Czwartek, 28.03.2024 358

 

Pliki cookies 23:21
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

„Huczne” obchody Dni Bolkowa

Nawet Stevie Wonder by zauważył w jakiej zapaści jest życie kulturalne miasta Bolków. Przy czym wyraz „zapaść” w tym stwierdzeniu to tylko nieadekwatny eufemizm. Prawdziwsze w tym orzeczeniu i bardziej na miejscu byłoby słowo - mizerność.

Tylko w takich „superlatywach” można określić przypadające na 11-12 czerwca Dni Bolkowa. Po przeczytaniu programu byłem rozbity. Targały mną sprzeczne emocje. Nie wiedziałem czy mam płakać czy się śmiać, choć podejrzewam, że obydwie postawy byłby na miejscu.

Nie jest tajemnicą, że odkąd schedę po poprzednim burmistrzu objął J. Wroński (a było to już dawno) mieszkańcy miasta stali się ubożsi o różnego rodzaju imprezy i fety kulturowe. Widać jak „na tacy”, że włodarz miasta z roku na roku skutecznie „zabija” tę dziedzinę życia w lokalnej społeczności. Problem ten jest już widoczny od dłuższego czasu na przestrzeni lat. Jednak to w tym roku doświadczamy już szczytu „olewatorstwa”.

Doskonałym przykładem jest tegoroczna „majówka”, której po prostu... nie było. Osobiście pamiętam jak ten długi weekend przypadający na początek maja obchodzony był w Bolkowie przed kadencją obecnego burmistrza. Na każdy dzień przypadała jakaś atrakcja. Czas był wypełniony od rana do wieczora (czasem dłużej). Mieszkańcy się konsolidowali, spędzali ze sobą dużo czasu, wspólnie bawili się i świętowali na świeżym powietrzu. Nie będę tu wymieniał wszystkich eventów, które miały miejsce, ale można wspomnieć chociaż międzyzakładowe zawody piłkarskie na boisku sportowym czy też zabawy taneczne na basenie lub na zamku do białego rana. Co z tego o czym wspomniałem mieliśmy w tym roku na majówkę? Odpowiedź może być tylko jedna. NIC. Pod koniec poprzedniego miesiąca przypadł nam kolejny długi weekend majowy. Co się w Bolkowie działo? Chyba każdy z nas doskonale wie co...

Kolejną „perłą” po tegorocznej majówce są obchodzone za chwilę Dni Bolkowa. Impreza dla mieszkańców o najwyższej randze. Niestety. Kolejny rok z rzędu zaniedbana i sprowadzona na dalszy plan. O tym, że tutejszych ludzi nie traktuje się poważnie, niech świadczy program uroczystości. Jest biednie. I to bardzo. Każdy kto miał z nim styczność doskonale zdaje sobie z tego sprawę. A oprócz tego, że jest ubogo, jest też absurdalnie głupio. No bo kto mądry najważniejszy występ obchodów (zespół Classic; 12 czerwca, niedziela godz.18.00) umieszcza w tym samym dniu i o tej samej godzinie co występ reprezentacji Polski w swoim inauguracyjnym meczu na Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej we Francji 2016 przeciwko zespołowi Irlandii Północnej? Nie jestem w stanie sobie tego uświadomić. Tym bardziej, że o terminie rozegrania tego meczu było już wiadomo w grudniu ubiegłego roku. Nie trzeba być wyśmienitym organizatorem by wiedzieć, że gwiazdę różnego rodzaju biesiad obsadza się zaraz przed zabawą taneczną, która ma miejsce dzień wcześniej. I to właśnie w sobotę, przed potańcówką, powinien wystąpić zespół Classic. Przede wszystkim po to by rozgrzać towarzystwo do zabawy. Kolejny absurd – kto kończy omawiane tańce o godzinie 1.00? W środku zabawy? Jak ktoś w niedziele wstaję do pracy to sam wie, że do domu musi pójść wcześniej. Niepotrzebny jest nakaz odgórny. Gdzie po zakończeniu rozbawiony tłum ma się udać? Pewnie tak jak w zeszłym roku do 24-godzinnych okolicznych stacji benzynowych. Gdyż tylko to w naszym mieście o tej porze będzie jeszcze otwarte. I reasumując Dni Bolkowa 2016 trzeba zadać jeszcze jedno pytanie. Dlaczego trwają tylko dwa dni? Przecież w każdym innym mieście zaczynają się w piątek, a kończą w niedziele. To Pan Burmistrz zredukował liczbę dni z trzech (tak było zawsze) na dwa. To też jest nie w porządku wobec ludzi.

Mieszkańcy naszego miasta z zazdrością, a jednocześnie wstydem, patrzą na okoliczne wioski w których, gdy tylko zacznie się sezon, co rusz można napotkać organizowany festyn, zabawę, konkursy, zawody, dożynki, biesiady, jubileusze i innego typu imprezy okolicznościowe. Tam sołtysi i Wójtowie dbają o społeczność. A w mieście gminnym jakim jest Bolków? Cisza. Tu nawet nie można spotkać żywej duszy w centrum miasta po godzinie 20.00. Taki obraz to nie wymysł. To rzeczywistość.

Ja rozumiem, że J. Wroński ma już swoje lata i w tym wieku nie w głowie są swawole. Jednak trzeba sobie uświadomić, że wraz z nami miasto się nie starzeje. Cały czas dochodzą nowe pokolenia ludzi, które chcą gdzieś przebywać i gdzieś się bawić. A jeżeli burmistrzowi brak energii na rozwój miasta to musi poważnie przemyśleć swoją kolejną kandydaturę.

Doskonale sobie zdaję sprawę także z tego, że za każde cięcia, ograniczenia czy też umniejszenia odpowiedzialny jest brak finansów. Jednak nie można szukać oszczędności na mieszkańcach i ich nielicznych imprezach. To tak jakby się ich okradało z prawa do rozrywki. Jak już burmistrz chcę coś redukować to może zacząć od swojego wynagrodzenia, chociaż o połowę. Niezłym pomysłem byłaby też marginalizacja lub likwidacja stanowiska wice burmistrza.

