Czwartek, 28.03.2024 415

 

Pliki cookies 22:53
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Gaździcki Tomasz - kandydat do Rady Miejskiej w Jaworze
Baltic Home

(FOTO) Strajk jaworskich szkół

Dziś w niektórych szkołach na terenie Polski nie odbyły się lekcje, a to z powodu ogólnopolskiego strajku w oświacie, który zorganizował Związek Nauczycielstwa Polskiego. Do akcji przyłączyły się również jaworskie gimnazja.

Fot. jawor24h.pl © AS

W Gimnazjum nr 1 i nr 2 na lekcje nie przyszedł dziś żaden uczeń. Strajkujących nauczycieli była zdecydowana większość, jednak żaden z nich nie chciał wypowiadać się w tej sprawie. Jednym głosem mówili, że jest to dla nich smutny dzień, bo strajk odbywa się kosztem dzieci, lecz znaleźli się w sytuacji bez wyjścia.

Uczestnicy strajku domagali się deklaracji, że do 2022 r. w szkole nie będzie zwolnień oraz nie zmienią się na niekorzyść warunki pracy i płacy. Chcieli również podniesienia zasadniczego wynagrodzenia nauczycieli o 10 proc.

Komentarze (46)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

ferdek niekiepski
ferdek niekiepski3 kwietnia 2017 o 21:59
A ja się domagam gwarantowanego dożywotnio zasiłku 500 plus euro bo w tym Jaworze nie ma pracy dla człowieka z moim wykształceniem. Na emeryturę sam oszczędzę. Jak nie to dalej strajkuje i taki wuj.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sprawiedliwość społeczna
sprawiedliwość społeczna3 kwietnia 2017 o 18:54
Niech pracują tyle godzin co wszyscy ludzie, a potem się wypowiadają, czy strajkują. Każdy chciałby gwarancji że go nie zwolnią i 10% podwyżki. Dosyć tych przywilejów. Kartę nauczyciela trzeba zlikwidować lub mocno ograniczyć.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelniksprawiedliwość społeczna3 kwietnia 2017 o 20:40
Jedyna grupa zawodowa, która może mieć święta 1,5 tyg, wakacje 2 miesiące lub strajkować i mieć zawsze 100% płatne. Dosyć~!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o co tu faktycznie chodzi?
o co tu faktycznie chodzi?3 kwietnia 2017 o 17:01
"Sławomir Broniarz od 1998 roku jest prezesem Związku Nauczycielstwa Polskiego. Od tego roku publicznie wiele razy wypowiadał się przeciwko utworzeniu gimnazjów. Do czasu wejścia w życia reformy przygotowanej przez rząd Jerzego Buzka protestował przeciwko gimnazjom. Dziś na ulice 17 polskich miast wojewódzkich i Koszalina wyprowadza nauczycieli protestujących przeciwko likwidacji tych samych gimnazjów." http://prawy.pl/38795-kiedys-bronil-przed-gimnazjami-dzis-broni-gimnazjow-kim-naprawde-jest-slawomir-broniarz/
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jak jest?
Jak jest?1 kwietnia 2017 o 23:32
czy tylko nauczycielom z gminnych gimnazjów wolno strajkować, czy pracownikom wszystkich gminnych jednostek i urzędu też i żądać tego samego-braku dalszych zwolnień, przywróceń do pracy i wysokich podwyżek?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
#
#1 kwietnia 2017 o 20:59
nie wiem po co te półśrodki , jakieś likwidacje gimnazjów i inne d.perele.Ja bym poszedł na całość i i zlikwidowałbym całkiem szkoły świeckie.Dzieci powinny się uczyć tylko religii i to 8godz. dziennie przez 6 dni w tygodniu.Przecież wszystko idzie w tym kierunku.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Polak
Polak#1 kwietnia 2017 o 21:52
Z jedną poprawką dla lewicy - religii islamu. Lewica chce imigrantów muzułmańskich, więc wywalić religię katolicką i zastąpmy ją muzułmańską. Na zachodzie i północy Europy już płaczą przez imigrantów.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
