Wtorek, 19.03.2024 157

 

Pliki cookies 04:52
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home

Gwoździewicz dwójką u Korwina

Okazuje się, że do Sejmu na jesień ma szansę dostać się jeszcze jeden jaworzanin. Otóż na liście Komitetu Wyborczego KORWiN zarejestrowanego w OKW Legnica drugie miejsce zajmuje Maciej Gwoździewicz.

Maciej Gwoździewicz to kolejny jaworzanin, którego być może zobaczymy w nowej kadencji Sejmu. Pozostali to Elżbieta Witek (Prawo i Sprawiedliwość) oraz Krzysztof Detyna (Kukiz'15).

Postanowiliśmy więc przedstawić naszym czytelnikom kandydata do Sejmu z listy Komitetu Wyborczego Koalicja Odnowy Rzeczypospolitej Wolność i Nadzieja, który od drugiego roku życia mieszka w Jaworze.

Nazywam się Maciej Gwoździewicz.

Jestem absolwentem studiów magisterskich i doktoranckich na Wydziale Elektrycznym Politechniki Wrocławskiej - kierunek elektrotechnika. W 2015 roku uzyskałem stopień doktora nauk technicznych. Obecnie pracuję jako nauczyciel akademicki na jednej z uczelni technicznych w Polsce.

W 2015 roku założyłem jednoosobową działalność gospodarczą o profilu budowlano-elektrycznym. W trakcie studiów doktoranckich byłem reprezentantem doktorantów w Radzie Wydziału i wiceprzewodniczącym Rady Doktorantów Politechniki Wrocławskiej.
Od 2012 roku aktywnie działam w Stowarzyszeniu Elektryków Polskich organizując wycieczki studentów do fabryk o profilu elektrycznym oraz szkolenia. W 2014 roku zainicjowałem konferencję naukową studentów Generacja-Przesył-Wykorzystanie GPW.

Zdecydowałem się kandydować do sejmu z listy Komitetu Wyborczego Koalicja Odnowy Rzeczypospolitej Wolność i Nadzieja, ponieważ jestem gorącym zwolennikiem radykalnych zmian w polskim systemie podatkowym i emerytalnym. Chciałbym przyczynić się do likwidacji podatku dochodowego PIT, podatku od kupna-sprzedaży (czyli podatku od czynności cywilnoprawnych PCC), obowiązkowych składek na ubezpieczenie emerytalne i ujednolicenia stawki VAT.

Pierwszy podatek moim zdaniem jest karą za pracę, drugi zaś jest demotywatorem i ograniczeniem swobody handlu między osobami fizycznymi. Poza tym oba ww. podatki wraz z podatkiem VAT stanowią podwójne opodatkowanie, do czego nie wolno dopuszczać. Obecny system emerytalny, który w sposób nielogiczny i niesprawiedliwy daje przywileje pewnym grupom zawodowym jest na tyle zły i ekonomicznie niewypłacalny, że państwo powinno od niego odejść i dać taką możliwość osobom, które w tym systemie już są. Dotychczasowe zobowiązania wobec emerytów i osób chcących zostać w obecnym systemie powinny zostać sfinansowane z budżetu państwa.

Poza tym jestem przekonany jako początkujący przedsiębiorca, że jednolita stawka VAT na poziomie efektywnej stawki VAT ok. 18% przyczyni się do wyraźnego uproszczenia prowadzenia działalności gospodarczej, co skutecznie pobudzi gospodarkę.

Jestem zwolennikiem wielomandatowych okręgów wyborczych do sejmu, ale w zmienionej formie niż obecny. Uważam ten system za optymalny pod względem odzwierciedlenia preferencji politycznych osób głosujących w reprezentacji parlamentarnej oraz prostoty głosowania. Jednomandatowe okręgi wyborcze są najprostszym systemem wyborczym, gwarantują obecność posła w każdym mini-okręgu wyborczym, ale wspiera duże partie i partie lokalne. Mniejsze partie z rozproszonym poparciem są przez ten system rugowane.

Jeśli chodzi o system wyborczy do Senatu jestem za likwidacją Senatu.
Nie byłem i nie jestem członkiem żadnej partii politycznej. Swoją aktywną przygodę z polityką rozpocząłem w 2015 r. angażując się w kampanię pana Janusza Korwin-Mikke w wyborach prezydenckich. Partia KORWiN spośród wszystkich partii i innych ugrupowań politycznych jest dla mnie optymalna pod względem zbieżności moich poglądów z programem, jaki chce zrealizować po dostaniu się do polskiego parlamentu.

Prywatnie jestem żonaty, mamy syna Stanisława.

