Wtorek, 19.03.2024 363

 

Pliki cookies 14:59
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

(FOTO) Kamień węgielny pod fabrykę Mercedesa

Na terenie DSAG S3 odbyła się uroczystość wmurowania kamienia węgielnego pod budowę pierwszej w Polsce fabryki Mercedes-Benz.

Twórcy inwestycji Mercedesa w Jaworze. Fot. Paweł Sasiela © Paweł Sasiela

- Będziemy dzisiaj świadkami, nie boję się użyć tego słowa, epokowego wydarzenia zarówno dla Jawora, jak i dla województwa dolnośląskiego, dla Polski, ale również dla koncernu Daimler. Bo dzisiaj przyjmujemy Jawor do swojej mercedesowskiej rodziny - mówił Ewa Łabno-Falęcka, witając gości. 
Fabryka silników w Jaworze, będzie pierwszą tego typu fabryką koncernu w Europie poza Niemcami. Silniki z Jawora będą pracowały we wszystkich modelach Mercedesa.
 
- Jestem bardzo dumny, że mogę dziś powitać się z państwem w Jaworze. Powód jest szczególny. Dziś zostanie wmurowany kamień węgielny pod budowę pierwszej fabryki Mercedesa w Polsce. Tym samym kontynuujemy dwudziestoletnią, udaną współpracę naszej firmy z Polską - mówił Andreas Schenkel, prezes zarządu Mercedes-Benz Manufacturing Poland. - Szczególnie serdecznie witam wicepremiera, ministra rozwoju i finansów, pana Mateusza Morawieckiego. Bez pana, panie premierze, realizacja naszej inwestycji nie byłaby możliwa. Dziękujemy za ogromne wsparcie od pana i pańskiego rządu - dodawał.
Z kolei wicepremier Morawiecki w swym wystąpieniu nie tylko wykazał się wielką znajomością Ziemi Jaworskiej i regionu, ale także wspomniał o tym, że ściągnięcie inwestora wymagało niemałej pracy proceduralnej, o której na co dzień nie mówi się zbyt wiele.
 
- Bardzo się cieszę, że na tych polach, które dzisiaj wyglądają jak płaska powierzchnia kosmiczna, powstanie taka fabryka. W 1241 roku dosłownie rzut kamieniem stąd rozegrała się wielka bitwa polsko-mongolska, gdzie wnuk Czingis-chana Batu-Chan pokonał pod Legnicą, właśnie tutaj, polskie wojska. Wtedy nasi niemieccy sojusznicy spóźnili się o kilka dni. Parę tysięcy rycerzy niemieckich miało dojechać tutaj i dojechali, ale troszeczkę za późno. Dzisiaj cieszę się bardzo, że się nie spóźnili. Cieszę się, że są na czas, że budujemy tą polsko-niemiecką markę i jakość, że stąd wyjadą silniki Mercedesa zrobione w Polsce, made in Poland. Jeśli ta fabryka będzie tak szybko rosła, jak prezes Andreas Schenkel się nauczył polskiego, to myślę, że za rok będziemy pierwsze silniki stąd wywozić. Jak wiadomo prace przy takich skomplikowanych projektach są wielowątkowe. Nie wszystko państwo widzicie, co się dzieje na miejscu, w zakresie przekształceń, również terenów które były w posiadaniu Agencji Nieruchomości Rolnych. Chciałem podziękować w szczególności pani minister Witek, za to, że parokrotnie pomagała przy wszystkich działaniach związanych z ANR i ze strefami ekonomicznymi. To są działania bardzo konkretne, proceduralne, czasami niewidoczne, ale bez nich nie moglibyśmy dzisiaj tu być. Jawor to kiedyś jedno z najbogatszych księstw piastowskich w XIII i XIV wieku, wspaniale się rozwijających, a dzisiaj myślę, że Jawor, Bolków, Wądroże Wielkie, cały powiat jaworski z powrotem będzie kwitł - podkreślał wicepremier Mateusz Morawiecki
Głos zabrali również Rolf Nikel, ambasador Republiki Federalnej Niemiec oraz Markus Schäfer, członek zarządu Mercedes-Benz Cars ds. produkcji i łańcucha dostaw. Za pomocą telebimu Jawor w rodzinie Mercedesa powitali pracownicy innych fabryk koncernu. W części artystycznej wystąpił chór Madrygał z Legnickiego Centrum Kultury. Na zakończenie uroczystości dr Andreas Schenkel wręczył minister Elżbiecie Witek kwiaty.

Komentarze (209)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

folia
folia2 lipca 2017 o 19:24
Może będzie więcej nowych miejsc w żłobkach ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
klown
klown2 lipca 2017 o 15:23
Wodzirej próbuje nadrobić bilbordami na mieście. Jego żenada sięgnęła dna.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
folia
folia29 czerwca 2017 o 21:36
Kto jest Generalnym Wykonawcą tej inwestycji ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
model
modelfolia29 czerwca 2017 o 21:40
Mogę być ja? Please, zrobiłem sobie przy niej zdjęcie. Chcesz zobaczyć? Fajnie wyszedłem.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiektywnie
obiektywnie22 czerwca 2017 o 22:28
wodzirej na ławce rezerwowej w III lidze. buhhahahaha ile by nie na wywieszał bilbordów. ile z piekarzem nie na robił precli. ile nie nagrał videofilmów w polu. Jest cieniutki. Słabiutki merytorycznie do bólu. A tu mu miejsce wskazali. Amen
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Berek - cukierek
Berek - cukierekobiektywnie22 czerwca 2017 o 23:38
Potrafi gadać od rzeczy. Dużo ma do powiedzenia np. o czerwonych burakach, które są białe :D
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
będą nowe miejsca pracy
będą nowe miejsca pracy22 czerwca 2017 o 17:54
Daimler to prywatna, nie gminna firma i to NIE burmistrz będzie do niej zatrudniał-na całe szczęście. Umowa dotycząca wsparcia inwestycji koncernu Daimler AG, polegającej na budowie zakładu produkcyjnego komponentów i silników samochodowych w Jaworze została podpisana 7 grudnia 2016 r. Zakres udzielonego wsparcia przez polski rząd to maksymalnie 18,7 mln euro. Pierwsza transza może być wypłacona w 2019 roku. Wsparcie inwestycji zostanie udzielone ze środków "Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki polskiej na lata 2011-2023". Daimler będzie miał możliwość skorzystania ze zwolnienia z podatku CIT w ramach Wałbrzyskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej INVEST-PARK, do wysokości intensywności pomocy. Daimler planuje zainwestować łącznie 500 mln euro w nowy zakład w Jaworze. To będzie pierwsza fabryka Mercedesa w Polsce. Start produkcji w nowej fabryce Daimlera zaplanowano na 2019. A w 2020 zakład osiągnie pełne moce produkcyjne, wytwarzając kilkaset tysięcy silników na rok. Powstanie tu 500 nowych miejsc pracy. "Każde z naszych nowych 500 miejsc pracy w nowej fabryce stworzy w regionie kolejne w proporcji 1 do 6 - powiedział Markus Schafer z zarządu Mercedes-Benz Cars."
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paszyn.pl
Paszyn.pl22 czerwca 2017 o 02:01
Polskie państwo jak zwykle robi deal stulecia. Aby tradycji stało się zadość, trzeba wszystko zrobić tak, na opak, by jak najwięcej stracić, zadłużyć i zniewolić Polaków. Z czego się cieszyć? A z tego, że polski rząd zrobi prezent Niemcom przeszło 80 milionów złotych, że okaże im swe miłosierdzie w podatkach, że odda za pół darmo pracowitych, dobrze wykształconych swoich obywateli. Co będziemy mieli? Niemieckie Mercedęsy z polskim akcentem. Inwestycje i korzyści z bajki wzięte. A tymczasem KGHM (jeszcze polska firma) zamiast zainwestować te 2 miliardy w Polsce, np. w Jaworze czy Bolesławcu.. to traci 6 miliardów w Chile. Skąd oni się tam biorą? A może to jakiś wirus? Tyle bogactwa leży w polskiej ziemi i w polskich rękach, trzeba to wykorzystać a nie niszczyć!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec22 czerwca 2017 o 00:17
dla Jawora to nowy rozdział w historii
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin21 czerwca 2017 o 16:29
p. Bera w głębokim cieniu :)
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obietnice wyborcze-miejsca pracy dla jaworzan
obietnice wyborcze-miejsca pracy dla jaworzanJaworzanin22 czerwca 2017 o 18:01
Nie można komuś "dawać pracy" lub "stworzyć miejsca pracy" w cudzym zakładzie. Burmistrz zarządza gminą i jej jednostkami organizacyjnymi. U siebie niech stwarza miejsca pracy dla jaworzan i u siebie niech zatrudnia jaworzan, a nie dla mieszkańców innych miast, czy powiatów-oni mają swoich włodarzy, których wybierają w wyborach powszechnych i którzy powinni o nich dbać.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
z boku
z bokuJaworzanin22 czerwca 2017 o 17:57
nie prowadził z Daimlerem negocjacji w zakresie udzielenia pomocy przez państwo, nie został poproszony do wmurowania kamienia węgielnego i nie będzie zatrudniał do tej fabryki
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niestrawność
niestrawnośćJaworzanin21 czerwca 2017 o 18:52
jak dla mnie, to tam może zostać, bo boję się wyjść na miasto, żeby nie natknąć się na jego wizerunek w przestrzeni publicznej-wszystko co w nadmiarze może zemdlić
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzanka21 czerwca 2017 o 13:58
I tradycyjnie partia rządząca przypisuje sobie sukces pt. " Mercedes w Jaworze" Doskonale wszystkim wiadomo, że jest to sukces naszego Burmistrza Emiliana Bery, a nie posłanki Witek czy Morawieckiego. Ich sukcesy oglądamy dzień w dzień w mediach. Strach się bać włączyć telewizor aby nie ujrzeć co znowu PIS spieprzył. Wszystko czego się tknie niszczy i psuje. Stąd też ich zapowiedzi w kampanii wyborczej, że Polska w ruinie. Oj będzie na pewno w ruinie. Dobrze, że Jawor ma właśnie teraz takiego Burmistrza. Brawo Panie Burmistrzu.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realistajaworzanka21 czerwca 2017 o 18:21
Współczuję Ci jaworzanko, skoro uważasz, że to burmistrza zasługa, że Mercedes dostał od polskiego rządu w przeliczeniu na PLN ponad 18 mln euro i inne wsparcie (system kształcenia zawodowego kadry, itp.). Burmistrza jawora na taka finansowa zachętę dla zagranicznego potentata najzwyczajniej na świcie nie stać, a to było jednym z kluczowych czynników, innym była decyzja o budowie S3, przy której te tereny są ulokowane.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
B
Brealista21 czerwca 2017 o 18:45
Masz rację. Burmistrz nie ma możliwości prawnych i finansowych żeby takie negocjacje prowadzić. " Za wysokie progi na burmistrza nogi". A poza tym to właśnie rząd z jego ugrupowania wstrzymał budowę S 3.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninjaworzanka21 czerwca 2017 o 17:11
Partia rządząca nie musi sobie nic przypisywać , prowadziła negocjacje z Mercedesem i zakończyła je sukcesem w przeciwieństwie do rządu PO-PSL i prowadzonych negocjacji z Jaguarem.Doskonale wszystkim wiadomo że takie negocjacje toczą się na szczeblu rządowym a nie gminnym . Brawa dla pana Morawieckiego i pani Witek !