reforma
reforma1 kwietnia 2017 o 20:08
jakby wprowadzić nauczycielom obowiązek świadczenia pracy w szkole przez 40 a nie tylko 18 godzin tygodniowo i niech w tym czasie realizują wywiadówki, spotkania indywidualne z rodzicami, szkolenia, rady pedagogiczne planowane i nadzwyczajne, ocena wypracowań , kartkówek, zeszytów, plany, sprawozdania, itp., zamiast płacić im dodatkowo nadgodziny po przepracowaniu 18 godzin tygodniowo, to starczy na podwyżki i zatrudnienie większej liczby nauczycieli
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nauczyciele gimnazjów na szczególnych zasadach?
nauczyciele gimnazjów na szczególnych zasadach?1 kwietnia 2017 o 12:33
Gimnazja podlegają burmistrzowi. Ciekawe czy burmistrz poleci dyrektorom rozliczenie nauczycieli za niesubordynację i nieświadczenie pracy, do jakiej zostali zatrudnieni? Ciekawe, czy burmistrz akceptowałby strajk urzędników przeciwko likwidacji miejsc pracy, jakie nastąpiły za tej kadencji w urzędzie i innych jednostkach podległych?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
to tak wolno?
to tak wolno?nauczyciele gimnazjów na szczególnych zasadach?1 kwietnia 2017 o 20:25
ciekawe kto następny po nauczycielach z gminnych jednostek-gimnazjum 1 i 2, będzie strajkował za podwyżkami i przeciwko likwidacji miejsc pracy
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptyknauczyciele gimnazjów na szczególnych zasadach?1 kwietnia 2017 o 13:28
A jakie to niby miejsca pracy zostały zlikwidowane? Bo wiem tylko o stanowisku kierownika na Słowiance?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
taką mamy rzeczywistość
taką mamy rzeczywistośćsceptyk1 kwietnia 2017 o 23:28
koleżanko-zobacz na postulat na drzwiach gminnego gimnazjum, domagają się m.in. 10% podwyżki i wzrostu płacy minimalnej, oraz niedokonywania wypowiedzeń stosunku pracy. Podejrzewam, że inni pracownicy, w urzędzie i w innych gminnych jednostkach, też by tego chcieli (braku zwolnień i wysokich podwyżek), jednak za tej kadencji niestety w urzędzie i gminnych jednostkach były zwolnienia, a na 10% podwyżkę to raczej nie ma co liczyć. Radni burmistrza, w tym radny Pawlinow jakoś nie reagowali na to, udzielając milczącego przyzwolenia.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Hela
Helasceptyk1 kwietnia 2017 o 21:04
niech sobie strajkuje za czym chce, ale nie w czasie pracy, a poza tym, to na zdjęciu widać kartkę w napisem, że o miejsca pracy i podwyżki
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koleżanka
koleżankasceptyk1 kwietnia 2017 o 21:01
Mam koleżankę w jednej z tych placówek... Wiem, że strajkowała przeciw likwidacji gimnazjum, a nie w obronie miejsca pracy
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AK 47
AK 47sceptyk1 kwietnia 2017 o 20:51
przecież facet na Słowiance nie został zlikwidowany.Robi to co wcześniej robił , czyli NIC.Teraz zszedł do podziemia.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyku
sceptykusceptyk1 kwietnia 2017 o 13:40
to mało wiesz, zapytaj burmistrza ile zostało za jego kadencji zwolnionych osób, na jakich podstawach, zasadach
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lumpenproletariusz
lumpenproletariusz1 kwietnia 2017 o 11:57
pytanie do polityków pis i kukiz15 bo nie wiem gdzie aktualnie należy radny Krzysztof De. Czy podzielasz Pan opinie posła pięty (celowo z małej litery) o tym, że nauczyciele to lumpenintelugencja.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
szczupły jak agnieszka (celowo z małej)
szczupły jak agnieszka (celowo z małej)lumpenproletariusz1 kwietnia 2017 o 21:21