Poruszając się w temacie tej dyskusji nie sposób nie wspomnieć o roli Domu Kultury w Bolkowie. Osobiście w takiej formie jak obecnie funkcjonuje dla mnie mógłby w ogóle nie istnieć, bo co robi?  Takiej stagnacji i takiego impasu nie widziałem w żadnym innym ośrodku kultury. A organizowane kąciki szachowe i kółka malarskie to na pewno nie szczyt możliwości takiej jednostki. O tym problemie może kiedy indziej...

Paweł Baczmański

P.S.

Podpisuję się pod tym osobiście, choć w dużej mierze to nie są moje słowa. To także głos wielu Bolkowian. W szczególności tej młodszej części. To tak naprawdę oni są autorami tego tekstu.   

Komentarze (118)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

znudzona baczmańskimi
znudzona baczmańskimi30 lipca 2016 o 10:08
Proponuję wynieść się z Bolkowa.PRzecież nikt tych Bolkowian ani ciebie tu nie trzyma. Ku sobie wypasioną chatkę we Wrocławiu i przestań narzekać na kogoś na kogo stanowisku nigdy nie będziesz. Face it !!!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
230 tyś według oświadczenia
230 tyś według oświadczeniaznudzona baczmańskimi30 lipca 2016 o 11:05
Może przeprowadzi się do wypasionej chaty burmistrza bo to chyba on ma mieszkanie we Wrocławiu.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czas na zmiane
czas na zmianeznudzona baczmańskimi30 lipca 2016 o 10:49
Mnie znudziły obietnice JAROSŁAWA
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ma mój głos
Ma mój głosznudzona baczmańskimi30 lipca 2016 o 10:35
Ja i moja rodzina odda na Pana Pawła głos i setki moich znajomych.Chyba kolana zadrżały ze wreszcie ktoś odezwie Was od koryta.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolkowianin
bolkowianin28 lipca 2016 o 22:09
Coś w tym roku nie widać żadnych większych inwestycji, chyba że ogrodzenie boiska w Mysłowie. Sadowski na burmistrza.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)bolkowianin30 lipca 2016 o 10:37
Boiska bez bramek ;)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wieśniak
wieśniak17 czerwca 2016 o 16:56
6oo tysięcy za kadencję plus inne koszty tj samochód służbowy darmowe jadło w zaciszu i na innych imprezach. Gorzała za cudze itd. A reszta to drugi sort. Gratuluje wsiowym za wierność. Tak trzymajcie.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
Adamwieśniak18 czerwca 2016 o 07:15
O niespełnionych obietnicach lepiej nie wspominać.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ola
ola17 czerwca 2016 o 10:40
Za co mają robić dni Bolkowa jak Burmistrz zarabia ok 13 tyś miesięcznie prawie tyle co prezydent Warszawy. Radni zadbali o wynagrodzenie Burmistrza a On zadbał o ich diety. To jest skandal. Nie macie wstydu Panie i Panowie radni.Radny powinien być funkcją społeczną. Burmistrz nigdy wstydu nie miał i miał nie będzie. Ciekawe jak przestaniecie być radnymi czy będziecie mogli spojrzeć w twarz mieszkańcom gminy Bolków. Bo teraz nie ma co na Was liczyć.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
młody
młody15 czerwca 2016 o 19:41
Pan Paweł miał rację. Wstyd dla władzy i Honorowego obywatela z Bożej łaski. Wyjechał bym na Ich miejscu z Bolkowa.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stary
starymłody15 czerwca 2016 o 20:28
Młody Ty i tak wyjedziesz a oni jak brali Burmistrz blisko 150 tys rocznie a jego zastępca blisko 100 tak będą brać ;)
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żal
żalstary21 czerwca 2016 o 20:03
13 tys miesięcznie ? Prezydent Legnicy czy Wrocławia ma podobnie :)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bolkow
Bolkowstary16 czerwca 2016 o 07:46
W tak biednej gminie takie pieniądze
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mark
Markstary15 czerwca 2016 o 20:46
Dzisiaj w bip-ie zostały podane oświadczenia majatkowe i Burmistrz zarobił ponad 156tys czyli ponad 13k miesięcznie, zastępca niecałe 100tys rocznie, diety radnych są na bardzo wysokim poziomie, a gmina Bolków jest gminą ubogą, natomiast pensję jak na szczeblu wojewódzkim.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwator11 czerwca 2016 o 15:43
Brawo dla AB za setny KOMENTARZ.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AB
AB11 czerwca 2016 o 15:35
Jaś nie tylko rodzinie sołtysów ale i rodzinie radnych.Przykład pierwszy z brzegu. Radny ze Starych Rochowic wstąpił do Klubuu radnych OPOKI gdyż Burmistrz obiecał, że zatrudni żonę Pana radnego. I jak Państwo myślicie gdzie pracuje żona Pana SZYMAŃSKIEGO.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaś
Jaś11 czerwca 2016 o 12:37
Nikt nie jest ślepy. Burmistrz załatwia tylko pracę rodzinie Sołtysów, wiadomo za poparcie.Zwykłemu mieszkańcowi ale z lepszym wykształceniem może zaoferować co najwyżej pracę w kamienołomach. Druga sprawa DK. Nic się tam nie dzieje i tyle. Ten sam temat. Nie odpowiednie osoby na danych stanowiskach. Jeżeli aerobik, to wszystko może nam zaoferować Krukowski to o czy tu dyskutować. Chyba czas na Zmiany!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gb
gb11 czerwca 2016 o 10:16
Gdzieś się trzeba dorobić żeby wrócić w kieleckie. Przecież Burmistrz ma tam gospodarstwo rolne.Wcześniej czy puzniej osika Bolków.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pozdrawiam
pozdrawiam11 czerwca 2016 o 10:08
Myszko bez nerwów. Ten klan w Bolkowie mogą rozbić tylko wyborcy. Leśniczych już namierzają inne służby tak, że spokojnie. Konkurs kupa śmiechu. Jaki wpływ na ten KONKURS miał Sołtys Wolbromka? Może wiesz a nie chcesz mówić.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