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninjaworzanka21 czerwca 2017 o 16:28
Bo burmistrz jest z Platformy Obywatelskiej, która ma na koncie afery. Zamiast PiS, powinnaś dać PO i wszystko się zgadza. Przez Amber Gold wiele osób straciło majątki życia. Dramat wielu osób. Czas rozliczeń PO właśnie nadszedł.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
psiapsiółka
psiapsiółka21 czerwca 2017 o 10:44
Bidna ta nasz Ela. Tyle zarobiła http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/elzbieta-witek-premia,86,0,2335574.html a na porządną sukienkę nie starczyło...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Luśka
Luśka21 czerwca 2017 o 07:41
Pitu Pitu a ludzie i tak wiedzą, że obecny burmistrz jest najlepszy i to jemu zawdzięczamy Daimlera a w przyszłości nowe miejsca pracy i rozwój Jawora- amen
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Luśki
do LuśkiLuśka21 czerwca 2017 o 08:14
Powtarzane kłamstwo staje się prawdą. Jesteś Goebbelsem jaworskiego PR burmistrza.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sąd
sąddo Luśki21 czerwca 2017 o 18:53
każdy może iść z kimś, albo wszyscy burmistrze przeciwko mieszkańcom za odmienne poglądy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?do Luśki21 czerwca 2017 o 13:37
Kto niby ma iść z kim do sądu skoro wszyscy anonimowo komentują, więc nikt nie poniósł utraty dóbr osobistych?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregorydo Luśki21 czerwca 2017 o 09:21
Za takie słowa już zapadały wyroki. Do sądu z nim!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Luśka
Luśkado Luśki21 czerwca 2017 o 08:36
Przestań obrażać innych !
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mantra
mantraLuśka21 czerwca 2017 o 07:45
powtarzaj sobie ta mantrę, skoro masz taką potrzebę, inni maja inne zdanie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwatormantra21 czerwca 2017 o 14:14
jasne, my juz zdanie "suwerena" znamy :) haha
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
L
Lmantra21 czerwca 2017 o 07:51
Będę to powtarzać po to żeby nikt nikomu nic nie ujmował. Jeżeli burmistrz starał się i zabiegał o to żeby to w Jaworze zainwestował Daimler to dlaczego mu to odbierać i umniejszać
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oto gwóźdź do trumny
oto gwóźdź do trumny21 czerwca 2017 o 00:38
Dla wszystkich manipulatorów, ciemniaków i wyznawców niemiłościwie nam panującego - dowód w postaci materiału wideo. Obejrzyjcie ze zrozumieniem i zamilczcie. http://www.jawor.tv/wiadomosci/437,uroczyste-wmurowanie-kamienia-wegielnego-pod-budow
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozwój gospodarczy
rozwój gospodarczyoto gwóźdź do trumny21 czerwca 2017 o 07:03
czyli plan na rzecz odpowiedzialnego rozwoju sprawdza się i dlatego Daimler zainwestował w Polsce
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Foto
Foto20 czerwca 2017 o 22:59
Gdzie jest Emil? Mogą się odbyć jakieś zdjęcia bez niego??
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wienio
wienio20 czerwca 2017 o 17:51
widziałem bilbordy na mieście Gminnego Wodzireja. To naprawdę nie jest śmieszne. To w czystej postaci przypadek dla psychologa. Panie Detyna i inni radni zapytajcie za jaką kasę ta reklama?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kali
kaliwienio20 czerwca 2017 o 22:16
niestety zamiast gminne pieniądze wydawać na potrzebne rzeczy to przeznaczane są na gazetki gminne i bilbordy. A gdzie inwestycje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kampania
kampaniawienio20 czerwca 2017 o 18:46
Bilbord dziwny, bo EB występuje w nim zarazem jako burmistrz (służbowo), jak też prywatnie EBRAZEM. Jeżeli ten bilbord jest ze służbowych pieniędzy, to dlaczego jest tam reklama EBRAZEM?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Czyżby ...
Czyżby ...wienio20 czerwca 2017 o 18:30
Kampania wyborcza rozpoczęta ?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jędrek G.
Jędrek G.20 czerwca 2017 o 17:46
Pierwszym jaworzaninem pracownikiem firmy "Mercedes" Był Rudolf Makowiak z Luboradza, bokser "Startu " Jawor, elektryk co miał zakład w Rynku pod filarami. Na początku lat 70- tych ub. stulecia wyjechał do NRF i tam podjął pracę w " Mercedesie " w Stuttgarcie. Przyjeżdżał do Jawora "mercami", najpierw wypożyczonymi, później swoim. Do warsztatu Rudka jaworzanie wpadali na kielicha. Czy ktoś zna dalsze jego losy. Miałby teraz gdzieś ok.osiemdziesiątki.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wesołek
wesołek20 czerwca 2017 o 15:12
Jaworzanie dumni z burmistrza
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wesołek
wesołekwesołek20 czerwca 2017 o 15:33
że kontynuował wizję burmistrza Urbańskiego
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregorywesołek21 czerwca 2017 o 08:03
Budowy szklanych domów w Rynku (zwanych Galerią chleba)
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolowesołek20 czerwca 2017 o 18:30
Wizją Urbańskiego to była budowa własnych domów.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wesołek
wesołekwesołek20 czerwca 2017 o 15:23
Jaworzanie dumni z burmistrza E.Bery
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzaninwesołek20 czerwca 2017 o 17:04
Wypowiadaj się w swoim imieniu !!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wesołek
wesołekwesołek20 czerwca 2017 o 15:21
Urbańskiego oczywiście
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realista20 czerwca 2017 o 14:46
Niedługo kłamstwa wodzireja wyjdą na jaw. Tyle razy złapano go na krętactwach i manipulacjach, a "ciemny lud" to kupuje. Jest na szczęście wiele światłych ludzi, którzy orientują się w tematach i nie wierzą w te bajki.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolorealista20 czerwca 2017 o 18:32
" Jest na szczęście wiele światłych ludzi" Masz rację z tym wyjątkiem że Ty nie należysz do tej grupy.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Brawo Bera!
Brawo Bera!realista20 czerwca 2017 o 15:19
Naparzajcie się na tym portaliku ile wlezie! Jaworzanie i tak wiedzą swoje - to dzięki burmistrzowi Berze mamy Mercedesa!!! BRAWO!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghettiBrawo Bera!20 czerwca 2017 o 16:47
Jak czytam komentarze Twojego pokroju to Ci współczuje tylko nie wiem czy jesteś omamiony czy opętany ale to już Twoja sprawa i proszę nie pisz tylko że to Bera zorganizował wizytę Donalda Trumpa w Polsce ok ...pozdrawiam Jaworzan .