Emsi wyluzuj, co ma radny opozycji do strajku nauczycieli? I co ma do jakiegoś posła...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pani Longino pani się nie boi
pani Longino pani się nie boi1 kwietnia 2017 o 11:00
Czy udział w strajku części nauczycieli mógł być wymuszony presją środowiska? To ważne pytanie i nasuwa się po przeczytaniu poniższych komentarzy. Tym tematem powinna zająć się Komisja Rewizyjna. A także upolitycznianiem gminnych szkół i agitacją na ich terenie. Przewodniczącą Komisji Rewizyjnej jest pani Longina Gaszyńska. A więc do dzieła!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koala
koala1 kwietnia 2017 o 07:38
W latach 2008-2014 z mapy Polski zniknęło 1146 szkół. Pracę straciło kilkanaście tysięcy nauczycieli, ale dopiero dziś ZNP organizuje strajk Związek Nauczycielstwa Polskiego (ZNP) na dziś zaplanował ogólnopolski strajk nauczycieli. Powodem protestu jest zapowiadana przez rząd reforma szkolnictwa, która - zdaniem prezesa ZNP Sławomira Broniarza - może doprowadzić do likwidacji części szkół, a w konsekwencji spowoduje zwolnienia wśród nauczycieli. W kontekście powyższego warto zauważyć, że w latach 2008-2014 zlikwidowano łącznie aż 1146 szkół. Tak po prostu. Bez żadnego związku z jakąkolwiek reformą. Wówczas jednak ZNP nie strajkował. Dlaczego? ZNP próbuje zniweczyć nasze starania o normalną edukację naszych dzieci,bo po to poszliśmy do wyborów, żeby nasze dzieci nie musiały iść do szkół w wieku 6 lat i nie uczęszczały do byle gimnaziów tylko uczyły się zawodu , który da im szansę na normalna pracę!!!! za kogo oni się uważają!!! policzcie sami ile oni zarabiają. 18 godzin tygodniowo???? jaka grupa zawodowa tyle pracuje w tym kraju!!!! ile wolnego w całym roku!!!! , a oni dzisiaj zamiast uczyć dzieci w szkołach łażą po ulicach i żebrają o więcej. Wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hańba!!!!!!! ja bym im zlikwidował ferie, wakacje i inne tego typu sielanki. do tego 40 godzin tygodniowo!!!! wtedy może by się zastanowili!!!!!!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kononowicz?
kononowicz?koala1 kwietnia 2017 o 20:32
No jasne.... Zlikwidować ferie i wakacje.... Jestem za...Ciekawe tylko, co na takie rozwiązanie by powiedziało moje dziecko i również Wasze dzieci....Przecież wakacje nauczycieli wymuszone są przez wakacje uczniów..... no chyba, że krzesła w pustych salach mają uczyć;-)
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nie z Jawora
nie z Jaworakononowicz?1 kwietnia 2017 o 21:05
Ludzie, przecież nauczyciele nie mają całych wakacji dla siebie jak uczniowie. Nauczyciele przychodzą do pracy po połowie sierpnia , bo wtedy są sprawy organizacyjne m.in.. konferencja. Słuszna jest uwaga , że wakacje nauczycieli wymuszone są przez wakacje dzieci i młodzieży. Efektywność uczenia , a w przyszłości pewność zatrudnienia to priorytety. Reforma jest potrzebna. Gimnazja nie mają sensu. Licea , technika , zawodówki jak najbardziej tylko dobre, ale dobre zależą wyłacznie od programów, od nauczycieli , ale i od uczniów, bo często jaki uczeń , taki poziom. Tę prawdę też trzeba sobie uzmysłowić. W dużych miastach są tzw. licea renomowane. Poziom bardzo wysoki , ale i uczniowie szczególnie zdolni, bo takich tam się przyjmuje.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
inaczej
inaczejkononowicz?1 kwietnia 2017 o 20:43
albo zajęć lekcyjnych organizować inne zajęcia, które i tak są organizowane przez gminy w szkołach, tylko że muszą z nauczycielami podpisywać dodatkowe umowy-zlecenia, aby chcieli przyjść do szkoły
