqsn1b I CO TU SIĘ DZIWIĆ PRACOWNIKOM, ŻE BOJĄ SIĘ MÓWIĆ CO MYŚLĄ, PRAWDĘ, JAK ZA TAKĄ "ODWAGĘ" MOŻNA STRACIĆ PRACĘ.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trochę historii
trochę historiiAda20 lutego 2017 o 14:25
http://wroclaw.naszemiasto.pl/archiwum/straci-tez-mandat,478906,art,t,id,tm.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???trochę historii25 lutego 2017 o 13:50
a jak jest teraz-co takiego się zadział, zaistnieć, że ludzie "porezygnowali" ze stanowisk? Czy to była ich swobodna decyzja, czy też wystąpiła jakaś presja, zastraszanie, itp.? Radny Detyna interesował się prowadzoną przez obecnego burmistrza polityką kadrową-zbierał informacje na temat zwolnień, zatrudnień, itp. Co ustalił, coś się zadziało?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanintrochę historii25 lutego 2017 o 02:24
Jeden jaworski burmistrz już poleciał
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żenujące
żenującetrochę historii23 lutego 2017 o 22:19
to był skandal-żeby ludzie na publicznych stanowiskach tak się zachowywali...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zło
złotrochę historii23 lutego 2017 o 20:04
niechlubnej historii
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co takiego się zadziało?
co takiego się zadziało?Ada20 lutego 2017 o 14:08
Mnie nurtuje, co takiego musiało się zadziać, zaistnieć, że ludzie "porezygnowali" ze stanowisk? Czy to była ich swobodna decyzja, czy też wystąpiła jakaś presja, zastraszanie, itp.?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!
!!!co takiego się zadziało?23 lutego 2017 o 08:49
była wywierana silna presja i zastraszanie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co się zadziało?
co się zadziało?co takiego się zadziało?22 lutego 2017 o 23:20
Radny Detyna interesował się prowadzoną przez tego burmistrza polityką kadrową-zbierał informacje na temat zwolnień, zatrudnień, itp. Co ustalił i co się dalej zadziało?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
skala zjawiska
skala zjawiskaco takiego się zadziało?22 lutego 2017 o 23:10
Gdyby to dotyczyło 1 osoby, to nie budziłoby takiej reakcji, ale sprawa dotyczy większej liczby osób.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co się wydarzyło?
co się wydarzyło?Ada17 lutego 2017 o 21:08
karolu, zastanów się dlaczego-co (czyje, i jakie działanie) skłoniło ludzi, aby zrezygnowali ze swoich prestiżowych stanowisk i przywilejów...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
karol
karolAda17 lutego 2017 o 21:02
prawdopodobnie jest to działanie nadające się do zgłoszenia do prokuratury za stosowanie mobbingu nacisku i wymuszania na pracownikach głosowania pod przymusem pod warunkiem zwolnienia z pracy. Panie radne obudźcie się !
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jakieś wieści?
jakieś wieści?karol24 lutego 2017 o 22:34
Radny Detyna interesował się prowadzoną przez burmistrza polityką kadrową-zbierał informacje na temat zwolnień, zatrudnień, itp. Co ustalił, coś się dalej zadziało?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do karol
do karolkarol20 lutego 2017 o 08:30
Jeżeli tak jest, to im pomóż, a nie jeszcze "dokładaj do pieca". Jak ktoś jest zastraszony, to przeważnie skutecznie i sam nie potrafi sobie pomóc.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie te drzwi
nie te drzwikarol20 lutego 2017 o 00:39
a co to panie radne mają prowadzić postępowanie?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
psychoza strachu?
psychoza strachu?Ada17 lutego 2017 o 08:36
to jakiś terror psychiczny, czy co?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
*.*
*.*16 lutego 2017 o 12:04
Tworzenie przepisów na poczekaniu może obrócić się za jakiś czas przeciwko temu kto je wymyśla
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!!