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
JaworzaninBrawo Bera!20 czerwca 2017 o 15:48
Nie miał nawet takich kompetencji. Zobacz na zdjęcia, przeczytaj wypowiedź Morawieckiego i wyjdź ułudy.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za późno
za późnoBrawo Bera!20 czerwca 2017 o 15:21
tu mantra już nie pomoże
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oburzony
oburzonyrealista20 czerwca 2017 o 15:15
To, że ktoś ma odmienne zdanie nie znaczy że jest ciemnym ludem? No ale skoro ty należysz do tych światłych to nic dodać nic ująć. Powodzenia
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
polecam
polecamrealista20 czerwca 2017 o 15:11
spójrz na świat bardziej optymistycznie tak jak inni
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realistka
realistka20 czerwca 2017 o 12:01
Inwestycja tego formatu daje duże możliwości na przyszłość dla Jawora i Jaworzan dlatego jestem dumna z naszego burmistrza
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zasługi
zasługirealistka20 czerwca 2017 o 12:06
oczywiście z burmistrza Urbańskiego, bo to za niego powstał pomysł utworzenia tej strefy przy S3 i to on praktyczne wszystko zrobił w tym kierunku https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14680569_1518884101471439_5942159004527747697_n.jpg?oh=b3b6892bcb70a64ec366cd902615e27e&oe=59D70A12 https://www.youtube.com/watch?v=rBWcuZf29n8
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mój punkt widzenia
mój punkt widzeniazasługi20 czerwca 2017 o 18:51
to był tylko przykład, że można mieć swoja mantrę, ale otoczenie i tak odbiera człowieka po swojemu i nie wiem dlaczego odebrałeś to osobiście
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
oburzony
oburzonyzasługi20 czerwca 2017 o 15:20
Dlaczego obrażasz innych? Może to twój kierunek jest źle obrany a twoje IQ pozostawia wiele do życzenia. Jak można pisać takie rzeczy.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
moj punkt widzenia
moj punkt widzeniazasługi20 czerwca 2017 o 14:52
Kiedy nie ma się już żadnych argumentów uderza się w takie właśnie tony. Ja nie szufladkuję ludzi, zdarzenia oceniam po faktach, nie słowach. Niektórzy zamiast zawrócić, lub zmienić kierunek kurczowo trzymają się źle obranej drogi, choćby prowadziła w przepaść i powtarzają jak mantrę, że mają rację. Tak jest też z mało inteligentnym człowiekiem, który zamiast się uczyć, to codziennie po kilka razy dziennie powtarza sobie, że jest najinteligentniejszym człowiekiem na ziemi, aż pewnego dnia w to uwierzy, choć poziom jego IQ się nie zmienił.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autorzasługi20 czerwca 2017 o 13:31
kulo śnieżna mam podobne odczucia dlatego nigdy nie zagłosuję na PIS
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kula śnieżna
kula śnieżnazasługi20 czerwca 2017 o 13:16
ludzie generalnie nie lubią być oszukiwani, okłamywani i wystarcza, że jak raz się na kimś zawiodą, to nie jest już łatwo odzyskać ich zaufanie, a zwłaszcza kolejnymi kłamstwami. Ja też nie lubię być oszukiwany, manipulowany-razi mnie to bardziej nawet niż czyjaś nieudolność.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do autor
do autorzasługi20 czerwca 2017 o 13:12
Mówię o tych jaworzanach, z którymi rozmawiam, a zdecydowana większość z nich ma podobne zdanie do mojego. Nie wiem, jak liczna jest Twoja grupka znajomych, ani kim jesteś i czy są wobec Ciebie szczerzy, mówię o swoich doświadczeniach.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autorzasługi20 czerwca 2017 o 13:08
nie wiem skąd u ciebie przekonanie o większości Jaworzan, skoro ja oraz ludzie których znam wypowiadają się pozytywnie. Mała gróbka osób to nie większość
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do autor
do autorzasługi20 czerwca 2017 o 12:55
Nie wiem co mu się udało, być może ma jakieś prywatne sukcesy, bo zawodowych spektakularnych sukcesów niestety nie dostrzegam ani ja, ani większość jaworzan. Jestem realistą i trzeźwo patrzę na sprawy. Śmieszy mnie, jak ktoś próbuje przypisywać sobie cudze zasługi, bo życie i czas wszystko i tak zweryfikuje.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autorzasługi20 czerwca 2017 o 12:50
widzę, że nie możesz znieść że gościowi się udało. W 2015 wielu się z niego podśmiewało a teraz próbujesz umniejszać jego zaangażowanie przykre.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PR
PRzasługi20 czerwca 2017 o 12:50
Ani S3, ani podstrefa przy Cukrowniczej i S3, ani tym bardziej Mercedes nie są zasługą p.Bery. Ani p.Bera, ani p.Jurkowlaniec nie mieli ani finansowych ani prawnych możliwości, by zaoferować Daimlerowi pomoc publiczną z Polski w równowartości PLN pod 18 mln euro. Pijar czasami potrafi zrobić ludziom wodę z mózgu (a przynajmniej tym bardziej poddatnym). Jeśli ustawisz się przy cudzym mieniu lub inwestycji i cykniesz sobie przy nich kilka fotek, opowiesz o nich, to staja się Twoją własnością, albo zasługą-NIE. Ale osoby, którym to pokażesz mogą to tak odebrać. Tak działa podświadomość. Patrząc w ten sposób, to wszyscy dziennikarze i komentatorzy mogą zostać ojcami tego sukcesu, wystarczy dobrze zrobiony materiał. Ja sprawdzam fakty.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aleś odkrył/a Ameryke...
aleś odkrył/a Ameryke...zasługi20 czerwca 2017 o 12:40
I że niby tak w tym fascynuje, wszyscy wiedza, ze EB udzielał wywiadów gdzie się tylko dało, opowiadał o nie swoich inwestycjach i z urzędu rozsyłane były artykuły do różnych mediów-to jeden z przykładów, w stylu "jak bardzo ja się cieszę, że będzie inwestor"
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Niemożliwe stało się możliwe
Niemożliwe stało się możliwezasługi20 czerwca 2017 o 12:17
Osoby z zarządu firmy Mercedes Benz oglądały działki na Dolnym Śląsku z helikoptera przynajmniej dwukrotnie. Wizyt na niższym szczeblu było znacznie więcej. Negocjacje weszły w decydującą fazę wiosną. Między innymi dlatego nowy rząd PiS nie odwołał rządzącego wówczas Legnicką Specjalną Strefą Ekonomiczną Rafała Jurkowlańca z PO. Daimler zainwestuje na terenie strefy, a Jurkowlaniec był zaangażowany w rozmowy od samego początku. Jego dymisja na finiszu byłaby źle widziana przez biznesowych partnerów, więc PiS pozbył się Jurkowlańca, mając już kontrakt w garści. - To inwestycja, która odmieni nie tylko Jawor, ale też okolice. Zmieni naszą historię. Dziś podczas rozmów byliśmy wymieniani obok takich metropolii jak Berlin, Monachium czy Stuttgart. Niemożliwe stało się możliwe - ekscytował się Emilian Bera, burmistrz niemal 25-tysięcznego miasteczka położonego 70 kilometrów na zachód od Wrocławia. Z informacji "Wyborczej" wynika, że walka o inwestycję wartą 2 mld zł zaczęła się latem 2015 r. Niemcy brali pod uwagę dwie działki na Dolnym Śląsku - jedną pod Środą Śląską, a drugą właśnie pod Jaworem. Wcześniej na tym terenie swoją fabrykę chciał wybudować Jaguar, ale ostatecznie wybrano wówczas lokalizację na Słowacji. Cały tekst: http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,20021678,jak-mercedes-trafil-do-jawora-poznaj-kulisy-negocjacji.html#ixzz4kXJeWekN
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jerzy
Jerzy20 czerwca 2017 o 11:42
Dla przyzwoitości Pani Witek jako jaworzanka powinna zaprosić Pana Berę do wkopania kamienia węgielnego a tak to wyglądało,że Tylko dzięki Pani Witek mamy fabrykę i po jaką cholerę nam strefa wałbrzyska jak możemy mieć swoją jaworską a nie kto inny będzie zbierał laury .
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
i wszystko jasne
i wszystko jasneJerzy20 czerwca 2017 o 12:00
uroczystość wkopania kamienia węgielnego pod fabrykę Mercedesa organizował Daimler i zaprosił do wmurowania kamienia węgielnego osoby, które przyczyniły się do tego, a skoro p.Berę nie zaprosił, to znaczy, że on widocznie się nie przyczynił
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pora na porządki
pora na porządki20 czerwca 2017 o 11:02
myślę, że najwyższa pora już w Jaworze posprzątać-dla dobra gminy
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czyścioszek
czyścioszekpora na porządki20 czerwca 2017 o 11:32
Zacznij od swojego podwórka
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzanka20 czerwca 2017 o 10:56
Bera i rozwój Jawora. A to ci śmiech na sali. W ciągu 1.5 roku załatwił Marcedesa. To czemu nie wybudował obiecanego basenu???
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do jaworzanki
do jaworzankijaworzanka20 czerwca 2017 o 11:39
Bo w mieście są ważniejsze sprawy, niż basen czynny dwa miesiące w roku, czaisz???
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghettido jaworzanki20 czerwca 2017 o 12:36
Nawet byś tak się nie wypowiadał zachowując odrobinę przyzwoitości gburze ....wiesz ile dzieci w tym momencie ci w myślach ubliżyło czytając twój komentarz ??? Przecież ten basen jest dla dzieci obiecany już od kampanii Bery więc zachowaj swoje zdanie dla siebie jak nie masz odrobiny kultury i taktu ....pozdrawiam JAWORZAN .