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nauczycielka.
nauczycielka.koala1 kwietnia 2017 o 10:09
Tak to jest , jak się nie pomyśli , tylko za innymi powtarza. Jakie 18 godzin tygodniowo ? Dolicz wywiadówki , spotkania indywidualne z rodzicami , szkolenia , rady pedagogiczne planowane i nadzwyczajne, ocena wypracowań , kartkówek , zeszytów, plany, sprawozdania itp. , itd. Samo się zrobi ? Myślisz , że praca nauczyciela to tylko lekcje ? To żle myślisz i bzdury piszesz ! Jeżeli tak łatwo w tym zawodzie , przekwalifikuj się. Zgadzam się jednak z Tobą , że obecna strajki nauczycieli sensu nie mają. Gimnazja należy zlikwidować. Miały być gimnazja , krzyk , mają być likwidowane - teź źle.One się nie sprawdziły. Są tacy, którzy ich bronią , bo głównie bronią swoich miejsc pracy i temu nie ma się co dziwić.Każdy broni swojego. Jeżeli pracy nie straci , bronić przestanie. Pracowałam w gimnazjum 12 lat i wiem , co mówię. Założenia obecnej reformy mają sens. Bardzo ważny jest wysoki poziom kształcenia ogólnego, zawodowego, a gimnazja to ani jedno, ani drugie.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
arek
areknauczycielka.2 kwietnia 2017 o 16:25
Strach się bać , tak jest źle, że gorzej już być nie może.Kto zazdrości , niech zmieni zawód i to jak najprędzej. Fakt , że niektórzy w zawodzie z pokolenia na pokolenie , ale tak bywa i w innych zawodach, albo jak nie z pokolenia na pokolenie, to po kumotersku pracę się dostaje. I jaki masz na to wpływ ?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
autor
autornauczycielka.2 kwietnia 2017 o 12:28
40godz tygodniowo w szkole! Robić wtedy wywiadówki , spotkania z rodzicami , rady pedagogiczne, oceny wypracowań , kartkówek , zeszytów, jakieś plany, sprawozdania itp. , itd. zabrać ferie, wakacji i pracować jak przeciętni pracownicy! Znam wiele przypadków i z pokolenia na pokolenie zostaje się nauczycielem, tak jest w szkołach źle....
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nauczyciel
nauczycielnauczycielka.1 kwietnia 2017 o 10:17
Prawdę napisałaś. Pozdrawiam.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
Annakoala1 kwietnia 2017 o 09:58
Niestety w tym całym POlitycznym strajku dobro dzieci jest dla nauczycielstwa chyba najmniej ważne. Gimnazja trzeba zlikwidować i każdy kto miał z nimi styczność, czy jako uczeń, czy jako rodzic dziecka, to potwierdzi.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mentalność Kalego?
mentalność Kalego?Anna1 kwietnia 2017 o 12:13
szkoda, że radny Pawlinow-nauczyciel gminnego gimnazjum, które strajkuje m.in. przeciw likwidacji miejsc pracy, nie strajkował i strajkuje jak zwalniani są wieloletni, doświadczeni urzędnicy w gminie, w której jest radnym
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
taka rzeczywistość
taka rzeczywistośćAnna1 kwietnia 2017 o 12:10
Urzędnicy co 4 lata obawiają się o miejsca pracy. Do tej pory nie strajkowali. Teraz w "obronie" samorządów strajkują Ci samorządowcy, którym rząd chce ograniczyć kadencję, a którzy sami zwalniają urzędników, by pozatrudniać "swoich".
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
nauczyciel
nauczycielAnna1 kwietnia 2017 o 10:16
Masz rację , zapewniam Cię, że wielu nauczycieli też gimnazja krytykuje, a strajk, bo obawa o miejsca pracy. O to tu chodzi.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
anonim
anonim31 marca 2017 o 23:46
