Człowiek od zadań specjalnych
Jak wynika z analizy ogłoszeń opublikowanych na portalu, praca w sekretariacie wiąże się z bardzo szerokim zakresem obowiązków, a co za tym idzie, z wysokimi wymaganiami pracodawców. Od tych specjalistów oczekuje się:
- organizacji pracy biura,
- koordynacji obiegu dokumentów - w tym faktur,
- archiwizacji dokumentów,
- przygotowywania dokumentacji, zestawień, raportów czy prezentacji.
Osoby obsługujące sekretariat często odpowiedzialne są także za:
- organizację i obsługę spotkań wewnętrznych,
- komunikację z klientami i partnerami biznesowymi.
Pracodawcy wymagają od takich osób znajomości pakietu MS Office, obsługi urządzeń biurowych, języka angielskiego, przynajmniej podstawowej wiedzy rachunkowej czy księgowej oraz znajomości branży, w której działa firma. Dodatkowo pracownik sekretariatu musi posiadać wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz charakteryzować się wysoką kulturą osobistą, a także umieć pracować pod presją czasu.
Gdzie szukać ofert?
Wszystkie oferty pracy w Jaworze i okolicach znaleźć można na stronie www.pracuj.pl.
Jak przygotować CV?
Jeśli zdecydujesz się aplikować na jakiekolwiek stanowisko pamiętaj, by właściwie przygotować swój życiorys. Dlaczego? CV to Twoja zawodowa wizytówka. Zadbaj o to, by było czytelne i przejrzyste. W tym celu warto skorzystać z dostępnych narzędzi, np. Kreatora CV, które pozwolą szybko stworzyć schludny i nowoczesny życiorys. Bezpłatny kreator dostępny na Pracuj.pl pozwala wybrać jeden z profesjonalnych wzorów CV przygotowanych wspólnie ze specjalistami z branży HR. Gotowy dokument można pobrać w formacie pdf lub doc, aby szybko i wygodnie aplikować na oferty pracy.