Wtorek, 19.03.2024 329

 

Pliki cookies 09:44
Serwis korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności.
Reklama
Baltic Home
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

Będzie rondo na skrzyżowaniu ul. Kuzienniczej i Słowackiego

Powiat Jaworski otrzymał zgodę Zarządu Województwa Dolnośląskiego i ponad 900 tys. złotych na przebudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 374 (ul. Kuziennicza) z drogą powiatową nr 2176D (ul. Słowackiego).

Fot. Anna Cybulska © Anna Cybulska

- Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich kierowców, którzy poruszają się ul. Kuzienniczą. Już w najbliższym czasie rozpoczynamy procedurę wyboru wykonawcy ronda na skrzyżowaniu ul. Kuzienniczej i Słowackiego. Mam nadzieję, że w przyszłym roku, 1 listopada kierowcy będą mogli bezpiecznie i komfortowo poruszać się po tym skrzyżowaniu - mówił starosta jaworski Stanisław Laskowski. 

- Cieszymy się, że pozytywnie został rozpatrzony nasz wniosek o dofinansowanie tego zadania. Dzięki pozyskanej dotacji poprawimy płynność i bezpieczeństwo ruchu w tym newralgicznym miejscu - mówił wicestarosta Arkadiusz Baranowski. 

Przypomnijmy. Miesiąc temu radni Porozumienia Prawicy w centrum Jawora uruchomili mobilny punkt konsultacyjny i zbierali propozycje przedsięwzięć, które zdaniem mieszkańców powinny być wykonane w najbliższym czasie. 

- Pytaliśmy mieszkańców co ich zdaniem należy zrobić w Jaworze. Jedną z najczęstszych propozycji była budowa ronda przy Lidlu. Zwróciliśmy się do Starosty i Zarządu z propozycją budowy ronda w tym miejscu. Cieszymy się, że Powiat okazał się być bardzo skuteczny - mówił radny Rady Miejskiej Jacek Wieczorek. 

- Rondo oprócz tego, że usprawni ruch kołowy na tym docinku, to zapewni również płynność przejścia na drugą stronę jezdni - zaznaczył radny Rady Miejskiej Krzysztof Kowalczyk.

- Uważam, że rondo w tym miejscu jest bardzo dobrym pomysłem. Gratuluję Starostwu inicjatywy - mówił radny Krzysztof Detyna.

Komentarze (269)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

L - 23
L - 2320 listopada 2017 o 08:51
Zwolenników i przeciwników ronda zapraszam na VIII Jaworskie Dyktando - będzie okazja do "popisania się".
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec z Chrobrego
mieszkaniec z Chrobrego19 listopada 2017 o 17:07
Czy w tym mieście ludzie są z czegokolwiek zadowoleni?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Spaghetti
Spaghetti18 listopada 2017 o 09:54
A wystarczyły by światła.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec z Żeromskiego
mieszkaniec z ŻeromskiegoSpaghetti19 listopada 2017 o 17:09
do Spaghetti Co ci rondo przeszkadza? Na rondach też są światła.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Leszek
LeszekSpaghetti18 listopada 2017 o 09:58
lampki na choince se zapal, jak Ci brakuje świateł w mieście
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Spaghetti
SpaghettiLeszek18 listopada 2017 o 10:01
Ja sobie zapale a Ty sprawdź czy sąsiad u Ciebie światła nie gasi jak jesteś w pracy
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin17 listopada 2017 o 18:39
Rondo to bardzo dobry pomysł! Nareszcie! Skończy się jazda ,, na chama". Piesi przed pasem, na pasie, a samochody jadą! Dużo jest takich sytuacji.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Karina i Ernest
Karina i Ernest8 listopada 2017 o 08:14
I tak trzymać, wczoraj informacja a dzisiaj dziury na Wyszyńskiego są naprawiane.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
radn
radn7 listopada 2017 o 19:23
Prosze pamiętać ze ul Wyszyńskiego w takim stanie miasto przejęło od powiatu !!!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Chyba tak
Chyba takradn7 listopada 2017 o 19:38
Miasto było właścicielem tej drogi od 20 lat z mocy prawa ... Tylko nie poczuwała się do obowiązku jej utrzymywania ... Chyba po wyroku Sądu dopiero drogę "uznała" za swoją własność ....
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
coś tu nie gra...
coś tu nie gra...Chyba tak7 listopada 2017 o 23:33
To jest właśnie ciekawe, że burmistrz woli robić skwerki dla nielicznych osób niż remontować ulice z których korzystamy wszyscy - także przyjezdni goście, także nasi nowi przyjaciele z Mercedesa. To trochę tak jakby budowę domu zaczynać od urządzenia ogrodu, a potem zabierać się za fundamenty. Gdzie tu sens i logika?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kiedy
kiedyChyba tak7 listopada 2017 o 23:14
a kiedy miasto załata dziury na ulicach po zimie ?? Przecież kolejna zima tuż , tuż.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
###
###Chyba tak7 listopada 2017 o 21:20
Odpowiedź brzmi : żadnej ...?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RW
RWChyba tak7 listopada 2017 o 21:02
A którą drogę gminną obecne władze gminy wyremontowały w tej kadencji? Proszę wymieńcie, bo żadnej nie kojarzę.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Karina  i Ernest
Karina i Ernest7 listopada 2017 o 10:21
Rondo to przyszłość ,a aktualnie w trybie pilnym odpowiedzialne służby powinny załatać dziury na ul Wyszyńskiego przed światłami, na wysokości wjazdu do warsztatu p. Deptucha.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Anna
AnnaKarina i Ernest7 listopada 2017 o 18:27
Droga należy do Gminy Jawor. Dziura tam jest od kilku miesięcy ...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koniec kadencji blisko
koniec kadencji blisko29 października 2017 o 09:25
oby nie sprawdziły się słowa Daniela Iwańskiego w EB RAZEM: "Można obiecywać wiele rzeczy, bo byliśmy zdeterminowani żeby się dostać [...]." - http://jawor24h.pl/budzet-niezgody,7073,a.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
stan finansów gminy
stan finansów gminykoniec kadencji blisko30 października 2017 o 17:28
Mijają 3 lata zatrudnienia p.Bery na wysokopłatnym stanowisku burmistrza, powierzony mu do dyspozycji przez jaworzan 3-letni budżet potocznie mówiąc został "skonsumowany", a realizacji obietnic wyborczych nie widać. Na realizację został już niecały rok. Czy można z jednorocznego budżetu zrealizować wszystkie obietnice wyborcze na raz (w jednym roku) bez zadłużania się?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
suweren
suweren28 października 2017 o 15:39
Unknown, a czy Ty byś zaufał drugi raz pracownikowi, którego za wysokim wynagrodzeniem zatrudniłeś do realizacji konkretnych inwestycji i zadań na 4-letni kontrakt i powierzyłeś mu też na ten okres zarządzanie swoją firmą i dałeś do dyspozycji swoje 4-letnie przychody (burmistrza zatrudnili jaworzanie, przez 4 lata co m-c płacą mu ponad 11 tys. zł i dali mu do dyspozycji 4-letni budżet-nasze podatki, oczekując w zamian realizacji złożonych im obietnic konkretnych wyborczych), a ten pracownik nie wywiązałby się z nałożonych na niego zadań-nie zrealizował by umówionych inwestycji i zadań, a jeszcze wydał Twoje 4-letnie dochody, zadłużając jednocześnie Twoją firmę?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?suweren29 października 2017 o 09:31
3-letni budżet został potocznie mówiąc już "skonsumowany", więc na realizację obietnic wyborczych do dyspozycji został już tylko 1-roczny budżet. Czy można z niego zrealizować wszystkie obietnice wyborcze na raz (w jednym roku) bez zadłużania się?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
luxus
luxussuweren29 października 2017 o 08:05
Czyli rozumiem, że należy zwolnić dyscyplinarnie przy wyborach naszego włodarza? Brak efektów to utrata zaufania
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a konkretnie, to
a konkretnie, toluxus29 października 2017 o 09:21
jaworzanie przed końcem tej kadencji oczekują realizacji złożonych im obietnic wyborczych: czynnego wyremontowanego basenu letniego, wybudowanej hali widowiskowej z kinem, nowego boiska przy szkole 1, wyremontowanych gminnych zabytków, a zwłaszcza odstraszającego turystów zamku, darmowej komunikacji miejskiej, a nie jednego autobusu, pracy dla jaworzan, a nie mieszkańców powiatu świdnickiego-i to wszystko z wykorzystaniem środków zewnętrznych, a nie jedynie z własnych dochodów gminy (czyli z pieniędzy lokalnej społeczności) i na kredyt mieszkańców, który będą spłacać przez kolejne lata
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
warunki zatrudnienia
warunki zatrudnienialuxus29 października 2017 o 08:14
dyscyplinarnie zwalnia się przed końcem kontraktu (w drodze referendum), przy wyborach to 4-letni kontrakt wygasa i albo wyborcy nawiążą nowy (na kolejne 4 lata), a albo nie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jak biznesie
jak biznesieluxus29 października 2017 o 08:11
może strony umowy są tu inne (zatrudniają wyborcy w wyborach powszechnych) i sama forma zatrudniania i zwalniania w tym przypadku jest inna (wybory, referendum o dowołanie), ale pozostałe warunki kontraktu są takie same, jak biznesie-jest angaż, jest wynagrodzenie, jest powiedzenie kompetencji i majątku, są wymagania i oczekiwania konkretnych rezultatów i efektów pracy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
manager
managersuweren28 października 2017 o 15:45
a każdej normalnej firmie na rynku gospodarczym byłaby to podstawa do utraty zaufania do takiego managera i nie przedłużenie z nim kontraktu, o ile w ogóle nie do wcześniejszego jego zwolnienia na podstawie corocznego rozliczania z efektywności działania
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zaufanie wyborców
zaufanie wyborców28 października 2017 o 15:15
Zaufanie to podstawa każdej relacji, także relacji wyborca-kandydat na burmistrza. Jeśli ktoś zawiedzie Twoje zaufanie, naobiecuje Ci rzeczy, że jak go zatrudnisz, to zrobi dla Cienie konkretne rzeczy, ale z tych obietnic się nie wywiąże, to zaufasz mu drugi raz?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
lipa
lipa28 października 2017 o 13:02
a symbolem przyjaźni i współpracy obecnego burmistrza stała się lipa
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
taka prawda
taka prawda28 października 2017 o 12:56
Prawda jest taka, że po długiej stagnacji Jawora za rządów PO, za rządów obecnej "ekipy" na górze (PIS) i za rządów p.Laskowskiego i p.Baranowskiego nasz powiat przestał być na górze "niewidzialny", rozwija się gospodarczo, remontuje, pięknieje, bo strefa przy S3 obejmuje 2 powiatowe gminy-Jawor i Męcinkę i to nie burmistrz Jawora ją utworzył, tylko została utworzona "na górze", po podjęciu "na górze" decyzji o budowie jaworskiego odcinka S3 i "ściągnięciu" do Polski przez "górę" Mercedesa.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zachęty rządowe dla inwestorów
zachęty rządowe dla inwestorówtaka prawda28 października 2017 o 14:10
Zachęty inwestycyjne-granty rządowe dla przedsiębiorców w Polsce, z którym m.in. skorzystał Daimler lokując swoją fabrykę w Polsce (w Jaworze) - https://www.paih.gov.pl/dlaczego_Polska/zachety_inwestycyjne#
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Up
Up28 października 2017 o 12:47
Za obecnego burmistrza urodziło się w Jaworze sporo dzieci, sporo także osób zachorowało i zmarło, ale to wcale nie oznacza, ze była w tym jakakolwiek zasługa obecnego burmistrza. Podobnie z innymi rzeczami, które dzieją się w Jaworze za obecnego burmistrza.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkret
konkretUp28 października 2017 o 13:01
za obecnego burmistrza zwalniani są bezpartyjni fachowcy, mieszkańcy Jawora i zatrudniani POlitycy z poza Jawora-i to akurat jest zasługa obecnego burmistrza
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bezpartyjny
bezpartyjnykonkret29 października 2017 o 08:52
sceptyku, albo jesteś źle poinformowany, albo cyniczny-szkoda mi Ciebie, bo na to drugie jeszcze nie wynaleźli lekarstwa. Poczytaj sobie też o karmie-zawsze wraca, kiedyś ktoś o Tobie tak napisze.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sceptyk
sceptykkonkret29 października 2017 o 08:43
Bezpartyjni fachowcy? No tak, przecież PP to nie partia... A jak sa takimi fachowcami to bez problemu znajdą zatrudnienie. Przecież Mercedes co i rusz szuka "białych kołnierzyków". Dalejże składać CV fachowcy!