Lista kandydatów do Sejmu w OKW Legnica

Komentarze (76)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Marta
Marta11 października 2015 o 00:22
Macieju trzymamy kciuki i zagłosujemy całą rodziną!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Igor
Igor23 września 2015 o 09:52
KORWiN nie przekroczy progu i po zabawie. Swoją drogą pojąć trudno, że wykształceni ludzie popierają Korwina....
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
WyłączcieTVN
WyłączcieTVNIgor23 września 2015 o 11:23
Trudno pojąc, że głosując na te same twarze od 25 lat chce się coś zmienić. Na Korwina głosują właśnie specjaliści, studenci, inżynierowie etc...właśnie ludzie którzy potrafią samodzielnie myśleć, a nie przyjmować bez refleksyjnie to co mówią w TVNie... Korwin z pewnością przekroczy próg i pewnie będzie jedną z trzech partii które się dostaną do Sejmu (Kukiz stracił przez branie pod swój szyld lewicowych działaczy i związkowców, a ZLew nie przekroczy progu). Jedyna nadzieja na zmianę to właśnie KORWiN (oprócz Korwina sa tam inni ludzie)
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Relatywizm
RelatywizmWyłączcieTVN23 września 2015 o 13:15
Podaj choć jedno głosowanie w którym JKM zagłosował przeciwko swoim ideom? Być w sejmie, a być u władzy to jest różnica. Chodziło mi o to, że większość w sejmie miała realny wpływ na politykę. JKM nie miał, a czy JKM czy Wipler głosowali wbrew wolnościowym ideałom? Nie. To, że Korwin nie stara się być poprawny politycznie to nie znaczy że kompromituje kogokolwiek. Na forach czy Niemieckich/Angielskich czy nawet na forach USA często widać pochwały dla JKM, że jako jeden z nielicznych mówi jak jest. Osobiście nie przykładam dużej wagi do wykształcenia, bo nawet człowiek z podstawowym wykształceniem, wie że żeby coś mieć to musi sobie zapracować - a nie czekać na zasiłki - jak to zrozumie to 50% ideologii Korwina jest zrozumiane. Racja - trzeba szukać innych rozwiązań, ale ze wszystkich obecnych Korwin jest w miarę stały w poglądach....a reszta to jest jak Palikot,w którym osobiście pokładałem nadzieje odnośnie ustaw gospodarczych - niestety zajął się głupotami.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Igor
IgorWyłączcieTVN23 września 2015 o 11:45
Gratuluję dobrego samopoczucia. Jeśli mówimy o tych samych twarzach to właśnie JKM do takich należy. W polityce jest niemal od zawsze był posłem już I kadencji (wybory 1991r.) oraz kandydatem na prezydenta w latach: 1995, 2000, 2005, 2010 i 2015. Może wystarczy? Ile to już ugrupowań nie reprezentował to nawet ciężko zliczyć. Ja również jestem osobą wykształconą i nigdy mi do głowy nie przyszło by na JKM zagłosować, a w wśród moich znajomych również poparcie ma znikome. Dodam że nie popieram także PiSu ani PO ani tym bardziej SLD. Szukajmy nowych rozwiązań i dajmy szanse nowym liderom, którzy nie będą kompromitować Polski jak JKM w Parlamencie Europejskim.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
EKONOMISTA
EKONOMISTA21 września 2015 o 18:30
Maciek dalej zajdziesz jeżeli nie będziesz się wypowiadał na tym portalu. Piszesz po prostu brednie. Lepiej się nie ośmieszaj. Widać, że nie masz pojęcia o ekonomi. Twoje tłumaczenia to poziom GARGAMELA.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
EkonomiściKomuniści
EkonomiściKomuniściEKONOMISTA21 września 2015 o 21:40
Pan Maciek to w sumie mówi o pomysłach Gwiazdowskiego (byłego prezesa ZUS, który mówił że tam nic nie ma - i miał rację) i Centrum Adama Smitha. Tam są ludzie których można nazwać ekonomistami. Ekonomia to tak naprawdę wróżenie z fusów, jedynie można tendencję przewidzieć...a tendencja po obniżkach obciążeń lub uproszczeniu prawa jest jedna = wzrost gospodarczy, wzrost wynagorodzeń itd. Jeśli ludzie z CAS nie mają pojęcia o ekonomii to już raczej nikt nie ma. Z VAT ginie kupę kasy, bo są różne stawki i skomplikowane prawo, a z dochodowego łatwo się wymigiwać i jest niemoralny. Dlatego jedna stawka VAT 18% i 1% przychodowy, nawet obecnie dałoby o wiele większe przychody dla budżetu. Trzeba też uwzględnić to że ludzie z zagranicy chcieliby w Polsce otwierać biznesy...a nie tak jak obecnie: 30 tyś firm w UK przez Polaków, a zalednie 8tyś więcej w Polsce....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
papa smurf
papa smurfEKONOMISTA21 września 2015 o 20:27
Kto się boi Gargamela niechaj zaraz idzie spać...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sylwia
sylwia21 września 2015 o 16:03
Brawo Macieju, że nie boisz się komentarzy tak jak niektórzy!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej Gwoździewiczsylwia21 września 2015 o 17:08
Publikacja elektroniczna ma ogromną zaletę w postaci możliwości komentowania. Debata pod artykułem stanowi platformę [na szczęście nie obywatelską] wymiany poglądów. Wadą tej formy debaty jest to, że ktoś może podpisać się jako użytkownik ABC i napisać cokolwiek, również niezgodnego ze stanem faktycznym. Także debatujmy jak najwięcej merytorycznie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczMaciej Gwoździewicz24 września 2015 o 12:40
