Piątek, 26.04.2024 608

 

Pliki cookies 22:11
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Arkadiusz  Baranowski

Nareszcie uwolniono energię w naszym mieście

Jak wieść powiatowo-gminna niesie, nareszcie uwolniono energię w mieście św. Marcina. Uwolnienie energii jest o tyle istotne, ponieważ przez niektórych obywateli, co najmniej od roku jest mocno wyczekiwane i pożądane.

Któż tego niesamowitego wyczynu dokonał? I w tym miejscu być może rozczaruję niektórych obywateli odpowiedzią na to pytanie, ale cóż - takie są fakty. Otóż dzieła uwolnienia energii, nie dokonał znany wielu mieszkańcom z powyborczej przestrzeni bilbordowej „specjalista od uwalniania energii naszego miasta” - tylko jeden z operatorów energetycznych, działający w naszym województwie, potocznie zwany „energetyką”.

Tak więc sprawiedliwości stało się zadość , można by rzec - „energetyka sama energię uwolniła”. Zgodnie z art. 9c ust. 3 ustawy prawo energetyczne, operator systemu elektroenergetycznego w zakresie systemów dystrybucyjnych, stosując obiektywne i przejrzyste zasady zapewniające równe traktowanie użytkowników tych systemów oraz uwzględniając wymogi ochrony środowiska, jest odpowiedzialny między innymi za prowadzenie ruchu sieciowego w sieci dystrybucyjnej w sposób efektywny, z zachowaniem wymaganej niezawodności dostarczania energii elektrycznej i jakości jej dostarczania.

Operator elektroenergetyczny odpowiada za eksploatację, konserwację i remonty sieci dystrybucyjnej w sposób gwarantujący niezawodność funkcjonowania systemu przesyłania energii. Przerdzewiałe lub betonowe słupy, w których montowano dotychczas wysłużone jarzeniówki - niezawodności, jakości i energooszczędności przy dostarczaniu oświetlenia już nie zapewniały. Stąd pewnie decyzja tzw. „energetyki” o wymianie na oprawy ledowe. Pierwsze oprawy ledowe w tym roku zabłysnęły nad remontowaną drogą krajową - nr 3 w Jaworze.

Operator energetyczny ma finalnie dokonać modernizacji infrastruktury elektroenergetycznej w Jaworze, w ciągu drogi krajowej nr 3 w rejonie ulic: Lubińskiej, Narutowicza, Wieniawskiego, Starojaworskiej, Limanowskiego, Dąbrowskiego, Mickiewicza oraz Placu Wolności. Przetarg zakończony 12 czerwca 2015 r. na wykonanie tego zadania, opiewającego na sumę około 2 mln 600 tyś. wygrała firma z Wrocławia.

Operator energetyczny, równolegle do tego zadania, modernizuje linię napowietrzną w rejonie ulic Armii Krajowej oraz Wrocławskiej w Jaworze. Przy ul. Armii Krajowej stanie w sumie 25 nowych słupów aluminiowych o wysokości 8,5 m z wysięgnikami na 1,5 m. W sumie ma zostać wymienionych 65 słupów oświetleniowych i 95 opraw na terenie Jawora. Operator energetyczny planuje w najbliższym czasie przebudowę 8 odcinków linii kablowej w Jaworze oraz budowę oświetlenia drogowego przy ul. Struga w Jaworze.

Cytat z książki hiszpańskiego pisarza Javiera Moro, że „ ….sukces ma wielu ojców, tylko klęska jest sierotą…”  do kwestii modernizacji oświetlenia w Jaworze pasuje idealnie. Kolejny raz , w niektórych lokalnych mediach przypisano „sukces” nie temu podmiotowi, któremu rzeczywiście się on należy. Zresztą podmiot właściwy, czyli tzw. „energetyka”, w tym wypadku o aplauz i splendory pewnie nie zabiegał. Planuje i realizuje zadania, które wynikają z jego obowiązków oraz rachunku ekonomicznego.