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Timon
Timonjaworzanka20 czerwca 2017 o 11:36
Skupił się najpierw na mercedesie teraz zajmie się resztą.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
żarty
żartyTimon20 czerwca 2017 o 11:38
taa, chyba na fotkach przy Mercedesie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninjaworzanka20 czerwca 2017 o 11:31
a skąd wiesz może wybuduje i co ?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do jaworzanin
do jaworzaninjaworzanin20 czerwca 2017 o 15:39
2,5 roku miał na to i tego nie zrobił, a będzie coraz mniejsza dostępność środków unijnych
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghettijaworzanin20 czerwca 2017 o 12:32
Bo zamiast basenu zrobił nam SZALET ...pozdrawiam Jaworzan.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...20 czerwca 2017 o 09:02
Bardzo się cieszę, super wielkie dzięki dla pana E.Bery
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Król jest nagi!
Król jest nagi!...20 czerwca 2017 o 09:15
nie wiem co ci załatwił p.Bera, bo ani S3, ani podstrefa przy Cukrowniczej i S3, ani tym bardziej Mercedes nie są jego zasługą, ale różne bajki krążą, więc mogłeś na jakąś natrafić
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo burmistrz
brawo burmistrzKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 10:21
dzięki za pozwolenie
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fakty
faktyKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 10:19
nie zamierzam niczego ci narzucać, żyjj w swoim matrixie, skoro ci z tym wygonie
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo burmistrz
brawo burmistrzKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 10:13
co ty powiesz? skoro opierasz się na faktach to wreszcie przyznałeś mi rację - super
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fakty
faktyKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 10:06
ja opieram się na faktach, ty na oklaskach
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo burmistrz
brawo burmistrzKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 09:58
nie wysilaj się na propagandę sukcesu PIS i tak tego nikt nie łyknie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fakty
faktyKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 09:47
Masz rację, liczy się pomysł i wizja-to miał p.Urbański, za którego powstał pomysł i wizja rozwoju gospodarczego miasta oparta na terenach podstrefy przy ul.Curkowniczej i S3. P.Bera spija śmietankę kreatywnej wizji wieloletniej rzetelnej pracy p.Urbańskiego oraz wsparcia obecnego rządu PIS w pomocy realizacji tej wizji i ściągnięcia tu Mercedesa https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14680569_1518884101471439_5942159004527747697_n.jpg?oh=b3b6892bcb70a64ec366cd902615e27e&oe=59D70A12
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo brawo brawo
brawo brawo brawoKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 09:40
wmurowanie kamienia tego czy owego ma wyłącznie charakter symboliczny liczy się pomysł i kreatywność a tego naszemu burmistrzowi nie zabrakło dlatego Jawor górą
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
fakty
faktyKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 09:33
nie wiem gdzie on "zabiegał", może biegł w jakimś maratonie z logo Mercedesa i tak powstał mit na ten temat, ale do historii z pewnością przejdzie p.Morawiecki i p.Witek-zaproszeni przez Daimlera do wmurowania kamienia węgielnego pod budowę fabryki w Jaworze uczestnicy negocjacji
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wiwat Jawor
wiwat JaworKról jest nagi!20 czerwca 2017 o 09:24
Możesz sobie pisać co chcesz " Królu nagi" ale to Bera zbiegał o merola. Przejdzie do historii tego miasta jako ten który zapoczątkował rozwój Jawora.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.20 czerwca 2017 o 08:27
widzieliście bilbord na mieście...odleciał...kampania wyborcza trwa, chce Was złapac na taki sam lep jak 3 lata temu...
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziewczyna
dziewczyna.20 czerwca 2017 o 08:36
dam mu się złapać i będę na niego głosowała
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziewiczyna
dziewiczynadziewczyna20 czerwca 2017 o 11:38
ja będę i moje koleżanki też
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankadziewczyna20 czerwca 2017 o 10:57
Ja glosować na tego pana nie będę bo mam dosyć igrzysk. Chce konkretnych działań.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziewiczyna
dziewiczynadziewczyna20 czerwca 2017 o 08:49
Zonk nie trafiłeś hi hi
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Paweł
Pawełdziewczyna20 czerwca 2017 o 08:45
Monia odpuść
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Renia
Renia20 czerwca 2017 o 07:44
To wielki dzień burmistrza, że udało się ściągnąć takiego inwestora - brawo
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dość PR-u!
dość PR-u!Renia20 czerwca 2017 o 08:35
przedstawiciele Daimlera zaprosili do wmurowania kamienia węgielnego osoby, z którymi prowadzili negocjacje, p.Bery wśród tych osób nie ma
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bob budowniczy
Bob budowniczydość PR-u!20 czerwca 2017 o 08:59
To musieli by zaprosić przedstawicieli PO, bo to oni ściągnęli Daimlera
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Agent Irek
Agent IrekRenia20 czerwca 2017 o 08:20
taa, chyba na imprezę "wbicia łopaty" tego lata
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciek
MaciekAgent Irek20 czerwca 2017 o 08:54
Robisz się cyniczny i myślisz że to coś zmienia? To sukces Bery a co do wkopywania kamienia to chyba oczywiste że przedstawiciel rządu był reprezentantem.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Agent Irek
Agent IrekAgent Irek20 czerwca 2017 o 08:44
popatrz Maćku, że też przedstawiciele Daimlera tego nie zauważyli i nie zaprosili Bery do wmurowania kamienia węgielnego pod budowę swojej fabryki, pewnie wszyscy z Daimlera zapisali się do PIS
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciek
MaciekAgent Irek20 czerwca 2017 o 08:38
Budowa fabryki to nowy rozdział w historii miasta i wielki sukces Bery
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PR
PR20 czerwca 2017 o 07:16
"Nie ma nic ukrytego, co by nie miało być ujawnione, ani nic tajemnego, co by nie było poznane i na jaw nie wyszło." (Łuk. 8,17)
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kulisy negocjacji
kulisy negocjacjiPR20 czerwca 2017 o 07:57
"Osoby z zarządu firmy Mercedes Benz oglądały działki na Dolnym Śląsku z helikoptera przynajmniej dwukrotnie. Wizyt na niższym szczeblu było znacznie więcej. Negocjacje weszły w decydującą fazę wiosną. Między innymi dlatego nowy rząd PiS nie odwołał rządzącego wówczas Legnicką Specjalną Strefą Ekonomiczną Rafała Jurkowlańca z PO. Daimler zainwestuje na terenie strefy, a Jurkowlaniec był zaangażowany w rozmowy od samego początku. Jego dymisja na finiszu byłaby źle widziana przez biznesowych partnerów, więc PiS pozbył się Jurkowlańca, mając już kontrakt w garści." Cały tekst: http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,20021678,jak-mercedes-trafil-do-jawora-poznaj-kulisy-negocjacji.html#ixzz4kWGKXacr
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie bądź aż tak naiwny
nie bądź aż tak naiwnykulisy negocjacji20 czerwca 2017 o 11:46
Gregory, dla takiego inwestora "przyjazny klimat" tworzy nie burmistrz, tylko polski rząd podczas negocjacji warunków pomocy publicznej (ponad 18 mln euro w przeliczeniu na PLN, budowa S3, tereny inwestycyjne w SSE), PAIiIZ i SSE. Jak chcesz komuś wmówić, że Mercedes wybrał Polskę i DSAG-S3, bo tu wypiekami ich przywitano w polu, bo sorki, ale musisz pogodzić się z tym, że nikt nie będzie traktował Cię poważnie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregorykulisy negocjacji20 czerwca 2017 o 11:23
No, Ameryki nie odkryłeś, ale żeby rząd mógł tę pomoc inwestorowi zaoferować, to on musi zdecydować się na tę, a nie inną lokalizację, a kto tworzy "przyjazny klimat", jak nie władze miasta? Samo się nie zrobiło, a na pewno nie zrobiła tego Ministra Witek.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Król PR-u jest nagi!