Panie Bartoszu, ja nie odpowiadam za życie seksualne pana prezesa JKM, ja odpowiadam za swoje życie. Janusz Korwin-Mikke od ponad 40 lat głosi te same poglądy i jest im wierny- to niespotykane zjawisko w obecnej klasie politycznej. Pół żartem pół serio: JKM ma 8-ro dzieci, najstarsze 47 lat, najmłodsze 2 lata. Można powiedzieć, że on jak mało kto aktywnie walczy o demografię Polski nie tylko słowem, ale również czynem :) Prywatnie życzę i panu, panie Bartoszu, i sobie również, żebyśmy w wieku 73 lat cieszyli się taką sprawnością fizyczną i intelektualną jak Janusz Korwin-Mikke obecnie.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bartosz Karpiński
Bartosz KarpińskiMaciej Gwoździewicz24 września 2015 o 11:55
Zdanie "Zaglądanie do czyjegoś kieliszka bądź łóżka jest nieeleganckie, więc nie zaglądajmy" w przypadku wyobrów jest chowaniem głowy w piasek. Ja nie wybiorę np. alkoholika na posła.... I chciałbym wiedzieć czy nim nie jest. Nie interesują mnie jego sprawy łóżkowe, ale wierność
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczMaciej Gwoździewicz23 września 2015 o 16:45
Panie Bartoszu, ja nie podpisuje się i nie pochwalam wszystkich czynów Prezesa Janusza Korwin-Mikke. M.in. dlatego jestem sympatykiem partii KORWiN, a nie członkiem. Partia KORWiN to Koalicja ludzi, którzy chcą Odnowy Rzeczypospolitej Polskiej przez wprowadzenie reform i ustaw zwiększających Wolność gospodarczą i obywatelską, i ci ludzie mają Nadzieję, że to im się uda. Jeśli chodzi o dzieci pana Prezesa JKM zacytuję klasyka "Zaglądanie do czyjegoś kieliszka bądź łóżka jest nieeleganckie, więc nie zaglądajmy". Pozdrawiam Pana.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bartosz Karpiński
Bartosz KarpińskiMaciej Gwoździewicz23 września 2015 o 16:34
Panie Macieju, z całym szacunkiem dla Pana osoby, bo czytając artykuł człowiek ma wrażenie że jest Pan sensownym facetem, ale ja właśnie dlatego, że nawiedzam Kościół regularnie - nie mogę głosować na kogoś kto ma kilkoro dzieci, niemal każde z inną kobietą. Ktoś kto nie wziął odpowiedzialności za rodzinę, bo zdradził żone - nie weźmie odpowiedzialności za duży naród.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczMaciej Gwoździewicz23 września 2015 o 16:12
Nie będzie ani krówek-gwoździówek ani napojów KORWIN ENERGY DRINK. Partia KORWiN nie chce nikomu nic rozdawać, ona chce przeszkadzać obywatelom najmniej jak to tylko możliwe. Jeśli chodzi o Kościół to prywatnie zachęcam do jego nawiedzenia.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworynek
JaworynekMaciej Gwoździewicz23 września 2015 o 09:00
Jawor rząda krówek-gwoździówek rozdawanych pod kościołem!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczMaciej Gwoździewicz22 września 2015 o 20:04
Zgodzę się, że moja rozpoznawalność w Jaworze jest ograniczona. Wynika to z tego, że od 2005 roku, po zdaniu matury w jaworskim LO i podjęciu studiów we Wrocławiu, podejmuje wszelkie wyzwania naukowe, zawodowe i organizacyjne właśnie tam na uczelni. Poza tym okręg nr 1 rozciąga się od Głogowa przez Jawor aż do Zgorzelca o Jelenią zahaczając, czyli nie można skupiać się tylko na Jaworze. Po szczęśliwej obronie rozprawy doktorskiej w grudniu 2014 miałem trochę więcej czasu, dlatego na początku 2015 roku zdecydowałem się działać bardziej aktywnie w polityce- stąd plakaty Janusza Korwin-Mikke w Jaworze w trakcie kampanii prezydenckiej. Z Jaworem jestem związany rodzinnie, bo tu mam swoją rodzinę, tu mieszkam znamionowo, ale zawodowo też, tyle że połowicznie. Do tej pory nie szukałem kontaktu z mediami, bo tego nie chciałem i nie potrzebowałem. W sierpniu dostałem propozycję startu w wyborach do sejmu z KW KORWiN, po głębokim namyśle zgodziłem się, nikomu się nie chwaliłem, bo nie miałem pewności, że nasza lista w naszym okręgu wystartuje, ale udało się- nie można chwalić dnia przed zachodem Słońca, o czym przekonali się piewcy sukcesu marki Jaguar pod Jaworem. 16 września zobaczyłem na PKW swoje nazwisko przy KW KORWiN i to był początek mojej kampanii. Główny cel- przekazać program partii KORWiN i zwiększyć swoją rozpoznawalność. W celu odpowiedzi na powyższe pytania muszę odpowiedzieć dlaczego KORWiN? Wbrew pozorom odpowiedzią nie jest Pan Prezes Janusz Korwin-Mikke. Trzeba rozwinąć skrót: Koalicja Odnowy Rzeczypospolitej Wolność i Nadzieja, czyli ten komitet to Koalicja ludzi, którzy chcą Odnowy Rzeczypospolitej przez zwiększenie Wolności gospodarczej i obywatelskiej i którzy mają Nadzieję, że to jest możliwe, że to się uda. Poza tym jestem wkurzony. Jestem wkurzony, że polskie prawo podatkowe jest strasznie zawiłe, że wszyscy o tym wiedzą, ale politycy nie chcą nic z tym zrobić, bo dzięki temu mają armię wyborców w postaci urzędników, którzy nie chcą żadnych zmian ze względu na pewność i stałość swojego zatrudnienia. Przedsiębiorca co miesiąc robi 5 [pięć] przelewów do dwóch różnych instytucji