Piątek, 19.04.2024 397

 

Pliki cookies 06:57
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama

Dzie Babci i Dziadka w SP Targoszyn

22 stycznia br. roku pachniao szarlotk i wesoo byo w klasie III SP w Targoszynie. O godzinie 11:00 w sali lekcyjnej nie rozpoczy si lekcje, ale uroczysto z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Póniej okazao si, e byo to równie wito wnuczt  z Targoszyna, Mciwojowa, Marcinowic i Zimnika. Mamusie i jeden tatu przygotowali sodki poczstunek, a uczniowie wiersze, yczenia i piosenki. pieway take babcie i dziadkowie i to cakiem gono i wawo.

Byy laurki w ksztacie czerwonych serduszek i pachnce malinami prezenciki - lampioniki. Gocie si nie nudzili, bowiem mieli sporo zada do rozwizania. Najpierw odby si konkurs ,,Ence-pence, co masz w rce?”, póniej odgadywali zagadki literackie, których autorami byy wnuki. Jedni i drudzy otrzymywali nagrody - soczyste jabuszka. Na zakoczenie take mali artyci przysiedli si do ukochanych goci. To by uroczy dzie.

Alicja Dudar


Komentarze (7)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Autor
Autor17 lutego 2013 o 17:56
Szanowny Autorze nr 3. Jeli ju kogo krytykujesz i poprawiasz - rb to PROFESJONALNIE. Napisae niegramatycznie cyt. "Jeli ju CZUJECIE POTRZEB...." Czyby zaczynao si ju ODMӯDENIE?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor17 lutego 2013 o 18:58
Jeli nie widzisz rnicy w przypadkowym zamienienieniu literki "" na "" a bdami ortograficzmymi, to trudno.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor17 lutego 2013 o 19:56
Czytanie ze zrozumieniem te szwankuje. Bdy ortograficzne to nie to samo, co gramatyczne. Nauczycielu - naucz si sam.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor17 lutego 2013 o 21:06
A kto mwi e to samo i czego niby ja nie zrozumiaem? Co guchy nie ususzy (nie przeczyta), to dopowie. Po drugie nie trzeba by nauczycielem, aby pewne elementarne zasady jzykowe zna i stosowa.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor15 lutego 2013 o 12:13
Ludzie ja was bagam, bo czytajc wasze komentarze mona si doszcztnie odmdy i zwtpi w to co si wynioso ze szkoy. Jeli ju czujecie potrzeb napisania czego, co ma charater publiczny, to postarajcie si chocia nie robi tak racych bdw ortograficznych. Autor #1 piszemy PӬNO i NIEKTRE. Czy wiedza z zakresu szkoy podstawowej to dla niektrych zbyt wiele? Jeli tak to pozostaj uniwersalne narzdzia jak sownik ortograficzny ksikowy lub internetowy, albo chocia sama wyszukiwarka Google.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor30 stycznia 2013 o 17:43
dzien babci byl tydziem temu czemu tak puzno publikuja niekture ty wiadomosci
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
babcia
babcia30 stycznia 2013 o 21:40
dobrze e wogle by ten dzie .....
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.