Myszapozdrawiam11 czerwca 2016 o 11:08
Niech rozbija, wyjdzie ze zrobia rzczy ktore ich teraz bola a potem okaze sie ze zostawili inne... Coz moje nerwy sa uzasadnione bo teraz znalezliscie sobie mnie jako nowego kozla ofiarnego do krytyki a nikt nie jest krystalicznie czysty i boja sie przedstawic tak jak ja to zrobilam. Najlatwiej pisac anonimowo i kogos hejtowac za to ze robi w swoim zyciu to co chce.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kumpel
kumpel10 czerwca 2016 o 18:28
Do Pani Aleksandry KUCAB. Czy Pani chce czy musi chwalić kulturę w Bolkowie? Czy przypadkiem nikt z Pani rodziny nie pracuje w Urzędzie Miasta. Lepiej niech się Pani nie ośmiesza bo o Pani fachowości nawet mieszkańcy Wolbromka wypowiadają się i tu nie chcę Pani martwić. Bronicie skostniałej KULTURY. Wiem, że Pani musi.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bo po co
bo po cokumpel13 czerwca 2016 o 14:57
Aleksandra ma prawo do wyrażania swojej opinii i jeśli jest inna niż Twoja "kumplu" czy "Bolkowianinie" nie znaczy, że musi czerpać z tego zyski. Łatwo jest kogoś oceniać, gdy jest się anonimowym...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bo prawda boli ?
bo prawda boli ?bo po co13 czerwca 2016 o 19:58
Każdy ma takie prawo jest wolność słowa .
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bolkowianin
Bolkowianinkumpel11 czerwca 2016 o 10:01
Niestety pań burmistrz skończył Zagnańsk! Bo jest z kieleckiego a wspomniana miejscowość jest właśnie w kieleckim! Więc twoje domysły są błędne!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaBolkowianin11 czerwca 2016 o 11:04
Grzesiek dodatkowo skonczyl SGGW w Warszawie ale to juz pomijacie...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaBolkowianin11 czerwca 2016 o 11:03
W kazdym razie pan burmistrz o swoim wyksztalceniu mowil nam na lekcjach historii w szkole. Tajemnicy z kierunkow nie robil. Kazdy lesnik na tym stanowisku noze byc tak oceniany bo burmistrz skonczyl technikum lesne? Kolejne wysysanie z palca domyslow.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
Myszakumpel11 czerwca 2016 o 09:13
Nie muszę. Skąd takie opinie się biorą? Nie wiem. Zupełna bzdura. Gdzie kończył szkołę Pan Burmistrz? Wydaje mi się, że w Miliczu. Pani Ola nie pracuje nigdzie. Bo jedyne co mam to staż z PUP w GMOPS, więc żadnych trzynastek i przywilejów. Należałoby sprawdzić, zanim się coś napisze. Tak samo jak w Karpaczu pracowałam w Hotelu i też jakoś mnie przyjęli bez względu na kierunek wykształcenia. Ale zawiść ludzi nie zna granic. Pan leśniczy na stanowisku Leśnika w Gminie jakoś tam nie był od kiedy skończył szkołę, tylko w tym czasie było tam kilku pracowników, a teraz kiedy było "wolne" stanowisko wygrał konkurs. I myślę, że jako zatrudniony pracownik ma odpowiednie kwalifikacje. I gdzie ta moja fachowość? Jeśli mam staż, to znaczy że uczę się pracy na danym stanowisku, jeśli chodzi o Wolbromek to wypowiadanie się o fachowości przy pomocy, za którą nie biorę żadnych pieniędzy jest śmieszne. Niech ktoś powie, że moja pomoc jest niepotrzebna bo tak naprawdę źle to robię. Ale tak jak już wcześniej pisałam tutaj ludzie tylko potrafią krytykować. Także żegnam i zapraszam do rozmów na żywo.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?kumpel11 czerwca 2016 o 05:35
A gdzie pracuje Oli brat ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bolkowianin
Bolkowianinkumpel10 czerwca 2016 o 20:59
Na państwowe! Premie,13tki i inne przywileje! A z tego co wiadomo to jest po kierunku wcale nie związanym z opieką społeczną tak więc jak się dostała? To tak jak Wałęsa wygrał w lotka. Cóż za niesłychane szczęście! Gratulacje!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?kumpel10 czerwca 2016 o 19:53
A gdzie pracuje Pani Ola ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bolkowianin
Bolkowianinkumpel10 czerwca 2016 o 19:24
Tak się składa,ze burmistrz i pań leśniczy ukończyli ta sama szkole leśna w Zagnańsku! Już wiecie jaki jest klucz obsady stanowisk w UM i gminie!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ręka, rękę myje
ręka, rękę myje8 czerwca 2016 o 09:43
Dyrektor DK od siedzenia, brania $ za nic chyba zapomniał co oznacza skrót GMOKSiR. Przecież w DK nic się nie dzieje, już nie mówiąc o organizacji jakiś imprez na świeżym powietrzu - SPORT i REKREACJA. Widać gołym okiem że na danych stanowiskach są nieodpowiednie osoby.Nie zawsze do organizacji czegoś potrzebne są wielkie $, czasami wystarczą CHĘCI. Dziwię się Burmistrzowi, że jeszcze im pochwały daje! Za co? A czym oni mogą się pochwalić? Chyba partyjką w szachy z Darkiem P.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.ręka, rękę myje9 czerwca 2016 o 10:26
Tak było oplakatowane a na drugi dzień tablice zostały zaklejone reklamami producenta. Dk mógłby mieć tablice ogłoszeniowe która nie pozaklejaja reklamami tak jak to mają wędkarze i najlepiej w dobrej lokalizacji np przy Biedronce. A do tego newslettery wysyłane droga elektroniczną np na Facebooku czy Bolków.pl
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.9 czerwca 2016 o 10:44
Miało być Providenta*
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
Myszaręka, rękę myje9 czerwca 2016 o 09:13