ściągającej podatki [US i ZUS] i to jest po prostu chore. To jest niepotrzebna strata czasu. I teraz pytanie co można robić? Można narzekać i przyjmować to wszystko, czyli być krytycznym, ale biernym. Można też być aktywnym i zacząć działać. Jak można działać? Tu i teraz skrajnym działaniem [demokratycznym] jest start do parlamentu, przekonywanie ludzi do swoich propozycji. Jeśli się do sejmu dostanę to za wszelką cenę i wszystkimi sposobami będę razem z moimi kolegami i koleżankami-wolnościowcami walczył o likwidację podatku dochodowego, likwidację podatku od kupna-sprzedaży, likwidację obowiązkowych składek emerytalnych ZUS i jednolity VAT. To jest bezwzględny priorytet. Jeśli ja się nie dostanę, ale dostanie się ktoś innym z listy komitetu KORWiN to też dobrze- ja będę dalej zawodowo robić to co robię teraz i cierpliwie czekać na zmiany, o których marzę. Jeśli komitet KORWiN do sejmu się nie dostanie to będzie tragedia- nie dlatego, że ani ja anu nikt z moich wolnościowych znajomych nie będzie w sejmie, tylko dlatego, że Polska znowu będzie w stagnacji. Ten trup będzie dalej szminkowany, tyle że nie przez Ewę tylko Beatę. Bez względu na wszystko nie jestem i nie chcę się stać zawodowym politykiem, dlatego nie będę teraz pakować większych kwot moich pieniędzy w moją kampanię [z komitetu dostanę 0zł na kampanię, ale to nie wina komitetu, tylko sposobu finansowania partii]. Nie będę rozdawać rogalików pod kościołem, nie będę rozdawać krówek-borysówek czy krówek-gwoździówek, nie będę rozdawać ulotek na wszystkich wiejskich festynach w okolicy Jawora. Ja nie mam sraczki politycznej, że jak mi się do sejmu wejść nie uda to koniec. Jeśli mam się dostać to się dostanę, na uczelni wezmę urlop bezpłatny i będę walczyć w Warszawie przy ulicy Wiejskiej o wolność gospodarczą i obywatelską. Jeśli się nie uda to trudno, w takim razie moje życie po prostu się nie zmieni. Wierzę w to, że nasi sympatycy pójdą do urn, a my znajdziemy się w parlamencie- może ja też będę w tej antysystemowej reprezentacji.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gina
GinaMaciej Gwoździewicz22 września 2015 o 13:49
Panie Macieju, jak pan chce zrealizować swój program? Załóżmy - jest pan w Sejmie. Od czego pan zaczyna? Kiedy ujrzymy efekty pana pracy? A co pan zrobił dotychczas dla realizacji swoich (lub Korwinowych) pomysłów? Czy trzeba być w Sejmie, żeby coś zrobić - pro publico bono (wg pana pewnie - dla Polaków)? Z pańskiego cv wynika, że sporo pan już osiągnął. Ale to sprawy prywatne. A publiczne? Co pan zrobił, skoro nawet niektórzy tu komentujący uważają pana za osobę nierozpoznawalną nawet w Jaworze? Pozdrawiam.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator 2
Obserwator 220 września 2015 o 20:43
A jak przyjdzie KORWIN czy Kukiz to na pewno nie będzie układów, stołków itp. Wystarczy przypomnieć sobie jak zmieniały się rządy i obsady w spółkach np. KGHM. Po co ta hipokryzja.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Likwidacja Koryta a Nie Zmiana świń!
Likwidacja Koryta a Nie Zmiana świń!Obserwator 221 września 2015 o 21:47
Skąd koryto i układy jak Korwin chce prywatyzacji? Prywatne działa lepiej i nie jest nadużywane jak publiczne (bo publiczne jest niczyje) - przykład choćby nawet kopalń czy stoczni, które prywatne zatrudniają więcej ludzi i obecnie nasze stocznie(prywatne) sa drugimi w Europie :)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Fix
FixObserwator 220 września 2015 o 22:27
Jak będzie rządziła partia KORWiN to sprywatyzuje wszystkie KGHMy, spółki węglowe. Zostaną tylko firmy o strategicznym znaczeniu dla państwa.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fix
fixFix22 września 2015 o 15:35
Jak na razie Korwin to jedyny polityk który konsekwentnie od kilkudziesięciu lat dąży do tego samego i dlatego mu ufam w przeciwieństwie do PiSu, Platformy, Kukiza, którzy to co rusz zmieniają zdanie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nimfa
NimfaFix22 września 2015 o 13:45
Fixie, a co będzie, jeśli tego nie zrobi? Dasz za to swoją głowę lub choćby słowo honoru?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie dla oszołomstwa
nie dla oszołomstwa20 września 2015 o 00:23
" Wielki wódz Korwinowców" w latach 1962–1982 należał do Stronnictwa Demokratycznego. Podporządkowane PZPR oraz ograniczone liczebnie Stronnictwo było jednym z członków Frontu Jedności Narodowej. Była to wydmuszka służąca legalizacji reżimu komunistów jako demokratycznej władzy. Największy polski liberał, należał również do Związku Młodzieży Socjalistycznej ZMS, KOMUNISTYCZNEJ MŁODZIEŻÓWKI, gdzie młodość liczona była nawet w wieku lat 40-tu :) ciekawe czy wielki liberał i postępowiec wyzbył się dzieł lenina oraz manifestu komunistycznego..
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej Gwoździewicznie dla oszołomstwa20 września 2015 o 15:27