Ma być tańsze i efektywniejsze oświetlenie, to operator energetyczny przeprowadza modernizację „uwalniając  energię w naszym mieście”. Oczywiście do „uwalniania energii” aspiracje ma wielu, ale odpowiedniego pomysłu i wiedzy czasem brakuje. O odpowiednich umocowaniach wymaganych prawem nie wspominając.

To, że niektóre formacje polityczne i politycy, przyzwyczaili obywateli do mijania się z prawdą, chwalenia się nie swoimi osiągnięciami oraz podprowadzaniem cudzych projektów - żadne novum. Gorzej, kiedy tzw. „czwarta władza”, traci zdrowy rozsądek i zapomina o dziennikarskiej rzetelności, nie sprawdzając jakości, wiarygodności podawanych przez zainteresowanego rozgłosem lokalnego polityka informacji.

W tym momencie jedyna nadzieja w obywatelach, którzy co cztery lata mogą zweryfikować „uwalnianie energii” i wydać werdykt zgodnie z zasadami demokracji. 25 października mogą Państwo kolejny raz, skorzystać z okazji i wystawić rachunek za „uwalnianie i dostarczanie energii”. Proponuję skorzystać!

Komentarze (61)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

wyborca
wyborca23 października 2015 o 14:24
Wladze to mozna panie bera zdobyc w rozny sposob obiecankami odpowiednia kampania piarem ale sprawowac wladze to jest wielka sztuka . Nie kazdy potrafi stanac na wysokosci zadania i ja prawidlowo sprawowac a pan tego wlasnie nie potrafi . Wladza to nie jest zabawa z dziecmi to nie maratony czy imprezy to jest wielki wysilek to jest praca praca praca a nie ciagla kampania .teraz zaluje ze oddalem na pana glos. Bardzo zaluje.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
arek
arek23 października 2015 o 07:48
Bera do roboty do roboty ! Koniec z obijaniem sie i robieniem sobie fotek . Do roboty do roboty
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
artykuł mówi prawdę
artykuł mówi prawdę23 października 2015 o 07:29
Bo PO to już nie partia polityczna, tylko agencja PR-owa.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
b.dobry felieton
b.dobry felieton23 października 2015 o 00:49
fajne lampy mamy w mieście ! dziękujemy ..... energetyko. "energetyka" na burmistrza ! PS. ambasador z urugwaju widział ? bubhhahha
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jan W.
Jan W.22 października 2015 o 23:02
Politycy/samorządowcy z PO energię uwalniają tylko przed wyborami. Później już jest słabiutko. Cichuteńko jakoś o obiecywanych inwestycjach: basen letni, hala widowiskowa, kino, komunikacja miejska. Jest za to mydlenie oczu jak z obwodnicą czy tymi latarniami.A pamiętacie tytuł "Burmistrz rozkopie miasto"? No i gdzie rozkopał, gdzie jakaś typowo gminna inwestycja? Już więcej dróg robi Starostwo czy gmina Mściwojów.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PIS to zło
PIS to złoJan W.23 października 2015 o 00:39
Nie tylko z PO, tylko również z PIS, SLD etc...PiS teraz najwiecej obietnic składa, a założe się że ani jednej nie spełnią :) Trzeba być idiotą, aby głosować na tych samych ludzi przez 25 lat i oczekiwać innych rezultatów - A. Einstein. Dlatego głosować należy albo na Korwina (lepiej), albo w ostateczności Kukiz (choć tu nie wiadomo co dostaniemy) :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Żenujące
Żenujące22 października 2015 o 22:31
Wice niech się zajmie sprawami, które do niego należą, a nie ciągłym rozliczaniem innych, jeszcze się nie znudziło opluwanie? Sam jad! Jeszcze nie spotkałam się z jakimkolwiek szkalowaniem pana przez burmistrza. Od razu widać klasę! Nie ma czasu na pierdoly, bo ma ważniejsze sprawy dotyczące Jawora. A może tak wreszcie pomyśleć co zrobić dobrego , bo czas ucieka a wicestarosta słynie jedynie z artykułów wysmiewajacych innych. Żenada! Za robotę się pan weź!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GJ
GJŻenujące22 października 2015 o 22:39