!!!!*.*16 lutego 2017 o 15:01
bardzo dobra rada dla kaczorka i PISiorów
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...!!!!16 lutego 2017 o 20:59
Ta rada dotyczy wszystkich , bez wyjątku !!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregory16 lutego 2017 o 11:16
Ludzie, ten facet się spóźnił i ma jeszcze pretensje, że zaczęto bez niego!!! To jest bezczelność! Jak się chce szanować ludzi, to przede wszystkim szanuje się ich czas! Tu tkwi sedno problemu!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tik-tak
Tik-takGregory17 lutego 2017 o 23:59
Za pięciominutowe spóźnienie wywalałbyś z pracy Gregory? Nigdy się na pewno nie spóźniłeś. Gratuluję punktualności.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nierówno
nierównoTik-tak20 lutego 2017 o 18:37
i to w trybie dyscyplinarnym-za nie przestrzeganie czasu pracy ustalonego w zakładzie (art. 100 § 2 k.p.). Ale nie jest równym traktowaniem w zatrudnieniu, gdy wymaga się przestrzegania organizacji pracy i dyscypliny pracy tylko od jednych ("nie swoich"), a od innych ("swoich" pupilków, konfidentów, itp.) już tego się nie egzekwuje i jeszcze się im pobłaża
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do tik-tak
do tik-takTik-tak20 lutego 2017 o 18:05
Nie wiem czy wiesz ale notoryczne spóźnianie się do pracy nawet pięć minut jest uzasadnioną podstawą do zwolnienia.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do
doTik-tak18 lutego 2017 o 07:55
a może Gregory jest jeszcze lepszy, bo wywala z pracy za nic dokładając delikwentowi swoje zaniedbania i nieudolność dla jakiejś prywatnej zemsty?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
A
AGregory16 lutego 2017 o 11:21
weź se zaparz melisy i zabierz się do rzetelnej pracy zamiast hejtować. przewodniczący rady notorycznie spóźnia się z otwieraniem sesji rady
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Łysy
ŁysyA20 lutego 2017 o 16:03
Bo może czeka aż radny z rynku, który się spóźnia na wszystkie komisje, raczy łaskawie dotrzeć na posiedzenie rady...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin16 lutego 2017 o 10:58
1. jak bym się spóźnił (gdziekolwiek ) to nie krzyczał bym o tym na całe miasto bo to jest WSTYD ! 2. zgadzam się z autorem wpisu "powinien być ustawowy zakaz " w całości.Jeżeli ci radni mieli by choć trochę honoru to sami nie powinni kandydować.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borusjaworzanin16 lutego 2017 o 12:47
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/962697,prawa-i-obowiazki-radnych.html
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
strach się bać
strach się bać16 lutego 2017 o 07:43
ten radny na zdjęciu wygląda na bardzo niesympatycznego , w oczach złość,
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z
zstrach się bać16 lutego 2017 o 08:28
mówisz o radnym Banderze?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Irminy
do Irminy16 lutego 2017 o 07:41
radny Iwański nie wskaże tego przepisu , bo on też nie zna statutu, zwróć uwagę jak prowadzi sesje rady to wszystko czyta z kartki którą wcześniej przygotowała pracownica biura rady . Gdyby znał statut to zareagował by jak radny Bander wymyślał nieistniejące przepisy, a radny Iwański jeszcze kazał do siebie dzwonić w sprawie spóżnień na komisje , a sam napewno do nikogo nie dzwoni jak zaczyna sesje z opóżnieniem . Już są radnymi ponad 2 lata a jeszcze nie znają nawet statutu , to jestem ciekawa jak oni głosują w naszych sprawach ?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Irminy
do Irminy15 lutego 2017 o 21:07
Ja natomiast apeluję do przewodniczącego rady radnego daniela Iwańskiego, by wskazał nam ( wyborcom ) ten przepis skoro go nie zanegował. Panie radny , przewodniczący Danielu Iwański prosimy o wyjaśnienie.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irmina
Irmina15 lutego 2017 o 18:40
Ja apeluję do radnego Bandera by wskazał mi gdzie jest zamieszczony ten przepis ! Ja o takim przepisie nie słyszalam, skoro radny Bander twierdzi , że jest proszę o wskazanie żródła.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykIrmina15 lutego 2017 o 20:01
W prawie rzymskim już obowiązywała zasada, że "Absens carens" (nieobecny traci)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żyjemy w Polsce
żyjemy w Polscesceptyk15 lutego 2017 o 20:07
a zasada legalizmu (praworządności) zawarta w art. 7 Konstytucji mówi, że organy władzy publicznej mogą działać wyłącznie na podstawie i w granicach prawa
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
echo
echo15 lutego 2017 o 18:14
ja rozumiem, że ktoś może nie znać jakiś przepisów, choć na pewnych stanowiskach znać je powinien, ale żeby jeszcze się z tym publicznie obnosić, to ja tego nie rozumiem, a potem zdziwienie, że hejty, itp.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciężko pracujący
ciężko pracujący15 lutego 2017 o 16:18
no patrzcie jak radny Bander ciężko pracuje , Wymyślił nieistniejące przepisy w statucie , no i prosze wreszcie udostępnili statut w BIPie ,który przecież dawno powinien być tam zamieszczony, a nie dopiero po takiej aferze
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chaos organizacyjny?