Nie wszyscy działacze "złej strony mocy" w okresie PRL-u byli źli. Skrajnym przykładem był minister Mieczysław Wilczek, który w 1988 wprowadził tzw. ustawę Wilczka. Ustawa ta radykalnie wprowadziła liberalizm gospodarczy. Sankcjonowała tylko 11 obszarów działalności gospodarczej. W "wolnej" Polsce ustawa była kilkadziesiąt razy nowelizowana Nowelizacje zmniejszały wolność gospodarczą, wprowadzały kolejne regulacje i obostrzenia. A wydawać by się mogło, że nowa demokratyczna władza pójdzie za ciosem, tymczasem cofała się z powrotem w stronę socjalizmu. Trzeba przywrócić w Polsce ustawę Wilczka uchwaloną u schyłku PRL.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczMaciej Gwoździewicz20 września 2015 o 16:38
Nie ma nic za darmo. Partia KORWiN chce zlikwidować podatek dochodowy PIT, podatek od kupna-sprzedaży PCC, obowiązkowe składki ZUS pewnym kosztem- kosztem utrzymania podatku VAT, likwidacji przywilejów zawodowych i likwidacji pomocy socjalnej. Profesor Balcerowicz stwierdził, że demokracja to ustrój, w którym poszczególne grupy społeczne walczą z innymi grupami społecznymi o "kasę". Górnicy przechodzą wcześniej na emeryturę, bo głośno i w sposób zorganizowany protestują. Rolnicy płacą KRUS a nie ZUS, bo cały czas mają swoją reprezentację w sejmie w postacji PSLu, który za utrzymanie KRUSu [+ kilka stołków dla swoich] jest w stanie wejść w koalicję z każdym. Poczta Polska miała przez wiele lat monopol na listy, bo listonosze mieli do powiedzenia więcej niż odbiorcy i nadawcy listów. Poza tym nie ma czegoś takiego jak bezpłatna edukacja czy bezpłatna służba zdrowia. Czy lekarze lub nauczyciele nie pobierają pensji? Państwo się nami "opiekuje" za cenę ponad 50% naszych zarobków [pracownik zatrudniony na umowę o pracę dostaje netto ok. 60% tego co pracodawca płaci sumarycznie za niego, później ten pracownik z kwotą netto idzie do sklepu, kupuje coś płacąc znów podatek VAT i czasami akcyzę, stąd te ponad 50%]. Partia KORWiN chce oddać obywatelom możliwość decydowania o własnych zarobionych pieniądzach w zamian za brak "opieki". My chcemy dać na pierwsze i każde kolejne dziecko 0zł i jednocześnie obniżyć VAT na ubranka dziecięce do jednolitej stawki VAT ok. 18%. Dlaczego nie ma kolejek do weterynarzy? Bo nie ma Ministerstwa Zdrowia Zwierząt, nie ma Narodowego Funduszu Zdrowia Zwierząt, są prywatne lecznice dla zwierząt i ich oferta dostosowuje się do rynku, a właściciele zwierząt mają swobodną możliwość wyboru miejsca leczenia swoich pupili. System prywatnych usług działa o niebo lepiej niż system państwowy/centralny. Wojsko, policja itp. służby muszą być państwowe, bo jednym z warunków istnienia państwa jest monopol na przemoc. TAK dla armii żołnierzy, NIE dla armii urzędników.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mit reform wilczkowych !
mit reform wilczkowych !Maciej Gwoździewicz20 września 2015 o 15:47
najlepiej uwolnijmy energię, obniżmy i zlikwidujmy wszystkie podatki. a co z niepełnosprawnymi, pomocą społeczną, edukacją, kulturą czy bezpieczeńśtwem . juź wojsko uzawodowiono i sprywatyzowano i co 100 tyś. żołnierzy na kontrakcie od 7 do 16. hahhha a tylko w kaliningradzie 400 tyś ruskich pod bronią. ten od muszki i lberalizmu najwięcej nawoływał przez calą dekadę o likwidację poboru . bez państwa skończy się to tylko kasą dla bogatych i ustawionych. zlikwidujecie podatki i skąd kasa od razu .... może niewidzialna ręka rynku pomoże . estonia i irlandia zielone wyspy, które tak się liberalizowały, że zdychają
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mit reform wilczkowych !
mit reform wilczkowych !Maciej Gwoździewicz20 września 2015 o 15:42
krótko "tonący wszystkiego się chwyta". komuna zdychała ekonomicznie, to pozwoliła na reformy Wilczka . bardzo liberalne jak na warunki komuny ale to żadne nowum. Lenin w latach 20 kiedy Sowiety zdychały z głodu wprowadził NEP czyli regulacje pozwalające inaczej prowadzić w pewnych zakresach gospodarkę i handel, ale nie oddawały władzy jako takiej i nie zmieniały ustroju. NEP wilczka i PZPR wprowadzał czy rozszerzał wolność gospodarczą ale jednocześnie zachowano podstawowe rozwiązania gospodarczo‑ustrojowe (dominację państwowego przemysłu, handlu, finansów i bankowości), ale jednocześnie wykluczono jakikolwiek zakres kontroli społecznej nad realizacją reformy. Brak też było gwarancji trwałości nowych rozwiązań. Pozwolono instytucjom nomenklaturowych nadzorców sektora prywatnego – na przekształcenie się w „organizacje podmiotów gospodarczych” i uwłaszczyć się na majątku powstałym ze składek członkowskich. krótko idąc za Leninem robimy dwa kroki w tył, aby potem zrobić cztery do przodu i utrzymać się przy korycie. wolność gospodarczą , wkrótce znacząco ograniczono choćby koncesjami a nomenklatura się uwłaszczyła. chodzą słuchy,że nie na darmo wielkiego reformatora liberalnego wspomagały prl-owskie i sowieckie służby.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fix
fixnie dla oszołomstwa20 września 2015 o 11:11