Co do SPORTU I REKREACJI to za DARMO jest organizowany fitness w DK i przychodzi na niego marne kilka osób (3-4), chociaż było ogłaszane na plakatach i rozpiskach. DK udostępnia nam salę, a "Młodszy instruktor ds. rekreacji" ćwiczy z nami i tłumaczy jak bezpiecznie wykonywać poszczególne ćwiczenia. Skierowane jest to bardziej do pań, bo mężczyźni woleliby siłownię, ale niestety panie wola płacić i narzekać niż ćwiczyć z nami. Takki ot przykład naszej bolkowskiej społeczności, która potrafi tylko krytykować.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaMysza9 czerwca 2016 o 21:02
p: "Nie ma nic za darmo, wszyscy się na to zrzucamy w podatkach itp., a jeśli robicie coś na co nikt nie przychodzi to powinniście natychmiast przestać bo marnotrawienie naszych pieniędzy!" Ludzie nie przychodzą, bo się nic nie dzieje. Coś się dzieje, ludzie nadal nie przychodzą- zakończyć. Ludzie dalej będą narzekać, że nic się nie dzieje... Błędne koło. nie ma nic w marnotrawieniu pieniędzy na grupę kobiet, która przychodzi ćwiczyć na sali. No chyba, że użytkowanie budynku samo w sobie już robi problem.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaMysza9 czerwca 2016 o 16:01
Nie jestem pracownikiem DK. Nazywam się Aleksandra Kucab. Widać po prostu dłużej interesuję się tym, co się dzieje i bywam w DK z racji bycia w grupie Black Fire (która swoją drogą nie działa pod jurysdykcją DK) . Interesują mnie wszelkie imprezy na około bo to jest w naszym interesie, żeby na tych imprezach wystąpić. Nie narzekam, że o niczym nie wiem bo sprawdzam na stronach zbliżające się imprezy. W Wolbromku chciałam mieć na coś wpływ to zaczęłam chodzić na zebrania Rady, chociaż członkiem nie jestem, wyrażam swoje zdanie na temat każdego wydarzenia. Wypowiadam się w kwestiach, na temat których mam jakieś pojęcie, a nie tak jak większość ludzi, którzy coś gdzieś zasłyszeli i powtarzają.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Mysza9 czerwca 2016 o 15:35
A nie można było ponowić ogłoszenie ? Bądź też spróbować zaprosić seniorów np na dzień zdrowego ciała. Pomysłów jest masa tylko trzeba chcieć!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
p
pMysza9 czerwca 2016 o 13:16
Nie ma nic za darmo, wszyscy się na to zrzucamy w podatkach itp., a jeśli robicie coś na co nikt nie przychodzi to powinniście natychmiast przestać bo marnotrawienie naszych pieniędzy!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MOITo
MOIToMysza9 czerwca 2016 o 10:46
Mycha widać, że jesteś pracownikiem DK. Każdy Twój wpis broni GMOKSiR.;) Dlaczego na wioskach zostały organizowane zabawy na DZIEŃ DZIECKA, a w Bolkowie nie? Czyżby DK nie wie, że w maszym mieście też są dzieci?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
panda
panda7 czerwca 2016 o 21:36
Honorowy obywatel BOLKOWA olewa Bolków.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Kuba
Kuba7 czerwca 2016 o 08:42
Najlepszym żartem jest to, że władze w Bolkowie zawsze dziękują za coś Krukowskiemu:) Nawet za udostępnienie sali na sesję w DK :) Władze w Bolkowie i DK to wielkie kółko wspólnej adoracji. Więc zrobią coś czy nie zrobią i tak jest wspaniale. A tak na marginesie, Młodszy instruktor ds. rekreacji to chyba rodzina Krukowskiego. Cały Bolków. DK zatrudnia swoją rodzinę, a władze Bolkowa rodzinę Sołtysów :)
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Praca
PracaKuba7 czerwca 2016 o 19:38
Wolbromek, Mysłów , Lipa , Rochowice to tylko kilka przykładów.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawda
prawdaKuba7 czerwca 2016 o 12:59
Przykładów jest masa.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Iwona
Iwona5 czerwca 2016 o 16:39
Panie KRUKOWSKI dziwię się, że Pan wypowiada się na temat działalności kulturalnej na terenie miasta i gminy Bolków. Wstydzić się powinni również ci co Pana na ten stołek wsadzili.Pana działalnośc polega na tym, że pobiera Pan kasę z naszych podatkow. Popieram w pełni poglądy Pana PAWŁA.
21 Lubię to: 21
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dobra zmiana potrzebna w Bolkowie
Dobra zmiana potrzebna w BolkowieIwona6 czerwca 2016 o 18:47
Zmiana pokoleniowa na stanowisku dyrektora DK i Bolkow zacznie się rozwijać.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bolkow
BolkowDobra zmiana potrzebna w Bolkowie12 czerwca 2016 o 07:58
Nabrał się na PO a nie na młodych.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!Dobra zmiana potrzebna w Bolkowie9 czerwca 2016 o 16:11
Ludzie nie dajcie się nabrać na młodych,JAWOR SIĘ NABRAŁ JUŻ TEGO NIE POWTÓRZY
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i
iDobra zmiana potrzebna w Bolkowie6 czerwca 2016 o 20:49
oby nie taka jak w Jaworze
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i
iDobra zmiana potrzebna w Bolkowie6 czerwca 2016 o 20:49
oby nie taka jak w Jaworze
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
odp
odpIwona6 czerwca 2016 o 14:00
Ile zarabia Pan Krukowski a ile pracownicy domu kultury ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ala
alaodp6 czerwca 2016 o 16:10
zlikwidować dom kultury, patrząc ile na to kasy idzie, a jaki z tego jest pożytek, to nikomu to niepotrzebne, no chyba tylko burmistrzowi żeby miał stołki do rozdawania
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.odp6 czerwca 2016 o 14:14