chaos organizacyjny?ciężko pracujący15 lutego 2017 o 16:28
Statut zamieścił w BIP nie radny, tylko opublikował informatyk Daniel Witkowski, który uzyskał do od pracownika Biura Rady Doroty Bober. Zarówno Biuro Rady, jak i IT podlegają pod sekretarza, a obowiązek publikacji statutu w BIP wynika z powszechnie obowiązującego przepisu prawa.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WW
WW15 lutego 2017 o 14:55
Przed chwilą na BiPie Urzędu zamieścili statut. Podstawowy dokument dopiero teraz! Brak słów.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
no tak...
no tak...WW15 lutego 2017 o 15:39
a sekretarz protokołuje spotkania burmistrza z klubem sportowym zamiast "ogarniać" organizacyjnie urząd i BIP
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
potrzebna zmiana
potrzebna zmianano tak...15 lutego 2017 o 16:15
chyba żartujesz , że sekretarz protokołuje spotkania burmistrza .Od protokołania jest pracownik ,który ma w zakresie obowiązków protokołowanie, a nie sekretarz który bierze kupe wynagrodzenia.A jak sekretarz chce protokołować to trzeba przenieść sekretarza na stanowisko zwykłego pracownika z wynagrodzeniem 1500 zł , a wybrać innego sekretarza takiego co będzie robił to co ma robić sekretarz i wtedy zamieści w Bipie statut na czas .
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
vicek
vicek15 lutego 2017 o 14:15
Jestem przy władzy i co mi zrobisz?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Komentator
Komentatorvicek15 lutego 2017 o 23:10
PiS rządzi w gminie?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
*
*vicek15 lutego 2017 o 18:30
najważniejsze hasło PISu
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niedługo
niedługovicek15 lutego 2017 o 16:36
Już tylko 2 lata ci zostały!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???15 lutego 2017 o 14:05
A Panie Kaczkowska i Bobowska to w jakim są klubie, bo po głosowaniach ciężko to stwierdzić? Raz tak, raz tak.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie zdrowe
nie zdrowe???15 lutego 2017 o 14:15
dlatego uważam, że powinien być zakaz kandydowania do rady gminy przez pracowników wszystkich podległych gminie jednostek, a nie tylko urzędu gminy, czy kierowników podległych jednostek, tak samo powinien być zakaz zatrudniania w podległych gminie jednostkach radnego, który uzyskał mandat, bo to sprzyja korupcjogennym sytuacjom
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
upsnie zdrowe19 lutego 2017 o 23:36
może dokumentacja z naboru "utknęła" w czyimś biurku i nabiera mocy, bo wątpliwe jest, aby komisja tak długo obradowała-od 10 lutego?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
informacja publ.
informacja publ.nie zdrowe17 lutego 2017 o 08:01
czemu tak długo nie ma w BIP wyników naboru?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czy nabory są spersonalizowane?