Przypominam, że Korwin był także internowany i spędził sporo czasu w więzieniu za działalność opozycyjną. Prowadził także opozycyjną gazetę, która krzewiła polską myśl liberalną. Jedyny polityk, który od kilkudziesięciu lat ma niezmienne poglądy. Spokojnie mógłby rzucić wszystko i wyjechać za granicę, nie musiałby pracować do końca życia bo ma odłożone spore pieniądze, a mimo 73 lat na karku ciągle stara sie zmieniać Polskę dla nas.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rolnik
Rolnik19 września 2015 o 19:49
Milton właśnie Korwiniści pasują do koryta.Podaj adres dostarczę 4 sztuki gratis.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
IZA
IZA19 września 2015 o 18:22
Wiem jedno. Do czasu kiedy PSL będzie z kimkolwiek w koalicji POLSKA nie będzie się rozwijać.Oni dbają o własne d..y i swoje rodzinki. Wystarczy zapoznać się z listą PSL do Sejmu. Tam są wybitni karierowicze np.RS z Bolkowa.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Milton
MiltonIZA19 września 2015 o 19:32
Nie tylko oni...PiS robi to samo, PO, czy SLD. Dlatego trzeba zniwelować koryto - a to Korwiniści będą robić :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MIKi
MIKiMilton20 września 2015 o 20:06
jak widać tak samo go ciągnie do polityki
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mlody
MlodyMilton20 września 2015 o 19:19
Znam chlopaka całkowicie inny punk widzenia niżeli "stary".
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do :)
do :)Milton20 września 2015 o 18:02
Baczmański to SLD "od korzeni"
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)Milton20 września 2015 o 17:48
Wydaje mi sie, ze jedynym bezpartyjnym kandydatem jest Baczmański więc tu nadzieja :)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
leon
leon19 września 2015 o 13:59
Nie jestem zwolennikiem partii korwina, ale życzę Ci powodzenia i obyś nie zepsuł się jak reszta polityków.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Debata rozwiąże wątpliwości
Debata rozwiąże wątpliwości19 września 2015 o 10:06
Chcemy debaty pomiędzy jaworskimi kandydatami! Może jawor24h zoorganizuje takie spotkanie?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczDebata rozwiąże wątpliwości19 września 2015 o 21:18
Jeszcze raz napiszę, że w przypadku zorganizowania debaty kandydatów do sejmu z Jawora zaproszenie na nią przyjmę i przedstawię program partii KORWiN + swoje poglądy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obserwator 2
Obserwator 219 września 2015 o 09:07
A kto to w ogóle jest ten pan? Nie róbmy siary..i nie podkręcajmy bez powodu innych..
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
FranekZ
FranekZObserwator 219 września 2015 o 09:26
To kto kto wniesie nową jakość do polskiej polityki bo nie jest umoczony w żadne partyjne interesy ( w przeciwieństwie do antysystemowego Detyny z PiSu ). Ma do tego bardzo bardzo dobre wykształcenie i spokojnie by sobie poradził w życiu bez polityki. Potrzebujemy żeby Polską rządzili ludzie sukcesu jak p. Maciej, a nie partyjne aparatczyki z PO czy PSLu.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
NIE
NIE18 września 2015 o 13:16
Zlew Ty chyba jesteś z KOSMOSU. Kto rządził w Jaworze przez ostatnie 12 lat? Kto rządzi w powiecie przez ostatnie 9 lat? W nazwie ma Porozumienie Prawicy jeszcze Ci mało.Zobacz jak wyglądają sąsiednie miasta i powiaty wtedy zejdziesz na ziemię. A teraz nadal bujaj w KOSMOSIE.Od Lewicy wara. Pozdrawiam i życzę zdrowia.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczNIE19 września 2015 o 21:41
Pragnę tylko zaznaczyć, że teraz są wybory do sejmu i senatu RP, kolejne wybory samorządowe dopiero w 2018 roku. W tych wyborach nie chodzi o uwolnienie "energii" w naszym mieście. Trzeba ułatwić, uprościć wykorzystanie energii przedsiębiorczych Polaków. Na tym zyskają również mniej przedsiębiorczy Polacy. Owoce takich zmian w Jaworze też wyrosną.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ZLew NIE
ZLew NIENIE18 września 2015 o 16:19
Przez 25 lat rządziła lewizna. To, że ktoś nazwał się prawica nie znaczy, że tą prawicą jest. U nas centrolewica to prawica, a lewica to lewica. Chyba dlatego, że żadnej prawicowej partii nigdy w sejmie nie było. Prawica jest prokapitalistyczna, wolnościowa, liberalna wobec jednostki bo wolność dla prawicy to wartość najwyższa(dla lewicy równość - zawsze do dołu, ale wtedy nie mam mowy o wolności). Dlatego gdyby rządziła prawica miałbyś: sprywatyzowane spółki państwowe które przynoszą straty; prywatną opiekę zdrowotną; prywatne szkoły; dostęp do broni (tylko niewolnik nie może się bronić); niskie i proste podatki; mało regulacji i małe państwo. Jeśli komunizm (najlepsze co może być dla lewicy) byłby lepszy od kapitalizmu (prawica) to Rosja wygrałaby zimną wojnę z USA. Jeśli tak kochasz lewicę do czemu jeszcze nie jesteś w muzułmańskiej Szwecji, czy w ubogiej Wenezueli?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pamięć bywa ulotna, ale...
pamięć bywa ulotna, ale...NIE18 września 2015 o 14:47