Co ma piernik do wiatraka ile zarabiają? DkWiecznie świeci pustkami! Jest tam kilka osób włącznie z kierownikiem i nic nie robią! Czy jest tam jakiś animator dziecięcy? Czy jest tam animator sportowy? Czy jest tam animator sztuki? Czy jest tam osoba która da zastrzyk pomysłów na ruszenie gminy? A czy jest tam jakiś promotor? Wygląda na to,ze nie! Już pal licho jak nie mają swoich pomysłów to niech kopiują już istniejące. Jak nie mają budżetu to niech się z restrukturyzacja! Bolków miał już kiedyś obiecane że strony burmistrza,ze będziemy miastem świeżym perspektywistycznie a jesteśmy ,,sypialnia,,! Ciechocinek nic więcej! Najwyższy czas z tym skończyć!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
KAC
KAC5 czerwca 2016 o 15:57
Szkoda, że nie było obchodów Dnia Dziecka bo Pani Przewodnicząca Rady przyniosła by FLACHĘ.
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
HALO
HALO5 czerwca 2016 o 15:43
Obiektywny czytelnik widać jaki jesteś TEMPY. Myślenie niczym radni z wierzchosławic.Tak. Z WIERZCHOSŁAWIC gm Bolkow.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 11:47
Ją się pytam co z dniem dziecka. Gdzie cokolwiek dla dzieci! Dlaczego o nich zapomniano w 2016roku? Pewnie w 2018na wybory sobie o nich przypomnijcie! Gdzie byli radni i ich wspaniałe inicjatywy!
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.6 czerwca 2016 o 19:37
Właśnie się dowiedziałem,ze nawet w takim Domanowie był dzień dziecka! Drodzy radni i pracownicy DK wielkie brawa dla was! Dla Bolkowianie jesteście już skończeni!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaAndrzej Stroczynski.11 czerwca 2016 o 00:17
Diabełku, wiem ze sie nie obrazasz. Pisalam o tych co tylko potrafia obrazac innych i nic konstruktywnego nie robia a nawet i napisac nie potrafia czego chca. Bo ja np teraz czytajac zastanawiam sie co mozna z tym zrobic. Mozna uswiadomic osobom odpowiedzialnym o powtornym rozwieszaniu plakatow ale to sie wiaze znow jakims kosztem i tacy ludzie dalej beda krzyczec ze zamknac DK bo traca pieniądze. Ja na wlasnym przykladzie wiem, ze kiedys obwiesilam plakatami cala wies, Bolkow i dodatkowo okoliczne wioski, ponadto dalo sie ogloszenia w internecie a uslyszalam ze dana impreza byla za malo rozreklamowana. Ludziom nie da sie dogodzic. Ale przy najblizszej pkazji bycia w DK wspomne o tym ze mogliby powtornie rozwieszac plakaty jeszcze przed impreza. Nie kazdy ma czas siedziec w internetach, ale nadal to jest jedna z opcji. Nie odnosze sie tylko do ciebie. Ciezko pisac do wszystkich, gdzie kazdy jest inny. A my kiedys sie spotkamy i podyskutujemy jak cywilizowani ludzie, bo jako jeden tu z nielicznych to potrafisz ;)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.10 czerwca 2016 o 19:19
Jezeli chodzi o mnie to się nie obrażam! Ją się obuzam! I jak widzisz nie jest to tylko moje zdanie. Co do nurkowania po necie to nie wszyscy mamy czas! Ją np lubię spacerować z córką. Jak będziesz mieć rodzinę to zmienisz punkt widzenia i dostrzezesz większe spektrum oceny! Zgadzam się też z tobą,ze dojście do czegoś wymaga ciężkiej pracy tak ją zrobiłaś to ty z koleżankami z BRANŻY I tu chylę czoła! Brawo Wy! Wasza praca przynosi wam sławę nie tylko w gminie Bolków ale i w całym regionie! Wiem jesteście przykładem,ze można,ale jesteście też przykładem ,że nikt was nie olal tak jak to zrobili bolkowscy dietetycy,pracownicy Dk i burmistrz który de facto też ma dziecko! Tak więc proszę postaw się chociażby na sekundę w miejscu mieszkańców gminy i ich dzieci i będzie dla ciebie zrozumiałe skąd tak drastyczna reakcja! I nie miej mi za złe,ze się unosze. Jak wcześniej wspominałem w konwersacji wiele podróżował po świecie i po Polsce i mam porównanie . Najgorsze jest to,ze w krajach takich jak Litwa czy Łotwa(kraj skąd pochodzi moja żona) wszystko jest już wyremontowane i zrobione! U nas dopiero się robi!!!!! Ją gdy tam jadę mam wrażenie,ze jestem w Szwecji lub Niemczech! I tam obowiązuje jedna zasad,ze niema samowoli(rządzi kolektyw-nic o nas bez nas) oraz zażąda kompleksowość czyli raz a porządnie a nie jak w Bolkowie raz na 4lata na wybory!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaAndrzej Stroczynski.10 czerwca 2016 o 12:53
Ja nie piszę, że u nas jest super. Oczywiście, że są rzeczy, które wymagają zrobienia, wyremontowania, zainwestowania i zgadzam się że każdy ma wady, bo nie ma osób idealnych i nigdy nie zadowoli się wszystkich. Ja tutaj nie zgadzam się z twierdzeniem, że Bolków taki straszny i że kompletnie nic się nie dzieje. Zebrało się tutaj trochę osób, które tylko "wieszały psy" na wszystkim możliwym (szczególnie poruszyło mnie DK), natomiast nikt nie potrafił wcześniej wejść na stronę internetową ośrodka (nie facebook- prawdziwą oficjalną stronę). Nie wspieram konkretnych osób,bo moim zdaniem praca na takich stanowiskach jest bardziej skomplikowana i trudniejsza, niż się wydaje no i ja się na tym nie znam na tyle, żeby wystawiać jakieś wielkie opinie. Moim zdaniem takie zwykłe obrzucanie błotem jest poniżej poziomu i niesprawiedliwe. Zaznaczyć muszę, że niektórzy potrafią powiedzieć czy napisać co ich boli bez obrażania innych.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
21 wiek
21 wiekAndrzej Stroczynski.9 czerwca 2016 o 23:19
Mysza popatrz choćby na gminę Msciwojow jak się rozwija chodniki czy kanalizacja tam to chleb powszedni w gminie Bolkow to rarytas.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaAndrzej Stroczynski.9 czerwca 2016 o 20:52
To nie jest problem tylko w Bolkowie, dlatego obwinianie lokalnej władzy za wyjazdy Polaków z całego kraju to trochę nie fair. Młodzi ludzie (niepracujący) są tam gdzie są lub mają blisko szkoły średnie i uczelnie wyższe.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.9 czerwca 2016 o 10:20