czy nabory są spersonalizowane?nie zdrowe16 lutego 2017 o 21:48
http://cba.gov.pl/pl/aktualnosci/3610,Zatrzymani-wojt-sekretarz-i-kontroler-NIK.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zobaczymy
zobaczymynie zdrowe16 lutego 2017 o 15:19
zaczekajmy na wynik tego naboru
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?nie zdrowe16 lutego 2017 o 14:23
czy komisja jest bezstronna (czy nie występują żadne powiązania rodzinne, polityczne, itp.)?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do wiele pytań i wątpliwości
do wiele pytań i wątpliwościnie zdrowe16 lutego 2017 o 11:44
http://cba.gov.pl/pl/aktualnosci/3610,Zatrzymani-wojt-sekretarz-i-kontroler-NIK.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?nie zdrowe16 lutego 2017 o 11:28
czy kasjerka, którą zwolniono i na której miejsce jest nabór przyuczała Iwonę Pawlinow na stanowisku kasjera w ratuszu?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bez sensu
bez sensunie zdrowe16 lutego 2017 o 10:03
po co na stanowisku kasjera dodano dodatkowe kryterium "mile widziane doświadczenie w pracy w jst"? na stanowisku kasowym to kryterium nie ma znaczenia, ale może faworyzować osoby, które pracowały na kasie w jst-jak np. Iwona Pawlinow zastępując kasjerkę w Ratuszu
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do ?
do ?nie zdrowe16 lutego 2017 o 09:36
i czy wygrywają je kandydaci posiadający najlepsze kwalifikacje?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?nie zdrowe16 lutego 2017 o 09:25
czy nabory są spersonalizowane?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wiele pytań i wątpliwości
wiele pytań i wątpliwościnie zdrowe15 lutego 2017 o 19:54
nowi informatycy rozpoczęli pracę w Ratuszu, wdrażali się w zadania i przedstawiali się pracownikom jako nowi informatycy zanim jeszcze ogłoszone zostały nabory na ich stanowiska (które wygrali)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wiele pytań i wątpliwości
wiele pytań i wątpliwościnie zdrowe15 lutego 2017 o 19:53
Sekretarz zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych wykonuje w imieniu burmistrza zadania, w szczególności z zakresu zapewnienia właściwej organizacji pracy urzędu oraz realizowania polityki zarządzania zasobami ludzkimi. Czy wśród wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko sekretarza znalazły się niezbędne wymagania do wykonywania tych zadań? Czy wśród wymagań kwalifikacyjnych nie znalazły się wymagania, które na stanowisku sekretarza nie są istotne (są zbędne) dla prawidłowego wykonywania zadań nałożonych przez ustawodawcę, ale wpisują się w kwalifikacje konkretnego kandydata? To wszystko podlega weryfikacji przez odpowiednie podmioty. Kryteria w naborze dla sekretarza były zawarte w ogłoszeniu. W pkt 2. Wymagania dodatkowe w naborze na sekretarza gminy zawarto: 1) studia podyplomowe z zakresu: zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacji społecznej – PR, kontroli zarządczej, prawa administracyjnego lub samorządowego. Dlaczego te wymagania są ograniczone tylko do studiów podyplomowych (nie są dopuszczone studia pierwszego lub drugiego stopnia)? Czy kandydat posiadał kwalifikacje do wykonywania zadań określonych przez ustawodawcę-tj. z zakresu organizacji i zarządzania oraz zarządzania zasobami ludzkimi? Dlaczego wśród wymagań na stanowisko sekretarza pojawiły się wymagania w zakresie komunikacji społecznej – PR i to w dodatku w formie studiów podyplomowych? Czy nie wpisują się one w kwalifikacje konkretnego kandydata? Dodatkowo, jak czyta się takie informacje, to nasuwa się wiele pytań i wątpliwości: "Monika Żmijewska jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Skończyła także kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim. - Jest w moim odczuciu osobą kompetentną do sprawowania bardzo ważnej dla miasta funkcji - skomentował ten wybór lokalny polityk lewicy .