Król PR-u jest nagi!kulisy negocjacji20 czerwca 2017 o 09:25
Ani S3, ani podstrefa przy Cukrowniczej i S3, ani tym bardziej Mercedes nie są zasługą p.Bery, ale różne bajki krążą, więc mogłeś na jakąś natrafić. Ani p.Bera, ani p.Jurkowlaniec nie mieli ani finansowych ani prawnych możliwości, by zaoferować Daimlerowi pomoc publiczną z Polski w równowartości PLN pod 18 mln euro.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cd.kulisy negocjacji
cd.kulisy negocjacjikulisy negocjacji20 czerwca 2017 o 09:09
Rafał Jurkowlaniec miał zostać odwołany ze stanowiska 18 marca. To był jednak dzień, kiedy przedstawiciele koncernu Mercedes przylecieli na Dolny Śląsk i oglądali działkę na terenie Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Niemiecki koncern chce wybudować nową fabrykę. Nie wiadomo, czy będzie to finalna montownia samochodów. Tak czy owak gra idzie jednak o wielkie pieniądze. Niemcy zainteresowani są działką pod Jaworem i lokalizacją na Węgrzech. Mamy spore szanse, by wygrać tę rywalizację. Odwołanie Jurkowlańca w dniu wizyty sprawiłoby fatalne wrażenie. Dlatego zarządzono przerwę w walnym zgromadzeniu.Dziś spotkano się ponownie i nikt nie miał wątpliwości, że prezes Jurkowlaniec zostanie w końcu odwołany. Tak się jednak nie stało. Znów zarządzono przerwę do 15 kwietnia. Do tej pory mówiło się, że Jurkowlańca ma zastąpić Witold Idczak. Skończył on studia na Politechnice Wrocławskiej. Był przewodniczącym legnickiej rady. Pracował także jako dyrektor w Dolnośląskim Urzędzie Wojewódzkim. Był senatorem z ramienia PiS. Idczak był w przeszłości wiceprezesem legnickiej strefy. Kolejna zwłoka może być związana z decyzją niemieckiego koncernu, który ma zdecydować, gdzie będzie inwestował. Niektórzy w spółce plotkują, że partia rządząca może mieć problemy kadrowe. Rafał Jurkowlaniec został prezesem legnickiej strefy w 2014 r Czytaj więcej: http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/pis-znow-odroczyl-egzekucje-nad-jurkowlancem,9831225/ Czytaj więcej: http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/pis-znow-odroczyl-egzekucje-nad-jurkowlancem,9831225/
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Agent Irek
Agent Irekkulisy negocjacji20 czerwca 2017 o 08:17
taa i p.Bera i p.Jurkowlaniec zapewnili Daimlerowi pomoc publiczną równowartości w złotych polskich kwoty 18,75 mln euro?!http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/daimler-fabryka-jawor-mercedes,224,0,2171104.html Weź Ty już wytrzeźwiej!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pora na zmianę
pora na zmianę20 czerwca 2017 o 00:41
I cały dotychczasowy PR na nic-prawda wyszła na jaw: 1) wizja o powstaniu strefy przy Cukrowniczej powstała przed 11 grudnia 2012 r. w związku z planowaną budową S3 (ten filmik z 11 grudnia 2012r. prezentuje tereny inwestycyjne przy ul Curkowniczej w Jaworze, przy których planowany jest przebieg Drogi nr 3-obecnej S3 https://www.youtube.com/watch?v=rBWcuZf29n8 ), 2) ziemię pod strefę pozyskał od ANR i prywatnych właścicieli, odrolnił rząd przy udziale p.Witek, z Mercedesem negocjował i ściągnął do Polski-Jawora p.Morawiecki. P.Bera szykował "wbicie łopaty" a daimler wmurowanie kamienia węgielnego, do którego p.Bery nawet nie zaprosił. Najwyższa pora, aby p.Bera zrewidować swoje dotychczasowe wypowiedzi, a jaworzanie, którzy na podstawie tych wypowiedzi wyciągnęli nieprawidłowe wnioski, przejrzeli na oczy. Mam nadzieje, że skończy się ten nieustający PR i p.Bera zabierze się za realizację własnych inwestycji i swoich obietnic wyborczych, bo z tego i z gospodarowania publicznym majątkiem zostanie przez mieszkańców rozliczony.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
takto widzę
takto widzę20 czerwca 2017 o 00:39
Platforma to miasto olała gdy rządził AU przynajmniej Pani Poseł nas nie zostawiła mimo tego że burmistrza mamy z PO.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
w skrócie
w skrócietakto widzę20 czerwca 2017 o 06:38
wraz ze wstrzymaniem w 2011r. budowy S3, przy której planowane było zagospodarowanie terenów przy Cukrowniczej pod inwestycje, tak naprawdę wstrzymała rozwój gospodarczy Jawora
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realista20 czerwca 2017 o 00:36
Radni od Bery musieli czuć zdziwienie, że burmistrz został tak zmarginalizowany przez wicepremiera Morawieckiego. Mam nadzieję, że w końcu do nich dotarło, że zostali wpuszczeni w maliny. Kłamstwo ma krótkie nogi.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcarealista20 czerwca 2017 o 08:03
Masz rację kłamstwo ma krótkie nogi i dlatego wielkie dzięki dla PO za tę inwestycje bo PIS na razie niczego nigdzie nie ściągną
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Gregory
do Gregorywyborca20 czerwca 2017 o 11:51
Chodzi o wizję, pomysł i podjęte działania związane z terenami przy Cukrowniczej i S3, a to, że do kamiennogórskiej, to już nie ma znaczenia, bo DSAG-S3 też najpierw było w LSSE a potem została przeniesiona do WSSE.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregorywyborca20 czerwca 2017 o 11:28
Coś ci się strefy pomyliły... Do Kamiennogórskiej strefy w Jaworze Urbański przez 10 lat nie potrafił nawet doprowadzić drogi, więc pies z kulawą nogą nie interesował się tym terenem.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
22.02.2012r.
22.02.2012r.wyborca20 czerwca 2017 o 08:09
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14680569_1518884101471439_5942159004527747697_n.jpg?oh=b3b6892bcb70a64ec366cd902615e27e&oe=59D70A12
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca 2
wyborca 2wyborca20 czerwca 2017 o 08:07
tym bardziej PO, mało tego, to za rządów PO (w 2011r.) wstrzymana została budowa jaworskiego odcinka S3, przy której zaplanowane było utworzenie podstrefy przy ul.Cukrowniczej
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czary mary
czary maryrealista20 czerwca 2017 o 07:47
o czym ty bredzisz? Bera został zaproszony i widać to na zdjęciach nawet TVN to pokazał
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
abra kadabra
abra kadabraczary mary20 czerwca 2017 o 08:08
dużo gości było zaproszonych, nawet księża
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
upsczary mary20 czerwca 2017 o 08:06
jak ktos lata po placu i woła jestem burmistrzem, to robiąc 10 sekundowa migawke ze spotkania maja gotowca
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
drobna uwaga
drobna uwagarealista20 czerwca 2017 o 04:12
Nie został zmarginalizowany przez Morawieckiego, tylko przez szefostwo merca, bo to przez nich organizowana impreza była.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie mójaparat
gdzie mójaparat20 czerwca 2017 o 00:33
No i bach ...jedyna impreza gdzie foty nie było Emilian zawiedziony....spoko spoko trzaśnij sobie obok szaletu i będzie git.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marcin
Marcin19 czerwca 2017 o 23:34
Przecież to była impreza organizowana przez Mercedesa i to firma decydowała kto będzie uczestniczył we wmurowaniu kamienia. To że nie było przy tym burmistrza coś znaczy. Przecież to oczywiste że inwesytycje Mercedes negocjował w Warszawie z premierem Morawieckim, a nie w Jaworze z burmistrzem. Tereny strefy należały do państwowej agencji, dotacja będzie państwowa. Myślicie że wielki światowy koncern wybiera sobie państwo na inwestycje i negocjuje jej warunki z jakimś burmistrzem? Z całym szacunkiem, ale to naprawdę trzeba być ograniczonym.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!Marcin20 czerwca 2017 o 07:50
o Mercedesa zabiegał Bera i Jurkowlaniec a reszta się podpięła
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
krasula
krasula!20 czerwca 2017 o 07:51
taa, i to jeszcze jak chodzili w pieluchach pewnie, odpuść sobie te bajki, nikt już w to i tak nie uwierzy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
andre
andre19 czerwca 2017 o 23:06
Bo jak w tym chorym kraju nie jestes pisiorem to odstawka na boczny tor.....
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do andre
do andreandre19 czerwca 2017 o 23:14
Dr Schenkel który wręczał kwiaty minister Witek też jest pisowcem? Sam jesteś chory, a nie kraj. Wielki platformers europejczyk się znalazł...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Agent Irek
Agent Irekdo andre20 czerwca 2017 o 11:52
tu nie chodzi o kwiaty, bo one są tylko symbolem i dodatkiem, on publicznie podziękował p.Witek
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregorydo andre20 czerwca 2017 o 11:29
No a komu miał wręczyć kwiaty? Logiczne, że jedynej kobiecie w towarzystwie, a w dodatku Ministrze...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Agent Irek
Agent Irekdo andre20 czerwca 2017 o 08:18
chyba na lawecie
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marek
Marekdo andre20 czerwca 2017 o 07:52
przecież wszyscy to wiedzą, że to PO ściągnęło merca
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do sceptyka i innych próbujących manipulować
do sceptyka i innych próbujących manipulować19 czerwca 2017 o 23:02
11 grudnia 2012 roku PromocjaMiastaJawora zamieściła na youtubie film: "Tereny Inwestycyjne przy ul Curkowniczej w Jaworze". Emilian Bera burmistrzem Jawora został w grudniu 2014 roku. Tyle w temacie. Poniżej link (mam nadzieję, że nie zostanie niebawem usunięty z sieci): https://www.youtube.com/watch?v=rBWcuZf29n8
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gregory
Gregorydo sceptyka i innych próbujących manipulować20 czerwca 2017 o 11:32
No i co z tego, że tam były tereny Kamiennogórskiej Strefy Małej Przedsiębiorczości? Czy coś z tego za Urbańskiego wynikło? Jakiś inwestor, inwestorek choćby???