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Unknown
Unknown28 października 2017 o 11:49
Jakim cudem pod takim artykułem jest tyle komentarzy z takim jadem ??? Nudzi wam się w urzędach? do roboty się bierzcie a nie zmieniacie nicki i siejecie gówno burze !! We Wrocławiu pod artykułami nie ma tyle komentarzy co tutaj !! Normalnie metropolia z Mercedesem w tle !! Nie jestem upolityczniony żadną opcja ale mieszkam w Jaworze od 7 lat ( wcześniej mieszkałem w Lubinie ale żona mnie tutaj sprowadziła ) i sam widzę co się zaczyna dziać za obecnego burmistrza, ale wielu to nie odpowiada bo ich opcja została oderwana od koryta w takim Jaworku gdzie nic nie trzeba było robić bo po co. Jawor jest biednym miastem i szybko to się nie zmieni a wy oczekujecie ze obecny burmistrz zrobi w ciągu roku z Jawora las Vegas. Mercedes też niewiele da bo zanim zaczną wpływać jakieś pieniądze do budżetu miasta to mina lata. Ludzie ... trochę obiektywizmu, jak on ma coś zdziałać z takim budżetem i ludźmi ??
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Unknown
UnknownUnknown28 października 2017 o 14:33
Potraficie czytać ze zrozumieniem? Nie na pisałem, ze wszystko to jego zasługa bo tak nie jest, nie próbujcie mi zarzucać, że tak napisałem. Oczywiście, że budowa mercedesa to nie jego zasługa, tak samo remont dk3 ( notabene pani Witek nawet pisała do niego w tej sprawie o przeciągający się remont a on prawidłowo odesłał ja do swoich ludzi w warszawie bo to ich sprawa ) jak i PKP !! bo to nie należy do jego kompetencji to raz a dwa ze Jawor nie było by i tak stać na żaden z tych remontów a to ze się podpina pod to bo pojawił się w odpowiednim miejscu i czasie to oczywiście inna sprawa. Nie napisałem tego ze to dzięki niemu, ale najlepiej wyrwać coś z kontekstu. Potrafię być obiektywny czego tutaj wielu komentującym brakuje ale .. coś się dzieje .. nawet głupi skwerek i jakiś remoncik chodnika to już coś w porównaniu z tym co było !!! a wy chcecie tutaj od razu galerie , aquapark, basen szmasen, lotnisko, prom kosmiczny i cholera wie co jeszcze... nie mowie już o bzdurnym według mnie pomyśle o światłach na skrzyżowaniu szpitalnej. jak powstanie obwodnica S3 to przez Jawor będą tylko jeździć samochody z rejestracjami DJA i nikt więcej. Trochę pokory ludzie.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
proste
prosteUnknown28 października 2017 o 15:08
Kadencja trwa 4 lata i wyborcy wybierają burmistrza na 4 lata, więc składane im obietnice powinny być realne i uczciwe. Jak kandydat wywiązuje się z danych obietnic za tej kadencji, to ludzie mu ufają, że zrealizuje także następne obietnice i dają mu mandat społeczny na następne 4 lata dla realizacji kolejnych obietnic wyborczych. Ale jeśli kandydat zawodzi ich już przy pierwszej kadencji, nie wywiązuje się z danych obietnic, to trafi zaufanie wyborców.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
by się dostać na te 4 lata
by się dostać na te 4 lataUnknown28 października 2017 o 15:03
Coraz większego wymiaru nabierają słowa Daniela Iwańskiego z PO, który w 2014r. kandydował do rady gminy z EB Razem: "Można obiecywać wiele rzeczy, bo byliśmy zdeterminowani żeby się dostać [...]"
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Unknown
UnknownUnknown28 października 2017 o 15:02
Rozumiem, ze zrobil to wszytsko w ciagu 3 lat?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wyborca
WyborcaUnknown28 października 2017 o 14:59
Chcemy tego co nam burmistrz obiecał przed wyborami , nikt go to tych obietnic nie zmuszał!
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obiektywnie patrząc
obiektywnie patrzącUnknown28 października 2017 o 14:54
Widzisz, jeśli już chcesz być obiektywny, to bądź obiektywny do końca, bo to nikt inny, jak sam p.Bera naobiecywał jaworzanom, że jak go wybiorą na te 4 lata, to im wyremontuje basen letni, wybuduje halę widowiskową z kinem, pozyska środki i wyremontuje gminne zabytki, udostępni darmową komunikację miejską, da jaworzanom pracę. Minęło 3 lata jego rządów, a nie dość, że te obietnice ciągle są w fazie obietnic ich realizacji, to jeszcze pozwalniał bezpartyjnych fachowców, jaworzan, a w ich miejsce pozatrudniał powiązanych z nim polityków z poza Jawora. Co do tego, że "coś się dzieje .. nawet głupi skwerek i jakiś remoncik chodnika to już coś w porównaniu z tym co było", to wybacz, ale albo naprawdę nie jesteś jaworzaninem i nie znasz tutejszych realiów, albo nie jesteś obiektywny, bo po pierwsze na 3-letnie rządy i 3-letni budżet, to nie jest to inwestycyjny sukces, a po drugie, za poprzednika były duże inwestycje z wykorzystaniem środków zewnętrznych-rewitalizacja płyty rynku, remonty gminnych dróg i chodników, orliki, częściowy remont zamku, termomodernizacje niemalże wszystkich gminnych obiektów użyteczności publicznej, w tym wszystkich szkół i przedszkoli, wymiana oświetlenia w mieście na energooszczędne, które dziś generują oszczędności w budżecie, itp.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realista
realistaUnknown28 października 2017 o 12:39
Unknown-jeszcze dopowiedz, że rozwój gospodarczy Polski, to zasługa obecnego burmistrza. To, że za jego kadencji wiele pozytywnych rzeczy zaczęło się dziać w Polsce po zmianie rządu, co się też przełożyło na zintensyfikowanie rządowych działań w naszym regionie i w samym Jaworze (decyzja rządu i budowa z rządowych pieniędzy S3, utworzenie przez rząd SSE przy S3 i ul.Cukrowniczej, rządowe negocjacje i kontrakt ze wsparciem rządowym dla Mercedesa, decyzja i remont z rządowych pieniędzy DK-3, decyzja PKP i remont z pieniędzy PKP dworca PKP), nie oznacza, że to jest zasługa p. Bery.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sposób myślenia
sposób myśleniarealista28 października 2017 o 12:44
sposobem myślenia Unknown, za obecnego burmistrza w Europie i na świecie pojawiły się też ataki terrorystyczne-i co, to też należy przypisać do zasług obecnego burmistrza? To, że dookoła coś się dzieje za obecnego burmistrza, nie oznacza jeszcze, że on miał na to jakikolwiek wpływ, albo, że to jego zasługa
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
a konkretnie
a konkretnieUnknown28 października 2017 o 12:08
A cóż takiego za obecnego burmistrza-za jego zasługą, zaczęło się dziać w Jaworze? Tylko nie wciskaj mi kitu, że ściągnął Mercedesa, że remontuje dworzec PKP, buduje S3, czy remontuje DK-3, bo takie baki do mnie tez już dotarły. 4-letnia kadencja obecnego burmistrza dobiega końca, a spuścizna po jego rządach na dzień dzisiejszy (po 3 latach), to głównie więcej drzew i zieleni w mieście, kilka chodników i wiat przystankowych, reanimowana za wysokie pieniądze publiczna toaleta nieprzystosowana do os. niepełnosprawnych. S3 buduje GDDKiA, DK-3 remontuje GDDKiA, budynek dworca PKP remontuje PKP, DSAG-S3 przy ul. Cukrowniczej, to oczywiście zasługa rządu i konsekwencja rządowych decyzji o przez lata odkładanej budowie jaworskiego odcinka S3, przez co zwiększyło się zainteresowanie tymi terenami przez potencjalnych inwestorów, bo specjalna strefa ekonomiczna jest ustanawiana przez Radę Ministrów na wniosek ministra do spraw gospodarki w drodze rozporządzenia, po uzyskaniu opinii zarządu województwa oraz zgody rady gminy właściwej na położenie strefy. Również zmiany granic SSE (wyłączenia oraz włączenia nowych terenów) dokonywane są w drodze rozporządzenia. Do stref najczęściej są włączane tereny inwestycyjne, którymi są już zainteresowani potencjalni inwestorzy. Mercedes to też zasługa rządu i jego polityki rozwoju gospodarczego terenów zagrożonych zapaścią gospodarczą (Jawor na takiej liście się znalazł m.in. przez wcześniejsze odkładanie budowy S3, która była dla nasz szansa na rozwój gospodarczy). Co do polityki kadrowej, to pozwalniał bezpartyjnych jaworzan, by na ich miejsce zatrudnić powiązanych z nim politycznie ludzi z poza Jawora, którym w ostatnich wyborach ich lokalne społeczeństwo i wyborcy powiedzieli PASS albo NIE. Efekty pracy tej "ekipy" są mało widoczne-po 3 latach rządów obecnego burmistrza realizacja jego obietnic wyborczych ciągle jest w fazie obietnic realizacji. https://www.youtube.com/watch?v=rBWcuZf29n8
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
spuścizna po poprzednikach
spuścizna po poprzednikacha konkretnie28 października 2017 o 12:24
Zastał po poprzednikach nawet gotową strategie (wizję) rozwoju miasta, i chyba nawet zanim został burmistrzem do ministerstwa zostały złożone dokumenty na utworzenie strefy przy ul. Cukrowniczej i S3. Prawdziwym kołem napędowym na rozwój gospodarczy Jawora była decyzja rządu o budowie od lat odkładanej przez rząd PO (politycznych kolegów p. Bery) budowy jaworskiego odcinka S3, przy której zlokalizowane były tereny inwestycyjne przy ul. Cukrowniczej, jakie miały wejść do tworzonej przy S3 SSE.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
paweł
paweł28 października 2017 o 11:41
Mam nadzieję, że tym DARMObusem będzie można dojechać też na cmentarz komunalny oddalony od miasta kilkaset metrów. Między innymi z moich podatków ma być to finansowane to proszę aby DARMObus odwiedzał wszystkie dzielnice
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec28 października 2017 o 10:11
niech burmistrz realizuje złożone nam obietnice wyborcze, a nie przy fleszach reflektorów sadzi kolejne drzewka i to lipy w parku w Jaworze
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
miki
miki26 października 2017 o 13:35
Kiedy skończy się remont drogi na Limanowskiego? Ktoś wie?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ewa
Ewa26 października 2017 o 12:02
Rondo oprócz tego, że usprawni ruch kołowy na tym docinku, to zapewni również płynność przejścia na drugą stronę jezdni - zaznaczył radny Rady Miejskiej Krzysztof Kowalczyk. Totalna bzdura - chyba że radny "wychodzi" budowę przejścia podziemnego lub naziemnego tym razem u burmistrza.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
matka
matkaEwa27 października 2017 o 07:46
Jestem mieszkanką Jawora od 37 lat i problem tym skrzyżowaniem od kiedy powstał LIDL i inne sąsiednie sklepy znacznie przybrał na sile. Moim zdaniem rondo jest pilnie potrzebne, bo ilość wypadków do jakich dochodzi w tym miejscu jest zbyt duża. Co do pieszych to również się zgodzę z ranym, że potrzebują oni bezpiecznych miejsc do przekraczania jezdni. Współczuję wszystkim udający się pieszo na cmentarz czy w stronę tych domków za ulicą Kuzienniczą. Dziecka NIGDY samego bym nie puściła przez tą drogę.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
kiewra
kiewramatka28 października 2017 o 09:52
Mieszkańcy Os. Robotniczego (obok cmentarza) pytają o termin spotkania burmistrza z tą dzielnicą? A problemów do rozwiązania w tym miejscu jest wiele, oj wiele.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecmatka27 października 2017 o 09:43
Przy okazji trzeba zrobić ten szeroki chodnik po drugiej stronie ul. kuzienniczej od strony zabudowań mieszkalnych, bo woła o pomoc.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
pieszy!