Prawda Was w oczy kole. Faktycznie żenada.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do GJ
do GJGJ22 października 2015 o 23:57
Dokładnie tak jak w przekonaniu osób z PiS :) dlatego wybieram Korwina :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
GJ
GJGJ22 października 2015 o 23:38
Zapewne w przekonaniu osób z PO tak właśnie jest :) Oni mają swoją prawdę na każdy temat. Dlatego m.in ojców S3 jest tak wielu i wszyscy oczywiście są z PO. Za chwilę możliwe że zobaczymy przecinanie wstęgi na każdej nowej ledowej latarni, a na koniec honorowym obywatelem naszego miasta zostanie "skuteczny poseł" z Legnicy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do GJ
do GJGJ22 października 2015 o 23:25
Prawda jest jak d...a, każdy ma własną ;)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janosik
Janosik22 października 2015 o 19:38
Baca pilnuj BARANKÓW z prawicy.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborca22 października 2015 o 18:54
kto w ogóle czyta ten szmatlawiec? wstyd panie starosto rozliczymy i pana za 4 lata, oj rozliczymy,
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiektywny
obiektywny22 października 2015 o 17:48
czy u nas nie ma podobnego fachowca od PR vide ekspresówka 3 i ekonomiczna strefa w obłokach ? http://wpolityce.pl/polityka/269170-czy-mozna-bardziej-absurdalnie-poslanka-po-chwali-sie-w-spocie-wyborczym-wybudowaniem-obwodnicy-ktora-jest-dopiero-w-planach
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzanka22 października 2015 o 12:54
Uważam, że pan Baranowski nie zniżył się do poziomu zerowego - on po prostu z niego się nie odbił. Wredne, zaczepne, złośliwe, małostkowe i zajadłe wypowiedzi tego człowieka mówią same za siebie. Przypominają mi się słowa znanej piosenki "mniej niż zero". A od władz oczekuję informowania o rzeczach które dzieją się w mieście i powiecie to jest ich obowiązek.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninjaworzanka22 października 2015 o 13:28
i gdzie tam informacja, że jest to robota tylko i wyłącznie Taurona??
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:(
:(jaworzanin22 października 2015 o 18:31
przypomina mi to reklamę o "muzeum niezrealizowanych marzeń"
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
liczba mnoga nieokreślona
liczba mnoga nieokreślonajaworzanin22 października 2015 o 17:31
jest zwrot "będziemy"
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninjaworzanin22 października 2015 o 15:24
Nie rozumiesz czy nie chcesz zrozumieć? Tego typu informacje podawane są zapewne celowo w taki sposób by nie powiedzieć wszystkiego. Wówczas ludzie identyfikują dany fakt z osobą/jednostką, która o tym informuje. I właśnie o to chodzi pewnym osobom. Z drugiej strony, gdyby była to informacja na temat inwestycji wykonanej przez gminę Jawor, z pewnością nie omieszkano by o tym poinformować z odpowiednim wytłuszczenie lub krzykliwym tytułem.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankajaworzanin22 października 2015 o 14:58
Tam w ogóle nie ma informacji, kto to robił. Tam jest informacja, że zostały wymienione słupy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninjaworzanka22 października 2015 o 13:25
Informuje? To dobre, oto jak wyglądała ta informacja: "Od tygodnia w naszym mieście pojawiły się nowe słupy oświetleniowe. Stare betonowe zostały zamienione na te nowoczesne i bardziej estetyczne. Nowe oprawy ledowe dają nowe spojrzenie na miasto. Linie napowietrzne (wiszące kable) schowano w ziemię. Jak widać na zdjęciach to już zupełnie inny standard. Od teraz będzie taniej (miasto płaci), ładniej i bezpieczniej. Sukcesywnie będziemy zmieniać oświetlenie w całym mieście."
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
liczba mnoga
liczba mnogajaworzanin22 października 2015 o 18:19
sformułowanie "będziemy" sugeruje, że robi to też osoba, która o tym mówi