- Do tej pory jako doradczyni burmistrza skupiała się na wizerunku pijarowskim włodarza miasta." http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/jawor/2894-urzad-miasta-ma-nowego-sekretarza) Zważywszy na to, że burmistrz wcześniej zatrudnił (bez naboru) Monikę Żmijewską na stanowisku swojego bliskiego doradcy, który jak pisze skupiał się na wizerunku pijarowskim włodarza miasta, i mając na uwadze to, że burmistrz kandydował z komitetu EB Razem, to nasuwają się pytania: 1. Kogo burmistrz powołał w skład komisji, aby rzetelnie i bezstronnie zweryfikować czy kandydat posiadał w dniu naboru kwalifikacje do wykonywania zadań określonych przez ustawodawcę-jakie osoby, jakie posiadały kwalifikacje i czy były one wystarczające, aby zweryfikować kwalifikacje kandydata na stanowisko sekretarza? 2. Czy między członkami komisji a burmistrzem lub kandydatem nie wystąpiły jakiekolwiek pozasłużbowe zależności (rodzinne, polityczne, itp.), tj. czy komisja była neutralna? Czy powołanie komisji i postępowanie było zgodne z regulaminem konkursowym? Sekretarz wg ustawodawcy ma być neutralny politycznie, gdyż ma być gwarantem ciągłości funkcjonowania administracji w okresach kadencyjności organu wykonawczego. Reprezentowanie gminy na zewnątrz należy do kompetencji wójta, burmistrza, który powołuje swojego zastępcę (podobnie jak od reprezentacji rady jest jej przewodniczący, który ma swojego zastępcę). Komunikacja społeczna – PR to raczej wymóg, który byłby adekwatny ewentualnie dla komórki, w której zadaniach jest promocja gminy albo dla rzecznika prasowego.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
też tak uważam
też tak uważamnie zdrowe15 lutego 2017 o 19:23
Z pewnością nie będą kłamać, bo za składanie fałszywych zeznań grozi odpowiedzialność karna-"Świadkowi który nie mówi prawdy bądź ją zataja, mimo złożenia przysięgi i pouczenia o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań, grozi kara pozbawienia wolności do lat trzech." http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/swiadek/274922,Skutki-skladania-falszywych-zeznan.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!nie zdrowe15 lutego 2017 o 19:09
Napewno ludzie to widza i wiedzą i nie będą kłamac w razie przesłuchania..................przez odpowiednie służby.........................
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?nie zdrowe15 lutego 2017 o 18:41
Czy Iwona Pawlinow (żona radnego), która wcześniej zastępowała (bez naboru) jedną z 2 kasjerek, a gdy ta wróciła do pracy i zastępstwo z mocy prawa wygasło, a w trybie natychmiastowym zwolniono drugą kasjerkę po której prawdopodobnie "wypełnia" vacat do czasu rozstrzygnięcia naboru, wygra nabór na kasjera w Ratuszu? Drugi etap naboru (rozmowy kwalifikacyjne) zgodnie z ogłoszeniem miał się odbyć 10.02.2017r., czyli 5 dni temu. Było 5 kandydatów, w tym 3 z Jawora.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
namiar
namiarnie zdrowe15 lutego 2017 o 18:24
http://cba.gov.pl/pl/aktualnosci/3610,Zatrzymani-wojt-sekretarz-i-kontroler-NIK.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto wie1
kto wie1nie zdrowe15 lutego 2017 o 18:18
czyli ten nabór na kasjera to fikcja? poprzednie też? a to zgodne z prawem? a gdzie można się odwołac od wyników konkursu? do sądu? czy prokuratury?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do ktoś wie
do ktoś wienie zdrowe15 lutego 2017 o 16:38
Do dzisiaj nie opublikowali an BIP-ie wyników. Tak działa ten BIP i urząd...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ktoś wie?