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
upsdo sceptyka i innych próbujących manipulować20 czerwca 2017 o 00:01
i kolejna bańka mydlana pękła
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pamiętam to
pamiętam todo sceptyka i innych próbujących manipulować19 czerwca 2017 o 23:58
Ten filmik z 11 grudnia 2012r. prezentuje tereny inwestycyjne przy ul Curkowniczej w Jaworze, przy których planowany jest przebieg Drogi nr 3-obecnej S3. Wizja powstania tam strefy powstała jak pojawiły się plany budowy S3, która miała być wybudowana w 2012r., ale w 2011 r. rząd PO odłożył jej realizację na czas nieokreślony. Prawda prędzej czy później, ale zawsze wyjdzie na jaw-podobnie jak ze ściągnięciem do Jawora Mercedesa i innymi pijarowskimi przekazami.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gdzie mójaparat
gdzie mójaparatpamiętam to20 czerwca 2017 o 00:37
Dlatego opóźniono inwestycje by poczekać do wyborów a potem naprędce w nocy strefę przegłosowano bo PIS wygrał wszystko i zrobiono prezencik pupilowi zdjęć z miasta Jawora co na stolcu po nowemu usiadł. Bo był z Pełoooo.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
hę
do sceptyka i innych próbujących manipulować19 czerwca 2017 o 23:39
czy Rycerz Leszek podrzucił Wodzirejowi cudzą wizję rozwoju gospodarczego Jawora, włącznie ze strefa przy S3 a ten podawał ja za swoją?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Gucio
Gucio20 czerwca 2017 o 07:49
Już prawie wszyscy tego pana znają z tego, że lubi "handlować" cudzymi pomysłami (wszędzie przykłada ucho, rozmawia z różnymi ludźmi, a potem sprzedaje ich pomysły jako własne-i tak od lat). Ciekawe ile za ten pomysł udało mu się "wyciągnąć"?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
admin
admin19 czerwca 2017 o 23:01
Bera został zbanowany
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
buta
butaadmin20 czerwca 2017 o 00:04
uważam, że za jego zachowanie, kolorowanie faktów, traktowanie ludzi, należała mu się taka lekcja pokory-musiał przełknąć to, że cały świat nie zobaczył go przy wmurowaniu kamienia węgielnego pod Mercedesa
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dla oprzytomnienia
dla oprzytomnienia19 czerwca 2017 o 21:25
Cała Polska w mediach dziś oglądała kto wmurowywał tablicę węgielną pod budowę fabryki w Jaworze, a jaworzanie na własne oczy zobaczyli i przekonali się, komu tak naprawdę zawdzięczają Mercedesa.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykdla oprzytomnienia19 czerwca 2017 o 21:52
I cała małostkowość PISowska wyszła na jaw przy tej okazji! A czemu nic nie piszecie o powstaniu biura WSSE w Jaworze? I kto nim kieruje? I w czyim lokalu się ono mieści? Misiewicze, misiewicze, misiewicze, misiewicze,misiewicze,misiewicze,misiewicze...misiewicze!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do ciekawskiej
do ciekawskiejsceptyk20 czerwca 2017 o 07:31
na pewno NIE świdnicka kancelaria zatrudniona przez p.Berę
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawość
ciekawośćsceptyk19 czerwca 2017 o 23:32
A co, chciałbyś się dowiedzieć, czy p.Poseł Witek pomaga znaleźć pracę swoim lokalnym rodakom-jaworzanom, których Bera pozbawił pracy, by w ich miejsce zatrudnić swoich POlitycznych kolegów spoza Jawora, albo którzy u niego pracy nie znaleźli, bo nie należeli do jego politycznej drużyny? Masz chyba jakiś kompleks PIS.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do sceptyk
do sceptyksceptyk19 czerwca 2017 o 22:51
Ale nienawiść i zawiść z ciebie zionie. Co dr Schenkel, który wręczał minister Witek kwiaty też jest pisowcem???
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
upssceptyk19 czerwca 2017 o 22:51
zapytaj burmistrza, ponoć on wszystko wie
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do "rozmowy z kolejnymi inwestorami"
do "rozmowy z kolejnymi inwestorami"sceptyk19 czerwca 2017 o 22:41
Weź nie odwracaj uwagi od pytani: kto będzie kierował tym zamiejscowym biurem i gdzie będzie się mieścić? tak brzmiało, w tym pytaniu nie ma nic o burmistrzu...jakaś obsesja z tym burmistrzem na tym portalu czy co?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ups
upssceptyk19 czerwca 2017 o 22:40
kolejna bańka mydlana
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rozmowy z kolejnymi inwestorami
rozmowy z kolejnymi inwestoramisceptyk19 czerwca 2017 o 22:30
czyli to nie burmistrz rozmawia z potencjalnymi inwestorami na terenie DSAG-S3 a WSSE i dlatego powstało to zamiejscowej biuro? To z kim i o czym rozmawia burmistrz?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawska
ciekawskasceptyk19 czerwca 2017 o 22:20
ale nie usłyszałam informacji kto nim kieruje i gdzie się mieści....
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zamiejscowe biuro WSSE w Jaworze
zamiejscowe biuro WSSE w Jaworzesceptyk19 czerwca 2017 o 22:16
http://www.daminfo.pl/spoleczenstwo-3/item/18351-w-jaworze-powstalo-zamiejscowe-biuro-wsse-invest-park
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
te, sceptyk
te, sceptyksceptyk19 czerwca 2017 o 22:12
Ty lepiej zapytaj burmistrza dlaczego zwolnił bardzo dobrego wieloletniego prawnika, a zatrudnił świdnicką kancelarię Lilli Gruntkowskiej, którą urzędnicy rzadko widują, a która działa politycznie w KW-Ws Ziemi Świdnickiej razem z ojcem doradczyni burmistrza od PR-u, awansowaną na sekretarzową.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawska
ciekawskasceptyk19 czerwca 2017 o 22:12
sceptyku spytam z ciekawości, bo nie mogę znaleźć informacji na necie: gdzie i kto?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lumia
lumia19 czerwca 2017 o 21:21
do sceptyka : Do zadań Burmistrza należy w szczególności: 1) przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej, 2) określanie sposobu wykonywania uchwał, 3) gospodarowanie mieniem komunalnym, 4) wykonywanie budżetu gminy, 5) zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, 7) sprawy z zakresu gospodarki lokalowej, komunalnej, ochrony środowiska, rolnictwa, gospodarki łowieckiej i leśnej, działalności gospodarczej, 8) zadania w zakresie stanu cywilnego, 9) sprawy wojskowe, ochrony przeciwpożarowej, obrony cywilnej, 10) inwestycje i remonty, 11) sprawy ładu i porządku publicznego, 12) zadania z zakresu informacji niejawnych. i za to odpowiada jak dyrektor w zakładzie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dla przypomnienia
dla przypomnienia19 czerwca 2017 o 20:05
Emilian Bera, burmistrz Jawora wspomina, że kiedy w grudniu 2014 r. pokazał Jawor jako miasto o największym potencjale inwestycyjnym w Polsce, nie miał wątpliwości, że to miejsce przyciągnie inwestorów. - Był to największy w Europie teren pod inwestycje w jednym kawałku, choć wtedy było to tylko pole buraków - śmieje się burmistrz Bera. Jawor to gmina niebogata i w dużym stopniu niedoinwestowana. - Mamy ogromne potrzeby, ale nasz budżet na inwestycje to zaledwie 4 mln zł - wylicza Bera. Daimler jako inwestor strefy może liczyć na ulgi podatkowe, jednak burmistrz wynegocjował z niemieckim koncernem, że ten będzie płacił kilkumilionowy podatek od nieruchomości do kasy miasta. Za Mercedesem przyjdą inni inwestorzy, a sami podwykonawcy fabryki silników jak się szacuje, wygenerują pracę dla kolejnych 3 tys. osób. Przed miastem wiele do zrobienia. Gmina musi podprowadzić wodę i kanalizację do działki, zmodernizować drogę byłej spółdzielni cukrowej. - Mamy projekt nowej, poszerzonej drogi- z chodnikiem, oświetleniem, trasą rowerową, która będzie prowadzić do fabryki. Jej koszt to 12 mln zł, takich pieniędzy nie mamy, staramy się o środki z UE z wkładem własnym 2 mln zł - przyznaje Bera. Gmina walczy o 85 mln zł na doprowadzenie wody i postawienie oczyszczalni ścieków w okolicy strefy dla kolejnych przedsiębiorców, którzy będą chcieli zainwestować w strefę Jawor. - Dopiero wtedy otworzę szampana- śmieje się burmistrz Jawora. http://www.rp.pl/Zycie-Dolnego-Slaska/310279812-Inwestycja-Mercedesa-bedzie-dla-Jawora-tym-czym-fabryki-Toyoty-dla-Jelcza-i-Walbrzycha.html#ap-1
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kropka
kropkadla przypomnienia19 czerwca 2017 o 21:00
Kiedy Burmistrz wyprowadzi samochody ciężarowe z kamieniem z Męcinki jadące Limanowskiego do centrum miasta lub na nową Starojaworską . Dlaczego kamieniołom nie usprawni przeprawy z Piotrowic do Starojaworskiej i na drogę DK3, żeby nie niszczono i tak felernie wykonanej ( brak fachowców u inwestora do nadzoru) modernizacji ul.Limanowskiego . Czy ktoś będzie pociągnięty do odpowiedzialności za taka fuchę? Za wszystko co sie dzieje w granicach miasta odpowiada Burmistrz a nie tylko pozy na różnych fotkach.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a.