pieszy!Ewa26 października 2017 o 19:22
Budować rondo i nie oglądać się na nikogo. Piesi też mają swoje potrzeby, a z projektu budowlanego widzę że będą wysepki w połowie jezdni tak aby móc się schować i później móc przekraczać dalszą część szerokiej jezdni. Tak trzymać
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Martens
MartensEwa26 października 2017 o 18:16
Co ty pitolisz. We wszystkich miastach w celu poprawienia bezpieczeństwa zarządcy dróg montują ronda, a ta ci będzie mówić że jest to złe i nie przyniesie efektu. Nie chcesz? to się wyprowadź, wyjedź i nie męcz buły że wszystko jest źle
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ewa
EwaMartens14 listopada 2017 o 13:02
Edyto, Adamie Marzeno i Jaworzanko.Jak czytacie komentarze to róbcie to w miarę dokładnie. Ja nie neguję budowy ronda, jedynie twierdzę, że aby usprawnić ruch pieszych należy jeszcze ........ Chętnych odsyłam do opracowań np Politechniki Śląskiej.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanka
jaworzankaMartens26 października 2017 o 23:10
Też pomyślałam, że fajnie jak będzie rondo. Tylko teraz kiedy przeanalizowałam sytuację jak już otworzą nowe drogi to kto bedzie jeździł przez Jawor? Raczej ruch się zmniejszy...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamEwa26 października 2017 o 16:43
Ewo, nie masz racji. Rondo jest potrzebne.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Edyta
EdytaEwa26 października 2017 o 16:38
Oczywiście, że rondo usprawni. Przynajmniej da szansę na przejście w normalnych warunkach osobom starszym. Teraz kicają jak zające - i może tym razem zdążą przed autem, a może i nie. Każdy kierowca przed rondem będzie zwalniał tak jak ma to miejsce w ukochanym Strzegomiu koło cmentarza. Obecnie mamy długi odcinek prostej drogi Kuzienniczej i rozpędzone auta do 60-70-80 km/h. A dlaczego policja tak często tam łapie i ma niezłe żniwo? Prędkość moi drodzy. Pozdrawiam wszystkich optymistycznie myślących
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ząbek
ząbek26 października 2017 o 11:07
Po odejściu p Zdebiaka z dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych p Starosta zapewne odetchną z wielką ulgą, gdyż miał okazję, gdzie osadzić swojego w byłego zastępce z ubiegłej kadencji. Piastował on jakieś takie nijakie stanowisko w "Powiecie". Cóż Naczelnik Wydziału to już duża fucha. W miarę możliwości p Zdebiak dbał o dobre stosunki okolicznych mieszkańców Zarządu Dróg i okoliczny wizerunek a obecny wręcz odwrotnie zaczyna od sporów. Ograniczając możliwości parkowania samochodów osobowych w zewnętrznych obszarach zakładu, ale dlaczego tylko osobowych???? gdyż po drugiej stronie bramy wjazdowej już nie. Dotyczy to możliwości parkowania autobusów znanego przedsiębiorcy transportowego z Jawora. Czyżby "mini układ zębowicki", może ktoś co komuś. Jednak inni coś więcej mogą!!!!! bo to nie dotyczy komunikacji autobusowej, bo takowa praktycznie nie istnieje a po drugie, zatrzymywanie a parkowanie to duża różnica.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninząbek27 października 2017 o 09:13
no proszę , to widzę że na Lenkiewicza nie tylko narzekają mieszkańcy ulic Kopernika, JPII, Słonecznej ,Berlinga itd. Na tych konfliktach traci też Laskowski i powiat.Najbardziej wkurza to ,że olali kilka tysięcy podpisów w/s dezorganizacji ruchu na skrzyżowaniu Piastowska - Szpitalna.Ale czas płynie , a wybory coraz bliżej.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tytan
Tytanjaworzanin28 października 2017 o 06:59
A bałaganu na gminnych drogach nie widać? Proszę przejechać się po osiedlowych drogach - tragedia. Gdzie są służby miejskie?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
$
$jaworzanin27 października 2017 o 12:33
nie jest źle. Twój czas to 19 min.Ale przez ciebie przegrałem.Założyłem się że zareagujesz do 15 min. Popraw się!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzaninjaworzanin27 października 2017 o 09:32
No popatrz, a czy już nie pamiętasz, jak burmistrz i jego radni jak Ty to nazywasz "olali" kilka tysięcy podpisów jaworzan pod nową nazwą ulicy Berlinga-chcieli, aby nadać jej nazwę rtm. Pileckiego, a "panaburmistrzowi" radni tych głosów nie uwzględnili? Nie pamiętasz, jak burmistrz najpierw przeprowadził konsultacje społeczne, gdzie jaworzanie najwięcej głosów oddali na Rtm. Pileckiego a potem powtórzył te konsultacje ograniczając w nich udział dla większości jaworzan do małej grupki jaworzan zamieszkujących na 1 ulicy? To było w porządku wobec nas jaworzan?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ludziom bliżej
Ludziom bliżej25 października 2017 o 19:12
http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/36-region/12626-naklady-na-inwestycje-dramat-mecinki-sukces-msciwojowa-i-wojta-pyrza
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zawiedziony czytelnik
Zawiedziony czytelnik25 października 2017 o 17:31
Ktoś w poprzednim komentarzu słusznie napisał, że admini powinni dodawać do komentarzy ostatni oktet IP. Dlaczego redaktorzy tego nie robicie. Macie frajdę, że urząd miasta szczuje na starostwo i w drugą stronę. Jeśli tego nie wprowadzicie być portalem w stylu se, czy fakt. Po prostu niewiarygodnym. Dochody z reklam spadną. bo wpisują się z reguły ci sami ludzie pot różnymi nickami. Chyba, że wam zależy na skłóceniu internautów w Jaworze. Róbta - co chceta, ale tracicie wiarygodność.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Janusz
JanuszZawiedziony czytelnik25 października 2017 o 17:55
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale teraz ludzie mają internet mobilny i mogą sobie pisać z komóreczki :D
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zawiedziony czytelnik
Zawiedziony czytelnikJanusz25 października 2017 o 18:46
IP to dana osobowa: IP: to temat nie jest zamknięty. Trzy oktety już na pewno już nie: Moje 3 oktety: 83.238.251.* Czego się boicie pieniacze?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:D
:DJanusz25 października 2017 o 18:39
Faziemu w pracy się nudzi, bo ciągle lukruje profil swojego idola, więc pewnie chętnie by się pobawił również w detektywa.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Sponge BoB Kancianstoporty
Sponge BoB KancianstoportyJanusz25 października 2017 o 18:15
No i co ci przyjdzie z tych oktetów czyjejś komórki? W detektywa się bawisz, czy zwyczajnie ci się nudzi?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zasłyszane
zasłyszaneJanusz25 października 2017 o 18:11
a czy to prawda, że przeciwko "nadwornemu konserwatorowi" toczy się jakieś postępowanie o naruszenie dóbr osobistych za pomówienia i roznoszenie złośliwych plotek przeciwko komuś?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sami swoi
sami swoiJanusz25 października 2017 o 18:09
W urzędzie służbową komóreczkę z dostępem do internetu pewnie ma nawet osobisty szofer zwany "kuzynem", a kto wie, może i nawet "nadworny konserwator".
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zawiedziony czytelnik
Zawiedziony czytelnikJanusz25 października 2017 o 18:07
Jak pojmiesz co to 3 oktety ip to zrozumiesz bezsenność swojego wpisu
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
"
"Zawiedziony czytelnik25 października 2017 o 17:53
A ja uważam, że bardzo dobrze, że portal dba o ochronę danych osobowych i właśnie dzięki temu jest tak popularny i ludzie nie boja się pisać co tak naprawdę myślą. Widać bardzo Cię to męczy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zawiedziony czytelnik
Zawiedziony czytelnik"25 października 2017 o 18:45
IP to dana osobowa: IP: to temat nie jest zamknięty. Trzy oktety już na pewno już nie: Moje 3 oktety: 83.238.251.* Czego się boicie pieniacze?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
IP to dana osobowa
IP to dana osobowa"25 października 2017 o 18:21
http://www.giodo.gov.pl/pl/319/2258
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?"25 października 2017 o 18:06
A ty przeczytałeś?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zawiedziony czytelnik
Zawiedziony czytelnik"25 października 2017 o 18:04
Poczytaj sobie ze zrozumieniem ustawe o ochronie danych osobowych i deficje co to sa dane osobowe i wtedy pisz
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
w defensywie w gminie
w defensywie w gminie25 października 2017 o 14:53
O artykuł kiedyś NA CHWILĘ opublikowany, wykorzystał wodzirej . A więc tak KOŃCZY się zakulisowe układanie się z .....PełO i LSD. BUHHAHAHHA
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ostrożnie Panie znawco tematu
ostrożnie Panie znawco tematuw defensywie w gminie27 października 2017 o 09:38
oby wcześniej sam siebie nie "wyrwał z korzeniami" lub nie "wysadził z siodła" i to z własnej winy i na skutek własnego działania
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
znawca tematu
znawca tematuw defensywie w gminie25 października 2017 o 20:10
Brzozę Berioza też wyrwie z korzeniami lub jak kto woli wysadzi z siodła. Teraz w kolejności jest Stachu L.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawostka
ciekawostka25 października 2017 o 13:32
Nakłady na inwestycję: dramat Męcinki, sukces Mściwojowa. http://e-legnickie.pl/wiadomosci-z-regionu/36-region/12626-naklady-na-inwestycje-dramat-mecinki-sukces-msciwojowa-i-wojta-pyrza To też usuniecie?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gość
gośćciekawostka25 października 2017 o 14:56
Okazuje się, że we "wspaniałej" Męcince nie jest tak dobrze jak próbuje się nam wmawiać...