ktoś wie?nie zdrowe15 lutego 2017 o 14:27
A że tak zapytam, a żona radnego Pawlinowa wygrała ten nabór na kasjera w Ratuszu? Drugi etap naboru (rozmowy kwalifikacyjne) miał odbyć się 10 lutego, czyli 5 dni temu.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
powinien być ustawowy zakaz
powinien być ustawowy zakaznie zdrowe15 lutego 2017 o 14:22
moim zdaniem do rady nie powinna kandydować p.Bobowska, Kaczkowska, Madej, Pawlinow, a p.Wojda-Elbrah, po wybraniu jej radną, powinna mieć zakaz zatrudnienia w podległych gminie jednostkach organizacyjnych przez cały okres trwania kadencji
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niestety
niestety???15 lutego 2017 o 14:08
mam wrażenie, że w klubie "przetrwania", ale w takim razie jeśli boją się "wychylać" w obawie o swoje zatrudnienie, to nie powinny były kandydować
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żałosne
żałosneniestety16 lutego 2017 o 22:57
uszy po sobie a potem żal do całego świata
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Aneta
Anetaniestety15 lutego 2017 o 14:11
Dokładnie też tak uważam. Wyborcy tych Pań muszą być bardzo rozczarowani zarówno małą aktywnością jak i głosowaniami po myśli burmistrza.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwator15 lutego 2017 o 12:16
Bander wymyśla na poczekaniu prawo statutu, z burmistrz w tle mu przytakuje, jakby faktycznie taki zapis w statucie gminy był. Czyżby także nie znał prawa, które go obowiązywało jako radnego? "Popieram cię, chociaż nie masz racji" - chciałby powiedzieć.
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
etyka
etykaobserwator15 lutego 2017 o 13:52
prawo, prawem, ale jest jeszcze coś takiego jak ETYKA radnego, burmistrza, itp.-generalnie funkcjonariusza publicznego
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
borus
borusobserwator15 lutego 2017 o 13:24
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/962697,prawa-i-obowiazki-radnych.html
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
po co?
po co?borus15 lutego 2017 o 15:09
to Tomasz Panasiuk nie wystarczy-przecież to taki multifachowiec...potrzebuje specjalistów?!
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KJ
KJborus15 lutego 2017 o 15:06
To akurat można logicznie wytłumaczyć. Najpierw chcieli referenta, gdyż to najniższy stopniem urzędnik, któremu można zapłacić najniższe wynagrodzenie. Skoro chętnych nie było, pewnie postanowiono podnieść pułap wynagrodzenia i zatrudnić na wyższe stopniem stanowisko.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
To nie wiedzą, kogo potrzebują?
To nie wiedzą, kogo potrzebują?borus15 lutego 2017 o 14:59
To nie wiedzą, jakie mają wolne stanowisko urzędnicze? Powtórka naboru, tylko już nie na stanowisko referenta, a tym razem na podinspektora. http://www.jawor.bip.net.pl/?c=778
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie
nieborus15 lutego 2017 o 14:55
żona nie jest radnym, a ten zakaz dotyczy radnego
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Pytanie
Pytanieborus15 lutego 2017 o 14:41
"Nie może on nawiązać stosunku pracy w urzędzie, w którym uzyskał mandat. Radni nie mogą podejmować dodatkowych zajęć ani otrzymywać darowizn mogących podważyć zaufanie wyborców do wykonywania mandatu." - Żony to nie dotyczy?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo15 lutego 2017 o 12:14
Gdzie tu jest problem? Ci opozycyjni radni żyją w Polsce czy nie ? Popatrzcie się jak to działa w sejmie ,senacie itd.. To większość wybrana przez suwerena decyduje a nie ci którzy są w mniejszości.Już kiedyś przytaczałem wypowiedż naczelnego ideologa pisu M. Wolskiego "przegraliście wybory to morda w kubeł"( koniec cytatu). Radny Detyna jak zwykle wytoczył armaty przeciwko wróblom tylko po to by zrobić szum wokół swojej osoby. Huk jest , tylko efekt nijaki,ale o to radnemu chodziło.Nieważne efekty ,ważny cel,a ten jest taki by radny Detyna "zarobił" parę punktów w tabelce zysków politycznych.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej Gwoździewicz15 lutego 2017 o 12:04
Na podstawie sytuacji na załączonym filmie można śmiało zasugerować naszym rajcom, żeby w trakcie powoływania się na statut lub inne dokumenty cytowali za każdym razem punkt, na który się powołują. Radnych za spóźnienie bez informowania osoby nadzorującej komisję nie ma co usprawiedliwiać, ale takie natychmiastowe, szybkie głosowania w chyba najważniejszej sprawie na komisji jak wybór przewodniczącego budzi sporo kontrowersji i pytań. Chyba nikt mównicy nie blokował/blokowałby, żeby "przenosić obrady na salę kolumnową".