Dalej nie odczytuje są tak jak trzeba! Czytaj nieliczni co zostali! Bolków za kadencji pana Wrońskiego stał się pustynia. Ludzie wyjechali,sklepy się pozamykaly bo nie ma ludzi. Bolkowianie tulaja się po świecie zamiast być w swoim ukochanym mieście!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaAndrzej Stroczynski.9 czerwca 2016 o 00:06
No Ty akurat nie byles, ale bylo i inni co byli, ogladali i najedli sie to juz nie pamietaja. Jedzenie poszlo cale, take ci co zostali w Polsce skorzystali.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.6 czerwca 2016 o 21:16
Akurat w grudniu pracowałem poza Bolkowem podobnie jak mnóstwo Bolkowian!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Nie pamiętam
Nie pamiętamAndrzej Stroczynski.6 czerwca 2016 o 20:05
Ludzie maja krótka pamięć w grudniu będzie mikołaj i opłatek na rynku :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 22:55
Tak a czy było to gdzieś ogłoszone? Ja np dowiedziałem się o tym od ciebie po fakcie! Tak wygląda kontakt z obywatelem. Zawsze dowiadujemy się po fakcie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.9 czerwca 2016 o 15:30
Ok ale kto wyszedł z inicjatywą bo na pewno nie Dk. Bardziej wierzę w radę sołecka i rodziców. Oni przynajmniej nie zasnęli jak lemingi!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaAndrzej Stroczynski.9 czerwca 2016 o 00:04
Wracajac do dnai dziecka to nie tylko rada solecka tylko razem z domem kultury, bo rada solecka odpowiedzialna byla za jedzenie a dk za gry, zabawy, klauna i muzyke
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.6 czerwca 2016 o 13:20
Ano na stronie Wolbromka. Tam organizuje rada sołecka,organ zawiadowczy wsi-ludzie tworzący wspólnote. A w Bolkowie jest Wielki Dom Kultury i pracuje tam kilka osób! Czyżby zapomnieli o swojej misji? Lub też mieli sexualne podejście w końcu szef to prawa ręka burmistrza więc sielaneczka trwa! Moim zdaniem dom kultury powinien być otwarty kilka razy do roku-a klucze od budynku dawal by portier! Do tego sposób informowania obywateli! Jak będzie 2018rok(wybory)ogłoszenia pochwalne co to to burmistrz niby nie zrobił będą się pojawiać 2razy dziennie! Wejdź teraz na Bolków.pl marazm i stagnacja! Tak ma to wyglądać zawsze?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaAndrzej Stroczynski.6 czerwca 2016 o 07:25
Było , plakatami jak zwykle oraz na stronie i facebooku Wolbromka. Ale nie martw się, bo ja o wielu rzeczach też sie dowiaduję po fakcie bo nie czytuję tablic ogłoszeniowych...
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mieszkaniec
MieszkaniecAndrzej Stroczynski.6 czerwca 2016 o 05:01
W Męcince wczoraj był dzień dziecka.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaAndrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 16:58
Dom kultury wlasnie dzisiaj organizowal dzien rodziny w Wolbromku, przed chwila wrocilam. Z tego co wiem wczesniej bylo organizowane gdzies jeszcze. Ludzie z Bolkowa byli, takze cos sie dzialo.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ciekawy
CiekawyMysza6 czerwca 2016 o 11:30
Wojt gminy Mecinka nie zapomniał o gminnym dniu dziecka a w Bolkowie gdzie takowy dzień się odbył.Wierzchoslawice i Wolbromek a pozostałe wsie i miasto ?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Szczur
SzczurMysza5 czerwca 2016 o 17:20
Super normalnie medal się należy albo nominacja na honorowego obywatela.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolków
bolków5 czerwca 2016 o 09:15
i az sie chce w bolkowie mieszkac takie atrakcje!!! płakac sie chce... ostatnio w zlotoryi byl zespół modern talking i fun factory, a zlotoryja nie jest az taka ogromnie wieksza od bolkowa... u nas nie ma kto sie postarac o takie zespoły. w jaworze tez zawsze sa jakies fajne tylko u nas zawsze taka kaszana. burmistrz nie wydaje naszych pieniedzy na nas tylko na to co on potrzebuje... przeciez te imprezy sa z naszych pieniedzy nikt na to nie wykłada z jakiegoś "funduszu imprez"...
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
funka!
funka!bolków8 czerwca 2016 o 21:38
noooo!!! Fun Factory to by mnie z trampek wyrwał na bank!!!!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Obiektywny czytelnik
Obiektywny czytelnik5 czerwca 2016 o 08:46
Powyższy tekst jak i wszystkie pozostałe są niestety na bardzo niskim poziomie. Zarówno pod względem poprawności językowej jak i treści merytorycznych. Proponuję wybrać się na jakieś warsztaty dziennikarskie, bo tego typu wywody, nie kształtują w żaden sposób gustu politycznego rozumnych odbiorców i są po prostu nudne.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mikolaj
MikolajObiektywny czytelnik5 czerwca 2016 o 14:39
Chyba nie jest taki słaby.Patrzac na wyświetlenia i udostępnienia pewnie będzie artykułem miesiąca :)
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mlody
MlodyObiektywny czytelnik5 czerwca 2016 o 09:29
Za rok się okaże :) młodzi pokażą siłę :)
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Mlody9 czerwca 2016 o 18:48
Nawet gdy się zaproponuje to i tak to nie przejdzie bo nie jest w interesie władzy. Sielaneczka trwa!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bkw
bkwMlody8 czerwca 2016 o 22:22
Droga Anita w Bkw jest dyktatura a nie dialog.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anita