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
łoś super ktoś
łoś super ktośgość25 października 2017 o 17:52
Masz człowieku jakaś obsesję, może czas pójść do lekarza?
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Tylko pytam
Tylko pytamgość25 października 2017 o 16:34
To Ty jesteś tym "super urzędnikiem" z komentarzy? Akurat komentarz przed 15. Odpisałeś w 2 minuty. Wygląda na to, że ktoś miał rację w komentarzu poniżej...
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mniej PR-u, więcej pracy
mniej PR-u, więcej pracygość25 października 2017 o 14:58
A najlepiej jest tam gdzie nie ma nachalnego PR-u. Zwyczajnie pracują i inwestują, a wyniki znakomite!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
konkretny szalet .... program fajnopolaków
konkretny szalet .... program fajnopolaków25 października 2017 o 12:08
Miało być - 40 mln na kościół Pokoju, hala widowiskowa, darmowe autobusy, odnowiony Zamek, odrestaurowane kamieniczki i Rynek, basen letni , multikino, zmodernizowane ulice, darmowe mieszkania, fundusze UE w milionach - gdzie to wszystko minęły 3 lata ? Na razie podpisy kolejnych listów, intencji, laurek, nagrywane spoty i reklamy propagandowe o tym co byśmy.... , co chcemy....., co może w przyszłości..... A gdzie realizacje ?????????? Gdzie konkret ??????????????? Bo jak na razie robią inni JAK WIDAĆ : albo Powiat, albo GDDKIA, albo Rząd z Warszawy. O przepraszam .... mamy "konkretny szalet" za "konkretne pieniądze"
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)konkretny szalet .... program fajnopolaków25 października 2017 o 12:27
co Ty chcesz, pisali, że robi "niskobudżetowe" inwestycje, no to zrobił "wysokobudżetowy" szalet
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
za dalego od centrum
za dalego od centrum;)25 października 2017 o 12:48
jak potrzeba przypili, to i tak nie zdąży dobiec z Rynku do Pl.Wolności
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
załamany
załamany;)25 października 2017 o 12:35
A nisko budżetowy darmowy szalet jest pod filarami. Nikt nie dba o czystość i bezpieczeństwo w rynku. Monitoring zaniedbany, menele okupujący ławeczki. Taka to wizytówka.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Daniel
Danielkonkretny szalet .... program fajnopolaków25 października 2017 o 12:15
Szalet który jest niedostępny dla niepełnosprawnych. Wstyd, a jeszcze kilku radnych jest z niego niezwykle dumnych. Dziurawe ulice, sypiące się kamienice i smród i bród po filarami. Zmiana na gorsze. Poprzednik chociaż kompleksowo wyremontował płytę rynku, część zamku, cały ECMEN, Jawornik, zmodernizował niemal wszystkie szkoły, wybudował Orlik i halę sportową i boisko lekkoatletyczne.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koks
koksDaniel29 października 2017 o 01:17
12 lat . Tyle mu to zajęło.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
proste rozwiązanie
proste rozwiązanie25 października 2017 o 12:03
wystarczy u nas wprowadzić opłatę za wjazd do centrum, a znikną korki https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/nowa-op%c5%82ata-za-wjazd-do-centrum-londynu/ar-AAtYdzm?ocid=spartandhp
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
Jaworzanka25 października 2017 o 09:10
wielokrotnie o tym pisano,że portal jawor24 opanowali urzędnicy starostwa .Najbardziej aktywny jest tzw. super urzędnik. Wszyscy wiedzą o kogo chodzi.Wystarczy w godzinach od 7,30 do 15 zamieścić jakiś wpis nieprzychylny starostwu , a reakcja jest błyskawiczna. Nawet biedak nie wie ,że kilka razy testowałam szybkość jego reakcji. To tyle.Miłej zabawy.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
???
???Jaworzanka25 października 2017 o 11:15
Napisz lepiej kto opanował wszystkie inne media? Który urzędnik?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Władek
WładekJaworzanka25 października 2017 o 10:48
Bardzo cieszy mnie że rondo powstanie niestety martwi mnie szybkość reakcji super urzędnika... czy jak go tam zwał czy nie powinna być szybsza ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TinkyWinky
TinkyWinkyJaworzanka25 października 2017 o 09:34
ale masz fantazje Sherlocku :D
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jarosław
JarosławTinkyWinky25 października 2017 o 20:15
neti
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
TinkyWinky
TinkyWinkyTinkyWinky25 października 2017 o 10:32
Ale jaki nożyce? Napisz gdzie ty pracujesz, a nie snujesz głupie insynuacje.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zbyszek
ZbyszekTinkyWinky25 października 2017 o 09:46
Uderz w stół, a nożyce się odezwą. Trzeba było się nie odzywać - reakcja 24 minuty.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jarosław
Jarosław24 października 2017 o 23:20
a może ROAST Urząd Miasta kontra Starostwo było by ciekawie
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eee
eeeJarosław24 października 2017 o 23:31
lepiej niech pracują a nie dywagują
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
admin wszystkich adminów
admin wszystkich adminów24 października 2017 o 19:45
czemu admini nie udostępniają trzy ostatnie oktety IP? Może by nie było dymu, kto jest z urzędu miasta, a kto ze starostwa publikacja 3 oktetów IP. to skończy wielokrotne podszywanie się firmy
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Administratorek
Administratorekadmin wszystkich adminów24 października 2017 o 20:02
Też uważam, że to by się przydało. Obecnie mamy tak, że kilka komentarzy o podobnej treści pisanych jest w ciągu kilku minut i robi się spam. Ot, przykładowo ten artykuł.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniec24 października 2017 o 19:33
Jaworzanie od dawna na to czekali, bo dużo osób tamtędy przechodzi na cmentarz, no bardzo newralgiczne miejsce. Wielki szacunek dla Panów Starostów za to rondo.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
bolo24 października 2017 o 19:26
Wielka łaska - w końcu za cos pobierają co miesiąc pobory.Niedługo będziecie im dziękować za to że świeci słońce. Bareja się kłania i jego nieśmiertelny " Miś", Łubudu łubudubu .......... itd.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
dziecko
dzieckobolo24 października 2017 o 19:29
a Twój Cesarz ma już nowe szaty...?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lupa
Lupadziecko24 października 2017 o 23:14
Nowy zaprzęg Super B
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@
@24 października 2017 o 18:58
Gratulacje dla Panów Starostów, że dzięki ich rzetelnej pracy, naszym powiatem i Jaworem zaczęli interesować się inwestorzy, będzie praca, ruszy budownictwo, powiat się rozwija, remontuje, pięknieje-aż chce się tu żyć
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Aneta S.
Aneta S.24 października 2017 o 18:19
No prosze i wyjdzie na to że nasz Radny Kowalczyk dotrzyma słowa i poprawi bezpieczeństwo w swoim okręgu tj. na skrzyżowaniu Słowackiego i Kuzienniczej. Chodził, chodził i wychodził :)
14 Lubię to: 14
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JW
JWAneta S.24 października 2017 o 18:38
Co takiego wychodził? Pracując w schronisku młodzieżowym załatwił rondo? Szczyt propagandy. Od dwóch lat w starostwie trwały prace nad tym tematem i jeśli już to tamtejszym pracownikom i władzom powiatu należą się słowa uznania.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dylu
DyluJW25 października 2017 o 19:28
I po co te krzywdzące komentarze? Na czyje zlecenie - można się domyśleć :( Panie Krzyśku jest Pan wzorem do naśladowania wśród radnych i przyznam się że gdyby moja radna była TYLKO ZALEDWIE w 1/10 tak aktywna i skuteczna byłbym szczęśliwy. I życzę Panu determinacji w dążeniu do celu o jakim rozmawialiśmy - ŚCIEŻKI ROWEROWE obejmujące cały Jawor.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
racja
racjaJW25 października 2017 o 12:55
Sesje rady miejskiej, rady powiatu, otwarcia inwestycji miejskich i powiatowych, konferencje prasowe, imprezy i wydarzenia nawet w ościennych gminach. Faktycznie wygląda na to, że kto inny zarządza schroniskiem, a ktoś inny zajmuje się przyszłorocznymi wyborami.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanka
JaworzankaJW25 października 2017 o 12:47
Też zauważyłam, że ten radny jest na każdej imprezie. Wszędzie na zdjęciach go widać. Czy to pożegnanie dyrektor i wiele innych. Tak z ciekawości kto zarządza w tym czasie bursą, stażyści itp?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JW
JWJW25 października 2017 o 08:24
Przestań ściemniać. Co do tego nie trzeba było nikogo przekonywać. Gdy pojawiła się szansa na pozyskanie funduszy na dokumentację i budowę, to przystąpiono do działania. W starostwie są od tego odpowiednie służby i wiedzą co robić. Ale oczywiście radni mają nieograniczoną potrzebę promowania siebie samych, z czego oczywiście ochoczo korzystają. Czasem mam wrażenie, że to wręcz główne ich zajęcie. Trochę pokory Panie Krzysztofie, robi Pan dobrą robotę dla dzieciaków z osiedla, ale proszę nie czerpać na siłę wzorców z ratusza i nie przyklejać się do każdego działania i każdej inwestycji.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rebus
RebusJW25 października 2017 o 08:16
I tutaj zgodzę się po części z Anetą S., gdyż sam byłem świadkiem przekonywania władz powiatu przez radnego do słuszności realizacji tego zadania. Z resztą nie musiał daleko szukać argumentów, bo nie ma w Jaworze osoby, która nie dostrzegałaby tego problemu. Oczywiście nie tylko on o tym wspominał, ale z pewnością dołożył swoją cegiełkę i dobrze się stało. Podziękowania dla Zarządu za decyzję. Teraz ma znaczenie że inwestycja BĘDZIE REALIZOWANA i to się dla mnie jako mieszkańca liczy
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)JW24 października 2017 o 19:04
słowa uznania dla władz powiatu-wielkie dziękuję w imieniu własnym i jaworzan
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
co na to organy?
co na to organy?24 października 2017 o 18:14
dlaczego "toaleta dekady" kosztowała prawie 200 tyś. ? pytam was radni i ORAGANIE WYKONAWCZY ? Chociaż zakładano o 60 % mniej na starcie?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
o co kaman?