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninjaworzanin22 października 2015 o 13:49
To ty kpisz, chcesz powiedzieć że to normalne, że podaje się informacje w taki sposób aby nie powiedzieć jak jest naprawdę?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankajaworzanin22 października 2015 o 13:40
kpisz? a gdzie jest informacja, że zrobił to burmistrz, czy miasto? Po prostu są nowe słupy i dobrze, że wiemy!!!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wenio
Wenio21 października 2015 o 23:38
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/8987426,zdrojewski-wroclaw-to-miasto-absurdow-drogowych,id,t.html minister z PO zdrojewski może komentować, to czemu baranowskiemu czy innemu wójcinie czy starościnie nie uchodzi ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Eweline
EwelineWenio22 października 2015 o 17:54
Ja pamiętam czasy, jak mnie nie było stać na drogi samochód i jak pierwszy raz wyjechałam za granicę. Pierwsze co to zrobiłam sobie zdjęcie przy super furze. Fura wprawdzie nie była moja, zresztą nawet nie wiem czyja, ale do dziś mam w albumie zdjęcie jak się o nią opieram :) To dopiero były czasy, miło powspominać... Dziś już dorobiłam się własnego autka i nie robię sobie fotek przy cudzych wozach.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RAZEM
RAZEM21 października 2015 o 22:20
Pan burmistrz bawi się w rzecznika prasowego GDDKiA we Wrocławiu a pan wicestarosta bawi się w rzecznika prasowego operatora energetycznego-wydaje mi się, że jednak ciekawsza jest zabawa w burmistrza i wicestarostę i można by bawić się w nią razem
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do kris
do kris21 października 2015 o 22:10
a co takiego zrobił burmistrz ? rok minął i co ?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zula
Zulado kris22 października 2015 o 08:26
jak to co?! Przystanek na Przyrzeczu!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kris
Kris21 października 2015 o 20:45
Mam wrażenie, że cokolwiek by się nie robiło to i tak dostanie się Obecnemu burmistrzowi. Zamiast cieszyć się z tego co się zmienia na lepsze, wytyka się czyja nie jest to wina. Redaktor powinien mieć obiektywny punkt widzenie. Tak to jest jak za redagowanie biorą się politycy. Przepraszam za błędy jeśli takowe zrobiłem, ale mam nadzieje, że przynajmniej tekst jest zrozumiały. Redaktorem przecież nie jestem.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdziwiony
ZdziwionyKris22 października 2015 o 08:27
do Kris - a co się zmienia na lepsze? Bo nie zauważyłem
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ed
edKris21 października 2015 o 22:45
a dlaczego wicestarosta, burmistrz wójt czy radny nie może komentować lub pisać felietonów ? przecież ten tekst dotyczy miasta i tego jak się rządzi co nie uchodzi ? śmiechu warte a pewien redaktor w gazecie to nie był radnym i przewodniczącym? może nie angażuje się w politykę co tydzień i nie robi promocyjek wybrańcom ?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antysystem
antysystemed21 października 2015 o 23:08
szczerze? ano dlatego, że my podatnicy, płacimy im takie pensje, że powinni nie mieć na to czasu:)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szacunek dla stanowiska
szacunek dla stanowiskaKris21 października 2015 o 21:10
Uważam, że burmistrza należy pochwalić za to co zrobił i robi dobrze-za to wielki szacun. Tylko niepotrzebnie bawi się w "rzecznika prasowego" przy inwestycjach, w których Gmina Jawor nie jest ani inwestorem ani współinwestorem. Od tego typu spraw są niezależne media, stanowisku burmistrza to raczej nie uchodzi, żeby komentował wszystko co na terenie Jawora lub w jego okolicach się dzieje a nie jest działaniem Gminy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PełO produkt wybrakowany ale barwnie opakowany