a.kropka20 czerwca 2017 o 07:19
Czy to wina Piotrowic, że drogę źle wykonano? Droga przez Piotrowice na Stary Jawor zdecydowanie nie nadaje się na ciężkie samochody, które niestety z niej korzystają... Poza tym to też nowa droga, a samochody ciężarowe rozjeżdżają nowe chodniki, nie mieszcząc się na drodze... Szkoda pracy i pieniędzy, skoro tirowcy nie potrafią uszanować przepisów.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do sceptyk
do sceptykkropka19 czerwca 2017 o 22:57
Tak widzę sceptyku że wszystko co złe to dla ciebie starostwo. Za to burmistrz najwspanialszy. Dla kogoś kto przywraca sądy, buduje S3 i ściąga inwestorów, wyprowadzenie transportu kruszyw z miasta powinno być pikusiem!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykkropka19 czerwca 2017 o 21:14
STAROSTWO!!!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mizeria
mizeriadla przypomnienia19 czerwca 2017 o 20:18
nie wierzę już w ani jedno jego słowo i czuje też przesyt jego wizerunku w przestrzeni publicznej-wszystko w nadmiarze działa odwrotnie
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
masakra
masakradla przypomnienia19 czerwca 2017 o 20:15
Odpuść już sobie i przestań wypisywać i rozsyłać te artykuły gdzie się tylko da, bo to już jest koniec. Ludzie już znają prawdę i mają po dziurki w nosie tego wszechobecnego PR-u. Wiele rzeczy EB mówił, przy wielu robił zdjęcia i nakręcał filmy, czas weryfikował te przekazy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uczciwy
uczciwy19 czerwca 2017 o 19:33
Jak czytam niektórych "znawców" tematyki strefy i Mercedesa - to ogarnia mnie żal jak mali to ludzie i zawzięci. Jak Burmistrz Emilian Bera załatwiał strefe to PIS nie rząził w kraju tylko PO. i to dzieki pomysłowi Burmistrza Bery powstała ta strefa> Burmistrz Urbański oczywiście załatwił strefę ale Kaminnogórska i kilka hektarów na Ul Wrocławskiej. A Vice starosta Baranowski tyle ma wspólnego ze strefa co ja z lotem na księżyc.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wiem ze bylo inaczej
wiem ze bylo inaczejuczciwy19 czerwca 2017 o 20:08
Szkoda z takim laikiem ktory nie zna wogole historii powstania strefy pisac. O czym ty piszesz o jakiej kamiennogorskiej strefie ? Widac ze fakty myla ci sie rzeczywiatoscia !
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lucyfer
lucyferuczciwy19 czerwca 2017 o 20:03
wes przestan sta Platforma Obywatelska oni predzej by sprzedali ta dzialke zeby miec kase dla siebie i nic ci nie pomogli i nie zalatwili takiego zakladu jak mercedes wiesz sory ale dlamnie to jestes blazen sam bedziesz sie prosil tam do pracy smieszne to hahahaha
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szkoda mi ciebie
szkoda mi ciebieuczciwy19 czerwca 2017 o 19:50
kto ci takich bajek naopowiadał?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
blokada rozwoju
blokada rozwojuszkoda mi ciebie20 czerwca 2017 o 09:17
fakt, podczas 8-letnich rządów PO Jawor był zapomnianym miejscem, teraz wszystko się zmienia na lepsze
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
katolik
katolikszkoda mi ciebie20 czerwca 2017 o 08:51
UCZCIWY;strefę Kamiennogórską to załatwił poprzednik Urbańskiego,Tomczak. Urbański miał to rozwinąć. Ale przez 12 lat nie kiwnął palcem w tej sprawie.Zresztą spytajcie o to Madeja , on siedzi w radzie od zawsze i wam wszystko wytłumaczy.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zadowolony
zadowolony19 czerwca 2017 o 19:18
Nareszcie "bańka mydlana bery pękła" "wydmuszka bery tez sie rozsypala" PRAWDA OKAZALA SIE INNA
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szczery
szczery19 czerwca 2017 o 19:10
nasz lokalny Król PR-u dalej kroczy pod baldachimem wirtualnej rzeczywistości, otoczony swoją świtą i pochlebcami, którzy z jednej strony wyciągają od niego ile się da, a za jego plecami naśmiewają się z niego?
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
MARO
MARO19 czerwca 2017 o 18:22
Do wszystkich Baranów wieszających psy na Burmistrzu. Poprzednik nawet nie pomyślał o stworzeniu strefy ekonomicznej mu mu nie pozwalała ograniczona wyobraźnią.Bera pomyślał i zrobił i to się małym ludziom nie podoba. Nie byłoby strefy to nie byłoby k....wa żadnego Mercedesa, Jaguara itp firm. A ten portal bierze kasę od prawicy wiec będzie manipulował jak tylko się da. Podobnie jak TVP.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
AutorMARO20 czerwca 2017 o 07:32
https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/14680569_1518884101471439_5942159004527747697_n.jpg?oh=b3b6892bcb70a64ec366cd902615e27e&oe=59D70A12
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Król jest nagi!
Król jest nagi!Autor20 czerwca 2017 o 08:02
No i proszę, jest też i kolejny dowód na to, że wizja rozwoju miasta oparta na strefie przy S3 powstała za p.Urbańskiego i że to on jest inicjatorem powstania w Jaworze podstrefy przy Cukrowniczej! p. Bera przejął "gotowca" od poprzednika.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dośc tego PR-u!
dośc tego PR-u!Autor20 czerwca 2017 o 07:56
Człowieku, wszyscy wiedzą, że w urzędzie (w promocji) zatrudniono ludzi do pisania artykułów i że z urzędu są rozsyłane teksty do publikacji do różnych mediów. Po co tu wrzucasz ten artykuł?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykMARO19 czerwca 2017 o 21:17
Urbański nawet nie potrafił załatwić kawałka drogi do tej mini - strefy przy Wrocławskiej, a co tu mówić o wizji dużej strefy! Żal wam d***y ściska? Strefa powstała jesienią 2015 roku! kto wtedy rządził w Jaworze i w Polsce?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wytrzeźwiej
wytrzeźwiejsceptyk19 czerwca 2017 o 21:33
Strefa się urzeczywistniła, bo rząd PIS podjął decyzję o budowie S3, która PO odkładała od 2011r. Wizja powstania strefy i pierwsze działania powstały razem z budową S3, tylko została ZABLOKOWANE przez rząd PO.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
odpręz się
odpręz sięsceptyk19 czerwca 2017 o 21:28
Monia wyluzuj, bo zabiegi botoksu pójdą na marne
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aworzanin
aworzaninsceptyk19 czerwca 2017 o 21:27
taaa, pisz sobie co chcesz, a i tak już ci nikt nie uwierzy i nie obrażaj jaworzan, bo to inteligentni ludzie! może w strzegomianie i świdniczanie taki kit łykają, ale nie jaworzanie!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Trak
TrakMARO19 czerwca 2017 o 19:41
Poprzednik pomyślał o strefie. Wiele w tej sprawie robił. tylko partyjne kacyki z PO nie pomogły mu, bo przecież on był nie od nich. Teraz nie wiadomo kto ojcem tej inwestycji. Wszyscy się do niej przyzbają.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghettiMARO19 czerwca 2017 o 19:24
A co Ty tak szanownego Pana burmistrza bronisz i nie dasz słowa ludziom powiedzieć ? Zaznaczam że tu nikt nie HEJTUJE , ludzie tylko wyznają swoje opinie i wiele z nich ma rację bo piszą prawdę a jak komuś się to nie podoba bo prawda w oczy kole to od razu mówicie że to jest HEJT ....Ludzie od kiedy prawda jest HEJTEM ??? chyba od wtedy gdy staje się niewygodna i nie do zniesienia ....pozdrawiam Jaworzan .