o co kaman?co na to organy?8 listopada 2017 o 07:56
Upominaliście się o wysokobudżetowe inwestycje, no to macie. Organy są na diecie, a czy wyjdzie im ona na zdrowie, to się okaże. A nie jesteś ciekaw, kto zrobił i zatwierdził dokumentację i kosztorys na ten remont?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)co na to organy?24 października 2017 o 19:13
do "co na to organy?"-ludzie gadali, że robi niskobudżetowe inwestycje, no to zrobił większą
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
;)
;)co na to organy?24 października 2017 o 18:21
organy mają się dobrze, dieta nie jest uciążliwa
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo
brawo24 października 2017 o 15:27
Panie Laskowski ,Lenkiewicz. Ja i kilka tysięcy jaworzan pytamy się co zrobiliście w sprawie skrzyżowania ulic Szpitalna ,Piastowska? Jesteśmy zbulwersowani sposobem w jakim zdezorganizowano na tym skrzyżowaniu ruch i tym w jaki sposób traktujecie złożone przez nas podpisy w tej sprawie. Jeżeli sądzicie, że mieszkańcy którym wprowadziliście utrudnienia o tym zapomną, to się grubo mylicie.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ząbek
ząbekbrawo26 października 2017 o 11:23
Brawo..... Brawo. Wg Starosty te Waszmości uwagi to drobiazgi. Starosta zaczyna tzw "dużej rury" rondo !!!! to jest już przedwyborcza super kampania.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?brawo24 października 2017 o 17:54
A ja się pytam panie burmistrzu kiedy zorganizuje pan zbieranie podpisów w sprawie sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Wyszyńskiego z Wrocławską Legnicką i Kolejową .Zapomniał pan o tym skrzyżowaniu ? Dlaczego ? Przecież tam są większe korki niż na Piastowskiej , codziennie jeżdżę przez te skrzyżowania
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ewa
Ewa24 października 2017 o 14:45
Radny Detyna Krzysztof przyszedł powiedzieć "Gratuluję Starostwu inicjatywy.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koks
koksEwa29 października 2017 o 01:22
Radny Detyna Krzysztof przechodził tam przypadkowo.Z tragarzami.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Czy Bareja nie jest wiecznie żywy
Czy Bareja nie jest wiecznie żywy24 października 2017 o 14:19
Podpisano list intencyjny w sprawie budowy mieszkań. Ok Przypomniano medialnie o fakcie, że spółdzielnia mieszkaniowa, powstała aby rozwijać swoje zasoby lokalowe. Logiczne, że spółdzielnia mieszkaniowo jest po to, aby oferować mieszkania. Podstawowym zadaniem spółdzielni mieszkaniowych jest zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych i innych potrzeb członków oraz ich rodzin poprzez dostarczanie członkom samodzielnych lokali mieszkalnych . Spółdzielnia zareklamowała się na rynku nieruchomości, że chciałaby budować mieszkania. Też Ok. Ma do tego prawo, nawet jak jest to tylko na razie w intencjach i zamierzeniach. Ale co ma do tego gmina i burmistrz? Czy jak inny deweloper czy pośrednik nieruchomości będzie zamierzał zakupić lub budować lokal na wynajem, też może liczyć na taką "pokazówkę"? Poza tym też może liczyć na budowę skwerków? Panie BERA nie mam zarobków tak dużych, aby dostać kredyt hipoteczny ani wkładu finansowego - DOSTANĘ OD MIASTA I SPÓŁDZIELNI NOWE MIESZKANIE ?
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wyborca
wyborcaCzy Bareja nie jest wiecznie żywy24 października 2017 o 19:16
a ja nadal nje wiem jaka rola jest burmistrza Bery w budowaniu budynku przez spółdzielnię mieszkaniową?? Czy nie lepiej żeby burmistrz Bera sam wybudował budynek gminny tak jak zrobił to burmistrz Urbański , który potrafił to zrobić i dlatego mam szacunek dla burmistrza Urbańskiego.,
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
k
kwyborca24 października 2017 o 23:35
Merc się cieszy, że ktoś mu robi promocję za free, z każdym by tak "współpracowało"
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dobauwerena
Dobauwerenawyborca24 października 2017 o 19:25
Rola jesta taka,ze na sile szuka znajomosci i trafił na podatny grunt. Cześć ludzi od merca tez lubi się polansować, wiec korzystają. Nie ma nic wspólnego z mercedesem. Ma wybudować cukrownicza i na to wszystkie Zenulki, te męskie i żeńskie, powinny zwracać uwagę. Ponieważ to budowa kluczowa zarówno dla fabryki jak i Jawora. Jedno potknięcie i wszystko leży. Niestety u burmistrza brak ludzi potrafiących myśleć wszechstronnie.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
chata skraja
chata skrajawyborca24 października 2017 o 19:25
po tym jak udzielił tylu wywiadów, to chciałem do burmistrza iść i złożyć swoje CV do tej fabryki, ale znajomy mi powiedział, że burmistrz do tej fabryki ponoć nic nie ma, nie on robi tam rekrutację i ponoć nie ma na to żadnego wpływu, kogo ta zatrudnią, że trzeba iść do tej firmy z CV
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
suweren
suwerenwyborca24 października 2017 o 19:21
a ja dalej nie wiem jaka jest rola burmistrza Bery w budowaniu fabryki przez Mercedesa?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
$
$Czy Bareja nie jest wiecznie żywy24 października 2017 o 16:07
widzę ,że w narodzie nic się nie zmieniło.Każdy chce "na krzywy ryj"
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
!
!Czy Bareja nie jest wiecznie żywy24 października 2017 o 15:15
Weź się do roboty - oferty pracy są wszędzie i będzie Cię stać. Z moich podatków nic nie dostaniesz!
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
m
m24 października 2017 o 14:14
I bardzo dobrze, i nareszcie! Wspaniały pomysł. Na krytykujących, wiecznie niezadowolonych nie należy zwracać uwagi. Stękają i będą stękać, bo taka ich uroda. Miejce dla przechodniów bardzo niebezpieczne. Nie wszystkie samochody zatrzymują się przed pasami. Kilka dni temu 7 przejechało nie zwracając uwagi, że już 3 osoby weszły na pasy. Zatrzymał się ósmy.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
123
12324 października 2017 o 14:12
jak tam sygnalizacja? już jest jakaś mapka
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:0)
:0)24 października 2017 o 14:11
ale obciachowe zdjęcie
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
S.
S.:0)24 października 2017 o 14:14
Pokaż swoje zdjęcie, to ocenimy.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irek
Irek24 października 2017 o 13:52
GDZIE SĄ RADNI ??? DLACZEGO NIE ROZLICZAJĄ BERY Z MARNOTRAWIONYCH PIENIĘDZY NA WIZUALIZACJE , KOSZTORYSY (bez zabezpieczonych środków finansowych) I INNE TEGO TYPU PIERDOŁY
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zasadność wydatku
zasadność wydatkuIrek24 października 2017 o 14:18
Może Irkowi chodzi o to, że zlecono w 2016r. firmie ARCHIPROJEKT z Lubina wykonanie dokumentacji na Krytą Pływalnię za 90.405,00 zł brutto ( http://www.jawor.bip.net.pl/?a=2384 ), a tego zadania inwestycyjnego się nie realizuje?
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Piotruś
PiotruśIrek24 października 2017 o 14:03
Irku, pamiętaj proszę, że w internecie nikt nie jest anonimowy, a Ty rzucasz bardzo poważne oskarżenia - "marnotrawienie pieniędzy". Jeżeli masz jakieś uwagi, zgłoś je do Urzędu Miasta albo opisz je szerzej, zamiast rzucać takie oskarżenia.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Irek
IrekPiotruś25 października 2017 o 19:01
nie wstydzę się tego co piszę. Oglądam sesje w jawor24 i jestem zdziwiony brakiem merytorycznej dyskusji.burmistrz uprawia bełkot ,że mógłby mówić o przepsach czy prawnych aspektach ale nie chce zanudzać. jednoznacznie traktuje radnych jak ciemniaków. polityka personalna to prywatny folwark (i co z tego ,że w ramach prawa).ponad 2 lata temu byłem u burmistrza w sprawie drogi- bełkot i obietnica odpowiedzi na piśmie w ciągu dwóch tygodni. Czekam do dzisiaj. jeszcze nikt tyle nie dał co Bera obiecał. Sam na niego głosowałem - NIESTETY
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Boni
Boni24 października 2017 o 13:46
Będzie bezpieczniej przy cmentarzu. Jakby tak Gmina pomyślała o jakimś parkingu specjalnie dla cmentarza, to już w ogóle było miło.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor24 października 2017 o 13:31
Przepraszam bardzo - skoro to inwestycja powiatu - to co robi tam rady Detyna? On jest radnym gminy, a nie powiatu. Przechodził tamtędy czy co?
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
bolo
boloAutor24 października 2017 o 19:34
Radny Detyna jest w trakcie poszukiwań miejsca i osób do których może się "przytulić" w najbliższych wyborach.To zakrząta teraz jego uwagę. Reszta się nie liczy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??Autor24 października 2017 o 13:37
Może wracał z Lidla?
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ania
ania24 października 2017 o 13:29
aż cieszy, że nasz powiat pod dobrymi rządami się rozwija
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Alexis
Alexis24 października 2017 o 12:42
Oby jak najwięcej takich dobrych inwestycji.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
efekty
efekty24 października 2017 o 12:29
no to mamy dobrą skalę porównawczą, kto jest dobry w mówieniu, a kto w robieniu
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
różni są ludzie
różni są ludzieefekty24 października 2017 o 13:23
jedni obiecują, że zrobią, a nie robią, a inni nie obiecują a robią
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
edukacja młodzieży
edukacja młodzieży24 października 2017 o 12:26
fajnie by było, jakby w szkołach naszego powiatu zorganizować taką edukację prawną młodzieży https://www.ms.gov.pl/pl/informacje/news,9920,edukacja-prawna-i-mediacja-w-szkole--konferencja.html
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
czytelnik
czytelnik24 października 2017 o 12:23
co z sygnalizacją świetlna kiedy galeria zdjęć
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
yyy
yyyczytelnik24 października 2017 o 12:32
zaraz po basenie letnim, żeby było łatwiej tam dojechać
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wincent
Wincentczytelnik24 października 2017 o 12:29
Mam nadzieję, że gmina Jawor również pomyśli o sygnalizacji na skrzyżowaniu ulic Legnickiej-Wrocławskiej i Kolejowej. Tam również by się przydało, są to drogi gminne, a więc - ZIELONE ŚWiATŁO dla Jawora!
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ooo
Ooo24 października 2017 o 12:20
przecież to droga wojewódzka!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
he he
he he24 października 2017 o 12:18
lans na focie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
#
#he he24 października 2017 o 12:27
Są lepsi w lansowaniu się. Zapytaj w ratuszu.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
*
*#24 października 2017 o 13:50
sam lans, bez widocznych efektów działań, na dłuższą metę bardziej szkodzi, niż pomaga
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)24 października 2017 o 12:08
za p.Laskowskiego i Baranowskiego nasz powiat się remontuje, rozwija gospodarczo, po latach rządów PO w końcu staliśmy się zauważalni na górze (S3, DK-3, strefa, Mercedes, dworzec PKP, środki na nasz powiat)-tak trzymać Panowie!