PełO produkt wybrakowany ale barwnie opakowanyszacunek dla stanowiska21 października 2015 o 22:12
strefy nie ma, nic jeszcze nie włączono ! na razie są tylko sesje zdjęciowe i agitacja patrz "programy wiejskie w tv"
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaszacunek dla stanowiska21 października 2015 o 22:10
do tez mam własne zdanie: moje zdanie jest identyczne, ale zauważam jedno- Burmistrz co prawda robi sobie fotki, ale nie komentuje, ani nie krytykuje poczynań wicestarosty, a widać w powiecie jest mniej do roboty, bo Wicestarosta chyba odkrył swoją pasję-krytykowanie i wytykanie błędów człowiekowi, z którym przegrał wybory...mało to eleganckie.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec Jawora
mieszkaniec Jaworaszacunek dla stanowiska21 października 2015 o 22:02
Powiem krótko: burmistrz i wiceburmistrz reprezentują Gminę a starosta i wicestarosta reprezentują Starostwo-nie media, nie inne instytucje, nie innych inwestorów, etc.-i tego się trzymajmy a negatywne komentarze może same znikną
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
DJA
DJAszacunek dla stanowiska21 października 2015 o 21:35
Włączył jeszcze więcej terenów do strefy w której nikt nie chce inwestować i prawie załatwił Jaguara. Poza tym niezliczona ilość spotkań i fotogalerii.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Driver
Driverszacunek dla stanowiska21 października 2015 o 21:29
Co konkretnie takiego dobrego zrobił i za co ten szacun?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tez mam własne zdanie
tez mam własne zdanieszacunek dla stanowiska21 października 2015 o 21:23
Zgadzam się z tym, że nie uchodzi, żeby zarówno burmistrz jak i wicestarosta wcielali się w komentatorów wydarzeń na terenie Jawora i powiatu jaworskiego-mają poważniejsze funkcje do spełnienia.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irena
Irena21 października 2015 o 20:33
Ten tekst akurat w słusznej sprawie. Burmistrz promuje się na nie swojej robocie, a ludzie myślą, że wszystko co się dzieje w mieście to jego zasługa. Trzeba takie rzeczy nagłaśniać inaczej będą nam wmawiać, że białe jest czarne, a czarne jest białe.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaIrena21 października 2015 o 22:17
A ja się nie zgodzę, po pierwsze uważam, że z uwagi na powagę stanowiska Wicestarosta nie powinien się w ten sposób angażować w poczynania Pana Bery, zwłaszcza, że przegrał z nim wybory. Po drugie: nigdzie Burmistrz nie pisze, że to jego zasługa, a informacje muszą być udzielane. Mamy demokrację, chcemy rozliczać włodarzy, chcemy wiedzieć co robią, ale jak nas informują to wielki bulwers, że to nie jego zasługa. A co trzeba nagłaśniać? Prześmiewczy talent pisarski Pana Wicestarosty? Byłabym bardziej zadowolona gdyby energię poświęconą na analizę poczynań Burmistrza oraz rozwój talentu pisarskiego dotyczącego Pana Bery, spożytkował na jeszcze lepszą pracę na rzecz powiatu.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninkasia22 października 2015 o 08:32
Energooszczędne oświetlenie? To był pomysł Urbańskiego i on to zapoczątkował. Szkoda, że Bera o tym nie wspomniał. To świadczy o jesgo małości
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiakasia22 października 2015 o 00:46
Masz racje-to moj punkt widzenia i mam prawo wyrazic swoje zdanie. Tak samo jak Pan Baranowski ma prawo robic to co chce. Na tym polega wolnosc-nie musimy byc tacy sami, mamy prawo do wyrazania wlasnych opinii i do robienia tego co uwazamy za sluszne, a przy tym wzajemnie sie szanowac. Do obserwatora: dla mnie nie ma znaczenia ani partia ani szczebel wladzy- takie cos mi sie nie do konca podoba bez wzgledu na to kto to czyni :)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwatorkasia21 października 2015 o 23:36