Zaraz zaraz. Czy przypadkiem przez 4 lata w Jaworze nie rządził burmistrz z lewicy a w powiecie przez 7 lat starosta z SLD? Bardzo burzliwe były te rządy, tylko szkoda że mało efektywne. Sprawy sądowe na koszt gminy, w powiecie ABW przez łapówki. Aż strach wspominać.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
tak było...
tak było...pamięć bywa ulotna, ale...22 września 2015 o 20:35
Każdy sam swoimi działaniami pracuje na swój wizerunek, opinię publiczną i poziom poparcia społecznego-w skali miasta i kraju, bo dziś świadomość Polaków dzięki różnorodności wolnych mediów (a zwłaszcza wszechobecnego i wszechdostępnego internetowi) jest coraz większa i coraz trudniej jest kształtować opinię społeczną za pomocą jednego z wielu czasopism i portali internetowych. Dodatkowo pamięć internetu ma jeszcze jedną zaletę-jest wieczna.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autorpamięć bywa ulotna, ale...19 września 2015 o 10:54
fakt-do dziś to wszyscy wspominają
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pamięć narodu jest trwała
pamięć narodu jest trwałaNIE18 września 2015 o 14:19
A kto Polakom podwyższył wiek emerytalny bez pytania ich o zdanie w drodze referendum w tak ważnej dla nich sprawie?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polakpamięć narodu jest trwała19 września 2015 o 10:58
Jak ktoś dostał od ludzi szansę i jej nie wykorzystał, a pod koniec kadencji znów obiecuje "zielone wyspy" na prędce ogłaszając referendum bez kluczowych dla Polaków pytań o wiek emerytalny, poziom minimalnego wynagrodzenia, zmiany oświatowe, itp. to sorki, ale jak zaufa tym obiecankom?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdziwiony
Zdziwionypamięć narodu jest trwała18 września 2015 o 16:25
Czy naprawdę sądzisz, że PIS czy SLD czy jakaś inna partia która była już w sejmie coś zmieni? Trzeba dać szanse nowym ludziom - dlatego podobają mi się kandydaci od Korwina.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do NIE
do NIENIE18 września 2015 o 13:59
a kto rządził w kraju przez ostatnie lata-zobacz jak wyglądają inne kraje unijne, jak rozwija się gospodarka, spada bezrobocie, wzrasta standard życia i zarobki ludzi, jaką mają opiekę medyczna i społeczną
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdziwiony
Zdziwionydo NIE19 września 2015 o 19:30
Niemcy i inne kraje zachodnie dorobiły się podczas kapitalizmu i stąd są tam firmy, które moga więcej zapłacić za praconika bo są rozwinięte...w Polsce z komunizmu weszliśmy w 2 lata kapitalizmu (ustawa wilczka) a potem wybrano socjalizm...tyle tylko że kraje zachodnie mogły wprowadzić socjalizm to musi być kasa - a u nas nie ma było tej kasy, przez brak kapitalizmu. W krajach zachodnich masz zapaść - brak pracy, dodrukowywanie pieniędzy, coraz niższe emerytury, wykupywanie firm europejskich przez chińczyków na wielką już skalę. Wiadomo, że imigranci ekonomiczni chca do Niemiec bo tam sa wyższe socjale - ale przez to Niemcy mają coraz gorsze warunki do zycia, bo podatnicy musza utrzymywać nierobów.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z Polski takie eldorado,że nawet uchodźcy wieją
z Polski takie eldorado,że nawet uchodźcy wiejądo NIE19 września 2015 o 16:09
http://www.fakt.pl/wydarzenia/kolejni-uchodzcy-z-syrii-uciekaja-z-polski-do-niemiec,artykuly,572671.html http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/265203-entuzjastom-zapraszania-uchodzcow-do-polski-pod-rozwage-kolejni-imigranci-uciekli-do-niemiec http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019407,title,Uchodzcy-ktorych-przyjeli-Polacy-uciekli-za-granice-To-juz-kilkanascie-syryjskich-rodzin,wid,17838111,wiadomosc.html?ticaid=1159d0
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Zdziwiony
do Zdziwionydo NIE19 września 2015 o 15:58
Nawet uchodźcy nie chcą się w Polsce zatrzymac, tylko idą dalej-gdzie jest lepszy standard życia. Śledź ich cel migracji a dowiesz się gdzie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zdziwiony
Zdziwionydo NIE18 września 2015 o 16:23
Gdzie tak jest? Gdzie się gospodarka rozwija i reszta tych rzeczy? Przecież cała Europa jest na minusie...Niemcy uciekają do Szwajcarii, Szwedzi (kolejki do lekarzy prawie takie jak u nas) do USA...bo Europa schodzi na psy. USA i Chiny są daleko do przodu.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Strażak
Strażak18 września 2015 o 11:43
Okładajcie się państwo z prawicy. Zjednoczona Lewica w powiecie jaworskim wystawiła tylko jednego kandydata. Jest nim młody Baczmański który pracuje w PSP w Jaworze. On wszystkich pogodzi.TAK TRZYMAĆ.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jawor
JaworStrażak19 września 2015 o 14:20
Młody Baczmański startuje z listy Zjednoczonej Lewicy lecz jest BEZPARTYJNY. Strażacy nie mogą należeć do partii politycznych.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamJawor19 września 2015 o 14:43
Ma mój głos :)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
yyy
yyyStrażak18 września 2015 o 15:42