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maty
Maty:)24 października 2017 o 12:30
Ile razy zamierzasz napisać to samo? Co ma Baranowski do Mercedesa? Jeżeli liczysz, że jak wkleisz 100x to samo, to stanie się to prawdą, to jesteś w grubym błędzie. Pozdrawiam
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
wizja na
wizja naMaty24 października 2017 o 13:19
jak tak sobie przypominam te filmiki kręcone w polu buraków z p.Berą w roli głównej i jego teksty o wizji rozwoju miasta, to mam swoją refleksję na ten temat
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
prawda
prawdaMaty24 października 2017 o 13:14
Kiedy w 2011r. PO odłożyło budowę jaworskiego odcinka S3 na bliżej nieokreślony czas, to p.Bera był wówczas radnym gminy z ramienia PO, ale nie widziałem go protestującego razem z jaworzanami przeciwko temu. Inicjatywę wówczas w swoje ręce wziął RO "Reanimacja" i przy współpracy z ówczesnym burmistrzem-p.Urbańskim i starostą p.Laskowskim zaczęto walczyć o to, by ta S3 była zbudowana.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
łut szczęścia
łut szczęściaMaty24 października 2017 o 13:04
Z tego co mi się kojarzy, to już chyba w 2011r. miał być budowany ten jaworski odcinek S3 i były plany utworzenia przy niej strefy ekonomicznej, ale za PO pieniądze zostały przesunięte na "warszawkę", aby HGW miała się czym pochwalić przy wyborach-tak to wtedy komentowano. P.Bera jest burmistrzem w dobrym czasie, naczelnik od promocji przekazał mu, jakie były plany poprzedników (wizja) rozwoju miasta, po zmianie władzy na górze rządy PIS dużo dla Jawora zaczęły zrobić i nadal robią, by wyprowadzić nasz region z zapaści gospodarczej. Po tylu latach w końcu przestaliśmy być "przeźroczyści" dla "góry". http://lubin.naszemiasto.pl/tag/blokada-s3.html
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
11.12.2012r.
11.12.2012r.Maty24 października 2017 o 12:43
https://www.youtube.com/watch?v=rBWcuZf29n8
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwatorMaty24 października 2017 o 12:40
p.Baranowski chyba kandydował z PIS-obecnego obozu władzy, za którego Jawor został dostrzeżony na górze. Za PO przez lata była odkładana budowa S3 przy Jaworze, a to była nasza jedyna szansa, aby zlokalizowanymi przy niej terenami przy ul. Curkowniczej zaczął interesować się jakiś inwestor. Dopiero za rządów PIS ruszono z budową, na terenach Agencji Nieruchomości Rolnej utworzono strefę ekonomiczną przy S3 i pozyskano zagranicznego inwestora udzielając mu wsparcia finansowego, by wybudował tu fabrykę.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin:)24 października 2017 o 12:18
widać, że potrafią rozmawiać i się dogadywać dla dobra powiatu z różnymi szczeblami władzy i z różnymi ludźmi-fanie, że jest taka dobra współpraca z wojewodą
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo powiat
brawo powiat24 października 2017 o 12:00
powiat przynajmniej realizuje inwestycje, a nie tylko o nich opowiada
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zeus
Zeusbrawo powiat24 października 2017 o 12:04
I to duże inwestycje, konkretne. A gmina przez te 3 lata jaką drogę wyremontowała w mieście? Drogę, nie kawałeczek chodnika lub skwerek. Dziurawe drogi w mieście mają się dobrze, a radni pękają z dumy, że zrobili szalet, parę wiat i skwerki!Pogratulować dobrego samopoczucia.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rubeus Hagrid
Rubeus Hagrid24 października 2017 o 10:37
Patrzę na to rondo i mi wychodzi że zajmuje on cześć terenu polleny, kawałek kwiaciarni i prywatną działkę. Czy starostwo poinformowało już zainteresowanych że planuje znacjonalizować ich grunty :D
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Projktant
ProjktantRubeus Hagrid24 października 2017 o 14:54
Fazi, z całym szacunkiem, ale na mapach to Ty się nie znasz. Pani Naczelnik mapę podpisała to mapa jest ok
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
AutorProjktant24 października 2017 o 19:03
Hahhaha
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rubeus Hagrid
Rubeus HagridRubeus Hagrid24 października 2017 o 11:04
Zapomniałem PAnie Radny że w tym mieście tylko Pan kojarzy :D Podpisy mieszkańców macie w głębokim poważaniu prawda? Demokraci...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
:)
:)Rubeus Hagrid24 października 2017 o 15:04
byly antysystemowiec stał się pelpwcem pod skrzydłem szukającej rozumu Zenulki. No cóż taki wybór .
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
realizacja potrzeb mieszkańców
realizacja potrzeb mieszkańcówRubeus Hagrid24 października 2017 o 11:31
powiat buduje te ścieżki rowerowe
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Marek Z.
Marek Z.Rubeus Hagrid24 października 2017 o 11:25
Podpisy mieszkańców? Pod koniec 2013 r. w mieście została przeprowadzona ankieta, w której o najpilniejsze potrzeby zapytano mieszkańców. Przypomnę tylko czołowkę zestawienia: 1.Remont i przebudowa basenu miejskiego 2.Modernizacja boisk sportowych przy Gimnazjum nr 2, Pl. Bankowy 3.Remont (renowacja) Zamku Piastowskiego 4.Budowa sali gimnastycznej – ukierunkowanej po zajęciach np. na kort tenisowy (zadaszony) w SP 1 ul. Korfantego/ul. Dmowskiego 5.Utworzenie ścieżek rowerowych na obrzeżach miasta. Ile z tych rzeczy zrealizowała obecna władza? Proszę samemu zobaczyć...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JJ
JJRubeus Hagrid24 października 2017 o 11:08
Tą jak Pan zwiesz żenadę - czyli organizację ruchu zatwierdził również Urząd Miejski i Policja. Tam też mają problemy z rozumowaniem Panie Kamilu?
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JJ
JJRubeus Hagrid24 października 2017 o 10:44
Widocznie taki z ciebie bystrzak. Całe szczęście projekt jest wykonany i zatwierdzony. Żadnego przejmowania gruntów nie będzie.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
1
1JJ24 października 2017 o 16:15
Hary idź się lepiej umyj, bo Cię MArchat do łóżka nie wpuści i kolejnego 500+ nie będzie
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
??
??JJ24 października 2017 o 11:59
To po co tu zaglądasz i obrażasz czytelników? Macie swoje portale i swoje fanpejdże.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
HAry
HAryJJ24 października 2017 o 11:56
Jeden lokalny polityczek ma odwagę podpipsywać się swoim nazwiskiem, reszta płodzi pochwalne komentarze jak Terlikowscy potomstwo :D Sami sobie piszecie artykuły i sami wystawiacie pozytywne opinie. wiadomo których to polityczków dotyczy, bo ten portal jest gorszy niż gość niedzielny :D
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JJ
JJJJ24 października 2017 o 11:02
Jakbyś potrafił kojarzyć, to może zauważyłbyś gdzie jest większy ruch pojazdów i gdzie jest pilniejsza potrzeba upłynnienia ruchu.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Rubeus Hagrid
Rubeus HagridJJ24 października 2017 o 10:56
Lepiej tą żenade na skrzyżowaniu na szpitalnej opanujcie, bo głupota aż kapie z tego pomysłu. Inteligenci szpagatowi....
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka Jawora
mieszkanka Jawora24 października 2017 o 10:13
A ja chcę zapytać burmistrza, po co wykonał dokumentację na rozbudowe krytej pływalni (zresztą porojony pomysł), skoro nie miał zabezpieczonych na te inwestycje pieniędzy. No i po co lezy ciągl;a dokumentacja na kaplice cmentarną. Wymiana drzwi przez 3 lata to chyba za mało. O fantastycznym daszku do wymiany nie wspomnę. No ale cóż, kibelek za 180 tys. był ważniejszy.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
koszty dokumentacji
koszty dokumentacjimieszkanka Jawora24 października 2017 o 11:40
Opracowanie tej dokumentacji na Krytą Pływalnię kosztowało 90 405,00 zł brutto ( http://www.jawor.bip.net.pl/?a=2384 ) i wykonał ją ten sam wykonawca-ARCHIPROJEKT z Lubina, co zrobił wizualizację basenu letniego i któremu zlecono za kwotę 157.440,00 zł brutto opracowanie dokumentacji na basen letni ( http://www.jawor.bip.net.pl/?a=5404 ).
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zlecenia na dokumentacje
zlecenia na dokumentacjekoszty dokumentacji24 października 2017 o 11:57
A ta wizualizacja to jakimś dokumentem została przekazana gminie, było jakieś zlecenie na jej opracowanie? Gmina za nią zapłaciła?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
$
$koszty dokumentacji24 października 2017 o 11:55
uważam, że ktoś się temu powinien głębiej przyglądnąć
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?koszty dokumentacji24 października 2017 o 11:52
a że tak zapytam-ARCHIPROJEKT tą wizualizację na basen letni to zrobił za free, czy na konto przyszłych zleceń?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sporo kasy
sporo kasykoszty dokumentacji24 października 2017 o 11:50
tak więc 90.405 zł brutto zaległo w czyjejś szufladzie, a ta Lubińska firma za opracowanie dokumentacji na baseny skasuje gminę na łączną kwotę 247.845 zł brutto
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Umiejący czytać.
Umiejący czytać.mieszkanka Jawora24 października 2017 o 10:35
To nie jest temat o basenie, ale o budowie ronda.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Artur
Artur24 października 2017 o 10:10
Nie bardzo rozumiem co ma w sprawie tego ronda do powiedzenia powiat , bo to jest droga wojewódzka ?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.Artur24 października 2017 o 15:23
do tego dzis jest województwa ale za chwile po oddaniu S3 będzie powiatowa, wiec to chyba bardzo dobre zagranie,że dopóki jest w innych rekach ściągać kasę na remont, dodając od siebie projekt, przetarg, czyli to co można zrobić swoimi środkami bez dodatkowych nakładów,bo za chwilę będzie powiatowa i o kasę będzie trudniej. To się nazywa myślenie strategiczne...
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adi
AdiArtur24 października 2017 o 10:28
Powiat będzie inwestorem zastępczym. Wezmie na siebie wkład organizacyjny, pracowniczy. Przeprowadzi przetarg i będzie nadzorować roboty. W sumie przecież by nie musieli, ale jednak chcą i zrobią bardzo potrzebną inwestycję. BRAWO!