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptyk15 lutego 2017 o 11:32
O co ta wojna? Pretensje o to, że komisja rozpoczęła się punktualnie? Było quorum, to się rozpoczęła. A co, mają kwadrans akademicki wprowadzić dla radnych - studentów? Radni Detyna i Olszewski mogą mieć pretensje do samych siebie, a nie do przewodniczącego komisji, że rozpoczął punktualnie obrady.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
logik
logiksceptyk15 lutego 2017 o 11:47
Sam przewodniczący spytał, to radny Detyna wytaził tylko swoje zdanie. Bardziej niepokojące jest to, że z tego wynika, że wiceprzewod najwyraźniej nie zna statutu i mało tego wymyśla jego treść na poczekaniu.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie konsekwencja?
gdzie konsekwencja?15 lutego 2017 o 11:23
Mam pytanie do Przewodniczącego Rady-dlaczego z opóźnieniem otwiera sesje rady, skoro o jej terminie zostali poinformowani wszyscy radni i data oraz godzina została oficjalnie ogłoszona?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
potrzebna konsekwencja
potrzebna konsekwencjagdzie konsekwencja?15 lutego 2017 o 15:40
jak przewodniczący Iwański rozpoczyna sesje z opóżnieniem , to niech powie do kogo zadzwoni i informuje o tym że sesja będzie 7 minut póżniej. A jeżeli sam nie dzwoni i nie zawiadamia że póżniej zacznie sesje , to niech nie prawi kazań radnym
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
traktować wszystkich równo
traktować wszystkich równo15 lutego 2017 o 11:21
ciekawa jestem ile razy zadzwonili do pana przewodniczącego czy do radnego Bandera inni radni z PO i SLD , którzy spóżniają sie na sesję Rady czy na komisję . Mam wrażenie że siebie kompletnie nie widzą ,[chyba uważają że jak mają większość to im wszystko wolno] ale opozycji na każdym kroku chcą dokopać. Nie podoba mi się to , nie tędy droga panowie , to nie jest demokracja .
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kto nami rządzi?
kto nami rządzi?15 lutego 2017 o 11:07
Jak ktoś kto nie zna treści najważniejszego dla radnego dokumentu może być wiceprzewodniczącym rady?
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hahaha
hahahakto nami rządzi?15 lutego 2017 o 11:17
Jaki birmistrz, takie prezydium rady...
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie jest teraz KOD?
gdzie jest teraz KOD?15 lutego 2017 o 10:59
Demokracja po jaworsku. Co na to kodowcy???
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin15 lutego 2017 o 10:52
Brawo. Panie Przewodniczący. Tak trzymać. I uczyć dobrego wychowania. Punktualność to żadna fanaberia tylko normalność w dzisiejszych czasach .
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nauczyciel
nauczycielJaworzanin15 lutego 2017 o 11:09
Szkoda, że ćwiczy tylko radnych opozycji a nie zwraca uwagi swoim kolegom na większe spóźnienia.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uczyć wszystkich
uczyć wszystkichJaworzanin15 lutego 2017 o 11:03
pan przewodniczący niech nauczy radnych z PO i SLD szacunku do innych radnych i do tych którzy mają inne zdanie niż radni PO i SLD. Przykładem jest radny Olszewski, którego odwołali bo miał inne zdanie, a powołali radnego Bandera bo miał takie same zdanie jak p,Bera
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wstyd
Wstyd15 lutego 2017 o 10:50
według radnego Bandera "nieobecni nie mają głosu", a ja uważam że to "Obecni nie powinni zabierać w ogóle głosu" jak nie mają nic do powiedzenia tylko wymyślają coś czego w ogóle w przepisach urzędu nie ma . Po prostu Wstyd.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
Anna15 lutego 2017 o 10:48
Na komisji gospodarki radny Krzysztof ponoć 40 min się spóźnia i też ma pretensje . Zarobiony ten nasz Pan radny.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jou
jouAnna15 lutego 2017 o 11:05
a może przewodniczący komisji powinni konsultować ze wszystkimi członkami godziny posiedzeń-wymaga tego "elementarz dobrego wychowania"
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej
AndrzejAnna15 lutego 2017 o 11:01
Lepiej się spóźnić i być na większości komisji niż przyjść na początek, wpisać sobie obecność i za niedługo wyjść jak robią to inni radni.