AnitaMlody8 czerwca 2016 o 21:50
do bkw bkw - tak, pokażą czerwoną kartkę, bo taka aktywność przychodzi najłatwiej, zwłaszcza w internecie.. Jeśli chcecie, żeby coś się działo to zamiast hejtować w necie śledźcie profile tych placówek, ja też często coś przegapię, bo nie zawsze obczajam, ale nie winię za to pracowników tych placówek. Pragnę również powiedzieć, że nie raz miałam okazję uczestniczyć w zajęciach organizowanych przez DK (nie mówię o wspomnianych szachach i malarstwei), na których frekwencja jest marna. Zamiast krytykować lepiej poszukać WSPÓLNIE rozwiązania co zrobić, żeby uczestników było więcej, zajęcia były bardziej interesujące. NIE KRYTYKOWAĆ a PROPONOWAĆ (podstawowe zasady komunikacji społecznej).
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bkw bkw
bkw bkwMlody5 czerwca 2016 o 11:44
dokładnie mieszkancy a na pewno Ci mlodzi pokaza czerwona kartke tylko ze burmistrz zbierze swoje glosy po wioskach bo soltysi agituja mieszkancow
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
Mysza5 czerwca 2016 o 00:31
Dla mnie samo to ze bedzie Karolina Czarnecka to juz wyczyn. Mnie mecze piłki noznej nie obchodza... I jeszcze raz: Czarnecka= super! Dziewczyna ktora robi ogolnopolska kariere!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Mysza5 czerwca 2016 o 12:13
Myszy! Rozumiem,ze KC to fajna dziewczyna . Ąle jej repertuar pasuje bardziej na koncercie rockowym dla dorosłych niż na rodzinne święto Bolkowa! Tam będą dzieci i osoby starsze. Już widzę ta gownoburza jak usłyszą kokehash lsd.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.6 czerwca 2016 o 21:15
Akurat w grudniu pracowałem poza Bolkowem podobnie jak mnóstwo Bolkowian!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mysza
MyszaAndrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 16:53
Repertuar nie musi obejmowac akurat tego utworu. Jak patrze na rozklad Dni Bolkowa to dla kazdego cos milego.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xyz
xyz5 czerwca 2016 o 00:30
Ze strony Pana Baczmańskiego jak zwykle to samo, czyli narzekanie na Pana Wrońskiego i pisanie jak to źle się nie dzieje w gminie Bolków, co by nie było zawsze muszą być słowa krytyki, wyliczanie kosztów itd. Każdego już to nudzi, czekamy na trochę polotu w artykułach na stronie , bo czytanie ciągłego narzekania i wytykania błędów obecnego burmistrza już wszystkich znudziło, pozdrawiam.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zainteresowany
zainteresowanyxyz5 czerwca 2016 o 05:46
To po co to czytasz ? Jeszcze trochę i będzie nowa gazeta Bolkowska -za darmo.
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bela
belazainteresowany5 czerwca 2016 o 22:42
o widze odp jedna osoba hahahaha z artykułu
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antypolityk
antypolityk5 czerwca 2016 o 00:24
Nie udało się do senatu to walisz kampanię w mieście? Cienki jesteś tak samo jak twój stary. Myślisz że młodzi tak bardzo się przejmują imprezami? po co im one, jak miasto stać tylko na badziewne zespoły? Myślisz, że ktokolwiek zechce iść na basen by zobaczyć jakieś gówno? Tacy jak ty powinni trzymać sie z dala od polityki, zostawić miejsce dla ludzi nieskażonych myśleniem sprzed kilku epok. Powielisz myślenie i działania swojego ojca, czyli wyjdzie wielkie g. Jesteś jak inni - dużo potrafisz gadać, ale robić to raczej nie potrafisz. My, którzy cie znamy wiemy, że jesteś lalusiem. Żadna różnica między tobą a wrońskim. Z jednego gówna was ulepili
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antypolityk
antypolitykantypolityk5 czerwca 2016 o 15:17
widzę że czytać nie potraficie skoro nie widzicie, że tak samo ciepłym moczem olewam wrońskiego jak i batmana. ogarnijcie się trochę zanim coś powiecie lamusy, wywalić zjeba wrońskiego tylko po to, żeby go innym zjebem(batmanem) zastąpić? i co potem 4 lata płaczu, jak wyjebali po i zamienili na pis, kurwa wielka mi zmiana. jak gówno umyjesz to ono chwilę nie śmierdzi ale dalej jest gównem - trzeba spłukać i kwiatki posadzić, ale nie powielać to, co już od lat znamy i co nie działa, proste.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?antypolityk9 czerwca 2016 o 20:29
A kim ty jesteś żeby obniżać kogoś obłude ? Co masz do Romka Sadowskigo czy Pawła Baczmańskigo choć Baczmański to przecież nie polityk.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
antypolityk
antypolitykantypolityk8 czerwca 2016 o 18:03
najgorsze jest to, że wszyscy potencjalnie znani obecnie kandydaci są nic nie warci. Osobiście mam już dość wybierania tzw. 'mniejszego zła' bo to do niczego dobrego nie prowadzi. Jeżeli nie pojawi się jakiś kandydat spoza sitwy, ktoś kto nie nosi nazwiska wroński, sadowski, baczmański czy andrzejewski to będę na każdym wiecu w pierwszym rzędzie obnażał ich obłudę publicznie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jas
jasantypolityk5 czerwca 2016 o 16:25
Kogo proponujesz na burmistrza Bolkowa ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.antypolityk5 czerwca 2016 o 14:31
Po twoim patologicznym wpisie widać,ze jesteś ulepiony w tego samego G co Jarosław Zbawiciel Bolkowa. Typowy elektorat JW. Ten sam poziom cwaniactwa i bezczelności ! Szkoda,ze Bolków opiera się na takich ludziach jak wy!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
Adamantypolityk5 czerwca 2016 o 14:16
Obecny Burmistrz nie jest skazony poprzednia epoka według Ciebie ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Z jakim skutkiem ?