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
eter
eterAdi25 października 2017 o 09:55
burmistrz w rok przed wyborami to chyba nawet chce zrealizować wszystkie swoje obietnice wyborcze, bo pytany kiedy mówi, że kadencja jeszcze się nie zakończyła
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dany
DanyAdi25 października 2017 o 08:34
Czyli co rok przed wyborami już władze powiatu powinny nic nie robić, bo wg kogoś jest to kampania wyborcza? Nie zapomnij o tym powiedzieć też władzom Jawora. Przecież przez 12 miesiecy można jeszcze wiele zrobić, a to rondo jest naprawdę bardzo potrzebne i wszystkim ułatwi poruszanie się autem.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Artur
ArturAdi25 października 2017 o 08:27
Nadgorliwość gorsza od faszyzmu - chyba że ze względu na przyszłoroczne wybory samorządowe?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Artur
Artur24 października 2017 o 10:07
Nic nowego szkoda tylko pieniędzy , bo jak LIDL budował się w Jaworze to chciał wykonać rondo , na ul. Kuzienniczej lewoskręt i włączenie do ruchu ( prawoskręt) i wysepka dla pieszych, ale zabrakło dobrej woli . To był rok 2004 r , resztę oceńcie państwo sami.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jaworzanin
Jaworzanin24 października 2017 o 09:41
Panie Laskowski ,Lenkiewicz. Ja i kilka tysięcy jaworzan pytamy się co zrobiliście w sprawie skrzyżowania ulic Szpitalna ,Piastowska? Jesteśmy zbulwersowani sposobem w jakim zdezorganizowano na tym skrzyżowaniu ruch i tym w jaki sposób traktujecie złożone przez nas podpisy w tej sprawie. Jeżeli sądzicie, że mieszkańcy którym wprowadziliście utrudnienia o tym zapomną, to się grubo mylicie.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Władek
WładekJaworzanin25 października 2017 o 13:32
Dołączam się do pytania co ze skrzyżowaniem i jednokierunkową obok szpitala ??? Czy głos mieszkańców zostanie zagłuszony przez nową inwestycję która niema większego wpływu na tą część Jawora?
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkanka ul. Legnickiej
mieszkanka ul. LegnickiejWładek25 października 2017 o 13:40
Mieszkańcy też pytają czy gmina Jawor również pomyśli o sygnalizacji na skrzyżowaniu ulic Legnickiej-Wrocławskiej i Kolejowej. Tam również by się przydało, są tam duże korki, a przecież są to drogi gminne, a więc - ZIELONE ŚWiATŁO dla Jawora!
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Cóż...
Cóż...Jaworzanin24 października 2017 o 14:02
a ja jako mieszkaniec Jawora, nie jestem zbulwersowany, wręcz przeciwnie, w końcu można normalnie wyjechać z Piastowskiej i ze Strzegomskiej tez wygodniej, bo można spokojnie wyjechać i poczekać,aż od Piastowskiej auta przejadą, płynniejszy ruch jest. Oczywiście poza durniami, którzy nie wiedzą co się dzieje gdy ruszam od Strzegomskiej. A to,ze korek w godzinach szczytu?? Powiedz to ludziom na Wyszyńskiego, którzy od Przyrzecza próbują wjechać do miasta. Korki w godzinach szczytu są wszędzie. To znak dzisiejszych czasów, to oznaka nowoczesności w pewnym sensie, jeżeli w każdym gospodarstwie domowym są co najmniej dwa auta,a czasami trzy, do tego okoliczne wioski...dobrobyt Panie, dobrobyt...
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ups
UpsCóż...24 października 2017 o 18:52
Jak ktoś mu zada merytoryczne pytanie to się czepi czegoś innego i oczywiście wrzuci pseudo sarkazm. Ale nie ma jak to ponabijać się z innych,a jak jego Zenulka się ośmiesza to jej wtóruje. Para roku, żeby nie obrażać par to żenada roku :)
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
R.
R.Cóż...24 października 2017 o 18:08
Widocznie nudzi mu się podczas pracy w fabryce proszków i bawi się w PR-owca króla Juliana. Słabo mu coś idzie.Nie potrafi wymienić jego osiągnięć (bo niby i jakie?), więc puszcza " śmierdzące bąki" i teksty na poziomie przedszkola. Ten typ tak ma.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.Cóż...24 października 2017 o 15:24
Fazi jednak ma problem, a taki z niego dobry kierowca,amerykański można by rzec...buhahahah
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
rzeczowo
rzeczowoCóż...24 października 2017 o 14:29
Duży wpływ na korki w mieście ma wpływ brak komunikacji miejskiej, jako alternatywnego środka transportu. p.Bera ponad 3 lata temu obiecał jaworzanom darmowa komunikację, przewoźników, którzy na zlecenie by to realizowali na rynku jest dużo, ale jaworzanie do dziś nie doczekali się tej komunikacji. M.in. też przez brak komunikacji miejskiej brakuje parkingów w mieście.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
$
$Jaworzanin24 października 2017 o 09:46
Ty chyba nie jest temat o sygnalizacji.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
$
$$24 października 2017 o 10:30
Idź sobie strugać kozaka gdzie indziej i rób bałaganu w komentarzach.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor$24 października 2017 o 09:54
Komentarze o Berze są pod wszystkimi artykułami niezależnie od tematu, więc siedź cicho.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ewa
Ewa24 października 2017 o 09:11
A co w czasie godzin pracy robią tam Wieczorek i Kowalczyk.
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wiesiek
WiesiekEwa24 października 2017 o 09:52
Kowalczyk się lansuje. Myśli że jak będzie medialny to wybory w kieszeni. Hahaha. A praca no cóż może poczekać; )
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wiesiek
WiesiekWiesiek24 października 2017 o 11:41
Nikogo nie będę rozliczał ale jak się robi kilka rzeczy w jednym czasie to niczego nie robi się porządnie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
urzędas
urzędasWiesiek24 października 2017 o 11:02
powiedzmy, że "Ewo", czy jak Ci tam-a Monię to już rozliczyłaś z czasu pracy, za który pobiera z naszych pieniędzy (naszego budżetu) tak wysokie wynagrodzenie, choć sporą część spraw za nią załatwia ktoś inny, bo albo jej nie ma, albo jest niedostępna, bo zajmuje się organizacją imprez, promocją, itp.?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wujas
WujasWiesiek24 października 2017 o 10:36
Tak się składa, że jest to jeden z nielicznych mieszkańców -radnych, który dba o innych i nie boi się głośno mówić o problemach, dlatego też jest tak lubiany. I chwała mu za to
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Ewa
EwaWiesiek24 października 2017 o 10:13
Wierzę, że pracodawcy, potracą lanserom z wypłaty kasę za nieobecność w pracy
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
.
.Ewa24 października 2017 o 09:51
to samo co wszędzie będąca Lordźina, wszędzie poza miejscem pracy...
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wiesław
Wiesław24 października 2017 o 09:08
Dobra informacja dla mieszkańców Jawora i mojego Osiedla Robotniczego. Przy okazji zwracam się do Pana Burmistrza o naprawę chodnika gminnego przy ul. Kuzenniczej od strony starych zabudowań tego osiedla. Chodnik od wielu lat prosi się o jakąkolwiek reakcję, dziura przy dziurze, nierówność przy nierówności. Dwukrotnie już zwichnąłem nogę na tym chodniku, ludzie wolą chodzić drogą wojewódzką niż tych felernym chodnikiem, mieszkańcy klną i pytają ile lat mają się tak męczyć? radny dwoi się i troi aby zwrócić uwagę na ten problem, ale "piłeczka" po stronie miasta.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciasno
ciasnoWiesław24 października 2017 o 20:44
przy tak dużym gminnym cmentarzu brakuje większego parkingu
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
k
kciasno24 października 2017 o 22:31
to tak jak z ta sygnalizacją przy szpitalnej-na o dzień nie potrzeba, bo korki zdarzają się tylko w godzinach szczytu, ale to i nie takie, jak w dużych miastach, można się do tego przyzwyczaić i przeczekać
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Radek
Radekciasno24 października 2017 o 21:55
Na co dzień wcale nie brakuje. A raz w roku można się przejść na nogach lub poszukać miejsca trochę dalej: lidl, tesco, plac koło torów.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
aneczka
aneczkaWiesław24 października 2017 o 20:00
tutaj też jest problem taki, ze po tym chodniku jeżdzą i parkują samochody i w razie planowanego remontu gmina powinna wziac to pod uwage - nawierzchnia powinna byc może bardziej wytrzymała... albo dać zakaz, bo innego wyjscia nie widze...
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
sieje wiatr
sieje wiatr24 października 2017 o 07:11
To jak to jest, że starosta i wicestarosta potrafią dogadywać się z różnymi ludźmi na różnych szczeblach władzy-od rządowego, poprzez wojewódzkie, aż po ościenne gminy dla dobra mieszkańców i rozwoju powiatu, a burmistrz wpierw deklaruje współpracę z powiatem, a potem jej nie realizuje-nie zabezpiecza środków na sygnalizację i jeszcze pisze do starostwa petycję, dlaczego nie zrobiono tej sygnalizacji?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
jaworzanin
jaworzanin24 października 2017 o 06:49
Prawo Panowie Starostowie-Laskowski i Baranowski, Jawor dzięki Wam się rozwija, pięknieje, staje się bezpieczny, ludzie znajdą pracę w Mercedesie, bo burmistrz minęło 3 lata, a on pozatrudniał ludzi z powiatu świdnickiego i ciągle mówi, co zrobi.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Maciej Gwoździewicz
Maciej Gwoździewicz24 października 2017 o 00:39
Obecne skrzyżowanie jest bardzo niebezpieczne, wypadków nie brakuje, rondo to jest optymalnym rozwiązanie w tym miejscu, także Dobra Zmiana dla mieszkańców Osiedla Robotniczego i nawiedzających cmentarz.
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mar_USZ
Mar_USZMaciej Gwoździewicz24 października 2017 o 09:30
Panie Macieju tutaj w pełni się z Panem zgadzam. Przejść na drugą jezdnię o godz. 15 graniczy z cudem. Stoisz, stoisz, czekasz i czekasz. Rondo na TAK
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jarosław zwany Ciasnym
Jarosław zwany CiasnymMar_USZ24 października 2017 o 23:04
a na rondzie pieszy nie czeka ? wali z rozpędu na jezdnie hahaha
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krzychu
Krzychu24 października 2017 o 00:34
Będzie bezpieczniej. Dobra robota!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
brawo duet Laskowski Baranowski
brawo duet Laskowski Baranowski24 października 2017 o 00:02
Kolejny sukces duetu starostów Laskowskiego i Baranowskiego. 1 MLN na rondo na Słowackiego Brawo. Wcześniej: 2 mln na PCKZiU. 1 mln ścieżka do Myśliborza. Droga w Mysłowie 1,2 mln. Modernizacja geodezji w starostwie 2 mln . 0,5 MLN na solary w DPS -ach w Jaworze, Mierczycach i Bolkowie. 600 TYŚ. na dach w SOSW w Jaworze. Umowy partnerskie z Politechniką Wrocławską i PWSZ W Legnicy. To tylko z ostatnich 4 miesięcy. Po drodze Zawody Strzeleckie i Targi Edukacyjne pod patronatem MON , gdzie był Konsul Węgier i ponad 700 uczestników. PS. Mercedes - to rząd B.Szydło i ministerstwo Mateusza Morawieckiego(PIS), Dworzec Kolejowy w Jaworze (remont) - Ministerstwo Transportu i PKP S.A. rząd (PIS) DK-3 w Jaworze (GDDKiA) interwencja Minister Witek iWicestarosty Baranowskiego
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
=)
=)brawo duet Laskowski Baranowski24 października 2017 o 10:37
Daj sobie spokój, bo w te bajeczki to nikt nie wierzy poza Tobą. Masa komentarzy pisanych na jedno kopyto przez najpewniej jedną i tą samą osobę.
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
komedia
komedia23 października 2017 o 22:47
a tę mapkę to wiat tak targał czy do zdjęcia ułożona
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Inz
Inzkomedia23 października 2017 o 23:08
Mapkę ? Na mój gust jest to rysunek techniczny...zawierający inżynieryjne rozwiązania skrzyżowania. Mapkę to mogles ogladac na lekcjach geografii.