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/8987426,zdrojewski-wroclaw-to-miasto-absurdow-drogowych,id,t.html minister z PO zdrojewski może komentować to czemu baranowskiemu czy innemu wójcinie czy starościnie nie uchodzi ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do kasi
do kasikasia21 października 2015 o 23:33
to twój punkt widzenia a jak ktoś to wszystko robi jak napisałaś i jeszcze ma siłę na pisarstwo to co ? każdy powinien spędzac czas jak chce, może dla baranowskiego to rozrywka ?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiakasia21 października 2015 o 23:11
W czasie wolnym od pracy człowiek spędza czas z rodziną, zajmuje się obowiązkami domowymi, regeneruje siły, poświęca się rozrywkom...aby następnego dnia pracować dla swojego pracodawcy jak najlepiej.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wert
wertkasia21 października 2015 o 23:07
"Sukcesywnie będziemy zmieniać oświetlenie w całym mieście. Teraz przed nami ulica Armii Krajowej i następne. Dodatkowo chcemy obniżyć opłatę za wywóz odpadów. Jawor się zmienia na lepsze - informuje na swoim facebookowym profilu Burmistrz Miasta Jawora Emilian Bera." http://regionfan.pl/jawor-ledy-na-ulicach-miasta/ http://jawor24h.pl/powiat/wiadomosci/6547/led-y-w-jaworze
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do kasi
do kasikasia21 października 2015 o 23:02
a jak robi to w czasie wolnym od pracy ?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irena, o tym mówisz?
Irena, o tym mówisz?Irena21 października 2015 o 20:59
http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-4432.html http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-4472.html
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
I.
I.Irena, o tym mówisz?21 października 2015 o 23:20
Tylko gdzie te inwestycje Gminy Jawor? Przecież miało ich być więcej i większego kalibru. Póki co wiata przystankowa i parę skwerków. Krytykować było prościej...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
I.
I.Irena, o tym mówisz?21 października 2015 o 23:17
Oczywiście, że informuje. W sobie wygodny sposób.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kasia
kasiaIrena, o tym mówisz?21 października 2015 o 23:14
do Irena: a nie bierzesz pod uwagę, że EB informuje nas co się dzieje w danej sprawie?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irena
IrenaIrena, o tym mówisz?21 października 2015 o 23:09
Tak, to akurat świetne przykłady. DK3 robi nam GDDKiA, a S3 polski rząd. Jedno i drugie było już załatwione zanim EB został burmistrzem.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mee mee mee
mee mee meeIrena21 października 2015 o 20:37
Od 25 lat nam to wmawiają a że mamy głupie społeczeństwo to jest w Polsce jak jest. Po 25 szykuje się powtórka z rozrywki.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bee bee bee
bee bee bee21 października 2015 o 20:24
Przyganiał kocioł garnkowi.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bartek
Bartek21 października 2015 o 18:59
Kto pozwala redagować teksty politykom?...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TT
TTBartek21 października 2015 o 19:52
Pro-pisowski portal i gazetka pozwala. W NGJ krytyka burmistrza by nie przeszła.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor PRL
Jawor PRLBartek21 października 2015 o 19:16
A czemu wybraliście burmistrza populistę? Wzoruje się chyba na Kopacz/Szydło...mistrzów od pustych obietnic, populizmu i demagogii.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
orest
orest21 października 2015 o 18:51
25 października zagłosuję na Krzysztofa Detynę, jedynego radnego który nie zawiódł.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor PRL
Jawor PRLorest21 października 2015 o 19:18
To chyba lepiej żeby został nadal radnym ? :D heh Gwoździewicz w debacie o wiele lepiej wypadł więc zasługuje na nasze głosy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.