Boję się oficjalnie pójść do burmistrza ze skargą na dyrekcję i nauczycieli za upolitycznianie szkoły takimi strajkami i agitacją. Dlatego proszę panie radne Gaszyńską i Wojdę oraz radnego Pawlinowa o interwencję u burmistrza przeciw agitacji politycznej w szkole!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
uczeń
uczeńanonim1 kwietnia 2017 o 00:15
Radne gminne niech się zajmą POlityką w gminnych placówkach...
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
samowola?
samowola?31 marca 2017 o 22:45
pracodawcą dla tych nauczycieli jest dyrektor szkoły, szkoła jest gminna, finansowana z budżetu gminy, więc burmistrz powinien interweniować i wezwać dyrektora do rozliczenia z czasu pracy tych nauczycieli
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
absolwent
absolwent31 marca 2017 o 22:12
Nauczyciele zarabiają po 3 koła i jeszcze chcą 10% podwyżki? Do marketu za 1,5 koła.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adamabsolwent3 kwietnia 2017 o 11:39
Absolwent czego ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adamabsolwent2 kwietnia 2017 o 10:19
Jesteś pewnie zwolennikiem urawniłowki , jeżeli wiesz , co ten wyraz znaczy. Różna praca , to różne zarobki. Tak jest wszędzie, a że gdzieś płacą za mało , to prawda. Z tym się zgadzam.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
przywileje
przywilejeabsolwent31 marca 2017 o 22:22
dodaj, że za 4 godziny pracy, i po 4 godzinach jak mają jakieś lekcje, do dostają za nie dodatkowe pieniądze (liczone są jako dodatkowo płatne), do tego masę wolnych dni, wysoki fundusz socjalny, roczne urlopy dla poratowania zdrowia na koszt pracodawcy, liczne dodatki, w tym za luksus pracy z kilkoma uczniami w szkole wiejskiej, etc. Jak się to wszystko podsumuje, to średnia płaca za 1 godzinę faktycznie przepracowana w roku wynosi więcej niż niejednego kierownika
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
A.
A.przywileje20 kwietnia 2017 o 21:43
Zapraszamy do pracy w szkole,zamiast w markecie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adamprzywileje1 kwietnia 2017 o 21:28
Pogadaliśmy sobie, a reforma i tak będzie. Gimnazja do likwidacji i bardzo dobrze.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
adam
adamprzywileje1 kwietnia 2017 o 21:26
Nauczyciel w pewnym sensie też kierownik i to bardzo ważny. Mówię poważnie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
płaca za pracę
płaca za pracę31 marca 2017 o 22:09
Zgodnie z Kodeksem pracy wynagrodzenie należy się tylko za świadczoną pracę, więc tym nauczycielom, który dziś pracy nie świadczyli powinny być potrącone wynagrodzenia za czas jej nieświadczenia. Ponieważ wynagrodzenia nauczycieli finansowane są z publicznych pieniędzy przekazywanych z gminy, to gmina powinna to ustalić, aby nie wydatkować pieniędzy niezgodnie z przeznaczeniem.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rex
Rex31 marca 2017 o 22:04
Niestety a gdzie w tym wszystkim są uczniowie? Radne mogły jakieś zajęcia pozalekcyjne zorganizować! Słabiutko
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rodzic
rodzic31 marca 2017 o 21:19
Co na to radne Gaszynska i Wojda? Będą interweniować u burmistrza?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miejsca pracy
miejsca pracyrodzic1 kwietnia 2017 o 17:50
a interweniowały jak pracę tracili jaworzanie-pracownicy urzędu i innych jednostek podległych gminie?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bla bla
bla blarodzic31 marca 2017 o 22:31
ej no właśnie, takie POlityczne zagrywki w szkołach? proszę wyżej wymienione radne o interwencję w tej sprawie!
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.