Z jakim skutkiem ?antypolityk5 czerwca 2016 o 06:12
A Wroński czy Bera nie startowali ?
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RW
RW4 czerwca 2016 o 23:17
Krytykować łatwiej niż samemu coś zrobić. W Jaworze też był taki jeden, który wszystko krytykował, a teraz niewiele robi.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamRW6 czerwca 2016 o 07:16
Kogo masz na myśli ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec4 czerwca 2016 o 22:45
Brawo Panie Pawle!!!!
20 Lubię to: 20
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zxcb
zxcb4 czerwca 2016 o 22:35
Sytuacja w całej gminie to dramat, ale tu nie o imprezy chodzi a o brak inwestycji, nepotyzm, kolesiostwo, gmina jest największym pracodawcą w gminie to i burmitrz pozostaje ten sam, bo jak sie burmistrz zmieni to i praca dla córki/syna może się skończyć, to idą i głosują jak stado baranów, a my my ich musimy wszyscy utrzymywać
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zenada
Zenadazxcb5 czerwca 2016 o 11:30
Co do organizacji imprez to jest monopol. Każdy wie o co chodzi tylko nic nie mówi bo i tak to nic nie da.
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
BU
BUzxcb5 czerwca 2016 o 09:52
KTO SIĘ PRZEZYWA TAK SIĘ SAM NAZYWA
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polonista
polonista4 czerwca 2016 o 22:24
Paweł, po raz kolejny widzę jakąś Twoją wypowiedź, w której leży składnia języka polskiego. Może i intencje masz dobre, ale jak zamierzasz pisać tak beznadziejnie, to lepiej tego nie rób, ani ust nie otwieraj, bo jeśli pisać nie potrafisz to boję się pomyśleć jak gadasz.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polonista
polonistapolonista8 czerwca 2016 o 18:06
To nie pismo formalne, artykuł czy książka, nie muszę więc trzymać się kurczowo stylistyki oficjalnej drogi matematyku. Zajmij się lepiej liczeniem miast poprawiać coś, o czym pojęcia najwyraźniej za grosz nie posiadasz. :)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Matematyk
Matematykpolonista5 czerwca 2016 o 16:48
Chyba polonistykę kończyłeś zaocznie pisząc gadać.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ja
Ja4 czerwca 2016 o 21:58
Hahaha. Ale sie usmialam. Niezłe wypociny . Wywalic burmisstrza bo imprez nie robi. no naprawde straszne...PBurmistrz.. ma swoje lata i nie w glowie mu swawole?on ma 50 lat. Ale dla gówniarzy oczywiscie jest za stary Tak jak sie Bolków zmiennil (na lepsze) w ciagu obu kadencji pana Burmistrza to nigdy sie nie zmienial. Za zadnego miernego burmistrza. Nie mieszkam juz w Bolkowie i rzeczywiscie o imprezach nie mam pojecia. Jednak czesto bywam w moim ukochanym rodzinnym miasteczku i jestem zachwycona wygladem oraz wieloscia inwestycji i napraw. Zorganizujcie sobie dzieci domowke i przestancie narzekac.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Ja5 czerwca 2016 o 11:27
A czy zdajesz sobie sprawę jak zasłużył nasze miasto? Tylko po to rzeby osiągnąć swój P.R-owy sukces. Teraz pomyśl ile lat będzie to splacane. I z czego? Bo przy obecnym wyludnieniu i braku podmiotów gospodarczych jest to niemożliwe. Starczy co najwyżej ,,na waciki,,(odsetki). I pragnę nadmienić ,że już w drodze jest plan rewitalizacji rynku za gruuuube miliony!
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 14:38
Oprócz basenu można było już dawno wyszarpac kasę na chociażby parking pod basenem. W 2012 na euro był pretekst ażeby wyrwać kilka groszy w ramach budowy infry parkingowo-odpoczynkowej przy dk3. A tak to parking straszy!
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zimowy sen
zimowy senAndrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 14:20
Przecież burmistrz juz zapowiedział ze jeśli wygra po raz kolejny wybory wyremontowany basen.Co robił do tej pory ?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 12:01
Zgadzam się! Akurat fajerwerki były sponsorowane przez firmę pana Henka. Co do basenu to wygląda jakby nie było tam gospodarza! Stare chodniki,brodzik wyłożony jakimś granitem i ogólny stan basenu. Ją bym sprywatyzowal Ows pod warunkiem wcześniejszego wyremontowania obiektu! Wtedy zamiast wydatków gmina miałaby zyski do kasy!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bkw bkw
bkw bkwAndrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 11:49
lepiej bylo wczoraj fajerwerki w niebo poslac zamias np wyromontowac ten sypiacy sie prlowski basen.... zal i trwoga na CP bedzie walic potem az po jawor
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Andrzej Stroczynski.
Andrzej Stroczynski.Andrzej Stroczynski.5 czerwca 2016 o 11:42
Miało być zadluzyl*
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćJa5 czerwca 2016 o 11:25
Rozmawiałem z panem Burmistrzem dwa razy, i te dwie rozmowy mi wystarczą. Jak wyśmiewał, i śmiał mi sie w oczy z kogoś. Nie wiem jak można na takiego gościa głosować, wcześniej ktoś pisał o kolesiostwie, neopotyzm, to prawda widać gołym okiem. Normalnie żal....
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Brak pracy
Brak pracyJa5 czerwca 2016 o 06:08
Nie tylko Ty musiałaś wyjechać. Brak pracy, perspektyw i rozwoju także mnie zmusił do wyjazdu.
16 Lubię to: 16
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
znawca
znawcaJa4 czerwca 2016 o 22:50
Burmistrz jest juz 3 kadencje widać ze ktoś jest w temacie ;)
17 Lubię to: 17
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.