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JP
JP23 października 2017 o 22:35
Otrzymał zgodę, czyli wcześniej bez zgody wykonał starosta dokumentację, na zasadzie uda się albo nie, a i tak podatnik za wszystko zapłaci nie ja z prywatnej kieszeni ps. żenada, co z organizacja ruchu na pozostałych drogach starostwa, bo mam wrażenie, iż zrobiono dezorganizację ruchu nie konsultując się z mieszkańcami, co widać gołym okiem po zmianach
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Zadowolony
ZadowolonyJP23 października 2017 o 22:41
Skoro wykonano dokumentację to znaczy że to zadanie planowane było do realizacji? Bo każda inwestycję realizuje się na podstawie wydanej decyzji lub zgłoszenia wykonania robot... a takiego pozwolenia bez dokumentacji nie dostaniesz ?
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ściema
ściemaZadowolony23 października 2017 o 22:46
te focie to do albumu czy co?
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obywatel 3
obywatel 323 października 2017 o 22:24
Aha, chciałem jeszcze zauważyć, że Ci na zdjęciach to przynajmniej mówią o tym co robią, bo burmistrz robi zdjęcia i mówi o tym co zamierza zrobić za kilka lat.
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
myszka
myszkaobywatel 323 października 2017 o 22:40
a łopaty już wbili? bo na razie to tylko zdjęcia
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
efektywnośc wydatkowania środków z budżetu
efektywnośc wydatkowania środków z budżetumyszka24 października 2017 o 13:39
Na promocję i organizację imprez z rocznego budżetu wydaje się dużo pieniędzy, a 1 impreza przyciąga turystów raptem na 1-3 dni.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ośmiorniczka
ośmiorniczkamyszka24 października 2017 o 11:28
Od 3 lat pojawiają się tematy zastępcze-a to wiaty przystankowe, a to skwerki, o remoncie publicznej toalety za 180 ty. zł, z której mało kto korzysta, bo jest w złej lokalizacji i pomimo tak wysokich nakładów finansowych nie dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych i matek z małymi dziećmi, to nawet lepiej nie wspominać. I tylko ciągle słychać o polityce kadrowej, zatrudnianiu ludzi z powiatu świdnickiego, powiązaniach politycznych albo rodzinnych, wysokich wydatkach na krótkotrwałe imprezy, igrzyska, przyjęcia, itp.
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zasmucony jaworzanin
zasmucony jaworzaninmyszka24 października 2017 o 11:12
Pytałem, pod koniec 2013r. przeprowadził wśród jaworzan konsultacje społeczne, żeby się dowiedzieć jakie są ich potrzeby, na czym im najbardziej zależy, by je sukcesywnie realizować, ale pojawił się kontrkandydat, który jaworzanom naobiecywał, że jak go wybiorą, to pozyska środki i zrobi ten basen i jeszcze wiele innych rzeczy (wybuduje halę widowiskową z kinem, wyremontuje gminne zabytki, da jaworzan pracę i darmową komunikację), więc nie zdążył tego zrealizować, bo w 2014r. nastąpiła zmiana burmistrza. Mijają 3 lata, a realizacji obietnic wyborczych nowego burmistrza póki co brak, ciągle są w fazie obietnic realizacji. http://www.jawor.pl/pl/aktualnosc-3405.html
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wesoły Jaworzanin
Wesoły Jaworzaninmyszka24 października 2017 o 10:56
Zapytaj poprzedniego burmistrza, który rządził 3 kadencje, dlaczego nie zrobił basen - w ciągu 12 lat mógłby zrobić ich 12.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
zasmucony jaworzanin
zasmucony jaworzaninmyszka24 października 2017 o 10:48
p.Bera niestety po niemalże 3 latach swoich rządów pokazał mieszkańcom raptem wizualizację basenu. A gdzie jeszcze dokumentacja, pozyskane i zabezpieczone w budżecie środki na realizację, przetarg, zlecenie wykonania i w reszcie samo wykonanie? Jeśli to można wykonać w 1 rok (bo przecież do końca kadencji został mu tylko rok), to dlaczego tego nie zrobił już w 2015r.? Dlaczego każe jaworzanom na realizację tak priorytetowego dla nich zadania aż tyle czasu czekać, a on tym czasie zajmuje się m.in. skwerkami?
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
AW
AWmyszka24 października 2017 o 07:30
Nie tylko zdjęcia. Jest już gotowy projekt techniczny tego przedsięwzięcia, no i zapewnione środki. To o wiele więcej niż choćby w przypadku basenu, gdzie na razie są wizualizacje- projekt dopiero jest przygotowywany, a środki na sfinansowanie w ogóle nieznane.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obywatel 3
obywatel 323 października 2017 o 22:22
Jak burmistrz zrobi basen to starostwo na pewno zrobi sygnalizcję.
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Felek śmieszek
Felek śmieszekobywatel 323 października 2017 o 22:36
a ja myślałem, że to zależy od starosty
3 Lubię to: 3
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Autor
Autor23 października 2017 o 22:04
Co z sygnalizacją świetlną? Niech się wezmą do roboty, a nie foteczki z mapą robią!
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
RRR
RRRAutor23 października 2017 o 22:25
Lampki na choinkę sobie kup jak ci światełko potrzebne.... Czytanie ze zrozumieniem... są pieniądze jest inwestycja. Proste jak budowa cepa.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
xD
xDAutor23 października 2017 o 22:13
Zapomnieli jeszcze kaski budowlane założyć.Wtedy byłoby bardziej światowo xD
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Alek
AlekxD24 października 2017 o 08:06
A pod budowę basenu wbito łopatę? Tam nawet jeszcze dokumentacji technicznej nie ma, ani środków w budżecie.
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
mieszkaniec
mieszkaniecxD23 października 2017 o 22:20
jak widzę takie focie to mnie śmiech ogarnia. Jeszcze łopaty nie wbili a focia na lokalnym portaliku jest
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Mecio
MecioAutor23 października 2017 o 22:07
Łatwiej robić zdjęcia z kolorową mapą i ładnie się uśmiechać. Bera to przynajmniej chodniki na potęgę robi, a Ci co? PLANUJĄ budowę drogi.
12 Lubię to: 12
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
do Miec
do MiecMecio23 października 2017 o 23:41
ale gula wam lata , co kłuje w oczka ,że powiat to co mówi to robi .Panowie starostowie tak trzymać .
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Krótka pamięć?
Krótka pamięć?Mecio23 października 2017 o 23:04
Już zapomniałeś jak Bera w rzepaku stał a wtedy to chyba jeszcze nawet mapek nie było !
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
...
...Mecio23 października 2017 o 22:35
ty poniedziałek ale ci gul skoczyłłłłłłłłłł
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
poniedziałek
poniedziałekMecio23 października 2017 o 22:28
Obym tobie nie przypomniał pięknego filmu w roli głównej z Burmistrzem, jak stoi na skoczni i rozmarzonym wzrokiem spogląda w czeluście basenu,....
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
JaworMEN
JaworMEN23 października 2017 o 21:51
Panie starosto dobra decyzja. trzymam kciuki za jak najszybsza realizację.
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
?
?JaworMEN23 października 2017 o 22:17
a który to starosta
6 Lubię to: 6
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
obserwator
obserwator23 października 2017 o 21:46
a co tam robi Detyna? co ma wspólnego z tym rondem?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Lolita
Lolitaobserwator23 października 2017 o 22:14
obciachowa focia
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Adam
AdamLolita26 października 2017 o 16:49
do obserwatora. Popatrz na siebie.
0 Lubię to: 0
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Do obserwatora
Do obserwatoraobserwator23 października 2017 o 22:01
Tyle co i Bera z mercedesem
9 Lubię to: 9
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ania
ania23 października 2017 o 21:04
nareszcie!!! sama byłam świadkiem kilku wypadków na tym skrzyżowaniu! liczę na to, że w końcu będzie bezpieczniej i mam nadzieje że najbliższe święto zmarłych będzie ostatnim bez ronda. wiadomo już coś o konkretnych terminach?
8 Lubię to: 8
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Dziadyga
Dziadygaania23 października 2017 o 21:57
Czy do tylu nieszczęść musiało dojść na tej drodze by dziadostwo wzięło się do roboty pewnie lenkiewicz tamtędy nie biegał to i nie wiedział że kuziennicza to najniebezpieczniejsze miejsce w Jaworze i dla pieszych i dla tych zmotoryzowanych policja niema co na nich liczyć bo już jesień jest to za zimno z suszarką stać panie starosto kilka radarów również by się przydało w Jaworze ludzie tu mają ciężkie stopy
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
gratulacje
gratulacje23 października 2017 o 20:35
no widzę, że za tej ekipy w starostwie powiat się rozwija nie tylko gospodarczo (strefa, Mercedes), ale i pięknienie, realizują się ważne dla mieszkańców inwestycje te większe (budowa S3, remont DK3, remont dworca PKP) i te mniejsze i to wszystko dzięki dobrej współpracy na linii powiat-województwo-rząd
19 Lubię to: 19
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Wiesiek
Wiesiekgratulacje24 października 2017 o 09:58
Starostwo jak rząd przypisuje sobie nie swoje osiągnięcia.
1 Lubię to: 1
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ha ha
ha hagratulacje23 października 2017 o 22:10
łubu dubu, niech nam żyje prezes.......
7 Lubię to: 7
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Piotr
Piotrgratulacje23 października 2017 o 22:09
A co ma starostwo do Mercedesa, S3, DK, remontu dworca? No właśnie - nic. Więc to Ty człowieku wypisujesz.
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Jarosław zwany Ciasnym
Jarosław zwany Ciasnymgratulacje23 października 2017 o 20:43
samochwalstwo nie popłaca :)
4 Lubię to: 4
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Xxx
XxxJarosław zwany Ciasnym23 października 2017 o 20:56
Swoimi inwestycjami należy się chwalić ale zaznaczam S W O M I nie cudzymi !!!!!!
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
cars
cars23 października 2017 o 19:57
Znakomity pomysł
11 Lubię to: 11
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
Spacerkiem po Jaworze
Spacerkiem po Jaworze23 października 2017 o 19:29
A co na to król chodników ? Można robić prawdziwe inwestycje .... Które odpowiadają na oczekiwania mieszkańców ...
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
beee
beeeSpacerkiem po Jaworze23 października 2017 o 22:35
zajmij sie swoja wioska Anka
2 Lubię to: 2
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
ciekawski
ciekawskiSpacerkiem po Jaworze23 października 2017 o 22:13
co ze światłami na skrzyżowaniu, bo coś nie widać?
5 Lubię to: 5
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij
@
@Spacerkiem po Jaworze23 października 2017 o 20:44
Ano to: "Dziś wydatki budżetu Jawora to ok. 80 mln zł, z czego budżet inwestycyjny to 4,9 mln zł. - Za te pieniądze mogę jedynie zrobić skwerek i trochę chodników". http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/umowa-z-daimlerem-podpisana,683042.html
10 Lubię to: 10
Super: 0
Ha ha: 0
Wow: 0
Przykro mi: 0
Wrr: 0
Lubię to! Udostępnij

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. jawor24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.