Jaka to zjednoczona lewica, jak startuje jeszcze lewica razem, nowoczesna i jeszcze z PO lewicowcy jak Napieralski itp.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ZLew NIE
ZLew NIEStrażak18 września 2015 o 12:19
Lewica rządzi już 25 lat a nawet i dłużej...więc ZLew to najgorsze wyjście...choć osobiście sądzę że to PIS jest najbardziej lewicowy. Nic by się zmieniło na lepsze...prawica jeszcze w Polsce nie rządziła...dlatego najlepiej dać szanse Korwinowcom...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MOSIEK
MOSIEK17 września 2015 o 18:29
Maciek gratuluje Ci poglądów. One nadają się do IRAKU. POZDRAWIAM .
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zacofanie?
Zacofanie?MOSIEK18 września 2015 o 00:04
Wbrew TVNowskim pozorom, to dosyć rozwinięty technologicznie kraj. Chyba MOSIEK jeszcze żyje w PRLu. I wg. niego w Chinach ludzie zarabiają mniej niż Polacy (pracują za miskę ryżu - bo tak w TV kiedyś mówili). Facet od Korwina dobrze prawi...jak nie będzie ruchu w gospodarce to również w Jaworze strefa na nic sie zda. To praca generuje dobrobyt. Sam Korwin czasem palnie jakieś głupoty, ale zauważyłem, że jego działacze to przeważnie ludzie którzy coś osiągneli, w odróżnieniu do tempaków z PO, PIS, PSL czy SLD
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
yyy
yyy17 września 2015 o 17:29
Kompletnie nieznany...
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dosyć POPISów
Dosyć POPISówyyy18 września 2015 o 00:06
Ale gada konkretniej niż reszta bandy z sejmowej... Lepszy taki strzał niż strzał na kupę jaką jest obecna kasta z "elyty" debili
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dosyć POPISów
Dosyć POPISówDosyć POPISów18 września 2015 o 11:48
tyle tylko, że tu nie ma żadnych magicznych 500/1000 pln na dziecko, czy innych socjalistycznych obietnic, których nie da się wykonać i są jedynie kiełbasą wyborczą. Korwinowcy chcą mniejszego państwa, takiego co nie zabiera 70% w podatkach jak obecnie...ale 10, max 20%..wtedy automatycznie jesteśmy ponad 2 razy bogatsi, a towary na rynku tanieją.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bożenka
bożenkaDosyć POPISów18 września 2015 o 00:56
Specjalistów od gadania nie brakuje. Pojawiają się oni cyklicznie, zawsze przed wyborami.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nina
Nina17 września 2015 o 15:19
Świetny, bardzo inteligentny facet. Ma mój głos ;)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
towarzyszu
towarzyszu17 września 2015 o 15:10
Widzę, że Gwoździewicz sam sobie pisze i lajkuje komentarze :) Brawo, tak trzymać!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nadchodzi lepsza zmiana?
Nadchodzi lepsza zmiana?towarzyszu18 września 2015 o 00:15
Pani Witczak bardzo ładnie się prezentuje na liście Korwinowców :) Parę lat w stanach nauczyło mnie, że bez dobrej gospodarki nic nie ma...a dobra gospodarka jest wtedy jak są niskie i proste podatki..reszta nie ma znaczenia. I co z tego że ja to wiem jak ludzie z epoki PRLu pojąc tego nie moga i głosują na te same twarze przez 25 lat i chcą zmian...ale jak niczego nie zmieniając ma się polepszyć? Dlatego właśnie proponuję głosować na tego Pana. Dajcie sobie spokój z parlamentarzystami z zawodu z PIS, PO czy PSL...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Patoogia Jaworska
Patoogia Jaworskatowarzyszu18 września 2015 o 00:08
A co znasz to z autopsji? Kurdę, wiele nacji w życiu spotkałem, ale w Jaworze to chyba jacyś specyficzny klimat jest, że tacy debile się rodzą? Może od tego łajna które co jakiś czas w Jaworze czuć?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Paweł17 września 2015 o 12:42
NASTĘPNY KARIEROWICZ !!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
AnnaPaweł17 września 2015 o 14:25
Detyna nie spinaj się, zaora Cie w debacie. Trzymam kciuki Panie Macieju!!!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej GwoździewiczAnna18 września 2015 o 08:27
Jeśli w Jaworze odbędzie się debata kandydatów do sejmu z Jawora i otrzymam na nią zaproszenie to się na nią stawię. Nie mam zamiaru nikogo "orać". Jestem kandydatem antysystemowym i chcę przekonać, że państwo, które nie pomaga i jednocześnie nie przeszkadza jest lepsze niż państwo socjalne, opiekuńcze, czyli takie jakie proponują partie reżimowe przy akompaniamencie mediów reżimowych zwanych dla zmylenia przeciwnika publicznymi.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dominika
DominikaAnna17 września 2015 o 15:50
O właśnie-super pomysł-bardzo chiałabym zobaczyć tudzież przeczytać nawet debatę wymienionych w artykule osób- Pani Witek, Pana Detyny i Pana Gwoździewicza. Może portal miałby ochotę coś takiego zorganizować? Super by było poznać cele wyżej wymienionej trójki.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
yt
ytPaweł17 września 2015 o 14:02
Bardzo fajny gość
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brajant
brajant17 września 2015 o 11:08
szanuję! Pan Maciej wie czego chce
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.