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Maro
do Marospaghetti19 czerwca 2017 o 20:27
Maro wyluzuj, odpręż się, już po wszystkim, nie pogrążaj go jeszcze bardziej
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maro
Marospaghetti19 czerwca 2017 o 20:10
Co Ty możesz wiedzieć o prawdzie...., a chłopa bronie bo za strefę należy mu się podziękowanie a nie wylewanie pomyj.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
daro
daroMARO19 czerwca 2017 o 19:14
MARO a ty od kogo bierzesz kasę za wypisywanie anonimowo kłamstw na forach i pomawianie innych?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Maro
do Marodaro19 czerwca 2017 o 20:24
myśl sobie co chcesz-to Twoja sprawa i pisz albo najlepiej mów czułe słówka o albo do Bery, skoro masz taką potrzebę, ale nie przypisuj mu cudzych zasług, bo to już na ludzi nie działa-to już koniec, ludzie już znają prawdę
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maro
Marodaro19 czerwca 2017 o 20:07
Kasę kolego to biorę ze swojego konta bankowego , na wielkość którego ciężko zapieprzam od świtu do nocy, jak trzeba to na innych forach dowalam I berze i Urzędowi Miasta choćby za nocną dyskotekę na Jaworniku. I bardzo dobrze ze wybory wygrał Bera bo w takim układzie jak poprzednio ta strefa by nigdy nie powstałą, bo Urbańskiego wszyscy we Wrocku i Warszawce olewali. I chyba należy się chłopu chociaż za to jakieś cieple słowo, prawda ?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kamil
kamilMARO19 czerwca 2017 o 19:12
MARO wyluzuj trochę i nie wylewaj tyle jadu i kłamstw bo to zdrowiu szkodzi. Już za Urbańskiego te tereny były planowane pod inwestycje, ale poprzedni rząd wstrzymywał budowę S3.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
niepotrzebna "spina"
niepotrzebna "spina"MARO19 czerwca 2017 o 18:49
Prawda prędze czy później, ale zawsze wyjdzie na jaw. Pycha zaś jest największym z grzechów-ona zawsze kroczy przed Upadkiem.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Prawda
PrawdaMARO19 czerwca 2017 o 18:46
MARO, przeczytaj sobie i odsłuchaj wcześniejsze wypowiedzi p.Bery i zweryfikuj je z tym, co dziś powiedział p.Morawiecki, a przede wszystkim użyj własnego rozumu i nie ulegaj tak łatwo manipulacyjnej sile pijaru. Tak właśnie jest, jak ludziom nie przekazuje się wszystkich informacji, albo wybiórcze informacje. Na niedomówieniach może powstać przekaz wręcz nawet odmienny od rzeczywistości, a jak się do tego doda jeszcze parę zdjęć, to już jest full przekaz. Pomyśl, jak Ty staniesz przy cudzej nieruchomości albo inwestycji i zrobisz sobie na jej tle kilka fotek, to stają się one Twoją własnością albo zasługą? Nie, ale ludzie, którym te zdjęcia pokarzesz mogą wyciągnąć błędne wnioski i tak pomyśleć. Burmistrza do tej pory mogliśmy oglądać na wielu zdjęciach i filmikach pokazujących lub mówiących o cudzych działaniach, inwestycjach (przy terenach innych właścicieli od których rząd je odkupił i odrolnił pod strefę, z Mercedesem, z remontem DK3, z budową S3, etc.), udzielającego wywiadów na te tematy. Być może dlatego w Twojej głowie powstał taki obraz rzeczywistości.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Antonio
AntonioPrawda19 czerwca 2017 o 19:27
Nie wiem MARO z jakiej ręki masz wieści, ale WIZJA powstania strefy przy S3 sięga jeszcze roku 2011 r., albo i wcześniejszego, tylko ze względu na odkładaną od 2011 r. (przez rząd PO, którą w Jaworze reprezentuje Bera) budowę S3 czekała na realizację. Jaworzanie, poprzedni burmistrz, starosta i p. Witek od lat walczyli to tą budowę, zbierali podpisy jaworzan, pisali pisma do rządu, ministerstw (POlitycznych kolegów p.Bery), ale ich prośby były lekceważone. Czy naprawdę myślisz, że Pan Bera wykupił od ANR i prywatnych właścicieli ziemię (za czyje pieniądze i na podstawie jakiego przepisu prawa?), załatwił wszystkie odrolnienia, przyłączenia do strefy terenów odrolnionych, pojechał do Niemiec i namówił piękną niemczyzną tamtejszych szefów wielkiego koncernu Daimlera, aby zainwestowali w mieście piernika, oferując mu wsparcie finansowe-wartość pomocy publicznej w równowartości w złotych polskich kwoty 18,75 mln euro, a po drodze załatwiając jeszcze kasę na S-trójkę i realizując jej budowę, by można było utworzyć przy niej strefę?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maro
MaroPrawda19 czerwca 2017 o 19:05
nie muszę ani czytać ani odsłuchiwać bo mam informacje z pierwszych rąk, poza tym mam mózg którego używam. Jestem mega odporny na wszelkie manipulacje, zastanów się dlaczego Bery nie ma na zdjęcie z P. Witek, ??? to jest dopiero manipulacja i zasrana polityka. Przecież to są ludzie z Jawora i powinni działać wspólnie dla miasta a nie się zwalczać gdzie tylko się da. Mieszkam w Jaworze i mam głęboko w d...pie politykę robioną przez Warszawkę.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
trzeźwy
trzeźwyMARO19 czerwca 2017 o 18:28
Nie wiem kto ci takich bajek naopowiadał, ale poprzedni burmistrz z wieloma osobami rozmawiał na temat strefy przy S3. Ale pijar potrafi działać na wyobraźnię.
13 Lubię to: 13
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
FAKTY
FAKTYtrzeźwy19 czerwca 2017 o 19:34
to PRAWDA, WIZJA powstania strefy przy S3 powstała duuużo wcześniej i podjęte były pierwsze działania w tym kierunku, ale wszystko stanęło w miejscu wraz z budową S3
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zadowolony
zadowolonytrzeźwy19 czerwca 2017 o 19:20
Sprawdzcie kto przywiozl zgode na stworzenie Strefy ! Byl to Urbanski ! Dlaczego nie napiszecie o tym !
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maro
Marotrzeźwy19 czerwca 2017 o 19:12
rozmawiać z wieloma nie znaczy zrobić, tamten był znany ze tylko rozmawiał, ale i z tym miał także problem...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marek
Marek19 czerwca 2017 o 18:15
Super, że mamy grupę dobrych ludzi, która zrobiła tyle dobrego dla Jawora. Premier Morawiecki ściągnął inwestora, w Warszawie pomagała mu w tym minister Witek, a u nas pomagał wicestarosta Baranowski i mamy wielki sukces. Aż serce się raduje jak wiele dobrych zmian ma miejsce dzięki rządom PiS-u. Mamy S3 odkładaną przez platformę, dzięki której mamy strefę i Mercedesa załatwionego przez rząd PiS-u, premiera Morawieckiego i minister Witek. Super! Wielkie dzięki! Jawor jest Wam wdzięczny!
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
klapki z oczu
klapki z oczuMarek19 czerwca 2017 o 19:02
Teraz wyraźnie wszyscy zobaczyli i przekonali się, że jedni stawiają wyłącznie na pijar (a to ślepy zaułek), a inni po cichu, rzetelnie, ciężko pracują i dziś cały świat może oglądać efekty ich pracy. Dla pijarowców to dobra lekcja i nauczka, oby tylko zechcieli z takich lekcji wyciągać właściwe wnioski, a nie jeszcze bardziej się "nakręcać". Ludzie naprawdę nie są aż tak ślepi i naiwni.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
AutorMarek19 czerwca 2017 o 18:45
Swietna grupa starosty. Kompetencja,inteligencja. Brawo za ciche działanie.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Brawo nasz powiat!
Brawo nasz powiat!Autor19 czerwca 2017 o 18:52
Dokładnie, bez nadmuchanego pijaru, profesjonalnie, z klasą, SKUTECZNIE. Gratulacje!
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to prawda
to prawdaMarek19 czerwca 2017 o 18:29
jaworzanie mają dozgonny dług wdzięczności
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor19 czerwca 2017 o 18:03
Ślepcy dalej będą wierzyć, że to bera załatwił mercedesa. Takim ludziom, to każdy kit mozna wcisnąć.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ot i cała prawda
ot i cała prawda19 czerwca 2017 o 17:50
I po co to było się tak puszyć, bajki opowiadać? Prawda prędzej czy później, ale zawsze wyjdzie na jaw.
15 Lubię to: 15
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
PR
PRot i cała prawda19 czerwca 2017 o 19:56
i pękła mocno nadmuchana bańka mydlana
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Prawda w oczy kole
Prawda w oczy kole19 czerwca 2017 o 17:37
Minister Morawiecki jasno powiedział kto jest ojcem sukcesu. Emilian został w szeregu, tam gdzie jego miejsce. EB jest tylko od rozdawania precli. Taki właśnie jest nasz burmistrz.
24 Lubię to: 24
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawdziwa HISTORIA
prawdziwa HISTORIAPrawda w oczy kole19 czerwca 2017 o 17:47
Dobra lekcja dla tych wszystkich, którzy myśleli, że Pan Bera wykupił od ANR i prywatnych właścicieli ziemię, załatwił odrolnienia wszelakie, przyłączenia do strefy terenów odrolnionych, no i oczywiście pojechał do Germanii i namówił piękną niemczyzną tamtejszych szefów wielkiego koncernu, aby zainwestowali w mieście piernika. A po drodze jeszcze załatwił kasę na S-trójkę, aby można było utworzyć przy niej strefę. Aha i to wszystko być może w przeciągu 1 roku jego urzędowania. Dla tych co mają krótką pamięć, warto jeszcze dodać, że WIZJA powstania strefy przy S3 sięga jeszcze roku 2011 r., albo i wcześniejszego, tylko ze względu na odkładaną od 2011 r. (przez rząd PO, która w Jaworze reprezentuje Bera) budowę S3 czekała na realizację.
18 Lubię to: 18
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Bieniu
Bieniuprawdziwa HISTORIA19 czerwca 2017 o 21:49
I wtedy się obudziłeś
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Trak
Trakprawdziwa HISTORIA19 czerwca 2017 o 19:43
Święta prawda.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawski
ciekawskiPrawda w oczy kole19 czerwca 2017 o 17:45
Ten pajac biegał z łopatą? Morawiecki popsuł mu święto.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?19 czerwca 2017 o 17:35
A gdzie Emilian?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)?19 czerwca 2017 o 17:48
stoi z łopatą na zewnątrz i czeka na uroczystość "wbijania łopaty"
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spaghetti
spaghetti19 czerwca 2017 o 17:15
Widzę że wicepremier historię naszego regionu ma w małym paluszku wspominając : W 1241 roku dosłownie rzut kamieniem stąd rozegrała się wielka bitwa polsko-mongolska, gdzie wnuk Czingis-chana Batu-Chan pokonał pod Legnicą, właśnie tutaj, polskie wojska. Wtedy nasi niemieccy sojusznicy spóźnili się o kilka dni. Parę tysięcy rycerzy niemieckich miało dojechać tutaj i dojechali, ale troszeczkę za późno. Dzisiaj cieszę się bardzo, że się nie spóźnili. Panie wicepremierze dlaczego nie wspomni Pan o historii II wojny światowej i wymordowanych naszych dziadach i ojcach ??? Wtedy Niemcy się nie spóżnili byli wręcz punktualni i też w drugim kierunku od Jawora mamy pamiątkę po ich przedsięwzięciu w Rogożnicy , trzeba było o tym wspomnięć skoro już mowa o historii...pozdrawiam Jaworzan
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.