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za co kasa
za co kasaAndrzej15 lutego 2017 o 11:11
to za co mają płaconą dietę , jak się podpisze i pójdzie to nie powinien mieć zapłacone za taką komisję . I to się nazywa uczciwość radnego??/??/ Ciekawe co wtedy robią przewodniczący Komisji .A jak się nie mylę to przewodniczącymi komisji są radni z PO i SLD ,
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Barry
Barry15 lutego 2017 o 10:46
I bardzo dobrze. Ktoś się spóźnia i ma pretensje. Śmiech na sali . Rozumiem jakaś wyjątkowa sytuacja w pracy ale to chyba elementarz dobrego wychowania że się zgłasza spóźnienie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żenada
żenadaBarry15 lutego 2017 o 11:04
3 minuty? Tyle można się spóźnić z przyczyn kompletnie niezależnych. Szczególnie na komisji wyjazdowej. Tym bardziej że sam pan przewodniczący mało kiedy otwiera sesje punktualnie, a robi takie numery...
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak ładnie...
jak ładnie...Barry15 lutego 2017 o 10:54
podoba mi się to sformułowanie "elementarz dobrego wychowania" i proponuję zapoznać z nim funkcjonariuszy publicznych, którzy nie udzielają odpowiedzi na zadane im pytania o informacje publiczne
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mówię nie
mówię nie15 lutego 2017 o 10:38
radny Bander chyba myśli że jak został wybrany na wiceprzewodniczącego to mu wszystko wolno, nie tędy droga panie radny . Przecież żeby wprowadzić do statutu takie wymyślone na poczekaniu przez radnego przepisy, to trzeba żeby Rada Miejska zmieniła zapisy Statutu ..I ten pan był przewodniczącym Kultury ??? Mojego głosu już pan radny Bander na pewno nie dostanie .
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ola
Ola15 lutego 2017 o 10:33
Nie podoba mi się to co robi obecna koalicja rządząca. PO i SLD straciły władze w kraju, stracą też w Jaworze jak tak będą robić.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trzeba czytać przepisy ze zrozumieniem
trzeba czytać przepisy ze zrozumieniem15 lutego 2017 o 10:27
kompletna nieznajomość przez radnego Bandera podstawowych przepisów Gminy tj.STATUTU . Wstyd panie radny , jak można być dobrym radnym jak samemu wymyśla się na swoje potrzeby przepisy których w ogóle nie ma w statucie gminy.
23 Lubię to: 23
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
SORRY MAMY TAKI KLIMAT
SORRY MAMY TAKI KLIMAT15 lutego 2017 o 08:41
Zwykłe chamstwo ! Brak kultury ! SORRY MAMY TAKI "KLIMAT" RADNYCH Z PO !!!
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
że tak zapytam
że tak zapytam15 lutego 2017 o 08:30
A żona radnego Pawlinowa to wygrała ten nabór na kasjera w Ratuszu?
22 Lubię to: 22
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...15 lutego 2017 o 06:33
Zwyczajny cham
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gość15 lutego 2017 o 04:57
To chyba jakaś paranoja? 3 minuty zgłaszać spóźnienia??? przecież jak ktoś się spóźnia taką chwilę to na pewno nie zakłada spóźnienia, tylko np. nie ma gdzie zaparkować czy nieprzewidziany korek albo jakiś telefon musiał odebrać...
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.